Přejít na obsah

Chiptuning - zkušenosti, rady


phill64

Doporučené příspěvky

predpokladam ze to mas pisemne. nicmene tomuhle neverim, uz jsem mnohokrat cetl o poskytovanych zarukach a vzdycky se tam nekde dole malym pismem psalo, ze zaruka se vztahuje pouze na svaba. pokud mas 110kW, budes mit i neco okolo 340-350Nm, coz je prekrocenej limit spojky o docela dost(zalezi z jaky mas asi serie, ja mel tu prvni a ta moc nevydrzela), takze uverim, az se ti neco posere(nedejboze) a oni to na zaruku uznaj.

poznamka pod carou: chip mi nabizel i dealer, co jsem u nej kupoval, cena neco pres 20K Kč, prvni co me zajimalo byla zaruka, taky rikal, ze vsechno zustavava. az potom mezi ctyrma ocima mi rek, ze ve chvili, kdy cokoliv odejde a auto by se stalo nepojizdnym, tak jediny, koho muzu zavolat jsou oni, nikdo jinej. prijede jejich odtah, auto se doveze na servis, "odchipuje" se a az pak se řeší opravy. no, ale je pak blby, kdyz jde auto do Boleslavi na expertyzu.

takze asi takhle ta zaruka bude fungovat i u tebe.

Co je to za nesmysl ? Kolik znas aut co sli do MB na "expertyzu" ???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak ještě jednou: jak se pozná, kdy to je optimálně naladěný, když je ten úpravce ochoten s tím libovolně hýbat podle subjektivních dojmů zákazníka. Já jsem byl totiž celou dobu přesvědčenej, že ten SW, kterej ti tuningová firma přehraje musel vznikat dost složitou cestou, někdo ho musel odzkoušet, odladit a pak pustit za samozřejmě nemalý peníze do světa. Když to ale teď vidím, jsou tady borci, co se v tom pár hodin porochaj a za podstatně menší peníze to sami udělaj ještě líp. A když se ti to nelíbí, tak třeba zase jinak, ale pořád je to dobře. Tak do toho bych rád trochu proniknul.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co je to za nesmysl ? Kolik znas aut co sli do MB na "expertyzu" ???

bezna praxe napriklad pri "chronickem" odchazeni turba nebo nejake zasadnejsi treba zarucni oprave na motoru. osobne nikoho co jim poslali auto do MB neznam, ale zrovna tady nekdo psal, ze mel problem s filtrem pevnych castic a auto mel 14 dni v Boleslavy(vim, to nema s "expertyzou" nic spolecnyho). to samy mi rikal sef Porsche, kde jsem auto koupil, v pripade, ze se MB nezda pozadavek zarucni opravy, posle svyho cloveka, aby to proveril, pripadne si vyzada auto. proc by MB platila zarucni opravy nekomu, kdo to prezene s chipem?

jirko vzdej to, to ti nikdo nevysvetli

Editováno: , autor: Luke288
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co je to za nesmysl ? Kolik znas aut co sli do MB na "expertyzu" ???

bezna praxe napriklad pri "chronickem" odchazeni turba nebo nejake zasadnejsi treba zarucni oprave na motoru. osobne nikoho co jim poslali auto do MB neznam, ale zrovna tady nekdo psal, ze mel problem s filtrem pevnych castic a auto mel 14 dni v Boleslavy(vim, to nema s "expertyzou" nic spolecnyho). to samy mi rikal sef Porsche, kde jsem auto koupil, v pripade, ze se MB nezda pozadavek zarucni opravy, posle svyho cloveka, aby to proveril, pripadne si vyzada auto. proc by MB platila zarucni opravy nekomu, kdo to prezene s chipem?

jirko vzdej to, to ti nikdo nevysvetli

Jo ale "chronicke" odchazeni turba je pricejenom neco jineho nez kdyz Ti proste umre spojka ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no já myslím, že zrovna ty turba asi nejsou silnou stránkou koncernu. Podařilo se mi zcela bez problému vyreklamovat ho po 80 t. km, protože začalo trochu hvízdat. Po výměně a ujetí tak 500 km to nový hvízdá úplně stejně. Technik mi řek, že reklamace turb jsou poměrně častej jev. Tak asi bude chyba někde jinde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono to samozřejmě není jen podle subjektivních dojmů zákazníka.Ale taky co jde a co nejde.Dobrej čipař se to taky někde musí naučit a to se u nás nedá (Možná ted už třeba jo).Takový školení jsou jen v zahraničí a za hodně velkej balík peněz.To není jen tak se v tom porachat,ale znát absolutně všechny hodnoty a znát o kolik se ty hodnoty můžou poupravit.Pak se dá dobře předělat soft,třeba i na auto který má změněný komponenty (jiný turbo,trysky,mezichladič atd.)Já z jeho čipem najel jen 10 000km,ale motor jde pěkně,spotřeba stejná,kouřivost při normální jízdě stejná.Nevěř tomu,že vznik softvéru pro tuningové firmy je něco světobornýho.To zrovna tak někdo upraví ten sériovej (z něho se vychází vždy),dá si na to štempl a jde to do světa.Samozřejmě,že to hodně zjednodušuju,dělají se testy,zkoušky atd.Ale taková věda to zase není.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

s timhle autem bych si docela chtel sjet, protoze na tech 150koni je tam podle me neumerne malo Nm. zajimalo by me, jak se to chova.

Myslim, ze toho kroutaku je tam tak akorat ;-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak za malý peníze to nebylo a auto bylo laděný na brzdě.

No nevypada to spatne, krivka pekna, nikde nepada, ale tech 150PS je v dost malym rozsahu ot. ,ale zase je to "jen" chip bez dalsich uprav, takze si myslim ze to je dobry, a kroutak taky neni spatnej, aspon by ho mela pri rozumny jizde pobrat i spojka...

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vzhledem ke spojce urcite, ale kdyz vezmes, ze 2.0 ma o 10 koni min a 20Nm vic, tak mi to prijde nepoměrný

obecně čím máš při daném počtu HP nižší krouták, tím je jeho křivka plošší...

Alexas a JasteR mají skoro stejně koní, ale různý krouták, rozdíl skoro 50Nm, jenže první jmenovaný pěkne plochou křivku...

já měl kdysi podobně naladěno jako JasteR, ale nevyhovovalo mi to, tak mi to Reesha předělal na něco podobnýho jako má Alexas a líp se s tím jezdí... B)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak za malý peníze to nebylo a auto bylo laděný na brzdě.

ale zase je ten krouták krásně plochej - v daleko větším spektru otáček, i ten výkon má mnohem lepší křivku než originál. když tohle člověk vidí, říká si, sakra, proč takhle pěkný křivky nemůžou vyjít už rovnou z fabriky... nemyslím tím jen výkon, ale celkovej průběh výkonu a hlavně momentu vypadá mnohem líp a kultivovanějc...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten Reesha, to je Dieselpower? od kud on je? mrknu ještě na křivku od Cimbu. Ta křivka výkonu je spíš podobná benzínovýmu motoru, myslím ale že hlavně moment by měl mít plochou křivku. je přece příjemný, když výkon s roustoucíma otáčkama pořád stoupá, to se pak s diselem dá jet skoro jak s benzínem :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a byl by na něj kontakt? poté, co jsem se dneska svezl s naftovým RS už neváhám ani minutu a jdu do toho. navíc mi servisák potvrdil, že už přes ně prošlo chipováním dost aut a jedinej problém byl s Haldexem u 4 kolky, se kterou majitel brutálně zachází. dokonce i otec toho servisáka má chip na OII 1,9. navíc to je známej a říkal mi, kdyby byl problém s nějakou běžnou poruchou (třeba turbo), tak se to přes MB vůbec neřeší. pouze pokud by to byl skutečně problém, který škodovka má specifikovaný, že k němu dochází po chipu a vyžaduje vlastní kontrolu, tak by se musely do jednotky nahrát zpět původní data. navíc mám najeto lehce přes 30 tis, žádnej problém, kdyby něco bylo špatnýho, tak už by se to projevilo, takže do chipu jednoznačně chci jít.

když jsem přesedl z RS tpátky do svýho, tak jsem myslel, že jedu s nějakým strašně těžkým valníkem a ještě se zataženou brzdou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JasteR:

Ta tvoje kára musí bejt dobrý brko ,364 Nm.Jaký byl původní výkon před úpravama,66,nebo 81kw? A co spojka,ta je taky vyměněna za lepší?

Puvodem to je 66tka, 210Nm. :) a spojka zatim serie.

Tesim se az budu moct ridit ORS TDI jestli to jeste lip pojede, ta ma sice mensi kroutak ale trochu vice koni, ale nikde v okoli ji jako predvadecku nemaj :(

..ostatni Oct. TDi byly slabsi.

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...