Přejít na obsah

Chip motoru 1.9TDI 66kW


(cz)tomves

Doporučené příspěvky

  • o 2 roky později...

Ahoj vseci, vim ze je toho tady spousta,ale uz jsem v koncich a mam veliky problem,ktery se spojuje opravdu snad s celym motorem...

Pisu za kamarada,moc tady tomu neholduje,ale na aute delame oba.

Ma octavii 1.9tdi 66kw chiplou na 84kw kde turbo sepina uz od 1200tis/min.. Jelo se s vozikem (pripojena eletrika) asi cca 60km..po 60km se jelo pak z kopce tak se hodil neutral a kdyz se pod kopcem zaradilo,tak prestalo jit turbo...auto bylo bez tahu a jelo sotva co mohlo..tak nastaly opravy...udelala se diagnostika a jednomu to hazelo chybu ve vsech cidlech a druhymu mechanikovi zase jen tlak v turbu...tak se sehnalo druhe turbo,vymenilo se a zadna zmena, samozrejme vycistene i s hadicemi k tomu...pak se skusila i moje RJ kdyby byla jeho v haji skrz vsechny cidla co hazeli chybu, samozrejme se ulozila,nahrala jeho odskousela a chyby se nacetli take,ale jeho jednotka po prehrati fungovala v mim aute,nastartoval jsem i odjel,takze RJ je v poradku,tak se prehraly a namontovaly zpet do svych vozu...potom se zaclo s rozvodama,kdyby byly slocene,takze i rozvody jsou nive a sestelovane...dale se skouselo i nove palivove cerpadlo a vaha vzduchu take...

Auto se pokazde natoci na drb,ale nechce sepnout turbinu...pri jizde jde auto do otacek,ale nezrychluje o moc...a motor jeste divne klepe nahlas...to mame podezreni na hydrosteli, kouknete na video a budeme vdecni za kazdou radu ci pomoc,dekujeme

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 1 měsíc později...

Záleží jaký typ vstřiků máš , a kolik mají najeto. Pokud máš poslední ekomodely ASV tak z úpravy nevyleze třeba ani 130PS. AHF většinou OK/ viz graf/ u těchto je k 764 už jen malý rozdíl.

Musí se přenastavit vstřikovací otevírací tlak. Bez konkrétního auta, se bavíme hodně hypoteticky.

Editováno: , autor: motorpower
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Nemáte zkušenost s http://www.chiptuning.cz/   ?

Čipovali mi TDI 66kw a podle brzdy mi ukazovali, že mám teď cca 86kw, vše mi přišlo ok. Byl jsem v pátek u známého na kafe a zajímalo mě, kolik ukáže auto na jeho brzdě a výsledek něco málo přes 70kw, což mě překvapilo ale hned se mi vysmál, že když se podívám na jejich web, mají při porovnání dvou aut (diesel/diesel), akorát změněny čísla ale graf ukazuje pokaždý stejný průběh motoru. Nechápu, co je špatně, kdyby tam chip nebyl, nemělo by to snad ani 70kw ale za ty roky a nájezd míň než seriových 66kw

Editováno: , autor: L.Octav66
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
  • o 1 rok později...
  • o 2 roky později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...