PavelO Vloženo 26. Únor 2010 Sdílet Vloženo 26. Únor 2010 Ahoj všem, mám takový možná problém. Při jízdě kolem 100 - 120 km/h do mírného kopce, když sešlápnu pplynový pedál až k na "podlahu" tak auto jen pomalu zrychluje. Jako by pořádně netáhlo. Mám 1.9PD 77kW. Co by to mohlo být na diagnostice není žádná závada. Co a jak zkontrolovat? Dííky za radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
paldous Vloženo 26. Únor 2010 Sdílet Vloženo 26. Únor 2010 muze to byt normalni, zalezi co si predstavujes pod pojmem "spatne tahne"... jinak ja bych to videl na zatuhnutou (zanesenou) regulaci lopatek turba ale moznosti je jako vzdy vic... pri jinych rychlostech a jinych prevodech to tahne normalne? jestli jo tak regulace to nebude... nejlepsi by to bylo diagnostikovat primo pri jizde, skontrolovat tlak turba pri zaberu ale stejne je zvlastni ze to nepise zadnou zavadu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stinkie999 Vloženo 3. Květen 2010 Sdílet Vloženo 3. Květen 2010 Ahojte, pridavam sa... Rovnaky problem. Pozorujem to na dialnici, pri 100 km/h ziadny tah. Nebol som s tym este v servise. Mam zotrvacnik na vymenu, nemoze to trosku suvisiet s nim ? Inak, O2 1.9TDI, 77KW, BKC. Dakujem, Laco Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indi Vloženo 5. Květen 2010 Sdílet Vloženo 5. Květen 2010 Jak je napsáno, diag. v zátěži a pak řešit dále. Se setrvákem to nesouvisí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jl241 Vloženo 18. Červen 2010 Sdílet Vloženo 18. Červen 2010 Mám podobný problém, taktiež 1,9 BKC a pri zošľapnutí plynového pedálu sa takmer nič nedeje a zrýchľuje úplne pomaly a začne mať ťah až niekde pri 2500ot. zaujímalo by ma či ste už niekto vyriešili túto závadu. Ja sa chystám na diagnostiku zajtra. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stinkie999 Vloženo 22. Červen 2010 Sdílet Vloženo 22. Červen 2010 no... už ste počuli o závadnej sérii motorov s kódom BKC, ktorým sa derie kľukový hriadeľ ? To by mala byť príčina zníženia výkonu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 22. Červen 2010 Sdílet Vloženo 22. Červen 2010 Nakousl si to hezky. Co více detailů? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jl241 Vloženo 23. Červen 2010 Sdílet Vloženo 23. Červen 2010 Tak som bol na diagnostike a keďže rj nepísala žiadnu závadu tak sme to išli premerať pod záťažou a tam ukázalo niečo ako oneskorený tlak. Môže to byť regulácia turba? Ale zaujímavé je to, že to nepadá do núdzaku!? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stinkie999 Vloženo 23. Červen 2010 Sdílet Vloženo 23. Červen 2010 Priateľ, to by som sám rád vedel. Skrátka v servise mi povedali, že podobný problém už riešili u Superb-a 1, tiež kód BKC. Môj švagor ma pred kúpou upozorňoval na kód motora BKC, vraj majú nejaký sériový problém a potom môžeš vymeniť celý motor. Konkrétne sa ho však radšej nechcem ani pýtať, pretože keď som auto kúpil, povedal som mu, že to je BJB, lebo to by som sa zase napočúval... Keď mne sa tak páčila a bola v dobrom stave... Skús sa pozrieť sem, príčina je síce iná, ale tiež zodratá vačka a prejavy prinajmenšom podobné : Prípadne : http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=225918 To sa mi zdá veľmi dôveryhodné... podobné prejavy... dunivý zvuk motora, nízky výkon... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jl241 Vloženo 24. Červen 2010 Sdílet Vloženo 24. Červen 2010 (editace) Tak dnes konečne padlo do núdzového režimu. Po opätovnom naštartovaní už išlo zase lepšie. Takže to potom vyzerá na zanesené lopatky na turbe. Ináč čo sa týka vyčistenia turba tak som počul, že sa to nedá tak kompletne rozobrať ako turbo na O1 TDI. Vraj to treba vyčistiť ultrazvukom. Čo je na tom pravdy? Dík Stinkie za odkazy. Ty si už odstránil závadu na svojom aute? Kde bol problém? Editováno: 24. Červen 2010, autor: jl241 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stinkie999 Vloženo 24. Červen 2010 Sdílet Vloženo 24. Červen 2010 Nie je za čo. Ešte som neodstránil, zatiaľ ani nemám v pláne. V podstate sa to až tak veľmi zatial neprejavilo, občas však cítim, že výkon pri stúpaní asi nebude až taký, ako by mal byť. Najprv som si myslel, že som si už príliš zvykol. (Predtým som mal Golf 1.6.) A že to je spôsobené aj tým, že jazdím na frajerkinom 2.0 TDI. Ale keď som bol v servise kvôli voľnobežke na alternátore (počut vo vysokých otáčkach, pri rýchlosti 150-160 km/h) a keď som vytočil motor, mechanik vravel, že ten zvuk nie je dobrý. Vraj je dunivý, akoby falošný vzduch, ako Superb 1, ktorý mal problém so zodratou vačkou. Že v ňom vymenili všetko okolo motora, stále nič a keď otvorili motor, zistili, že jeden ventil sa nezdvíha tak, ako by mal. Aspoň tak som to pochopil. A vraj to tiež bolo BKC. To len potvrdilo slová môjho švagra, ktorý ma pred kúpou varoval na sériu motorov BKC, ktoré vraj nejaký problém majú s vnútrom. No ale keďže to až tak cítiť nie je, spotreba je tiež zatiaľ v poho, tak to neriešim. Mám ju pol roka, servis + rozvody, stab. tyčky, kupoval som na ňu dvoje pneumatiky, Al disky, 50x som ich dával vyvažovať, bol som s tým 50x na geometrii kvôli tomu, že som mal vôľu na riadení - ďiagnostika problému, tiež 50x návšteva servisu. To nepomohlo. Nakoniec to bola blbá tyč riadenia. Ale nič hrozné. 30 Euro diel, 20 výmena... plus mi ešte ostala páčka stieračov s ovl. pal. PC navyše. Takže ako tak v poho, akurát nervy v kýbli. No a po tomto všetkom vôbec nemám chuť meniť kľukový hriadeľ minimálne moja peňaženka na to serie... Zaujímavé, že auto malo 80.000 km keď som ho kupoval, a teraz 97.000 (overených) Bol som Škoda pozitív, začínam byť Škoda neutrál... Dúfam, že ma to auto ešte presvedčí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stinkie999 Vloženo 24. Červen 2010 Sdílet Vloženo 24. Červen 2010 Jasné, skoro som zabudol na dvojhmotný zotrvačník so spojkou... to som menil tiež. A napriek tomu, stále mi to auto štartuje strašne ťažko, otrasie sa ako sviňa. Nie vždy, avšak zatepla. No vraveli, že software to nie je. A ja som unavený a nechce sa mi slúžiť autu až tak veľmi... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 25. Červen 2010 Sdílet Vloženo 25. Červen 2010 Díky za odkazy. Motor v mý O2 byl taky BKC, ale před 64tkm byl měněný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stinkie999 Vloženo 25. Červen 2010 Sdílet Vloženo 25. Červen 2010 Šulda: Z akého dôvodu si ho menil ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jl241 Vloženo 25. Červen 2010 Sdílet Vloženo 25. Červen 2010 Jasné, skoro som zabudol na dvojhmotný zotrvačník so spojkou... to som menil tiež. A napriek tomu, stále mi to auto štartuje strašne ťažko, otrasie sa ako sviňa. Nie vždy, avšak zatepla. No vraveli, že software to nie je. A ja som unavený a nechce sa mi slúžiť autu až tak veľmi... Presne ten istý problém pri štartovaní je aj u mňa. Hlavne za tepla sa motor zatrasie a udrie to cez prevodovku do riadiacej páky (je to aj patrične počuť). Myslel som si, že by to mohol robiť zotrvačník ale nijako ináč sa neprejavuje, možno ešte pri rozbiehaní na jednotke je to také trocha trhavé. Tú dvojhmotu som chcel už tiež vymeniť hlavne kvôli tým štartom ale do toho mi prišiel teraz problém s tým zníženým výkonom. A keď píšeš, že sa tie štarty ani po výmene spojky nezmenili tak potom už fakt neviem čo by mohlo byť príčinou toho, že sa ten motor hlavne pri teplom štarte tak zatrasie. Tak ako som písal včera mi to padlo do núdzového režimu a po opätovnom naštartovaní to išlo už lepšie. Dnes sa auto chovalo ako keby sa nič nedialo, skúšal som vytočiť až po 4tis ot a žiaden problém. Skúsim ešte budúci týždeň raz premerať pod záťažou, že čo to ukáže. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 26. Červen 2010 Sdílet Vloženo 26. Červen 2010 Šulda: Z akého dôvodu si ho menil ? To je právě to co se mi ještě nepovedlo zjistit. Sem 2. majitel a O2 mi vyřizoval jeden velmi dobrý známý který je z oboru, ale je dlouhodobě v zahraničí. V servisní knížce se já nevyznám protože je německy a mě učili rusky. Až bude příležitost (sem teď dost pracovně vytížen a doma mimčo) nechám si zjistit servisní historii. Na auto si, ale nestěžuju. Zatím žádný neduh, naopak slouží tak jak má. Fórum prolejzám kvůli informacím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.