Květen 9, 201015 r Možno je tlačová chyba v cenníku z ktorého to mám. Uvidíme po 1.6. čo to vlastne bude a za aké peniaze. Čo poviete na nové prepínanie diaľkových svetiel? Dúfam, že si zvikneme...
Květen 10, 201015 r Vypadá to, že je objednávek buď moc, moc málo, ale nikdy tak akorát - http://forum.skodaho...ost__p__1390570 Upraveno Květen 10, 201015 r od bojler
Květen 10, 201015 r Je možný žeby se do roomstera dodával od nějakého KT 140A alternátor ? pod označením 8GU Upraveno Květen 10, 201015 r od KoNG
Květen 28, 201015 r Co myslite, dostane OII misto 1.4/59kW slabsi variantu 1.2TSI? A nebo jedna atmosfera zustane - 1.4/63 EU5?
Květen 28, 201015 r to by bolo dobre. Ked uz to dostala F2, u ktorej su zakaznici predsa len menej narocni, tak nevidim dovod...
Červen 3, 201015 r Jedna z dalších novinek je nastartování motoru jen se sešlápnutým spojkovým pedálem. Jinak hlásí na maxidotu "SEŠLAPNI SPOJKU". Vyzkoušeno na OII všech motorizací.
Červen 3, 201015 r Ráfek: Ano, už jsem to avizoval dřív. (nevím, jestli tady, nebo na garáži). Jen bych doplnil - vozy bez maxidotu mají na displeji nový nápis "Spojka!". V případě zájmu mohu dát i obrázky. Jinak daleko horčí v MR2011 je očesání výbavy Superbu Comfort na minimum (bez chromu, světel ve dveřích,.....)
Červen 3, 201015 r Stejně ho nikdo v té výbavě nekupuje... aspoň u nás. Docela zajímavá statistika - jedna třetina prodaných Superbů na českém trhu za květen má náhon 4x4...
Červen 7, 201015 r Dle nového katalogu model. roku 2011 má YETI objem palivové nádrže pro pohon 4x2 - 55 litrů místo dosavadních 60 litrů,u pohonu 4x4 zůstává 60 litrů, 1.2TSI má menší komb. spotřebu 6,4 l místo 6,6 l (vysvětlivka je dole, záleží jestli je pohotovostní hmotnosti vozidla s mimořádnou výbavou do 1505 kg nebo nad.
Červen 9, 201015 r Datum výroby, cca. před začátkem léta (22. týden) do začátku příštího léta MR2011. Upraveno Červen 9, 201015 r od šulda
Červen 9, 201015 r Většinou mají prodejci prodejní programy dopředu a pokud není nějaká nestandardní situace, dostaneš to, co si objednáš.
Únor 10, 201510 r vím, že je to už starší téma, narazil jsem na něj náhodou, ale vidím že je tu spousta fundovaných lidí ... může mi prosím někdo říci, kdy nastala změna u FII co se týká motoru 1,2HTP 44kW, kdy opustili šesti ventilovou verzi a vyráběli už jen 12V verzi 44kW (nebo 51kW). Tak nějak tuším že to bylo právě u MR2011, jen to potřebuji mít potvrzené.
Únor 10, 201510 r Tady je članek o HTP ve Světě Motorů od p. Vaculíka - zajímavé čtení a mj. i popis jednotlivých verzí HTP v toku času (vč. kódů motoru). 4d4725b80aa3bba77502f951cfa5a505.pdf
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.