Březen 1, 20178 r Ten zacatek o Rapidu je kouzelny, vztahuje se v mnohem dokonce i na jine modely. Par chyb tam je, servisni veci posoudit nemuzu. Ale to "na co nemam, to je k nicemu", to je trefa. Upraveno Březen 1, 20178 r od bojler
Březen 24, 20178 r http://autobible.euro.cz/test-ojetiny-skoda-rapid-ma-pred-sebou-skvelou-bazarovou-karieru/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu
Září 1, 20178 r http://www.autoforum.cz/predstaveni/nova-skoda-rapid-dorazi-uz-pristi-rok-vime-docela-presne-co-nabidne/
Září 1, 20178 r Mohli by se novinari aspon domluvit mezi sebou... jedni pisou, ze rapid lift uz nebude, jini zas pisou kdy bude odhalen.... a pak si s niki skodovka vytre podlahu a bude to uplne jinak
Září 2, 20178 r Kvůli Číně musí být určitě sedan, ale vyrábět se v Evropě na 100% nebude. Informace bych dělil raději dvěma, každý říká něco jiného. Toledo končí ve stávající podobě určitě a liftbacků se prodá v Evropě tak málo, že by se musel pro druhou generaci stát snad zázrak.
Říjen 29, 20177 r Prodejci už nový Spacebak viděli na delaerské konferenci letos ve Španělsku.Je nižší,širší a má nové asistenční systémy.
Říjen 29, 20177 r tak ta, byl tam treba i prvni hybrid, na zakladech SIII. s motorem 1,5 TSI. Ciste na elektriku najede okolo 70 km a vykon benzin+el bude okolo 180 kw,.... ale to je zase do jineho tematu
Listopad 3, 20177 r průběh 2018 RAPID výběh všech dieselových motorů (KT26) výběh motoru 1,0 TSI 70 kW DSG a motoru 1,4 TSI 92 kW DSG (KT26)
Listopad 3, 20177 r Jsem zhnusen. Jak si může automobilka dovolit zrušit DSG? Kdo ho jednou zkusil, ten nechce jinak. A nemá ho jen ten, kdo na něj nemá a nezkusil, že...
Listopad 4, 20177 r To mohli zrovna dát DSG k 1.0 81 kW tak jak to má Fabia. Já jsem chtěl DSG a musel jsem si objednat 70 kw i když bych radši 81. Jestli to udělají, tak mě hodně naštvou. A nebo jsem to stihl a DSG už nebude, protože za těch 35 000, co to prodávají, se jim to asi nevyplatí. To ukáže až čas.
Listopad 4, 20177 r Podle mě automaty kupuje víc lidí jak dřív. Proto např Citroen do toho jejich sedanu za 330tis dávají Aisin měnič a s 1.6 benzínem to važně dobře funguje. Není jestli zrušení DSG je dobrý krok . Já už bych manuál nikdy nechtěl.
Listopad 4, 20177 r TSI dovede jezdit i za pět, diesel se přestává vyplácet i firmám. Třeba do Fabie už naftu skoro nikdo nekupuje, v nabídce je spíše do počtu. A hlavně, koncern by musel nasypat prachy do nové, přísnější normy splňující menší nafty, a to se mu evidentně nechce.
Listopad 4, 20177 r Dovede, ale pořád jsem o litr výš při stejném stylu jízdy (mám co porovnávat) + o korunu vyšší cena benzínu, nehledě, když tomu trochu náložíš, tak spotřeba proti sazometu letí nahoru docela brutálně. Na 70kkm ročně už je to znát. Mě je cenový rozdíl jedno, protože máme auto na operák, kde platíme stejně. Proto mě mrzí, že už nebude. Kdybych auto měl soukromě, tak beru benzín, tam se ten cenový rozdíl opravdu nevyplatí, možná ani s mojím nájezdem. Kdyby ty benzíňáky aspoň nebyly tříválce, tak OK, ale tohle je pro mě z bláta do ještě mnohem větší louže... Ve Fábii je to nesmysl úplný, ta je výrazně dražší než Rapid (ve stejné výbavě). Upraveno Listopad 4, 20177 r od Qual
Listopad 4, 20177 r před 3 hodinami, David C3 napsal: Podle mě automaty kupuje víc lidí jak dřív. Proto např Citroen do toho jejich sedanu za 330tis dávají Aisin měnič a s 1.6 benzínem to važně dobře funguje. Není jestli zrušení DSG je dobrý krok . Já už bych manuál nikdy nechtěl. Ten klasickej automat s měničem, že dobře funguje? Zlatý DSG proti tomu pomalýmu prehistorickýmu automatu. A navíc ta 1.6 atmo žere jak prokopnutá. Proto jsem šel do Rapida. Není jinej sedan/liftback s automatem a turbem do 400k.
Listopad 4, 20177 r Tak pro někoho kdo min jezdí a nejel z DSG ;-) ale zase ne to nesmrtelne. 7st DSG mě odešlo v 60tis na předchozí Fabii. . A co vím výměna spojek většinou kolem 100tis km viz foto.. Ale dost OT.
Listopad 5, 20177 r vic informaci nevim, to teprve bude chodit pomalu v prubehu co a jak ukonceni naftovych motoru je asi jasny u teto tridy, kde jak uz zde bylo psano benzin dokaze jet skoro za stejnou hodnotu DSG pocitam ze bude ve spojeni jen s nejsilnejsi ,,tisicovkou" 1,4 TSI je asi take jasne, ja osobne jsem zatim videl jen 2 - 3 auta za celou dobu.
Listopad 5, 20177 r Rapid je už 5 let na trhu a co si budeme povídat, není z nejmodernějších a nejúspěšnějších. Na WDC byl údajně k vidění nástupce. V takovém případě není uvedení na trh dál než v rozmezí 1-2 let. Možná proto DSG vypadne z jediného důvodu - že např. na konci příštího roku bude EOP celé první generace.
Listopad 18, 20177 r Bylo predstaveno nove Polo Sedan (Virtus) a jestli se zcela nezmeni koncept Rapidu, tak je to mensi poodhaleni zakladu dalsi generace. Moc neverim tomu, ze by se delaly i v dalsi generaci dva ruzne modely, pokud i tam bude auto postavene na klasicke MQB A0. Rozvor ma standardni Polo/Ibiza 2,56m, Virtus udava 2,65. Stavajici Rapid vyuziva podlahu Roomsteru 2,6m. https://www.motor1.com/news/206305/volkswagen-virtus-polo-sedan-unveiled/ Upraveno Listopad 18, 20177 r od bojler
Listopad 18, 20177 r Mluvilo se o tom, že zmizí karoserie liftback. Hatchback a sedan pro cizí trhy zůstane. Pokud se tedy něco opět nezměnilo.
Listopad 18, 20177 r před 3 hodinami, Boleslavák napsal: Rapid nebude mít nástupce. Je oficiálně potvrzeno, že bude. Jen není jasno v těch karoseriích. Upraveno Listopad 18, 20177 r od Twisted
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.