Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Mám 1,6 55kw na LPG. Poslední cca 2 měsíce byla v provozu jen na benzín, na plnou nádrž ujela tak 350-400km. Teď dojezdila, nejdřív běžela na 3, pak na 2 válce. Výměna svíček a kabelů nepomohla. Vzduchový filtr plný oleje, motorový prostor od oleje. Další zjištění... v oleji dobrý 2 litry benzínu (proto se asi tlačil ven) Následovalo změření tlaků, vše OK. Chci kouknout na lambdasondu... hledám... místo sondy je zavařená díra. Plynu to zřejmě nevadilo. Hledal jsem konektor od sondy a vůbec nikde jsem nenašel. Může mi někdo prosím poradit, kam se ta sonda strká??? A může ty problémy způsobovat chybějící lambdasonda?

jo může jen pro srandu v tom autě neni

ehm by mě zajímalo jak se dostaly 2l benzínu do oleje :smich:

Spíš asi ruplo těsnění pod hlavou-v oleji je chladící kapalina a asi teče i do válců a mokré svíčky pak nezapalují. Lambda by tam být měla každopádně.

To jsi zase kde koupil toto? :feve:

  • Autor

Těsnění pod hlavou je ok, v oleji je na 100% benzín. Smrdí to benzínem a odpařuje se to. Že tam ta lambda být musí, to je mi jasný. Spíš mi jde o to, jestli je možný, že když tam ta lambda není, tak je směs tak bohatá, že do válců teče až tak moc benzínu, že to nehoří a proteče kolem kroužků do oleje (jinudy se tam dostat nemůže) i když tlaky jsou dobrý. A taky by mě zajímalo, kde má ta lambda konektor, protože elektrika je tam taková všelijak vylepšovaná kvůli tomu LPG, tak jestli ho náhodou někdo nepovažoval za zbytečnou zátěž. Prostě jsem ho nikde nenašel.

- lambda konektro a vlastní sonda je na obrázku vlevo nahoře. je to pod podlahou spolujezdce.

- tolik benzínu by ale nemělo téct do válců ani bez lambdy, to bude špatně něco víc ...

řekl bych že teče jeden nevo víc vstřiků, proto ta obludná spotřeba a benál v oleji

Jelikož ale není lambda tak nepozná bohatou směs a neodpojí vstřik.

Takovýto motor bych asi ani netsartoval, bál bych se že buchne :(

- Určitě zkontroluj rozdělovací lisštu se vstřikama a jednotlivé vstřiky

jeden asi bude potečený, pak 100% vyměň olej

sem chuj zapoměl přiložit obr

post-6887-1265264880_thumb.jpg

  • Autor

Díky, to je přesně co jsem potřeboval vědět. pod podlahou jsem ten konektor ještě nehledal. :rolleyes: A jinak ty vstřiky mě napadly taky, nebyly zvyklý na plyn pracovat. A katalyzátor bude taky určitě v háji :feve: Takže když to zhruba sečtu... Trubka s katem tak 6000,- ,lambda 2000,- ,4 vstřiky po 2000,- výměna oleje a filtrů 1500,- .....a ono se ještě něco najde. No... skoro by to dalo na jiný auto :-D

  • Autor

Vstřiky jsou po kontrole a všechny ok.

- jak jsi je kontroloval?

- pokud netečou tak už není možnost jak by do motoru natekl benzín !!!

benzín teče hadičkama do vstřikovací lišty, z ní si cucají vstřikovače a posílají to do sací trubky ...

fakt záhada

- nahoď fotky motoru, detaily, a někdo třeba pozná co je na víc / na míň

- jo jinak na LPG jsou jiné vtsřikovače ne? samostané nezávislé na benzínových.

Na jiných motorech jsem viděl hadičky co vedou do sání a v něm jsou vlepené trisky

- popis kontroly vstřiků

pokud necháš točit cca stejnou dobu měl by být od každého vstřiku stejný objem +/-

post-6887-1265313604_thumb.jpg

Upraveno od KarlosTDi

  • Autor

Vytahl jsem lištu, všechny vstřiky jsem odpojil. Při běžícím čerpadle jsem do vstřiků pouštěl impulzy a všechny pěkně stejně stříkaly. Bez impulzů ani náznak prosakování. Právě proto, že není jiná možnost kudy by se tam benzín dostal, tak to nemůžu pochopit. Jinak to LPG nemá vstřikování. Je to klasika s trubkou před klapku (jak na 120) :D

- tak co postoupil jsi nějak? já bych asi zkusil vyměnit (možná nějak odfiltrovat) olej a nakopnout.

Pak to hodit na vag jestli nebude nějká závada

- takto na dálku netuším co mohlo být špatně, že se to ulívalo a hlavně kde se nacvrnadlo

2l benálu do vany

Podle mě fakt musely a musí odkapávat vtřiky

  • 2 týdny později...
  • Autor

Řešení: Tak auto už zase konečně jezdí. Udělal jsem výměnu oleje, zkontroloval vstřiky, vyčistil škrtící klapku, dal nový svíčky, nový čidlo teploty, výfuk + origo lambdu, při tý příležitosti jsem udělal rozvody a zdá se to v pohodě. Na vagu je to čistý, na emisích bez problému. Zřejmě se to stalo tím, že paní jezdila nějaký čas na tři válce, což jsem se dověděl až po akci. A ještě jsem několikrát slyšel... No to je jasný, že ta baba jezdí krátký trasy a ani to neohřeje? To je normální.... a jezdí do práce 4 km. Tak to je výsledek mého bádání.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.