Přejít na obsah

Chiptuning - zkušenosti, rady


phill64

Doporučené příspěvky

Nabidka je to lakava, cena lepsi nez Cimbu. Trochu prosmejdim stranky a uvidime, pokud nenajdu neco co by me od toho odradilo tak bych do toho sel. Jenze to by si panove v BMW USA museli pohnout aby, se moje O2 uz volnila a mohl jsem zacit resit ten zatez. test.

Přesně tak.

Každý chip je dělaný přímo pro určitý vůz, přesně podle požadavků zákazníka.

Moc se v tom nevyznam, vym ze je kroutak v zavysli na vykonu nebo naopak. Podle jirkaK je spojka dimezovana na cca 350 Nm, takze bych chtel aby v beznych otackach se drzel treba tesne pod tou hranici a ve vyssich otackach treba peak 370 Nm, nevim jestli je to realizovatelne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Covece,taky netusim,cim to je,mozna to bude necim takovym,jak pise Skaja,jako ze u benzinu je to omezene HW..Ale co jsem se jednou bavil s klukem,co chipuje auta u nas (ja bych si to k nemu nedal ani omylem) tak ten tvrdil,ze diesly jdou chipovat do nesmyslu..Jednou udelal FRS,dal ji napit a urval obe poloosy.. :feve:

Tak tolik do toho zase nevidím, myslel jsem si, že vzhledem k tomu, že to jsou oba turbo motory, tak že je situace podobná. To musím někde nastudovat, prt. zatím mám stále ten pocit, že je to vyumělkovaná snaha dostat dieslu aspoň o 1 kW víc než z benzínu, prt. dost dlouho bylo chipování hlavně doménou dieslů a někteří si stále nechcou připustit, že bezní je kvalitnější palivo než nafta:)

Pls. no flame, na to tu máme jiná témata:-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sakra, uz nevim jak tomu mam rozumnet! :( Vite nekdo o co jde? Mne nikdy nic neprehravali?! :help:

Dobrý den,

těší mne Váš zájem o naše produkty, ale protože při každé návštěvě

autorizovaného servisu přehrávají SW ECU novou verzí, která nejde tou

původní přepsat a která je zcela jinak vystavená, musíme počkat, až se síly

Škodů napřímí na nový commonrail, pak už snad škodit nebudou.

Mr.Cimbu

Rj jde vzdy prepsat zpet.Kdyz ne po kablu, tak pomoci BDM programatoru, pokud jde o rj do O2 ..Postavily jsme golfa 4 motor z ASZ Bora 96kw, trysky special zavodni PD a turbo z 2,5TDI GT2052, zatim ma 167KW Motor je osazen sondami a vse funguje OK. Jezdi s tim do prace!!!!!

Editováno: , autor: TDIfun
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem se ptal v servise, a tam urcite zadnej software neprehravaji...tak kdo mi to vysvetli jak je to? :help:

Taky si myslim že ten SW zůstává původní a přehrávaji ho pouze v připadě problému.Když dávam auto do servisu tak je důrazně žádám aby nesahali do ŘJ protože mám tam nahraný chip.V připadě jeho odstranění by mě to přehrání museli zajistit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky si myslim že ten SW zůstává původní a přehrávaji ho pouze v připadě problému.Když dávam auto do servisu tak je důrazně žádám aby nesahali do ŘJ protože mám tam nahraný chip.V připadě jeho odstranění by mě to přehrání museli zajistit.

Jojo sami ze svoji vule to urcite nedelaji...Mozna tak za 500kc!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám OII RS TDI a software ŘJ mi servis přehrál za novější z důvodu drobného problému a to : drobná tzv.sporadická chyba zapalování nebo tak něco. Tato chyba sice nijak neomezovala chod motoru a ani jsem o ní nevěděl dokud neproběhla zcela běžná kontrola auta vč. diagnostiky.

Na dotaz mého servisu u výrobce bylo výrobcem doporučeno přehrát software na novější, který si servis následně objednal a vyřešila se mi jedna zásadní věc : při regeneraci a vypalování filtru pevných částic už neregistruji jiný zvuk motoru a je zcela klidný. Pokud je servis alespoň trošku vstřícný - může si tento software objednat u výrobce a řešit drobný problém svých zákazníků.

K čipu od cimbu : Mluvil jsem s p.Jandou o čipu a moje hlavní otázka zněla jak je možné zvýšit výkon TDI RS tak velkým skokem na 178 KW. Odpověď byla jasná : Octavia RS II TDI má sice papírově psaných 125 KW, ale ve skutečnosti z vál. zkušebny na několika autech má téměř 150 KW. Takže skok na udanou hodnotu je normální. Co se týče údajných čipování od jiných úpravců je tzv.podvod, kdy neudělají se zvýšením téměř nic, jen krouťák a možná nějaké přechodové režimy.

Ke chloubě chipu TSFI : také to není nijak slavné, když jsem zjistil, že známej si tuto krasavici nechal takto upravit a teď má problém s vyššími otáčkami, kdy mu to cuká a tento problém řeší už nějakou dobu.

Já jsem naprosto spokojenej s TDI a nepovažuji TDI PD za problém nekultivovanosti. Naopak je to na tom projevu něco zajímavého, připadá mi někdy chod ve vyšších otáčkách tvrďácky sportovní v kokpitu vozu (navíc benzínový je taktéž hlučný jen v jiném tónu) a pokud někdo tvrdí o vstřikování CR, že je to to pravé ořechové, pak uvidíme - až to přijde jak moc zajímavější to bude oproti PD. Pokud někdo tvrdí traktorový zvuk, pak je to zařezanej benziňák a nemá smysl s ním o tom diskutovat. Jen si vezměte benzínový motor : já osobně říkám - ano je skvělej,to taky je/nic proti. Ovšem nejde v žádném případě mluvit o sportovním voze a pokud já bych si představoval sportovní vůz, šel bych zrovna no nového Lanceru EVO X. Toto je teprve ten důvod nešetřit na benzinu vs.jeho spotřebě, to je teprve sportovní vůz když už benzíňákům "jak někteří tvrdí" nejde o spotřebu. Další podotázka zní : proč neušetřit téměř 30.000,- a koupit si benzín ? Odpověď je snadná pro každého jednotlivě.

Každé auto má něco do sebe a já volil naftu.

Editováno: , autor: Charlie1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jaká verze to je nevím, mám to cca. 1,5 měsíce. Musím zjistit, po přehrání mi servis nalepil štítek do prostoru kufru k rezervě. Mrknu a pokud tam nějaká informace bude - napíšu. K tomu výkonu : po úpravě od cimbu tam skutečně budeš mít přes 170 Kw a Janda tvrdí, že základ má cca. 150 Kw, takže zda má někdo 140 nebo 147 - nevím, ale údajně to tak je. Dokonce to nemá vliv na filtr pevných částic, ten se chová stejně jako v serii.

Dnes mám na tacho 50.000 km a poprvé se mi stalo, že mi cinkla kontrolka ucpání filtru. Takže jsem to honil jak se dalo a bohužel jsem se dostal do nouzového režimu, kdy výkon je na minimu. Po rozhovoru s technikem jsem až dnes zjistil jak snadné je vypálit filtr i v tomto režimu: Jedoduše jsem dostal pokyn abych stále udržoval otáčky motoru mezi 2000 - 2500 a jel třeba i na 3 rychl.stupeň a taky jo, vše po cca. 5min. zhaslo a opět normal. Už jsem měl obavy návštěvy servisu pro umělé vypálení filtru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když jsem s Jandou o tom diskutoval, ladil zrovna benzínové a normálně mi to nabízel. Jen k tomu dodal jedno a proto ještě čekám : jediné co musí ještě doladit je rychlejší úpadek otáček. To je ten detail u nového softwaru, který teď musí dořešit. Jen pro pochopení - nevím zda jsem se správně vyjádřil : jednoduše když vytočím motor k červenému, tak není spadnutí otáček tak rychlé jak by si představoval. Ovšem já mám "osobní pocit", že by to snad mohla být i výhoda při nástupu další rychlosti již v otáčkách ! Nevím.

PS: jsem z okr.Kroměříž

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ještě počkáme ať si stím pohraje. Dokud to nebude mít doladěný - nemá cenu to řešit.

Nevím, kdy to máte koupený - já v 08/06 jako asi první v okrese, taky jsem na to čekal přes tři měsíce. Jsem rád, že ten software mi servis přehrál, protože zvuk motoru při regeneraci filtru byl opravdu podivný - teď jsem ok.

Tohle je mé předešlé.....

post-18407-1208211420_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...