Alexas Vloženo 27. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2006 2JirkaK: Neboj tohle se ti nestane.Ty propalený písty jsou dílem nějakýho šamana kterej tam narval maximum paliva a ještě ke všemu to vypadá,že hodně špatně rozstřikovaly (spíše tekly) trysky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 27. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2006 no to já se samozřejmě nebojím, proto jsem si taky dobře rozmyslel, komu to svěřit. Ale ty jsi mi ještě neodpověděl na tu mojí otázku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host MichalF Vloženo 27. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2006 predpokladam ze to mas pisemne. nicmene tomuhle neverim, uz jsem mnohokrat cetl o poskytovanych zarukach a vzdycky se tam nekde dole malym pismem psalo, ze zaruka se vztahuje pouze na svaba. pokud mas 110kW, budes mit i neco okolo 340-350Nm, coz je prekrocenej limit spojky o docela dost(zalezi z jaky mas asi serie, ja mel tu prvni a ta moc nevydrzela), takze uverim, az se ti neco posere(nedejboze) a oni to na zaruku uznaj.poznamka pod carou: chip mi nabizel i dealer, co jsem u nej kupoval, cena neco pres 20K Kč, prvni co me zajimalo byla zaruka, taky rikal, ze vsechno zustavava. az potom mezi ctyrma ocima mi rek, ze ve chvili, kdy cokoliv odejde a auto by se stalo nepojizdnym, tak jediny, koho muzu zavolat jsou oni, nikdo jinej. prijede jejich odtah, auto se doveze na servis, "odchipuje" se a az pak se řeší opravy. no, ale je pak blby, kdyz jde auto do Boleslavi na expertyzu. takze asi takhle ta zaruka bude fungovat i u tebe. Co je to za nesmysl ? Kolik znas aut co sli do MB na "expertyzu" ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alexas Vloženo 27. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2006 Myslíš jak se to pozná,že je to dobře a bezpečně vyladěný? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 27. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2006 tak ještě jednou: jak se pozná, kdy to je optimálně naladěný, když je ten úpravce ochoten s tím libovolně hýbat podle subjektivních dojmů zákazníka. Já jsem byl totiž celou dobu přesvědčenej, že ten SW, kterej ti tuningová firma přehraje musel vznikat dost složitou cestou, někdo ho musel odzkoušet, odladit a pak pustit za samozřejmě nemalý peníze do světa. Když to ale teď vidím, jsou tady borci, co se v tom pár hodin porochaj a za podstatně menší peníze to sami udělaj ještě líp. A když se ti to nelíbí, tak třeba zase jinak, ale pořád je to dobře. Tak do toho bych rád trochu proniknul. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 27. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2006 (editace) Co je to za nesmysl ? Kolik znas aut co sli do MB na "expertyzu" ??? bezna praxe napriklad pri "chronickem" odchazeni turba nebo nejake zasadnejsi treba zarucni oprave na motoru. osobne nikoho co jim poslali auto do MB neznam, ale zrovna tady nekdo psal, ze mel problem s filtrem pevnych castic a auto mel 14 dni v Boleslavy(vim, to nema s "expertyzou" nic spolecnyho). to samy mi rikal sef Porsche, kde jsem auto koupil, v pripade, ze se MB nezda pozadavek zarucni opravy, posle svyho cloveka, aby to proveril, pripadne si vyzada auto. proc by MB platila zarucni opravy nekomu, kdo to prezene s chipem? jirko vzdej to, to ti nikdo nevysvetli Editováno: 27. Prosinec 2006, autor: Luke288 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 27. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2006 je to samozřejmě tak. Pokud mají podezření, že komponent odešel v záruce vlivem neoriginálního SW ř.j., tak pošlou svýho technika, popř. si do Bolky auto odvezou. A už se o tom tady někde debatovalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 27. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2006 no vidis. a stejne se tu najde nekdo, kdo prohlasi, ze to je nesmysl... nedovedu si predstavit, ze mi v zaruce treba prakne hlava, prijedu do servisu a oni mi obratem daji v ramci zaruky novou... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host MichalF Vloženo 27. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2006 Co je to za nesmysl ? Kolik znas aut co sli do MB na "expertyzu" ??? bezna praxe napriklad pri "chronickem" odchazeni turba nebo nejake zasadnejsi treba zarucni oprave na motoru. osobne nikoho co jim poslali auto do MB neznam, ale zrovna tady nekdo psal, ze mel problem s filtrem pevnych castic a auto mel 14 dni v Boleslavy(vim, to nema s "expertyzou" nic spolecnyho). to samy mi rikal sef Porsche, kde jsem auto koupil, v pripade, ze se MB nezda pozadavek zarucni opravy, posle svyho cloveka, aby to proveril, pripadne si vyzada auto. proc by MB platila zarucni opravy nekomu, kdo to prezene s chipem? jirko vzdej to, to ti nikdo nevysvetli Jo ale "chronicke" odchazeni turba je pricejenom neco jineho nez kdyz Ti proste umre spojka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 27. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2006 jasne, blbe jsem to napsal, nemyslel jsem vcelku "běžné" závady. uváděl jsem to v kontextu poskytnutí záruky na chipovanej motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 27. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2006 no já myslím, že zrovna ty turba asi nejsou silnou stránkou koncernu. Podařilo se mi zcela bez problému vyreklamovat ho po 80 t. km, protože začalo trochu hvízdat. Po výměně a ujetí tak 500 km to nový hvízdá úplně stejně. Technik mi řek, že reklamace turb jsou poměrně častej jev. Tak asi bude chyba někde jinde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alexas Vloženo 27. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2006 Ono to samozřejmě není jen podle subjektivních dojmů zákazníka.Ale taky co jde a co nejde.Dobrej čipař se to taky někde musí naučit a to se u nás nedá (Možná ted už třeba jo).Takový školení jsou jen v zahraničí a za hodně velkej balík peněz.To není jen tak se v tom porachat,ale znát absolutně všechny hodnoty a znát o kolik se ty hodnoty můžou poupravit.Pak se dá dobře předělat soft,třeba i na auto který má změněný komponenty (jiný turbo,trysky,mezichladič atd.)Já z jeho čipem najel jen 10 000km,ale motor jde pěkně,spotřeba stejná,kouřivost při normální jízdě stejná.Nevěř tomu,že vznik softvéru pro tuningové firmy je něco světobornýho.To zrovna tak někdo upraví ten sériovej (z něho se vychází vždy),dá si na to štempl a jde to do světa.Samozřejmě,že to hodně zjednodušuju,dělají se testy,zkoušky atd.Ale taková věda to zase není. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alexas Vloženo 27. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2006 Jinak za malý peníze to nebylo a auto bylo laděný na brzdě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 27. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2006 s timhle autem bych si docela chtel sjet, protoze na tech 150koni je tam podle me neumerne malo Nm. zajimalo by me, jak se to chova. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host MichalF Vloženo 27. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2006 s timhle autem bych si docela chtel sjet, protoze na tech 150koni je tam podle me neumerne malo Nm. zajimalo by me, jak se to chova. Myslim, ze toho kroutaku je tam tak akorat ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 27. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2006 vzhledem ke spojce urcite, ale kdyz vezmes, ze 2.0 ma o 10 koni min a 20Nm vic, tak mi to prijde nepoměrný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alexas Vloženo 27. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2006 Ale zase si všimni,že ten krouťák má rovnoměrnou (nepadající) křivku a to je hodně znát. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 27. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2006 (editace) Jinak za malý peníze to nebylo a auto bylo laděný na brzdě. No nevypada to spatne, krivka pekna, nikde nepada, ale tech 150PS je v dost malym rozsahu ot. ,ale zase je to "jen" chip bez dalsich uprav, takze si myslim ze to je dobry, a kroutak taky neni spatnej, aspon by ho mela pri rozumny jizde pobrat i spojka... Editováno: 27. Prosinec 2006, autor: JasteR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alexas Vloženo 27. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2006 JasteR: Ta tvoje kára musí bejt dobrý brko ,364 Nm.Jaký byl původní výkon před úpravama,66,nebo 81kw? A co spojka,ta je taky vyměněna za lepší? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JimTDI Vloženo 27. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2006 vzhledem ke spojce urcite, ale kdyz vezmes, ze 2.0 ma o 10 koni min a 20Nm vic, tak mi to prijde nepoměrný obecně čím máš při daném počtu HP nižší krouták, tím je jeho křivka plošší... Alexas a JasteR mají skoro stejně koní, ale různý krouták, rozdíl skoro 50Nm, jenže první jmenovaný pěkne plochou křivku... já měl kdysi podobně naladěno jako JasteR, ale nevyhovovalo mi to, tak mi to Reesha předělal na něco podobnýho jako má Alexas a líp se s tím jezdí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miccap Vloženo 28. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2006 Jinak za malý peníze to nebylo a auto bylo laděný na brzdě. ale zase je ten krouták krásně plochej - v daleko větším spektru otáček, i ten výkon má mnohem lepší křivku než originál. když tohle člověk vidí, říká si, sakra, proč takhle pěkný křivky nemůžou vyjít už rovnou z fabriky... nemyslím tím jen výkon, ale celkovej průběh výkonu a hlavně momentu vypadá mnohem líp a kultivovanějc... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miccap Vloženo 28. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2006 Ten Reesha, to je Dieselpower? od kud on je? mrknu ještě na křivku od Cimbu. Ta křivka výkonu je spíš podobná benzínovýmu motoru, myslím ale že hlavně moment by měl mít plochou křivku. je přece příjemný, když výkon s roustoucíma otáčkama pořád stoupá, to se pak s diselem dá jet skoro jak s benzínem :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 28. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2006 je z Chomutova. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miccap Vloženo 5. leden 2007 Sdílet Vloženo 5. leden 2007 a byl by na něj kontakt? poté, co jsem se dneska svezl s naftovým RS už neváhám ani minutu a jdu do toho. navíc mi servisák potvrdil, že už přes ně prošlo chipováním dost aut a jedinej problém byl s Haldexem u 4 kolky, se kterou majitel brutálně zachází. dokonce i otec toho servisáka má chip na OII 1,9. navíc to je známej a říkal mi, kdyby byl problém s nějakou běžnou poruchou (třeba turbo), tak se to přes MB vůbec neřeší. pouze pokud by to byl skutečně problém, který škodovka má specifikovaný, že k němu dochází po chipu a vyžaduje vlastní kontrolu, tak by se musely do jednotky nahrát zpět původní data. navíc mám najeto lehce přes 30 tis, žádnej problém, kdyby něco bylo špatnýho, tak už by se to projevilo, takže do chipu jednoznačně chci jít. když jsem přesedl z RS tpátky do svýho, tak jsem myslel, že jedu s nějakým strašně těžkým valníkem a ještě se zataženou brzdou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 5. leden 2007 Sdílet Vloženo 5. leden 2007 (editace) JasteR: Ta tvoje kára musí bejt dobrý brko ,364 Nm.Jaký byl původní výkon před úpravama,66,nebo 81kw? A co spojka,ta je taky vyměněna za lepší? Puvodem to je 66tka, 210Nm. a spojka zatim serie. Tesim se az budu moct ridit ORS TDI jestli to jeste lip pojede, ta ma sice mensi kroutak ale trochu vice koni, ale nikde v okoli ji jako predvadecku nemaj ..ostatni Oct. TDi byly slabsi. Editováno: 5. leden 2007, autor: JasteR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.