Publikováno Prosinec 26, 200915 r Tak mám jeden problém docela velkej: Už se mi to stalo docela hodněkrát a poslední dobou je to čím dál horší.Normálně si jedu a najednou z ničeho nic se mi vypne motor,svítí baterka a musím ke krajnici,auto po té vypnu klíčkem a zkouším znovu nastartovat,motor se protáčí,ale nenastartuje až třeba na po 4 auto nastartuje a můžu jet,ale svátá ASR a nejde vypnout.Když jsem jel s autem naposled tak to bylo ještě horší a auto ani na po 4 nešlo nastartovat a pak už ani nešel pořádně otočit klíč a auto se zamklo,vyřešil jsem to jen vytažením baterky a pak jsem nastrtoval na poprvé,ale opět známá chyba kdy zase svítilo ASR a už nešlo vypnout.Mám komplet předělávku octavii RS.Byl jsem i v servise a tam si neví rady,píše to pořád 14 chyb.Kámoš říkal,že by to mohl být imobilizér,ale nevím?nemáte někdo zkušenosti s tímhle?díky moc
Prosinec 26, 200915 r Imobiliser to nebude to by to chytlo a hned chcíplo holt když je to předělávka budeš muset jít po drátech a hledat kde je chyba jiná rada neni
Prosinec 28, 200915 r Autor Přes kámoše,nevím jak se ten týpek jmenuje.Přemýšlím,že bych si to nechal odchipnout na seriovejch 180koní a třeba by to přestalo?ale pochybuju.
Prosinec 28, 200915 r Robí tak za tepla aj za studena??? Môže to byť čidlo, cievka... Dal si to na VAG
Prosinec 29, 200915 r Autor Dělá to spíše když je to za tepla motoru,zkoušeli vyměnit čidlo na klikovce a nic,před tím to ukazovalo 15 chyb a teď po té výměně jen 14.říkali mi v servise že hodně těch chyb je kvůli tomu,že jsem ho pak znovu zkoušel nastartovat,nešlo to a proto se tam udělalo tolik chyb.Těch 15 chyb se mi objevovalo pokaždé když to zlobilo.
Prosinec 29, 200915 r Tak mám jeden problém docela velkej: Už se mi to stalo docela hodněkrát a poslední dobou je to čím dál horší.Normálně si jedu a najednou z ničeho nic se mi vypne motor,svítí baterka a musím ke krajnici,auto po té vypnu klíčkem a zkouším znovu nastartovat,motor se protáčí,ale nenastartuje až třeba na po 4 auto nastartuje a můžu jet,ale svátá ASR a nejde vypnout.Když jsem jel s autem naposled tak to bylo ještě horší a auto ani na po 4 nešlo nastartovat a pak už ani nešel pořádně otočit klíč a auto se zamklo,vyřešil jsem to jen vytažením baterky a pak jsem nastrtoval na poprvé,ale opět známá chyba kdy zase svítilo ASR a už nešlo vypnout.Mám komplet předělávku octavii RS.Byl jsem i v servise a tam si neví rady,píše to pořád 14 chyb.Kámoš říkal,že by to mohl být imobilizér,ale nevím?nemáte někdo zkušenosti s tímhle?díky moc mal som tento isty problem s O1 66kw, stacilo precistit kontakty rele 109.
Leden 3, 201015 r To je těžké. Máš tam do toho hodně zásahů a navíc ani nenapíšeš co máš vlastně za motor. Pokud je to TDI 66 nebo 81 kW tak relé 109 je pod přístrojovkou vlevo pozice 12. Bývá na něm napsáno 109.
Leden 4, 201015 r Vypnutí motoru a neochota startovat bych sváděl i na problém s přísunem paliva. Ve spojení s tím že se uzamkne zapalování to vede na imobilizér. Problém je zjistit co imobilizér spouští. Můj postup by byl zjistit si co přesně je to za chyby co se ti na Vagu zjevili. Pokud se nevyčte nic z nich tak je smáznout a provést kontrolu opět ihned poté co k tomu dojde. (před opakovaným pokusem o startování). Ovšem jezdit normálně po silnici s autem které má tendence se vypínat je přinejmenším riskantní - dokud jen zhasíná motor je to ještě jakž takž, ale stejně může vysadit posilovač brzd, řízení nebo v nejhorším případě dojde k uzamknutí řízení. Pozor na to!
Leden 6, 201015 r Autor To jak se my uzamklo zapalování bylo jednou a to jsem to zkoušel hodněkrát a proto se možná zamkl imobilizér.Normálně se to nestávalo,stačilo počkat a asi 3 nastartovat motor a motor naskočil.Je pravda že mezi 1 a 2 vypadkem byl týden a pak se čas zmenšoval a poslední dobou to bylo po každé jízdě.Takže si myslím,že chipem to nebude.To relé jak jste psali najdu kde?nebo je to jen u dieslu?díky
Leden 6, 201015 r Jo ale on ho tam nemá Nemá motor 1,9 TDI Problém bude asi v dodávce paliva nebo v blokování Immo nebo čerpadla
Duben 8, 201015 r pánové děkuji za rady v tomto topicu, mám 1.9 tdi 66kw a auto mi tento týden začalo dělat to stejné, dnes kouknu na to relé a snad bude problém vyřešen.
Květen 10, 201015 r Autor Hm jsem rád,že ti to pomohlo,ale mě nějak ne.Jak vyloučím že to neni immobilizer a nebo čerpadlo?jak to zjistím?Díky Dnes jsem napíchl auto na VAG a zírám: test2.rtf Upraveno Květen 10, 201015 r od Balrog
Květen 26, 201015 r Autor Tak jsem zatím nic nezjistil,ale myslím si,že imobilizérem to nebude,možná tím čerpadlem?Je divné,že to dělá pokaždé v jiné časové ose a že se intervaly zkracují? a že po znova nastartování a nebo vyndáním baterky to přejde,sice jen na chvíli,ale přejde?Myslím si,že to moc na mechanický problém nevypadá?Poradí mi prosím někdo?chtěl bych jezdit a tu chybu vyřešit.
Červenec 27, 201015 r Autor Tak jsem rozebíral box se vzduchovým filtrem a když jsem ho rozdělával tak jak je to těsnění co vede k té hubici co je do blatníku,tak bylo napůl urvané a to odvětrávání (myslím klikovky) co vede z Filtru tak netěsnilo nemůže to být příčina toho,že mi auto hází ty chyby a jede jen občas?díky moc Upraveno Červenec 27, 201015 r od Balrog
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.