Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

před 14 hodinami, maros napsal:

Na prazdne dalnici pianko 120 km/h, pak mirne stoupani do kopce a prask.

 

  • 1 měsíc později...

Zdar lidi.

 

Tak mě ty praskající ojnice tak vyděsily, že šly šály na výměnu. OII, 1.9 TDI-PD, 77 kW, 2006/MR2007, 278000 km. Přikládám foto starých pánví.

 

EDIT: Samozřejmě BXE.

 

Jirka

90748287_894318521023322_4093490079496929280_n.jpg

Upraveno od Jiří Kozenský
Doplnění info o motoru

  • 3 měsíce později...

Hosi a dvate teda moment 30Nm a 90stupnu,nebo ten ze sveta motoru 20Nm a 90 stupnu? 

  • 3 týdny později...

Čau chlapi, nevíte o nějaké dílně Kolín a okolí nebo Pardubice a okolí, kde jsou schopni tuhle výměnu udělat? Resp. mají s tím zkušenosti a vědí, co dělají? Mám BXE z r. 2008, najeto 305 tis. Všechno je zatím původní včetně turba, jede jak z praku, ale tohle mě trochu děsí. Přeci jen bych si ji rád ještě chvíli nechal aspoň jako druhý auto...

  • 2 měsíce později...
  • 2 měsíce později...
V 16. 2. 2013 na 19:57, Mima napsal:

Kto má najazdených viac ako 167tis.km na BXE bez problémov?

mam BXE 2007 198000 a nic akurat mi bude asi treba dat repasovat turbo, zerie mi olej

Ja bych to nedaval repasovat, az budes mit dirku v bloku, koupis jiny motor i s turbem ... jak takle nekdo muze riskovat ...

před 1 hodinou, danikd napsal:

Ja bych to nedaval repasovat, az budes mit dirku v bloku, koupis jiny motor i s turbem ... jak takle nekdo muze riskovat ...

mam radsej nechat turbo tak ako je a radsej dat vymenit ojnicne loziska a sruby aj tak mi uz treba menit olej tak nech sa na to mechanik pozrie

nres, vymen rovnou, zas tolik to nestoji a ty motory uz se blbe shani

 

před 26 minutami, danikd napsal:

nres, vymen rovnou, zas tolik to nestoji a ty motory uz se blbe shani

 

oki.vdaka

  • 2 týdny později...

Vy mě tu děsite, ted sem po kámošovi koupil BXE 2007, 359 tis. Najeto, krom spojky vše původní a spotřebnich dílů vše původní, autem ještě nejezdím, nepotřebuji ho, až v létě kdy budu stavět, ale chtěl sem aby bylo spolehlivé, nechal sem za 25 udělat obr servis, komplet brzdy, kapaliny, rozvody a turbo. A ted zjistím že mi může vyskočit ojnice😂asi začnu chodit do kostela.

pokud máš najeto 360 tis tak by byl motor dávno po smrti, kdyby měl vadné šály. 

prodával jsem před rokem s 500 tisícema na hrbu a vše bez zásahu i turbo původní, jen spojka nová.  Olej po 15 tis, motor mi to vrátil. 

Mne to spravilo na Passate BXE, 154 000km, auto mame od nova.

Ojnica na 4. valci prerazila blok, ale nevysla von, len spadla do vane.

Oprava vymenou spodku za BJB, ten je nesmrtelny.

Elektrika BXE.

Tak doufám, že muj kus je tak ojetej, že už to se mnou vydrží 😀 díky

  • 1 měsíc později...

Ahoj, OII 2006 BXE, máme jí od nova, teď najeto 344k a na motoru nebylo nikdy nic děláno, kromě spojky a dvouhmoty, která byla dělána myslím ve 120k a od tý doby drží. Dneska sem sundal víko hlavy válců a motor je krásně čistý, vačka i hydroštely jako nové, olej byl vždy měněn po 15k a nejspíš se to vyplatilo :) na šály se nikdo nikdy nedíval, ale hádám, že už by byla ojnice už dávno venku z bloku motoru.

Jediný co mi teď trápí je turbo. Při najíždění na dálnici kolem 120 km/h se pravidelně odpojuje a padá do nouzáku. Dneska sem koukal na regulaci a je zatuhlá a drhne, takže bude muset turbo ven a vyčistit, ne-li zreapasovat. Připomínám, že na motor ani na turbo nebylo nikdy saháno :D

Tak jen tak pro informaci, abyste věděli, že i BXE jsou někdy bez problémů :)

Já se s tím bavil s mechanikem který je na starší nafty uplně zaměřený :D říkal že o tom ví a že stejně jako u renaultu to dělala jen nějaká várka. Pokud to najelo 250 tis. pravděpodobně jsou šály ok, pokud nad 300, jsou 100% ok....  to je asi tak jediný poznatek a pokud vím, ročníku 2006 se to netýkalo vůbec :) všechny auta koncernu s tímto motorem jsou už 13 a více let stará, 80% z nich už má najeto hodně km a zbytku to už vylítalo při opravdu nízkém nájezdu do 200k... někomu snad i při 100k

  • 1 rok později...

Ahoj pánové potřeboval bych vědět jestli je to lepší koupit ve škodovky ty srouby a ojniční panvičky podle vin a nebo koupit přímo značku třeba glyco a nebo kolen dejuji

Tak dneska vyměněno octavia bxe 08/2008 167 tisíc najeto série H a J ,alespoň bude o trochu lepší spaní, že by ojnice mohla zůstat kde má být

 

16548528601417032607486517162476.jpg

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.