Přejít na obsah

Octavia 1,9 TDi 66 kW netáhne / ztráta výkonu


greypes

Doporučené příspěvky

čau.delší dobu jsem nebyl na fóru.Jak jsem psal.Motor netáhnul max.2800ot.Do kopce když jsem podřadil se nechtělo auto rozjet.

Zjistilo se že turbo neotvírá v plné dráze(mám nastavitelnou geometrii lopatek).Vyčištění.Turbo šlape.Auto se projelo.Zjistilo se že je vadná váha vzduchu.Výměna váhy.Nakonec se zjistilo,že je špatně nastavený předvstřik.Seřízení.Auto jsem projel do bludovičáku(několikrát)pořád chce jet.Ještě jednou musím poděkovat indimu.Dík

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zupr dik,

ja byl na logu a taky mám špatný předvstřik. Stava se to prý po výměně rozvodů ...

Podle grafu, kde je dané rozmezí, jsem byl lehce nad horní hranicí. Bohužel si nepamatuju osy grafu ani jednotky ?!?

Doteď jsem si myslel že předvstřik má vliv jen na startování, to je opravdu při zahřátém motoru po pár sec.

teď asi pro Indiho - má předvstřik vliv i na výkon? v nízkých nebo vysokých otáčkách? nebo furt?

popř jak dlouho trvá seřízení, je to obtížné? a oblíbená otázka ... kolik by jsi si počítal za seřízení?

díky K

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý den

mám takový problém s Octavií 1,9 TDi 66 kw.Někdy se stane,že přestane táhnout.V paměti závad zpravidla nic není,nebo piše překročena horní mez.Zkoušel jsem vyměnit váhu vzduchu,oba dva ventily,všechny podtlakové hadice,snímač tlaku v sacím potrubí,vyčistil turbo a chladič stlačeného vzduchu a v podstatě žádná změna. Nemohl by mě někdo poradit co dál???

Děkuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mam stejny problem ! ... mam taky 66kW v kombinaci s automatem.. padalo mi to pri zatizeni do nouzovyho rezimu a VAG psal taky prekrocena horni mez ... vymenil se ventil N75, ted o vikendu vycisteny turbo a porad spatny..

navic ted pri zatizeni to zacne jakoby "piskat" ale neni to klasicky zvuk od turba, na ktery jsem zvyklej z jiny octavie... myslim, ze ten zvuk moc OK neni :( :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý den

mám takový problém s Octavií 1,9 TDi 66 kw.Někdy se stane,že přestane táhnout.V paměti závad zpravidla nic není,nebo piše překročena horní mez.Zkoušel jsem vyměnit váhu vzduchu,oba dva ventily,všechny podtlakové hadice,snímač tlaku v sacím potrubí,vyčistil turbo a chladič stlačeného vzduchu a v podstatě žádná změna. Nemohl by mě někdo poradit co dál???

Děkuji

Prekrocena mez ceho? regulace?tlaku?mnozstvi paliva?pocatku vstriku?

piste to cele ty zavady jinak nejde poradit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

u me je prekrocena mez tlaku ... pri 3000ot min-1 to ma mit asi 2000mbar... a ja mam 2500mbar ...

auto jede divne, turbo sepne asi pri 2200ot min-1 .. takze to chce asi poladit RJ ... je mozne ze se sama rozhodila?

Editováno: , autor: olisoft
citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 2 měsíce později...

Zdravim všechny znalce TDI. Stala se mě zvláštní věc při jízdě na dálnici z plně naloženým autem + kufr + přívěsný vozík plně zatížen mě prostě vyplo TURBO.

Pokles výkonu byl znatelny. Při zastavení a opětném nastrtování motoru vše o.k. Moje doměnka je taková že řídící jednotka odpojila turbo kvuli poškození motoru i když teplota motoru byla v pořádku tak nevím????? Poradí někdo?? Oct. com. Tdi 66kw.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...