Přejít na obsah

Studený start 1.9 TDI PD


MichalOII

Doporučené příspěvky

nevíte někdo čím by mohlo být způsobené že po delším stání v mrazu (přes noc) auto hned chytne, ale motor poškubává na 3 válce a teprve po cca 15vteřinách se rozvrčí normálně? V servisu na nic nepřišli, zítra to tam vezu znova. Auto má najeto 8500, diagnostika nic. Díky za každou radu. M

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

skus kvalitnejsi palivo pripadne nejake aditivum do paliva a vyjezdi aspon jednu nadrz s tim, jestli mas naftu mne se osvedcil VIF....jinak u dieselu zhavice, vstriky.... ale je divny ze to nic nehlasi na diagnostice, je to napichnute na diagnostiku hned rano pred prvnim startem? nic se tam neulozi do pameti zavad?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nevíte někdo čím by mohlo být způsobené že po delším stání v mrazu (přes noc) auto hned chytne, ale motor poškubává na 3 válce a teprve po cca 15vteřinách se rozvrčí normálně? V servisu na nic nepřišli, zítra to tam vezu znova. Auto má najeto 8500, diagnostika nic. Díky za každou radu. M

Já měl to samí akorát na 2.0TDI PD 103Kw stím že mě to vag hlásil a jen po prvním studeným startu po chvíli chodu a smazání chyby nic až do dalšího studenýho startu. Jestli máš vag tak zkuz adresa motor akční členy start/další projeď to a pak přečti paměť závad tak se dá zjistit i za provozní teploty funce žhavení. Po výměně žhavičky v še ok i studený starty.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nevíte někdo čím by mohlo být způsobené že po delším stání v mrazu (přes noc) auto hned chytne, ale motor poškubává na 3 válce a teprve po cca 15vteřinách se rozvrčí normálně? V servisu na nic nepřišli, zítra to tam vezu znova. Auto má najeto 8500, diagnostika nic. Díky za každou radu. M

Zdarec,buď klidný,to samé řeším již druhou zimu a stále nic nenašli.Přesně popisuješ moje starty,akorát mně to udělá vždy pokud teploty klesnou pod -6 a více.Auto jsem kupoval 12/2005 a hned při prvních mrazivých startech jsem to zažil,opravdu hrozné zvuky,až jsem se lekl,jestli mi motor nevyskočí ven jak to divně mlátilo a také jsem to hned reklamoval. TeĎ naposledy jsem to tam měl minulý týden,protože jsem řešil i jiné problémy,vše vyřešili až na ty starty,měli prý vytažené žhaviče,kontrolovali vstřiky a vše funfuje prý bez problémů. Celkem už jsem to tam nechával přes noc asi 6x a stále nevyřešili nic. Pokud by to tobě spravili,tak dej prosím zprávu,strašně rád bych to již měl vyřešené a rád bych věděl co to způsobuje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zdarec,buď klidný,to samé řeším již druhou zimu a stále nic nenašli.Přesně popisuješ moje starty,akorát mně to udělá vždy pokud teploty klesnou pod -6 a více.Auto jsem kupoval 12/2005 a hned při prvních mrazivých startech jsem to zažil,opravdu hrozné zvuky,až jsem se lekl,jestli mi motor nevyskočí ven jak to divně mlátilo a také jsem to hned reklamoval. TeĎ naposledy jsem to tam měl minulý týden,protože jsem řešil i jiné problémy,vše vyřešili až na ty starty,měli prý vytažené žhaviče,kontrolovali vstřiky a vše funfuje prý bez problémů. Celkem už jsem to tam nechával přes noc asi 6x a stále nevyřešili nic. Pokud by to tobě spravili,tak dej prosím zprávu,strašně rád bych to již měl vyřešené a rád bych věděl co to způsobuje.

Ako ste to vyriešili a kde bola chyba? Mne to robí podobne a neviem kde je problém.Auto má 42200km. Ďakujem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Není to padající nafta? To by přesně odpovídalo ne? nastartovat jde krásně.. Následně tam je bublinka a válec vynechá.... následně se to natlakuje a jede to OK.....

Osobně bych zkusil vyměnit ty žhavičky jen z principu stojí pár korun.... a pak bych zkusil specializovaný servish BOSCH na naftový motory kde umí opravovat jak vstřiky tak čerpadla........

Divné je, že to dělá jen za studena.......

Ten kabel pod ventilovým víkem by to mohl dělat taky....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...ještě to nemůžu na 100% potvrdit ptže pořádně nemrzne, ale letos v létě (závada trvá dva roky) se na diagnostice (na maxidotu nic nehlásilo) objevila závada žhavičky na 3. válci. Po výměně zatím dobré, uvidíme až začne pořádně mrznout. Zatím to tedy vypadá, že žhavička může být vadná a diagnostika to nehlásí. S nástupem zimy tuhle hypotézu (doufám) potvrdím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
  • o 2 týdny později...

Zdarec všichni,

mě zase letos poprvé 1.9.TDi PD nenaskočila vůbec, jednou 2x se protočí a úplně to zvadne jako když není štáva v baterce, ta ale přez pager ukazuje v těchto mrazech 11,6 až 12,1 V normálně i 12,6 V nevím co s tím, po druhým otočení se rozblikají ikony na palubce tak že je to dost slyšet (cvakání ale rachot) a motor už se nehne, do toho na pageru skočí ikona servis a rosvítí se blinkry všechny 4!!!

Vůbec nevím co s tím, poprvé stála asi 5 dní, jinak ob-den jezdila, navíc vloni nebyly takový mrazy myslím.

Diagnostika sice ukazuje dvě vadný svíce, ale to bych nestartoval už těsně pod nulou, nebo vůbec, celou loňskou zimu NO PROBLEM, podle některých jsou jen pomalejší. Má někdo podobnou zkušenost? Snad jsem to popsal dost podrobně.

Dík za odpověd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ahoj giorgio.v75, myslím, že tv.batéria je nedostatočná, buď nabitím alebo parametrami.

Nedávno mi tak odišla batéria na octávke, predtým naštartovala v pohode, a šli sme do kostola,

z kostola už nie, začala sa divne palubovka správat, svetlá blikali, a divné cvakanie z motor.priestoru

a vobec nepretočilo.Nenapadlo ma vôbec, že ide o batériu, myslel som na imobilizér či zaseknutý alarm.

Na audine 1.9 tdi pd 85kw mi minulý rok odchádzajúca batéria aspoň slabo pretáčala.

paaa

Skus si preštudovat toto: http://www.autobaterie.com/rady-a-tipy, konktétne toto:

Jak zjistit, na kolik procent je baterie nabitá?

Nejlépe (nejpřesněji) se stupeň nabití baterie určuje podle hustoty elektrolytu. Elektrolyt by měl mít ve všech článcích podobnou hustotu, stupeň nabití pak určíme podle níže uvedené tabulky.

Jednodušší způsob je určit stupeň nabití baterie podle jejího napětí. Baterie musí být před zkouškou několik hodin v klidu, tzn. nesmí být po jízdě či nabíjení. Napětí změříme nejlépe s přesností na setiny voltu a určíme stupeň nabití podle tabulky: Stav nabití Napětí v klidu [V] Hustota elektrolytu [g/cm3]

100% > 12,60

75% 12,40 - 12,54

50% 12,24 - 12,40 ihned dobít od 50% a nižšie

25% 11,88 - 12,18

0% < 11,88

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj giorgio.v75, myslím, že tv.batéria je nedostatočná, buď nabitím alebo parametrami.

Nedávno mi tak odišla batéria na octávke, predtým naštartovala v pohode, a šli sme do kostola,

z kostola už nie, začala sa divne palubovka správat, svetlá blikali, a divné cvakanie z motor.priestoru

a vobec nepretočilo.Nenapadlo ma vôbec, že ide o batériu, myslel som na imobilizér či zaseknutý alarm.

Na audine 1.9 tdi pd 85kw mi minulý rok odchádzajúca batéria aspoň slabo pretáčala.

paaa

Skus si preštudovat toto: http://www.autobaterie.com/rady-a-tipy, konktétne toto:

Jak zjistit, na kolik procent je baterie nabitá?

Nejlépe (nejpřesněji) se stupeň nabití baterie určuje podle hustoty elektrolytu. Elektrolyt by měl mít ve všech článcích podobnou hustotu, stupeň nabití pak určíme podle níže uvedené tabulky.

Jednodušší způsob je určit stupeň nabití baterie podle jejího napětí. Baterie musí být před zkouškou několik hodin v klidu, tzn. nesmí být po jízdě či nabíjení. Napětí změříme nejlépe s přesností na setiny voltu a určíme stupeň nabití podle tabulky: Stav nabití Napětí v klidu [V] Hustota elektrolytu [g/cm3]

100% > 12,60

75% 12,40 - 12,54

50% 12,24 - 12,40 ihned dobít od 50% a nižšie

25% 11,88 - 12,18

0% < 11,88

Díky, alespoň mám ted kontrolu stavu když vidím ty procenta v odkazu, jinak to baterka rozdýchala, dal jsem jí na noc do tepla a na 6 hodin na 3A takovou domácí autonabíječku, druhý den i v -20 to cvaklo na poprvý.

Jsem rád že to nebyla nafta, jinak filtry mám každý rok nový, těch 15.000.km najezdím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...