bojler Vloženo 1. Březen 2017 Vloženo 1. Březen 2017 (editace) Ten zacatek o Rapidu je kouzelny, vztahuje se v mnohem dokonce i na jine modely. Par chyb tam je, servisni veci posoudit nemuzu. Ale to "na co nemam, to je k nicemu", to je trefa. Editováno: 1. Březen 2017, autor: bojler 2 Citovat
Petr Rapid Vloženo 24. Březen 2017 Vloženo 24. Březen 2017 http://autobible.euro.cz/test-ojetiny-skoda-rapid-ma-pred-sebou-skvelou-bazarovou-karieru/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu Citovat
Dixik2 Vloženo 1. Září 2017 Vloženo 1. Září 2017 http://www.autoforum.cz/predstaveni/nova-skoda-rapid-dorazi-uz-pristi-rok-vime-docela-presne-co-nabidne/ Citovat
Tragedie_v_JZD Vloženo 1. Září 2017 Vloženo 1. Září 2017 Mohli by se novinari aspon domluvit mezi sebou... jedni pisou, ze rapid lift uz nebude, jini zas pisou kdy bude odhalen.... a pak si s niki skodovka vytre podlahu a bude to uplne jinak Citovat
bojler Vloženo 2. Září 2017 Vloženo 2. Září 2017 Kvůli Číně musí být určitě sedan, ale vyrábět se v Evropě na 100% nebude. Informace bych dělil raději dvěma, každý říká něco jiného. Toledo končí ve stávající podobě určitě a liftbacků se prodá v Evropě tak málo, že by se musel pro druhou generaci stát snad zázrak. Citovat
Dixik2 Vloženo 29. Říjen 2017 Vloženo 29. Říjen 2017 Prodejci už nový Spacebak viděli na delaerské konferenci letos ve Španělsku.Je nižší,širší a má nové asistenční systémy. 1 Citovat
Kane13 Vloženo 29. Říjen 2017 Vloženo 29. Říjen 2017 Z prodejců je viděly tak možná 3% - WDC je určeno primárně pro majitele :-) 1 Citovat
Popu Vloženo 29. Říjen 2017 Vloženo 29. Říjen 2017 tak ta, byl tam treba i prvni hybrid, na zakladech SIII. s motorem 1,5 TSI. Ciste na elektriku najede okolo 70 km a vykon benzin+el bude okolo 180 kw,.... ale to je zase do jineho tematu Citovat
Popu Vloženo 3. Listopad 2017 Vloženo 3. Listopad 2017 průběh 2018 RAPID výběh všech dieselových motorů (KT26) výběh motoru 1,0 TSI 70 kW DSG a motoru 1,4 TSI 92 kW DSG (KT26) Citovat
bojler Vloženo 3. Listopad 2017 Vloženo 3. Listopad 2017 Jsem zhnusen. Jak si může automobilka dovolit zrušit DSG? Kdo ho jednou zkusil, ten nechce jinak. A nemá ho jen ten, kdo na něj nemá a nezkusil, že... 1 Citovat
Twisted Vloženo 3. Listopad 2017 Vloženo 3. Listopad 2017 Wtf? to se 1.0 TSI v automatu v nabídce dlouho neohřeje. Citovat
Mesith Vloženo 4. Listopad 2017 Vloženo 4. Listopad 2017 To mohli zrovna dát DSG k 1.0 81 kW tak jak to má Fabia. Já jsem chtěl DSG a musel jsem si objednat 70 kw i když bych radši 81. Jestli to udělají, tak mě hodně naštvou. A nebo jsem to stihl a DSG už nebude, protože za těch 35 000, co to prodávají, se jim to asi nevyplatí. To ukáže až čas. Citovat
David C3 Vloženo 4. Listopad 2017 Vloženo 4. Listopad 2017 Podle mě automaty kupuje víc lidí jak dřív. Proto např Citroen do toho jejich sedanu za 330tis dávají Aisin měnič a s 1.6 benzínem to važně dobře funguje. Není jestli zrušení DSG je dobrý krok . Já už bych manuál nikdy nechtěl. 1 Citovat
Qual Vloženo 4. Listopad 2017 Vloženo 4. Listopad 2017 Jestli už příští rok nebude žádný diesel, tsk to nechápu... Citovat
Twisted Vloženo 4. Listopad 2017 Vloženo 4. Listopad 2017 TSI dovede jezdit i za pět, diesel se přestává vyplácet i firmám. Třeba do Fabie už naftu skoro nikdo nekupuje, v nabídce je spíše do počtu. A hlavně, koncern by musel nasypat prachy do nové, přísnější normy splňující menší nafty, a to se mu evidentně nechce. Citovat
Qual Vloženo 4. Listopad 2017 Vloženo 4. Listopad 2017 (editace) Dovede, ale pořád jsem o litr výš při stejném stylu jízdy (mám co porovnávat) + o korunu vyšší cena benzínu, nehledě, když tomu trochu náložíš, tak spotřeba proti sazometu letí nahoru docela brutálně. Na 70kkm ročně už je to znát. Mě je cenový rozdíl jedno, protože máme auto na operák, kde platíme stejně. Proto mě mrzí, že už nebude. Kdybych auto měl soukromě, tak beru benzín, tam se ten cenový rozdíl opravdu nevyplatí, možná ani s mojím nájezdem. Kdyby ty benzíňáky aspoň nebyly tříválce, tak OK, ale tohle je pro mě z bláta do ještě mnohem větší louže... Ve Fábii je to nesmysl úplný, ta je výrazně dražší než Rapid (ve stejné výbavě). Editováno: 4. Listopad 2017, autor: Qual Citovat
Mesith Vloženo 4. Listopad 2017 Vloženo 4. Listopad 2017 před 3 hodinami, David C3 napsal: Podle mě automaty kupuje víc lidí jak dřív. Proto např Citroen do toho jejich sedanu za 330tis dávají Aisin měnič a s 1.6 benzínem to važně dobře funguje. Není jestli zrušení DSG je dobrý krok . Já už bych manuál nikdy nechtěl. Ten klasickej automat s měničem, že dobře funguje? Zlatý DSG proti tomu pomalýmu prehistorickýmu automatu. A navíc ta 1.6 atmo žere jak prokopnutá. Proto jsem šel do Rapida. Není jinej sedan/liftback s automatem a turbem do 400k. Citovat
David C3 Vloženo 4. Listopad 2017 Vloženo 4. Listopad 2017 Tak pro někoho kdo min jezdí a nejel z DSG ;-) ale zase ne to nesmrtelne. 7st DSG mě odešlo v 60tis na předchozí Fabii. . A co vím výměna spojek většinou kolem 100tis km viz foto.. Ale dost OT. Citovat
Popu Vloženo 5. Listopad 2017 Vloženo 5. Listopad 2017 vic informaci nevim, to teprve bude chodit pomalu v prubehu co a jak ukonceni naftovych motoru je asi jasny u teto tridy, kde jak uz zde bylo psano benzin dokaze jet skoro za stejnou hodnotu DSG pocitam ze bude ve spojeni jen s nejsilnejsi ,,tisicovkou" 1,4 TSI je asi take jasne, ja osobne jsem zatim videl jen 2 - 3 auta za celou dobu. Citovat
bojler Vloženo 5. Listopad 2017 Vloženo 5. Listopad 2017 Rapid je už 5 let na trhu a co si budeme povídat, není z nejmodernějších a nejúspěšnějších. Na WDC byl údajně k vidění nástupce. V takovém případě není uvedení na trh dál než v rozmezí 1-2 let. Možná proto DSG vypadne z jediného důvodu - že např. na konci příštího roku bude EOP celé první generace. Citovat
bojler Vloženo 18. Listopad 2017 Vloženo 18. Listopad 2017 (editace) Bylo predstaveno nove Polo Sedan (Virtus) a jestli se zcela nezmeni koncept Rapidu, tak je to mensi poodhaleni zakladu dalsi generace. Moc neverim tomu, ze by se delaly i v dalsi generaci dva ruzne modely, pokud i tam bude auto postavene na klasicke MQB A0. Rozvor ma standardni Polo/Ibiza 2,56m, Virtus udava 2,65. Stavajici Rapid vyuziva podlahu Roomsteru 2,6m. https://www.motor1.com/news/206305/volkswagen-virtus-polo-sedan-unveiled/ Editováno: 18. Listopad 2017, autor: bojler Citovat
bojler Vloženo 18. Listopad 2017 Vloženo 18. Listopad 2017 Mluvilo se o tom, že zmizí karoserie liftback. Hatchback a sedan pro cizí trhy zůstane. Pokud se tedy něco opět nezměnilo. Citovat
Twisted Vloženo 18. Listopad 2017 Vloženo 18. Listopad 2017 (editace) před 3 hodinami, Boleslavák napsal: Rapid nebude mít nástupce. Je oficiálně potvrzeno, že bude. Jen není jasno v těch karoseriích. Editováno: 18. Listopad 2017, autor: Twisted Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.