Publikováno Prosinec 29, 200915 r Pri pravom blatníku z chladiča vstupného vzduchu mi kvapká olej, z čoho to môže byť ? žeby turbo čo s tým?
Prosinec 29, 200915 r je to běžný řešil bych to až kdyby mi motor bral až moc oleje jen bych kouknul jestli jsou dobře nasazený ty hadice
Prosinec 29, 200915 r Autor po 7000km som dolial 0,5l je to veľa? pri výmene som dal 5W-40, neviem aký tam bol predtým. Upraveno Prosinec 29, 200915 r od KaJe Necituj předchozí příspěvky!
Prosinec 29, 200915 r tiez dolievam 0,5 l v polovici intervalu vymeny 15 tkm...Jasne ze redsi olej ti moze skor ubudat pokial mas starsie auto,alebo upchavky na loziskach turba prepustia nieco ...inac pohoda ,davam sice 15w40 a viac ako 5 l nikdy neminiem. Pri vymene 4,5 l,potom zbytok a az dalsia vymena.
Prosinec 29, 200915 r No spíš bych řekl že je díra v tom chladiču,já sem to měl taky byl prodřenej o ten nasávací plast,dá se to zavařit.Ten olej sem tam měl taky ale je to takovej film na stěnách trubek. Když sem měl chladič oddělanej tak z toho nic nekapalo. Myslím že každý turbo si trochu oleje veme.
Prosinec 29, 200915 r Turbo může trochu pustit, případně něco málo leze z odvětrávání... jinak jak píše esař, může tam být dírka a tam to fučí.
Prosinec 29, 200915 r Autor no ja som na to prišiel že tam kde parkujem ostáva na zemi kvapka, ten plast na spodu toho chladiča je zamastený tak to nieje dobre vidieť až bude teplejšie tak to pozriem
Prosinec 29, 200915 r Take mam podle vseho diru v intercooleru. Ale spis me zajima, jak zabranit tomu, aby se situace opakovala. Tedy ze plast do chladice mlati dokud se opet neprorazi.
Prosinec 29, 200915 r Já sem tam udělal z hliníkovýho plechu takový elka,který se opírají o ten rám a ne o ty "šprušle" chladiče.
Leden 2, 201015 r Tak mam pokracovani. Vyndal jsem intercooler. Take trochu odkapal olej. Na diru to nevypada, jen dve trochu naklepla mista vlevo dole od plastu(tvrdsi guma). Ale chladic zasrany odspoda od oleje. Vymenim tesnici gumicky v trubkach sani a uvidi se. Jinak od posledni vymeny trochu ubyl olej.
Leden 3, 201015 r Problem s motorem neni. Jde ochotne, necuka, zadne vypadky vykonu. Log jsem si nechal prohlednout pred chipem na dieselpowerforu - ok. A pri chipu byla opet provedena diagnostika a prohlednuti logu. Prislo se na olejem zasrany intercooler - horsi chlazeni a asi unik tlaku.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.