Přejít na obsah

Výmena RJ centralnej elektriky


Koldo

Doporučené příspěvky

Prosím poraďte: Menil som BSG 6Q2 za 6Q1, mam jeden problem.

Stále idú stierače ako pri cyklovači na najkratší cyklus. V bloku nameraných hodnôt VAG píše: prepínač stieračov zapnutý (pri páčke v polohe vypnuté) a cyklovač stieračov nezmyselný signál. Nemáte niekto schému zapojenia stieračov pre sedan 1,2 model 2003 a pre krátku Fabku? Bude to nejako inak zapojené, RJ je asi staršia (2001?)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ďakuje, ale pes je zakopaný niekde inde.

Staršie RJ majú ináč zapojený cyklovač, nie na + ale na - a na vývode, kde je u novších RJ vstup od relé pal. čerpadla (predčerpanie paliva) je u starších pripojený vstup cyklovača od prepínača stieračov - preto stierače stále idú. Keď som porovnával vývody RJ som to prehliadol. Takže teraz zháňam RJ 6Q1 (0) od roku výroby 2001 - ak by niekto mal napíšte: koalasystem@zoznam.sk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Nakoľko som nezohnal novšiu RJ ( cca. od RV 2001) chcel som použiť staršiu (mám sedan 1,2 47 kW RV 2003). Problém s iným zapojením stieračov mám ošetrený, ale RJ morota nechce komunikovať s RJ BSG (6Q1 937 049) - aspoň si to myslím. Po aktivácii tempomatu vypisuje VAG chybu 18045 - pohon datovej zbernice centralnej riadiacej jednotky elektriky bez odozvy a tempomat nefachčí. Ak sa pozriem na blok nameraných hodnôt RJ motora 66 - tempomat aktivovaný, ale manipulácia s páčkou tempomatu bez odozvy.

Kto vie nech poradí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Odmerať by sa to malo dať. Na uvedenom vodiči je +12V po zapnutí tempomatu. Len potrebujem vedieť číslo pinu na RJ motoru. Kamarát mi to pozeral, ale len pre 1,2 2002 - tam je to pin č. 69. Takže po zapnutí tempomatu sa musí objaviť 12V na tomto pine. Pozeral som to priamo na konektore RJ motoru - ak je to on, nemám tam vodič po medzistenu :(. Môžete mi pozrieť niekto v DP či je to pin 69 aj pre 1,2 47 kW rv 2003.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Páni, kto máte DP pre Fabiu rv 2003 1,2 47 kW, môžete mi pozrieť zapojenie tempomatu v RJ motoru. DP mám len do roku 2002 a tam je to pin 69. Ak pripojím tempo na tento pin, po aktivácii tempomatu VAG stále hlási chybu: 18045 pohon datovej zbernice centralnej elektroniky bez odozvy . RJ BSG je 6Q1 tempo ani zaboha nechce ist :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...