Dukes Vloženo 18. Květen 2009 Sdílet Vloženo 18. Květen 2009 Kolik máš najeto? Chip by byl v tvém případě asi efektivnější, ale počítám, že už budeš mít najeto tak cca 200tis km, takže nejlepší volbou by byly trysky Sprint 764 a k nim doladit software - cca 140 PS. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 18. Květen 2009 Sdílet Vloženo 18. Květen 2009 (editace) Kolik máš najeto? Chip by byl v tvém případě asi efektivnější, ale počítám, že už budeš mít najeto tak cca 200tis km, takže nejlepší volbou by byly trysky Sprint 764 a k nim doladit software - cca 140 PS. Naposledy na brzde odmereno, velmi setrny chip a trysky 764- 142koni a 320Nm... Editováno: 18. Květen 2009, autor: TDIfun Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shvellanj Vloženo 18. Květen 2009 Sdílet Vloženo 18. Květen 2009 Kolik máš najeto? Chip by byl v tvém případě asi efektivnější, ale počítám, že už budeš mít najeto tak cca 200tis km, takže nejlepší volbou by byly trysky Sprint 764 a k nim doladit software - cca 140 PS. mam najeto poctivých 123tis. a kolik by si to tak bralo?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dukes Vloženo 18. Květen 2009 Sdílet Vloženo 18. Květen 2009 Záleží, jak máš těžkou nohu, ale cca stejně nebo i o malinko míň. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shvellanj Vloženo 18. Květen 2009 Sdílet Vloženo 18. Květen 2009 Záleží, jak máš těžkou nohu, ale cca stejně nebo i o malinko míň. a co mi teda doporučuješ vstřiky 764+čip? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dukes Vloženo 18. Květen 2009 Sdílet Vloženo 18. Květen 2009 V lepším případě (komplet trysky+chip i s výměnou cca 17tis Kč vč. DPH) nebo jen samotný chip u kterého by se dala udělat sleva viz http://forum.skodahome.cz/index.php?s=&...t&p=1140935 . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondras83 Vloženo 29. Červen 2009 Sdílet Vloženo 29. Červen 2009 Trošku si totu pročti a pak napiš co tě zajímá,jestli stejné nebo větší vstřiky, ale vzhledem k tomu, že je v tvém příspěvku dvakrát spotřeba tak dej stejné,ale nové.Navíc jsi nenapsal typ motoru, rok a ani km. mam ALH, hlavní roli hraje spotřeba a kouřivost, turbo VNT, nevim, jeslti vstřiky S764 (to se mi zdá moc) nebo 520...nejlepší pro mě budou asi 502 žejo?...díky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 1. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2009 ALH jde krasne poladit s tryskami 764.Delam to na brzde a vykon kolem 140-145 koni a 300- 320m. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
homy Vloženo 1. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2009 Já si nechal od Dieselpoweru jako první na ALH motoru udělat chip, najeto 128tisíc. Pokud bych šel nahoru, tak trysky a jiný chip, ale to už jsou tady další otázky.. Jak chceš auto dlouho mít? co spojka? na zadku bubny? ale pokud máš volných 30 - 40 tisíc, tak vše upravíš a ještě k tomu přidáš jiné Turbo a budeš na dle mě na 120KW a to už je hoodně solidní. Zatím chip účel splnil, není to zcela líný, žere to stejně, maximálka se z tachometrových 190 dostala na 215. Při tachometrových 170-180 Praha - Hradec mám spotřebu 6.5 .. prostě pohodka:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondras83 Vloženo 1. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2009 budu mit starší ze 81čky, to by pro začátek stačilo jak moc to kouří s 764 a o kolik se zvýší spotřeba ? ...bez čipu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 2. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2009 budu mit starší ze 81čky, to by pro začátek stačilojak moc to kouří s 764 a o kolik se zvýší spotřeba ? ...bez čipu No jde to naladit tak ze to nekouri a ma to dost koni, spotreba je dle toho jak se jede. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
teg Vloženo 2. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2009 a jaké má označení trysek originál osazení 66 kw,nikde jsem se to nějak nedočetl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosTDi Vloženo 16. Září 2009 Sdílet Vloženo 16. Září 2009 (editace) Po delší době píšu k tématu TDi. Je to myslím poměrně podstatná informace o chipovaných TDi a to EMISE !!! - měl jsem AGR, kupováno ve 150tis km a dělány emise - 180tis km CHIP od TDIfuna, zkušenoisti viz.výše - 200tis km prodáno kámošovi - 210tis udělal nové emise (a 2roky) Popis naměřených hodnot: - stav 150tis = kouřivost 1,04 (limit 1,20), rozpětí kouřivosti čtyř po sobě jdoucích měření 0,07 (limit 0,25) - stav 210tis + chip = kouřivost 0,93 (limit 1,20), rozpětí kouřivosti čtyř po sobě jdoucích měření 0,21 (limit 0,25) Suma sumárum motor je OK i s takovým proběhem a chip TDIfun nemá žádný špatný vliv na kouřivost. Proč se zvedlo rozpětí kouřivosti při opakovaném měření nechám na vysvětlení odborníkům. Editováno: 23. Září 2009, autor: KarlosTDi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosTDi Vloženo 23. Září 2009 Sdílet Vloženo 23. Září 2009 ještě doplním že i EGR je odpojen. Na emise to teda nemá žádný vliv, ty se měří ve vysokých otáčkách. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
yavet Vloženo 3. leden 2010 Sdílet Vloženo 3. leden 2010 Kolegové je nutné nebo výhodné vyměnit vstřiky při čipování motoru Octa 66kw? Pokud ano za jaké (číslo) a kde se co nejvýhodněji seženou? Auto má najeto 210 000km je běžně servisované jede podle pocitu OK výkon i maximálka jsou bez starostí Popřípadě co by jste mi poradili do něj nacpat mám skvělý přístup na úpravy motorů pro Octavia Cup ale nechci blbnout přes závit je to auto pro dceru. Jezdím na něm 18 kola s podložkama vepředu 20podložky vzadu 30 podložky 235/40 a jízdní vlastnosti jsou fantastické. Klasická převodovka nedělá problém, je fakt, že jezdím max ve dvou. dík za laskavé odpovědi Yavet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 3. leden 2010 Sdílet Vloženo 3. leden 2010 A co by te zajimalo, treba lze i vymenou trysek za spotrovni zvysit prutok paliva a pri spojeni se softwerem napsanym jak k tryskam je to pak parada. Tady je neco malo o tom http://www.tdifun.cz/specialni-lazeni-tdi/ a na tom webu je tusim i par vykonovych grafu s upravou trysky chip.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
yavet Vloženo 3. leden 2010 Sdílet Vloženo 3. leden 2010 Děkuju to je přesně to co jsem porřeboval. Yavet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 3. leden 2010 Sdílet Vloženo 3. leden 2010 Podle toho jaky mate kod motoru AGR tam bych pouzi lepsi trysky S764 (sam jsem je mel nejlepsi pomer cena/vykon u 90HP + cca 30HP) u ALH to same + pripadne se vyplati i uprava SW vzhledem k lepsimu turbodmychadlu.. viz: http://dieselpower.cz/doc/prices/vw_cenik_trysek_mo.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
yavet Vloženo 5. leden 2010 Sdílet Vloženo 5. leden 2010 Tak jsem nechal podle kodu motoru přčipovat a vyměnit trysky za S764 a je to zcela jiné auto moc jste mi pomohli děkuju Yavet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 6. leden 2010 Sdílet Vloženo 6. leden 2010 A graf z mereni na brzde mas?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OTAZ Vloženo 14. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2011 Máte někdo zkušenosti s touto firmou a je to reálný Výkon 66 kW 110 kW ? http://www.tdichip.cz/vykonove_tabulky/skoda/octavia/1.9%20TDI%20-%2066kW%20-%20stage%20I./ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke.Kraut Vloženo 15. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2011 Hned na první pohled mě zarazí údaje co jsou na stránce co jsi sem dal. Máš tam hned napsáno jakou budeš mít maximálku a zrychlení 0-100. Jen mi teda příjde zrychlení u motoru 110 kW z 0-100 za 11,6 poněkud slabé. Sám to dám cca za 8 vteřin... tohle písou: " není nutna výměna spojky ani dalších dilů" jak to můžou napsat když přece ani neví jak je na tom spojka a další díly? To jsou jen tak moje prvotní dojmy a pointa je jasná žejo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libor.kratas Vloženo 15. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2011 tdichip muzu doporucit, co ma na strankach jsou vestinou po upravach ne jen chipem ma tam vice takovich blbosty, jinak kvalitni chip a zarukaa jista jsou z Berouna Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juke.box Vloženo 15. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2011 (editace) Ještě napiš co to máš za rok výroby,nebop spíš kód motoru. Těch 66 kw bylo víc typů, lišilo se to typem turba. Na 110 Kw se dostaneš,ale jen s většíma tryskama a už s hodně našponovaným chipem - což je tenhle případ. Editováno: 15. Říjen 2011, autor: juke.box Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OTAZ Vloženo 17. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2011 Je to škoda octavia tour 2004 66kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.