Leden 8, 201015 r - AGR ventil může cukání způsobovat když blbne - zůstává vyset, furt otevřený apod. = vadný kus jeho použítí udává ŘJ, při diagnostice akčních členů je slyšet když cvaká a toto je slyšet i u zahřátého motoru na volnoběh (cvakavý zvuk před řidičem - ne před spolujezdcem to je odvetrání palivové nádrže) u nafťáků AGR pouští spodiny do systému sání jen při zahřátém motoru, v otáčkách od volnoběhu do 2000. U benzínu to bude asi podobné, zkusím pohledat v DP - splodiny jsou zavedeny ocelovo trubičkou do tělesa klapky, ale až za samotou přívěru ve směru do motru, tzn. nemělo by docházet k zanášení sací hadice navíc splodiny z benzínu jsou plyny a ne saze jako u nafťáku. dle mě zaslepení nemá smysl. Když jsem klapku čistil tak jsem koukal do té trubičky a je čistá a průchozí, klapka u jejího ústí jen lehce očouzená - zasírání sání způsobuje odvětrání klikové skříně - plastová trubka co ráda praská zavedená do tlusté hadice sání před klapkou. Dostává se tam olejová mlha a na ní se nabalují nečistoty
Leden 8, 201015 r Autor ventil EGR u benzínu funguje stejně, vůbec ten zasraný nebyl a diagnostika nic nesignalizovala, plastová trubka byla fest zasraná od toho odvětrání motoru, zaslepením se asi zamezí přísunu zplodin a jestli to za minimální zátěže žere jen ty splodiny tak se nedivím že motor cuká.
Leden 8, 201015 r - myslím že cukat by to nemělo asi byl ventil vadný a třeba pouštěl kdy neměl, koukal jsme dlo DP a je to prý nějaký kuželový ventil který se plynule otvírá / zavírá - tobě to cukání výměna vyřešila? tak seper aspoň to bude návod pro ostatní - ventil jako takový jde diagnostikovat vč nastavení přs VAG, při výměně by měl servis dle DP toto nastavení provést ! - "zasrání" od odvětrání (ojej) je normál a chce to pravidleně čisti. já občas tu hadici sundám a pročistím spoj odvětrání s tlustou harmonikovou hadicí sání - míń se pak špiní klapka - jinak jak tu někdo píše o zaslepení AGR tak to určitě ne! u dieselů ano ale tady bych do toho nehrabal
Leden 8, 201015 r Autor Jo u mě výměna toho EGR vyřešila problém cukání motoru při konstantní rychlosti, už si na to taky někdo stěžoval že mu to občas ucukne v sekci řazení u TOURu ,kde jsem to taky popsal. Na jejich VASu nic nenastavili jen nechali projet kompletní sken auta po výměně, do zaslepení nepůjdu mám to ještě víc jak rok v záruce, sání se budu muset "víc" věnovat.
Leden 8, 201015 r - tak hodně km bez vad - nůžu si trošku přihřát polívčičku já mě totiž trápí bublinky v chladícím systému nepozoruješ to náhodou taky? když třeba pomalu přidáváš na neutrál že by bylo slyšet bublání někde pod palubkou? já se jich nemůžu zbavit a někdo je tu občas taky zaslechme a v servisu dokonce říkali že to je u této motorizace asi normální že je občas slyší i v nových autech - popř pokud máš lepší sesrvis tak se prosím optej jestli s tím nemají zkušenost (termostat a čidlo nové, voda neubývá, pumpa snad OK) dík
Leden 8, 201015 r Autor tak díky, ale jak se znám zase nějaký problém tvoji anabázi s bublinkama sleduju a nezávidím, podobný problém nepozoruju podívám se co to u mě dělá a když se to projeví dám určitě vědět, na můj servis bych nesázel zajímá je jen kontrolka a VAG a o tom co je normální už mám svůj názor byl jsem po servisech taky asi 10x s tím cukáním a nakonec se to vyřešilo až po mém tlaku na servis, já jsem akorát nechal dolét tak deci chladící kapaliny a oleje.
Únor 25, 201015 r zdravim, mám zas jiný problém, pustim plyn a cukne, přidám plyn a taky cukne je to jak stará š 100. To nebude motorem,né? Vypadá to jako nějaká vule na nápravě.......Snad to budoucí tempomat neovlivní. Jo a totožné auto 1,6i 75kW to nedělá,plynulej přechod!!!
Březen 9, 201015 r problém vyřešen, nevěřil jsem ale výměna svíček to uplně srovnala,už vubec necuká...
Srpen 14, 201411 r Ahoj, mám stejný problém u Octavie 1.6, 75KW, r.v.2001...při studeném motoru po staru jsou otáčky cca 1100, ale motor divně cuká, při přidání plynu a otackach cca 2500 cukání přestane....pokud vyjedu tak se cukání znovu objeví, dokonce se rozsvítí i kontrolka ASR, potom provoz normál, při dosažení teploty 90°C je vše OK...ale někdy při nižší rychlosti cca 50km/h mám zařazeno 4 a sešlápnu plyn, tak zase začne cukat, jako by se motor dusil, nebo chvili jel na 3 hrnky, ale po chvilce jak otacky vylezou nad 2000 tak je zase vše OK. Budu zkoušet nové svíčky + diagnostiku co napíše. Jestli někdo víte jak tento problém řešit, nebo co ho způbuje, dejte prosím vědět....Díky moc.
Srpen 21, 201411 r Zdravím, prosil bych o radu. Mám octavku 1.6 55 kw AEE rok - 1998 a takový problém s vynecháváním. Ze začátku motor běžel dobře za studena a za tepla vynechával v 1200 ot.min, 1500 ot.min a 1800 ot.min + - při přidání plynu na 3 rychlost a vyšší bylo to hlavně poznat do kopce. Dal jsem to na diagnostiku VAG ta psala závadu zapalovací modul, vyměnil jsem ho a problém přetrvává, pak byla špatná sonda problém taky přetrvává, pak jsem chvíli jezdil vyměnil jsem svíčky, zapalovací kabely, víčko rozdělovače a palec, vzduchový filtr a jednou jedu auto mi po cca 25 km jízdě chcíplo, nechtělo nastartovat po chvíli co vychladlo jsem ho nastartoval a dojel jsem s ním až domu cca 21 km ale cukalo pořád. Doufal jsem že diagnostika ukáže víc ale auto bylo uplně bez závad, pak mě napada v rozdělovači je snímač otáček, mohl by být vadný ale čidlo jsem nemohl sehnat, vyměnil jsem tím pádem celý rozdělovač i s čidlem ale problém stále přetrvává. Divil jsem se protože máme Felicii 1.3 MPI a když se auto zahřálo tak chcíplo a až po vychladnutí zase kousek jelo a byl to snímač otáček tak proto mě to napadlo. Pak jsem namontoval zpět původní rozdělovač auto projedu cca 11 km a ani nevynechalo. Druhý den jedu do práce 4 km zastavím na křižovatce a rozjedu se a náhle začne zase vynechávat ale i ve vyšších otáčkách. Diagnostika pořád nic nepíše. Třeba jste se někdo s podobným problémem setkal. Příbuzný je automechanik ale krátce a říkal že to bude určitě nějaká blbost ale nepřišel na to. Byl bych moc rád za každou radu která Vás napadne Upraveno Srpen 21, 201411 r od Vladimír Krejčů
Říjen 4, 201410 r Zdravím, mám 1.6 BFQ a také mě trápí cukání a to celkem dost silné vždy kolem 3000 otáčkách. Už jsem vyměňoval: Čidlo teploty, EGR ventil, svíčky, kabely, termostat, všechny filtry a lambda sondu. Zapalovací cívku jsem pouze ohmicky proměřoval, měla by být OK. Ve vagu jsem zjistil, že mám výpadky zapalování na 4. válci, ale přitom v paměti závad nic není.
Říjen 23, 201410 r Ještě bych se chtěl zeptat, jestli je toto normální jev nebo ne? Je z toho cítit benzín jak prase, že se u toho nedá ani stát http://youtu.be/pdohE41G_aU
Říjen 27, 201410 r To poskakování víčka je běžné... to je vibracemi motoru a dělá mi to také. Ale benzín z oleje tedy necítím.
Květen 7, 20187 r Ahojte,taky mě to cukalo,vyměnil jsem svíčky a kabely ke svíčkám,vše origoš škoda/bosch a cukání je pryč...měsíc jsem se stím trápil a v servise nevěděli,váha ok,klapka taky,egr ok...teď už šlapká,snad to někomu pomůže....
Leden 5, 20214 r Nazdar. Tiež podobný problém. Octavia 1,6 MPI 75kw LPG cukne až škubne autom ale len pri ubrati plynu. Robi to rovnako na benzin aj na Lpg. Inak vôbec. Vymeneny olej+ filtre, sviečky, 2x sonda, ERG. Dik za radu
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.