Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Jestli to z těch čísel dílů chápu dobře, tak pokud je stejnej zadní držák třmene u O1 i F1, tak tato kombinace z O1RS musí jít namontovat na F1 bez problémů jen záměnou?

  • 2 týdny později...

Jestli to z těch čísel dílů chápu dobře, tak pokud je stejnej zadní držák třmene u O1 i F1, tak tato kombinace z O1RS musí jít namontovat na F1 bez problémů jen záměnou?

Nevim co tady resite nejaky cisla dilu, normalne to tam pasuje.Musis mit Trmeny i kotouce O1 RS a namontujes to i na fabiu co mela bubny..

jediny rozdil je ze o1 ma o 4cm delsi napravu a vetsi kryt kotouce

  • 3 týdny později...

ja kotoucovku na zadku mam, a abs moje auto nema, navic mam i auto snizene, coz jeste prispiva k tomu ze zadek muze prebrzdovat (regulator tlaku pousti dozadu tlak dle zaklonu napravy), zezacatku mi to opravdu prebrzdovalo, ale ten regulator se da "nastavit" v urcitem rozsahu tim pripojovacim profilem nebo jak to rict ktery je pripojeny k te pruzince ktera je spojena s napravou. Takze ten profil dame do uplne nejnizssi polohy, tim ten tlak jakoby co nejvic omezujete. A od te doby musim zaklepat , ale problem nemam. Brzdi to fpoho, i v zimne. Byl sem s tim i na valcich kde to promerovali a zadek i predek brzdi fpoho. Jo jeste zespoda na tom regulatoru samotnym je sroubek, kterym se asi nastavuje ten samotny regulator, na to fakt nesahat. Tak jak sem psal pouze upravite jakoby spinaci naklon toho regulatoru nebo jak to rict.

  • 3 měsíce později...

Zdravím, vlastním FI 1.4TDi 59 kw combi, a uvažuji o čipu kdy po tom by auto mělo okolo 100 koní, má smysl na vozidlo dávat na zadní nápravu koutouče?? Už niní se mi zdá, že to brzdí slabě oproti fabii co jsem měl 4x kotouč. Díky za rady

urcite by som dal kotuce ....

Já bych to v žádném případě nedělal. Riskuješ, že když někoho naboříš, tak pojišťovna po tobě bude vymáhat škodu zaplacenou z povinného ručení (může jít klidně o miliony). Auto se zakázaným zásahem do konstrukce je něco podobného jako jízda pod vlivem alkoholu, zde pojišťovny také škody zpětně vymáhají. Musel bys jedině dokázat, že jsi o tom nevěděl, což je u vlastního auta docela velký právní oříšek. Případně doufat, že si toho lividátor škody nevšimne. Ale to už se tady řešilo, takže asi víš do čeho jdeš.

Přátelé okřídleného šípu,

malý dotaz. Mám 1.9 TDI 74kW a v zadu kotouče. Již po druhé jsem zjistil, že mi praskají kotouče od děr na šrouby. Tolik to nebejčím, tak jako každý. Jestli je náboj nějak křivý či vadně opracován, jak říkám už mi to dělají druhé kotouče. Nesetkal se s nečím takovým ještě někdo? Jinak si budu muset koupit momenťák. Mám asi obrovskou páru v rukách. Radek.

Radku takovou sílu mít nemůžeš, někde bude chyba...jaké kotuče dáváš? osobně bych udělal rozborku - sborku, tedy sundal kotouče, mrkl na náboj, zda pod kotoučem není bordel, vše očistil (drátěný kartáč - smirek, odmašťovač na brzdy), kotouč usadil, zajistil šroubkem a musí vše sedět....pokud ne, hledej hybu v náboji nebo kotouči....kolo se otáčí volně, nepřibržďuje ti to?

osobně mám skoro metrák, šrouby utahuju na fest a vždyky vše ok....jestli nejsi nějakej powerlifter a neutahuješ to přez lešinovou trubku, nemůžeš prasknout kotouč :)

Zdravím, vlastním FI 1.4TDi 59 kw combi, a uvažuji o čipu kdy po tom by auto mělo okolo 100 koní, má smysl na vozidlo dávat na zadní nápravu koutouče?? Už niní se mi zdá, že to brzdí slabě oproti fabii co jsem měl 4x kotouč. Díky za rady

nechal bych bubny....když jsou ok a fungujou, tak oproti kotoučům nepoznáš rozdíl ;) co auto to unikum, nikdy nebude každé brzdit stejně ;)

Jo, bubny brzdí, akorát je potřeba trochu utáhnout ručku. jinak díky

Taky sem měl cukání dát kotouče dozadu,ale vykvák sem se na to.Buben brzdí dobře a hlavně i studenej,takže to jen každé jaro sundám vyčistím a je klid.

dá se nějak zjistit stav obložení bubnových brzd aniž bych je musel rozebírat?? asi ne že??

Příteli okřídleného šípu,

pro kibi - dík za radu. Budu muset na to ještě jednou kouknout. Kotouče používám origo škoda( zděláno v Bosnia - Herz). Radek.

dá se nějak zjistit stav obložení bubnových brzd aniž bych je musel rozebírat?? asi ne že??

nechá.... vzadu na štitu jsou gumove zaslepky...vyndas je posvitis,a možná uvidíš:-)

OK, díky za radu. :kol-28:

  • 6 měsíců později...

Ten, kdo málo jezdí (jako já) a používá celoročně hliníkáče, má asi stejný problém. Reznou jako liška a normální jízdou se samy moc neočistí, čím se zmenšuje činná plocha. Navíc se tímto vlivem začíná projevovat nesouměrnost bzdního účinku. Jinak řečeno - bubny bych za kotouče neměnil.

  • 7 měsíců později...

Kluci, mám dotaz. Bylo mi řečeno, že mám na FRS I zatuhlej levej zadní brzdič (ovládání ruční brzdou). Chci na jaře dělat brzdy, nevíte někdo jestli to jde "rozhejbat" nebo je to na výměnu brzdiče ? Díky

TO víš, že to jde, rozebrat třmeny, očistit orezlou hřídelku ovl. ruční brzdy, když už to máš dole, tak vyměnit 3 těsnění, promazat hřídelku. Nejhorší je vyndat mechanismus ručky z třmenu. je tam málo prostoru a je tam zk...vená segrovka. Někde jsem to tu psal, ale nemohu to najít, jsou tam i fotky.Hledej! Jinak ty třmeny se používají jak na Fabiích, tak na GIV, na Octavkách I , takže jiná sekce nebo třeba jiný forum ( VW club, dieselpower.cz) :kol-34:

Díky, důležité je že to jde :kol-47: podrobnosti už si pohledám a pořeším :kol-28:

On ten mechanismus ručky, když je unavený , tak se dovybavuje vratnou pružinou, což taky pomůže, stojí jedna asi 40Kč., já to teď dával bráchovi na GIV, brzdy už jsou po repasi, ale v těhle mrazech, prostě ručka už nevrací ani s pružinama, najeto min.300 tis.km.

http://www.cc-autodi...a-rucni-brzdy-2

http://www.cc-autodi...a-rucni-brzdy-1

post-21191-0-71637100-1358336721_thumb.j

Upraveno od Casy

Super, udělám repas a pak případně přidám tu pružinu, díky :kol-47:

  • 5 týdnů později...

nazdar borci.rad bysom sa informoval aky orech ste pozuli na povolenie 12-hrannej matice na zadnom lozisku

v pohode tam nasuniem 30-tku, alebo 31-tku?

uz som raz menil celustie a 30-tka mi na maticu nesla tak som pouzil 32-jku ale ta bola uz ocosi väcsia

vdaka za rady :palec2:

určite 30-ku :kol-31:

  • 1 měsíc později...

tady se clovek pobavi u tech vasich nesmyslnych cen oprav zadnich brzd. za 10 tis udelas zadni brzdy,ale k tomu jeste predni  a zbyde ti tak na  2 plne nadrze nafty lol.

jinak ja dneska prezouval a dival se na zandi brdzy a typek sice vymenil kotouce i desky,ale na nejaky repas pistku se vykaslal je to zasekly. nepribrzduje to fest,ale kotouc samozrejme nejaky shit a zvlneny. dost blbe se mi rozhybaval pistek aniz bych kompletne cely trmen sundat. musel bych odpojit minimalne hadicu a odvzdusnovat se mi to pak fakt nechce. kdybyb tam nebyl srubovaci,tak to asi rozhybu. tak to dopada kdyz clovek veri nekomu,ze vsechno vymenil.

pekne sem naletel,ale co uz ted.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.