Srpen 29, 201411 r Zdravím, tak po dlouhém a úmorném čtení různých diskuzí jsem se rozhodl na mojí Octávce II 1.9 TDI PD najeto 170 tis. pro čip u TDIFUNA. Je to sice daleko... pocházím z Mělnicka, ale ta cesta se vyplatila. Vše mi bylo řádně vysvětleno přístup Zdenka je opravdu profesionální. Zatím najeto s čipem 1000 km a vše v naprostém pořádku. Motor krásně táhne jsem s tím maximálně spokojený a pro mé využití to bohatě stačí. Spotřebu zatím neřeším, ale podám info po více najetých km. Před čipem byla průměrná spotřeba 5,4l/100 km Chci touto cestou Zdenkovi poděkovat za jeho skvěle odvedenou práci a profi přístup k autu. Pokud se někdo rozhodujete, jako jsem to dělal já a váhal...neváhejte a jeďte k TDIFUN . Upraveno Srpen 29, 201411 r od sygy3
Duben 20, 201510 r Nazdar chalani, mam zopar otazok co sa tyka cipovania resp. powerbox od alpin-tuning. Bracho to ma v aute co kupil od znameho, montovaane to bolo vo svajciarsku, ide mi o to ci to vybrat von z auta alebo je to v pohode. Lebo vela dobreho som na tie powerboxy nepocul. Tu je ich stranka http://www.alpin-tuning.com/Basis-Deutsch.html Po nemecky neviem ani ciarku v sekcii fur turbodiesel maju nejake dokumenty ohladom toho boxu "presstexte". Tiez som pocul ze neni powerbox ako powerbox. Tak ak sa niekto kto tomu cipovaniu rozumie vyjadri co s tym. Dopredu dakujem za info.
Květen 10, 201510 r Zdravím, Tak jsem taky konečně zavítal k TDIfunovi. Musím potvrdit, že je to člověk na svém místě a nelituji peněz ani času. Výsledek je parádní - svižnější auto, lepší teplé starty a ideální průběh výkonu - vyzkoušeno na trase Opava - Praha se stejnou spotřebou. Najeto mám 190 tis. km.
Květen 10, 201510 r Chlapy neprovokujte mě. taky se pořad rozhoduji jestli mam jít do chipu nebo ne. Přeci jen už mam najeto 219tis km a auto funguje bez závad.(původní turbo, spojka a i DPF, mam BLS tak nerad bych ublížil tím filtru). Přeci jen docela často jezdím dálky na jeden zátah cca 850km a je to buď po dálnicích v ČR KM - Rozvadov a zpět nebo je to na jeden zátah 430km v ČR a 420 km v Německu do Donaueschingen a druhý den zpět. Mám obavy aby auto po chipu v tomhle režimu netrpělo přeci jen je to v dálničním režimu. Má někdo s tímhle zkušenosti že má chip a jezdí tolik km na jeden zátah. Nebo když už tak na jaký výkon to doporučujete zvednout aby byl motor v pohodě a ještě mi něco vydržel. Podotýkám že na chip bych jel určitě k TDIFun. Když by mi k tomu něco napsal samotný TDIfun byl bych jen rád!
Květen 10, 201510 r Tvé podmínky by si mohl jen každý přát. Dálniční provoz pro auto to je nejlepší. Osobně bych chipu v tvém režimu vůbec nebránil a pokud chceš něco napsat od Zdeňka ( Tdifun ) tak ho kontaktuj přímo na mail nebo telefonicky. Osobně bych ti úpravu velice doporučoval.
Květen 10, 201510 r Jenom nerozumím tomu, proč si jel z Prahy někam na Moravu když v Praze jsou 3 kvalitní upravci Upraveno Květen 10, 201510 r od kokta7
Květen 10, 201510 r Možná jel proto, protože vyhlášených kouzelníků je v republice jako šafránu. A dali by se spočítat na prstech jedné ruky. Upraveno Květen 10, 201510 r od Sniper_2003
Květen 10, 201510 r Od pátka mám také CHIP,dlouho jsem se mu bránil a nakonec jsem se rozhodl.Je od http://chiptuning-servis.cz/ bylo to blízko,jet někam daleko se mě nechtělo.Tak doufám že bude vše OK,je to znát a jede to slušně.
Květen 10, 201510 r Na Moravu jsem nejel jen kvůli čipu, mám tam rodinu, takže jsem spojil příjemné s užitečným. Je pravda, že v Praze resp. v Čechách je několik kvalitních upravcu, nicméně na nikoho není tolik pozitivních ohlasů skrz všechny fora jako na TDIfuna dle selského rozumu jsem se tedy rozhodl jet tam, kde mi to většina doporučovala. to vinklec: Taky jezdím dlouhé trasy Praha - Morava, Slovensko a převážně po dálnici a mám už taky dost najeto (přesně 191 117 km) a vůbec jsem se toho nebál. Jestli jsem to dobře pochopil, tak dle slov TDIfuna budeš úpravu využívat jen při jízdě na plný plyn při normální rychlosti na dálnici (130 - 150km/hod.) pojede auto jako by bylo v serii. Mám ten průběh udělaný tak, abych zbytečně nezatěžoval spojku i turbo a i kdyby náááááááhodou se něco dělo, vždycky tam můžu zajet a vrátí ti jednotku do původního stavu.
Červen 17, 201510 r Tak nevím,pořád se nemůžu rozhodnout. Mám asi rok a půl octavii 1,9 tdi,BXE bez DPF,r.v. 5/2009,148000 km.Momentálně po rozvodech,výměně šál.Většinou mi výkon stačí,do práce je ho v pohodě,cca 14km ale při delších cestách (nákupy,výlety,dovolená) už bych občas pár koní navíc uvítal.Provoz je dnes už dost hustý a čím rychleji dokážu předjet tím líp,navíc oproti předešlé O1,Tdi,81Kw není tahle tak pružná v kopcích a ve zrychlení. Jediné proč pořád váhám je kromě určité investice strach z případného poškození po takové ůpravě(turbo,spojka apod.).Nejezdím nijak extra dravě,někdy si rád přišlápnu asi jako každej,autu se snažím dávat co potřebuje,olej + filtry 15000 km,původní majitel podle servisky cca 25000-30000 km.. Původně jsem to chtěl nechat udělat už na dovolenou,ale teď váhám,letos jedeme dost daleko cca 1700 km jedna cesta. Nejvíc kladných ohlasů má asi TDIfun,(pro mě asi 200 km),přesto stalo se už že by po ůpravě od něj někomu něco odešlo nebo měl nějaké problémy? Jak velké je riziko s tímto motorem?O problémech těchto motorů s praskáním ojnic jsem se dověděl až po koupení auta a snažím se o prevenci(loni spodek-šály,letos vrch+rozvody). Upraveno Červen 17, 201510 r od ropan17
Červen 18, 201510 r Hele, já čipoval u Funa BJB motor a brácha v ten samý den BXE, co máš ty, akorát MR2008. Oba motory původní spojky (já cca 270tis.km, brácha 100.000) a i když jsme tomu pak šlapali, nikdy neklouzla. Brácha šel šrouby z důvodu prevence měnit až po ujetí cca 30tis.km na čipu. Já jsem spojku vyměnil až nedávno (dvouhmota KO, spojka v dobrém stavu) a brácha jezdí na původní spojce doteď a problém nemá. Hodně záleží na stylu jízdy...pokud nebudeš jezdit pod 1500ot. a plny mu dáš při předjíždění až třeba od 2200ot seriová spojka to v pohodě udrží (já jsem ji teda už přeobložil HDS, ale to proto, že budu dále zvyšovat výkon). Ale připrav se na výměnu brzd..ty seriové 280ky to nezvládají. Mám cimrmany nevrtané + ferodo DS performance a kotouče se po 25tis. zvlnily, desky na 70% Pokud váháš, jednoznačně do toho jdi. Já jsem to udělal jen z důvodu, abych měl výkon navíc při předjíždění a jestli máš strach, že ti Fun udělá čip a pak se Ti to kvůli tomu někde vysype..to určitě ne to bys musel mít s autem jiný problém, který by se chipem jen urychlil a projevil čip samotný je v pohodě.
Červen 18, 201510 r Neříkám, že lepší brzdy jsou zlo (ač, pokud jsou moc těžké, může to být na škodu), ale že vztah výkon a brzdný účinek je přes styl jízdy;)
Červen 18, 201510 r No,asi do toho půjdu,uvažuju o tom už dost dlouho.Vlastně jsem o tom uvažoval už při předchozí O1. Brzdy zatím určitě měnit nebudu,byly dělaný těsně předtím než jsem auto koupil a zatím jsou v pohodě (přední ATE,zadní BREMBO). I když je pravda že větší kotouče by vzhledem ke kolům vypadaly líp,ale jinak se mi to zdá zatím zbytečný,styl brzda-plyn nejezdím. Upraveno Červen 18, 201510 r od ropan17
Červenec 21, 201510 r No tie 280 mm brzdy su tragédia aj na sériu , ale nemyslím si že chip ich neako viac zaťaží - skor jazdý štýl. O2 asi nikdy nebude na preteky " z vrchu " a na diaľnici ma aj z 220 km/H zastavia , druhý krát po sebe ale by som to neskúšal Ale vždy je možnosť výmeny za 312 nm z RS - len tá cena
Únor 22, 20178 r Je to tu nějak zastaralé. Zeptám se, tip na nějaký kvalitní ale levný chip pro 2.0TDI-CR 81kw aspoň na 120kw mi někdo dáte? Cenově tak kolem 3-4 tisíc.
Únor 22, 20178 r Za tuhle cenu...chceš si to auto nějakej čas nechat a nebo ho druhej den po tom "chipu" prodáš? Až si na to odpovíš, tak buď http://motorpower.cz/skoda/ nebo se na to vykašli.
Únor 22, 20178 r Před hodinou, marthass napsal: Je to tu nějak zastaralé. Zeptám se, tip na nějaký kvalitní ale levný chip pro 2.0TDI-CR 81kw aspoň na 120kw mi někdo dáte? Cenově tak kolem 3-4 tisíc.
Únor 22, 20178 r 3-4 tisíce moje nabídka. Dám někomu vydělat. Když nikdo nebude chtít, nevadí, chipovat to nebudu.
Únor 22, 20178 r tož on se možná někdo najde, kdo ti tam něco nahraje. Jen bacha, oni některé (hlavně ty levné) čipy mají po nedávné změně metodiky měření emisí jednu dost podstatnou vadu :-)
Únor 23, 20178 r co jsem koukal tak treba diesel technik v Kladně měl dobré ohlasy a ceny právě v tomhle rozmezí, ale přijde mi že teď nefunguje. A jakou vadu mají?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.