Publikováno Prosinec 29, 200915 r Teraz keď sú vonku mrazy, tak mám komplet zamrznuté čelné sklo ZVNÚTRA!!! Doslova je vnútri sklo viac zamrznuté, ako zvonku. :( V čom môže byť problém? Ako to vyriešiť? Ostatné okná zamrznuté niesu, len čelné. Ďakujem
Prosinec 29, 200915 r Autor Vlhko od bot, neviem, tak mám velúrové koberce (nie gumené) a keď nastupujem, tak mám boty od snehu a klasika, keď sa sneh roztopí, tak voda stečie do tých kobercov. Ale zamrznuté je len čelné sklo ostatné nie. A ešte jedna vec okno nieje zamrznuté celé!!! Ale len takých 15cm od okrajov okolo celého skla, čiže stred okna zamrznutý nieje. Ako zistím či mi niekde zateká, nezateká?
Prosinec 29, 200915 r velurove koberce na zimu su blbost, saju vsetku vodu. z gumenych ich vodu vylejes ked parkujes alebo rano vysypes lad. velurove su na leto. vymen koberce a budes mat v aute menej kondenzovanej vlhkosti. a vetraj. je to ako v byte.
Prosinec 29, 200915 r Občas se to stane,v autě zustane vlhkost a jak to pomalu vychládá tak to namrzá,zkuz po dojetí nechat auto vyvětrat a podívej se v jakem stavu je kabinovej filtr v něm se taky muže držet vlhkost a pak to jde ofukama na sklo.
Prosinec 29, 200915 r Autor Kabínový filter (ak máš na mysli peľový), tak ten je starý sotva mesiac, bol teraz menený. Aby som to upresnil, čelné sklo nieje zamrznuté celé, ale vytvorí sa asi tak cca. 15 cm zamrznutý okraj okolo celého čelného skla.
Prosinec 30, 200915 r Stejná záležitost se stává v mrazech i na mé octavii. Mám ale gumové koberce, není to tak intenzivní. Každopádně jsem měl v minulém autě /Escort/ koberce vlněné, v nich se držela vlhkost a dokonce začaly hnít. Na zimu jedině gumové, a větrat. Jak je psáno výše voda se kondenzuje na okně a namrzá. Doporučím občas otevřít okýnko a vyvětrat. Pomáhá to.
Prosinec 30, 200915 r STÁVALO SE NÁM TO STEJNÝ U SLUŽEBÁKA A POMOHLA VÝMĚNA KABINOVÉHO FILTRU.....BYL PREJ NACUCANEJ VLHKOSTÍ A TA ZŮSTÁVALA V AUTĚ A DOCHÁZELO K ZAMRZÁNÍ ALE BĚHEM JÍZDY I K MLŽENÍ OKEN..PO VÝMĚNĚ KLID...JINAK JE TO S TĚMA KOBERCEMA PRAVDA..NA ZIMU JEDINĚ GUMY A KDYŽ V NICH MÁŠ VODU...PO DOJETÍ JÍ VYLEJ A TŘEBA ZBYTKY VYSUŠ HADŘÍKEM..jen ten vlhkej hadr zase nedávej pak do kabiny auta
Prosinec 31, 200915 r Doporučuji, sice ne moc estetický, ale účinný systém, a to dát na přístrojovku obyčejné noviny uvidíte co jste neviděli.
Leden 5, 201015 r Jen reakce na vyměnu filtru...ja sice s namrzanim problem az takovy nemam, to musi jo bejt. Ale k mlžení za jízdy.... Fltr taky tak mesic stary. Jen ale nechapu ze kdyz je filtr nacucanej vlhkosti jak rikate, tak prece par dnu po vyměně (nebo pri prvnim lepším dešti) je ten filtr zase vlhkej ne?? Tak jak a co s tym?
Leden 5, 201015 r jestli ti jde voda na pylový filt máš buď ucpaný odtoky a nebo blbě nazazenej ten kryt a ještě mě napadá že bys měl spíš vyzkoušet jestli nemáš v háji motorek co ovládá vnitřní vnější okruh jestli je to zavřený a nejde tam vzduch z venku a mlží se to hlavně z toho důvodu
Leden 6, 201015 r Tak na Diagnostice by to mělo byt vidět ta klapka ne? Nahodou jeji umistěni ze bych se na ni kouknul?Díky. Případně jak diagnostikovat v měřených hodnotach?
Leden 6, 201015 r No samozřejmě no, takova lama zase nejsem. jde mi jen o to ktera hodnota je ta poloha recirkulační klapky
Leden 10, 201015 r Zdravím, mám nejspíš taky problém s tím motorkem, co otevirá a zavírá ten vnitřní a vnější okruh. Jde se k němu nejak dostat a zkontolovat, nebo jedině diagnostika? I po pul hod jízdy mám stále okna zamlžené, a ve čtyrech lidech se ani nedá jet.
Leden 10, 201015 r Hodnotu u klimatroniku z hlavy nevim to bych tu psal kraviny. Když to klimatronic nemá nejjednodušší je vyndat prach filtr a pod nim se dá nahmatat klapka Ale mrzne muže popraskat ten kryt pod oknem. Nebo odkládací schránku ven motor ventilátoru taky (myslim jen 2 šroubky) a nad nim je na to vidět
Leden 11, 201015 r Z mých zkušeností z ujetých více jak 600tkm a takřka každodenních jízd s O1/02 od r. 1997: 2 Jerem..: - jednoznačně příliš vody vevnitř - nepoužívat v zimě (a lépe ani v létě) látkové koberce, oklepat boty od sněhu při nastoupení, při konci jízdy důkladně vyklepat roztátou vodu z gumových koberců. Pokud auto stojí na hlídaném místě aspoň pod přístřeškem, pak nechat okna otevřená cca 2 cm - vyjímečně dtto, , ale příčina jsou ucpané odtokové otvory ve žlabu stíračů pod oknem (při silném dešti nebo mytí auta je tam voda vidět), voda neodtéká často v kombinaci s bordelem za plasty v blatníku. Filtr je mokrý a voda se může objevovat na podlaze u spolujezdce. Více najdeš na fóru. 2 kominor:- z 90% porouchané servo přepínání oběhu vzduchu (prasklý plast velkého kolečka na ose). Možno opravit svépomocí buď výměnou za nové (cca 4.500,-), koupí na šrotišti po předchozí kontrole (500,- až 1.000,-) nebo pomocí částí tzv. F-konektoru (cca do 30,-). Dle mých zkušeností je nejlepší poslední způsob, event. s preventivní aplikací na ještě neprasklé kolečko, Všechno včetně fotek najdeš na tomto fóru.
Leden 11, 201015 r Tak jsem se byl na to teďka podívat, a zjistil jsem, že jsem měl tu klapu zavřenou, musel jsem tomu pomoct sřoubovákem aby se otevřela. Při zavření jede sama, ale při otevření jí musím pomoct, tak nevím, byla zima tak jsem se teď na to vykašlal
Leden 18, 201015 r Myslím že už to tu bylo zmíněno. Přílišná vlhkost v autě - pomůže jet na zaplou klimu - AUTO, ne ECON. Vytáhne Ti to tu vlhkost z auta pryč. Je to problém asi u všech. No ale pokud máš nefunkční klapky tak to je něco jiné (
Leden 30, 201114 r Dobrý den, a co mám udělat při přílišné vlhkosti, mám-li pouze manuální klimatizaci, nikoliv Climatronic?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.