doctor199 Vloženo 6. Únor 2009 Sdílet Vloženo 6. Únor 2009 Čau mám dotaz jak opravujete venkovní měření teploty ? Respektive kam je zapojen snímač teploty? popřípadě jestli nemáte někdo schéma na 1.9TDi 66kw díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomina Vloženo 6. Únor 2009 Sdílet Vloženo 6. Únor 2009 Zalezi kde je chyba, schema ani nepotrebujes. Bud ti nekde uhnilo vedeni a nebo spis odeslo jen to cidlo. Je pod levou mrizkou v prednim narazniku. Vedeni vede primo do budiku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
djmanny Vloženo 20. Červen 2009 Sdílet Vloženo 20. Červen 2009 zdravim,mam na palubnim pocitaci teplomer,kterej me ukazoval este donedavna teplotu venkovniho prostredi...bohuze tedkoms misto toho tam mam jenom ----- ... podle me je to nejake spatne to cidlo? vim ze este minulej tejden mi ukazovalo,kdyz bylo venku treba 20 stupnu tak mme to na tom budiku ukazoval -47´C :-D :-D :-D a nebo proste treba -10 atd...proste si to delalo jak chtelo a tedkoms to uz nejde vubec... kde najdu ten snimac teploty??diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Raceman Vloženo 20. Červen 2009 Sdílet Vloženo 20. Červen 2009 najdeš ho za mřížkou v nárazníku na řidičovo straně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
djmanny Vloženo 20. Červen 2009 Sdílet Vloženo 20. Červen 2009 nemas nejaky blyzsi foto prosimte? kde bych to mel presne hledat a jde ten snimac nejako koupit novej?dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysko Vloženo 20. Červen 2009 Sdílet Vloženo 20. Červen 2009 Ved to napisla jasne.. nie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Raceman Vloženo 20. Červen 2009 Sdílet Vloženo 20. Červen 2009 nemas nejaky blyzsi foto prosimte? kde bych to mel presne hledat a jde ten snimac nejako koupit novej?dik napsáno jasně a srozumitelně a taky pochopitelně že jde koupit jako běžnej náhradní díl nejlíp ve značkovým servisu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
djmanny Vloženo 20. Červen 2009 Sdílet Vloženo 20. Červen 2009 SUPER!! diky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vopina Vloženo 28. leden 2010 Sdílet Vloženo 28. leden 2010 Prosím o radu.Po vybití akumulátoru se mi vymazala data s palubního počítače-což je jev asi normální,ale co není normální že mi z předvolem úplně zmizela předvolba pro venkovní teplotu.Jsou tam všechny ty denní časy,spotřeby atd.ale teploměr prostě zmizel!!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mikulas22 Vloženo 3. Únor 2010 Sdílet Vloženo 3. Únor 2010 Presne to iste sa stalo aj mne, vecer som zaparkoval auto pred dom, rano sadnem do auta., pozriem na budiky, vsetko vynulovane, a teplomer vonkajsej teploty nikde, skratka zmizol z menu. Vie niekto cim by to mohlo byt a ako to dostat spat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 3. Únor 2010 Sdílet Vloženo 3. Únor 2010 odpojit na 5 min baterku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman 105L Vloženo 12. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2010 Ahoj, najednou mně přestal na OI, 2001 šlapat venkovní teploměr. Mnění se hodnoty jak kdy, většinou mezi 7-10C. Ukazuje jak na PP tak na Climatroniku stejně. Po odpojení čidla teploty ( v nárazníku ) se teplota ani nehne ani po odpojení baterky ( pořád ukazuje ). Neni někde jinde ještě nějaké čidlo? Budu vděčnej za každou radu, Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Řehoř Vloženo 14. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2010 Ukazuje i po odpojení baterky? To je nějaká blbost ne? Mně se jednou stalo to, že mi to furt taky ukazovalo stejnou teplotu. Vagem bylo možno v Klimatroniku vidět správnou teplotu, ale na displeji byla furt stejná, stejně i na MaxiDotu. Co pomohlo bylo odpojit baterku a nechat ji třeba minutu dvě odpojenou a pak znovu připojit. A vše bylo v pořádku. Takže, pokud vidíš na VAgu, že je teplota správná, tak bych tipoval, že čidlo bude OK, zkus odpojit baterku. Pokud Ti Vag ukáže taky tu blbou teplotu, tak je KO čidlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman 105L Vloženo 14. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2010 Bylo myšleno, jako že když odpojím baterku ( 15min ) a znovu zapojím tak teplota pořád stejná. VAG ukazuje tutéž teplotu. Ale ten to bere ty údaje z čidla stejně tak jako PP, né? prej má PP a Climatronik každej svá čidla. tak nevím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 15. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2010 nema budiky (PP) berou udaje z climatroniku, pokud nactes vagem v climatronicku porat stejny udaj z cidla, zkus ho odpojit, jestli se zmeni, zkratovat draty teplotni cidlo meni svoji hodnotu odporu podle teploty, jestli ti nekde neupad drat, ten ma nejaky svodovy odpor a podle neho si jednotka mysli, ze je venku takova teplota Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Řehoř Vloženo 15. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2010 (editace) Ne ne, čidlo venkovní teploty je stejné. Ale u Climatroniku je ještě čidlo teploty nasávaného vzduchu. Chtělo by to mrknout do schémat, kam vede to čidlo teploty, ale tipoval bych do budíků a odsud si to pak stahuje Climatronic. Ale přesně nevím. No tak to bude asi KO to čidlo. Ale to se dá ověřit. Zkus ho proměřit ohmmetrem. Změř odpor nastudeno a pak to chytni do prstů a zahřej ho, myslím, že by měl odpor klesat. Co si pamatuju, tak jsem si to takhle taky ověřoval. Když tohle bude fungovat, tak bude závada v propojení do budíků nebo na kostru. Zkusím se mrknout do těch schémat... EDIT: Aha, tak je to jinak. Snímač vnější teploty G17 je tedy přímo připojen do Climatroniku. Chytrá kniha říká: Snímač vnější teploty vzduchu G17 je zabudován v přední části karoserie. Snímá skutečnou vnější teplotu. Využití signálu: v závislosti na vnější teplotě nastavuje řídicí jednotka Climatronic mísicí klapku a reguluje otáčky ventilátoru topení. Výpadek signálu: Dojde-li k výpadku signálu, použije se jako náhradní hodnota údaj z čidla teploty nasávaného vzduchu G89. V případě, že je závada i na G89, pracuje klimatizace dál a jako náhradní hodnotu používá teplotu +10 °C. Nefunguje však recirkulace vzduchu. Snímač vnější teploty vzduchu G71 je schopný vlastní diagnostiky. (Konec citace). Takže udělej, co říkám. Ověř si jestli termistor snímače funguje, jestli se mění hodnota odporu v závislosti na teplotě. Pak bych zkusil, jestli hnědo-bílý vodič má vůči kostře nulový odpor, tedy jesli je ukostřen. No a pokud jo, tak druhý vodič hnědo-žlutý vede do dvanáctipinové svorkovnice na Climatroniku pin 8. Opět proměřit, jestli trasa není přerušená. Pokud bude vše OK, tak bych viděl už jen problém v řídící jednotce Climatroniku. Takže zkusit sehnat jinou. Nic jiného mě nenapadá.... Editováno: 15. Říjen 2010, autor: Řehoř Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 15. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2010 jeste na konektoru climatroniku zmerit odpor hnedo-zlutyho vodice vuci zemi, jestli tam nema nejaky svod v kabelazi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Řehoř Vloženo 15. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2010 Ano, dobrej nápad. To by taky chtělo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman 105L Vloženo 16. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2010 Díky mockrát za vyčerpávající radu. V týdnu se na to hned vrhnu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman 105L Vloženo 21. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2010 Tak čidlo šlape, kabeláž také v pořádku. Tak to asi bude v tom climatriniku nebo nějaké říd. jednotce. To už budu muset nechat servismenům asi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Řehoř Vloženo 22. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2010 No jinde než v climatroniku by to být nemělo... Zkus sehnat jinou řídící jednotku třeba na aukru. Ale víš co? Ještě zkus napsat Vašovi, jestli nemá nějaký nápad. Já bych to viděl asi na tu jednotku Climatronic... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JozefG Vloženo 14. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2010 Ahoj, najednou mně přestal na OI, 2001 šlapat venkovní teploměr. Mnění se hodnoty jak kdy, většinou mezi 7-10C. Ukazuje jak na PP tak na Climatroniku stejně. Po odpojení čidla teploty ( v nárazníku ) se teplota ani nehne ani po odpojení baterky ( pořád ukazuje ). Neni někde jinde ještě nějaké čidlo? Budu vděčnej za každou radu, Díky Je tam čidlo na vstupe kurenia za peľovým filtrom. Teplota na PP a Climatroniku sa vypočitava ako priemer teploty čidla v narazniku a čidla na vstupe kurenia. Kontrola cez VAG (08-climatizace,08-blok nam. hodnot). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Řehoř Vloženo 14. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2010 To není pravda. K regulaci se používá nižší údaj z obou snímačů. Viz učební pomůcka 25 - Climatronic str. 12... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
84mischo Vloženo 16. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2010 SUPER!! diky moc Zdravim, vyriesilo sa to vymenou? Mne to tiez ukazovalo len velku zapornu hodnotu, potom pomlcky a nakoniec to zmizlo z ponuky. Ja som ho vytiahol, premeral, pri zahriati klesal odpor, no na jednej nozicke a aj v konektore bolo hrozne vela oxidacie, vycistil a dal spat. Pri demontazi som vodice odcvakol a pri naslednej montazi som si vsimol ze cely vodic co vedie k zaoxidovanej strane je nejaky spatny, nedal sa ani pocinovat. Teraz neviem ci sa mi oplati kupit novy senzor, alebo to je len kablom, ktory zostarnutim zmenil vnutorny odpor a treba ho cely vymenit. Taktiez neviem ci ide az priamo do budikov a ci moze byt hocijaky alebo musi mat pevne stanoveny priemer zily... Dakujem za kazdu radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Řehoř Vloženo 16. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2010 Zkus vyměnit vodič, protože jestli je zkorodovaný, tak změnil hodnotu odporu a sčítá se to s hodnotou odporu snímače. Zkus si třeba změřit jen tu hodnotu odporu celého vedení. To Ti hodně napoví... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.