Přejít na obsah

Chiptuning - zkušenosti, rady


phill64

Doporučené příspěvky

tywe ..ted ctu ty keci co tam pisou ... ale nejvic me drti vety :

Neodborně provedená úprava končí v lepším případě špatnými jízdními výkony, v horším případě však dochází k poškození motoru a jeho mechanických částí.

A proto - svěřte své auto do rukou pouze profesionálům.

Naše společnost Vám nabízí dlouholeté zkušenosti, vysokou kvalitu zabezpečenou využitím nejnovějších poznatků a záruky na provedenou práci. :fakac:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

http://www.oettinger.de/index2_e.htm

báseň jak od Wolkera. :D

A co se týká RS TDI, tak se koukněte na Cimbu, ale nevím jestli tam ten filtr měl. Je pravda, že ten tomu bude asi vadit.

To TDI jsem viděl zvednutý na 195 PS jak u Oetingera, tak u některých českých firem. Což není o moc a filtr pevných částic tam asi zůstává.

Editováno: , autor: jirkaK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

myslim ze tam zustal :

Denně jsme dotazováni, zda budeme upravovat i Octavii RS 125 kW TDI PD DPF. Zde uvádíme jako malý "dárek" pod stromek první výsledky měření z nově přizpůsobeného software ŘJ: točivý moment 420 N.m od 1 900 ot/min do 3 400 ot/min, výkon vrcholí na 173 kW při 4 150 ot/min. V současnosti probíhají ještě další zkušební jízdy se zaměřením na činnost filtru pevných částic a optimalizaci ekonomiky provozu. Vlastní úpravy plánujeme provádět od konce ledna 2007

:ph34r::huh:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Len je otázne, dokedy to zvýšenie výkonu ten motor a spojka vydržia? Predsa len, nárast je to o skoro 40%. A to je podľa mňa príliš. Pozrite sa, aké úpravy robí na HW motora VW, ak takto dvíha výkon. Ešte aj blok zosilnia, celé sanie sa vymení, dajú sa iné vstreky a podobne. Napr. 2,0 TFSI 147 vs. 195 kW. A tam je nárast iba o 32%.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Len je otázne, dokedy to zvýšenie výkonu ten motor a spojka vydržia? Predsa len, nárast je to o skoro 40%. A to je podľa mňa príliš. Pozrite sa, aké úpravy robí na HW motora VW, ak takto dvíha výkon. Ešte aj blok zosilnia, celé sanie sa vymení, dajú sa iné vstreky a podobne. Napr. 2,0 TFSI 147 vs. 195 kW. A tam je nárast iba o 32%.

teď vyšla edice "GTI Edition 30" a ta má 2,0 TFSI 169 kw 300NM, a je rozdílná od původní verze pouze úpravou řj. Kurnik nějak se k tomu softu dostat :D:D:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tos přesně trfil. Každej by to chtěl někde oprásknout nejlíp zadarmo, tak jako filmy, muziku atd.. Proto jsou taky takový rozdíly v cenách u některých "úpravců". Prostě ten soft někde ukradnou a pak machrujou, jak jsou levný.

Když jsem to psal jsem ještě ani nevěděl, co se stalo v sousední sekci.

Editováno: , autor: jirkaK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tos přesně trfil. Každej by to chtěl někde oprásknout nejlíp zadarmo, tak jako filmy, muziku atd.. Proto jsou taky takový rozdíly v cenách u některých "úpravců". Prostě ten soft někde ukradnou a pak machrujou, jak jsou levný.

Velice trefně řečeno :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...