schneefall Vloženo 2. leden 2013 Sdílet Vloženo 2. leden 2013 No jsem rád, že škodovka tento archaismus v podobě 1,6 MPI nechala v nabídce až do konce takže snad za ty 4 roky nebudu mít moc problém sehnat 4-5 letou O2 s 1,6.Na penzi si chci koupit fungl nové auto takže to vychází buď na konec O3 nebo začátek OIV a kdoví co bude za motory..Ale třeba bude benzin stát stovku a nebude se jezdit nikam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 29. leden 2013 Sdílet Vloženo 29. leden 2013 Chlapy mám otázku. Domnívám se správně, že tento motor tedy 1.2TSI manuál, je vždy spojen s 6-ti stupňovou převodovkou??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 29. leden 2013 Sdílet Vloženo 29. leden 2013 (editace) V Octavii a Yeti ano. Editováno: 29. leden 2013, autor: Pawouk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 15. Únor 2013 Sdílet Vloženo 15. Únor 2013 A chtěl bych se ještě zeptat. Jakým způsobem docílím, aby mi po nastartování naběhla na palubáku průměrná spotřeba a né vnější teplota??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 15. Únor 2013 Sdílet Vloženo 15. Únor 2013 Sice trochu OT, ale mně na Octavii naskočí vždy to, co jsem tam měl naposled - většinou právě průměrná spotřeba. Ale já mám Maxi DOT. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Racek08 Vloženo 15. Únor 2013 Sdílet Vloženo 15. Únor 2013 Sniper, buď dát v tomto počasí auto do garáže kde je tepleji nebo nastartovat až na jaře Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kolicek Vloženo 16. Únor 2013 Sdílet Vloženo 16. Únor 2013 U obyc DOTu opravdu pri teplote pod 4 C vzdy se prepne obr. na teplotu a zustane tam kdyz by nekdo vedel jak se toho zbavit jako u MAXDOTu aby to jen zapipalo a preplo se zase na posledni volbu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 16. Únor 2013 Sdílet Vloženo 16. Únor 2013 No to jsem se právě divil. Já mám OII před face a tam je to právě tak, že pokud je pod 4°C tak mi to na 5s ukáže teplotu, pípne jako varování a pak se to přepne na poslední používanou volbu před vypnutím klíčku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarisek Vloženo 16. Únor 2013 Sdílet Vloženo 16. Únor 2013 No je to tak. Taky z toho nemůžu pořádně spát. Další, dosud nepublikovanej, průšvih tohodle motoru. :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kolicek Vloženo 20. Únor 2013 Sdílet Vloženo 20. Únor 2013 To motorem asi nebude jen nastavenim sw budiku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
panet Vloženo 31. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2013 (editace) Mel bych dotaz k tomuto motoru (kdo sleduje forum sireji, tak vidi moje dotazy u LPG, u 1.6 MPi a jinde - porad resim koupi ojeteho auta). Precetl jsem mraky prispevku ohledne rozvodu a podlozek pod turbo (snad vetsinu, ktera k TSi 1.2 u nas je). Kdyz bych narazil na O2 1.2 TSi s nejakymi 50 000Km, rok 2010 Za nizkou cenu (do 200 000 Kc). A chtel bych hazardovat, stacilo by vymenit preventivne rozvody za "nejnovejsi" opravnou sadu? Je jeste neco, co se hodne muze pos.at a da se to "levne" vyresit? Turbo preventivne asi ne, to by bylo predpokladam drahy a zbytecny, ale co ctu, tak to az tak moc neodchazi nebo ano? Jinak se dostavam do schizofrenni situace - naftu nechci kvuli moznym problemum se setrvacnikem, turbem a vstriky - protoze se bojim kdo s tim jezdil, kdyz to koupim se 150 000 km. A rocne najezdim cca 8000 km. U te TSi bych se mel bat stejne jako u nafty, ale prece jen by byla mene jeta. Zatim mam pro sebe na 1. miste 1.6 MPi a racionalne je zduvodnena (v me hlave), pocitove bohuzel ne. diky Editováno: 31. Říjen 2013, autor: panet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 31. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2013 (editace) Ak by si kúpil 1.2 TSI, nemusíš automaticky meniť rozvody. Pri ročníku 2010 je dosť pravdepodobné, že už rachotili a menené boli, takže si v suchu. A keby aj menené neboli, ak nerochotia, netreba ich riešiť. Hlavne sa zameraj na to, aby auto malo reálne kilometre a reálnu servisnú knižku, a zároveň tá servisná história bola dobrá, tj. chodilo sa autom pravidelne na výmenu oleja, filtrov, resp. sviečok, ak má nad 60 tisíc. Ja osobne by som sa preventívne vyvaroval autu s premenným/predĺženým intervalom QG1. Keď už nevieš, že ako sa s autom jazdilo, tak nech aspoň máš istotu že dostal pravidelne nový olej. Inak pri tvojom ročnom nájazde je benzínový motor racionálna voľba a keby bola 1.6-ka za lepšiu cenu ako 1.2 TSI, tak neváhaj zobrať tú 1.6-ku. Editováno: 3. Listopad 2013, autor: e1. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 3. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2013 I přes moje trable s řetězákem bych z něj při Tvém nájezdu rozhodně strach neměl a pokud nebudeš 1,6ku dávat na LPG tak je TSI dalece uživatelsky hlavně nehlučností příjemnější motor i přes jeho konstrukční složitost a. Co se týče turba se jich, vč. mne(i když jsem dochlazoval) nějaká proběhla bych opět neměl obavy. Jsou k sehnání repase za slušné peníze. U TSI jsem jezdil na nejhorší benzín EuroOil a motoru to bylo buřt. Jinak 95% OMV obyč natural. Na ty + max, save a podobné nesmysly bylo zbytečné jezdit. Nemělo to žádný vliv jak na spotřebu ani na výkon. A k TDI- tam budeš ve výhodě a jen malé a jen při dálničním kalupu a naložený. A pokud dálnice budeš absolvovat jen na dovolenou, tak mám odzkoušeno tempo(mimochodem tak jeli skoro všichni dovolenkáři) kolem 120ti a HR jsem udělal naložený po střechu za 6,4. Brácha s octávkou kolem 130ti/h se služebním TDI byl na 5,5. Rozdíl vcelku nepodstatný při proběhu 8000 za rok a u TSI je za menší cenu míň km. TSI zdar !!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
texas Vloženo 3. leden 2015 Sdílet Vloženo 3. leden 2015 (editace) Zdar, pridávam moju skúsenosť s TSI, snáď pomožem mnohým pri rozhodovaní.. Moja osobná skúsenosť s 1,2 TSI hatchback po 3 rokoch. Zatiaľ najazdených 40000 km, olej menený minulý rok v 10. mesiaci (interval long, nastavuje sa ale automaticky podla štýlu jazdenia, u mna na 24 000 alebo 2 roky, pred rokom som menil po cca 22000km). Závady: reklamácia klimatizácie - po 2 rokoch stratila tlak, doplnili odskúšali vraj netesnosť nenašli, do 2 mesiacov som mal celú hadicu od klími od farbiva, vytiekla cez ventil - menené na záruku kontrola rozvodovej retaze - dal som skontrolovat preventívne koli obavám z vrodenej vady, pri studených štartoch občas asi 1 sec. zahrkoce reťaz, potom ok, v servise skontrolovali, voľa remeňa bola v norme, už teraz si presne nepamätám to číslo (ked zvolávali na rozvody mna sa to netýkalo mam novšiu reťaz, zvolávačka na podložku do turba ma ale neminula) Spotreba: 1,2TSI priemer: 6,5l - 90% mesto. pokial idem jemne a predpisovo dokážem ju znižit na 5,5l Porovnanie s Combi 1,6TDI CR 77kw (r.v.2011) - 90% dialnica, priemer 6,4l - pri priemernej rýchlosti 160km/h, predpisovo 4,3l, na jednu nádrz cca 1200km čo je výborné. Mám kamaráta, kt. má 1,6 MPI - spokojnosť až na spotrebu benzínu, pod 7,5 sa ešte nedostal, jazdí dialnica-mesto. Celkový dojem - pokial by som najazdil 25000 ročne jednoznačnej beriem 1,6 TDI - výkon 77kw je uplne postačujuci, ak chcem dokážem na jednu núdrž najazdit 1200km čo je brutálne. ALE pokial by som jazdil mesto, jednoznačne beriem 1,2 TSI, Vždy ked presadám z TDI do TSI čítim sa ako by som vystupil z kombajnu do elektromobilu, ticho, ľahučká spojka, radenie, všetko je jemné ako stvorené do mesta a to porovnávam obe autá s rovnakou výbavou Elegance. Mám síce motor, kt. sa na scéne dlho neohrial (mám typ EA111, O3 ma EA211), preto sa bojím čo ma ešte čaká, ale v roku 2011 by som sa aj tak inak nerozhodol. Editováno: 3. leden 2015, autor: texas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 3. leden 2015 Sdílet Vloženo 3. leden 2015 Proč uvádíš ostatní v omyl, když píšeš "kontrola rozvodového remena", když sám víš, že tento motor má řetěz? Oprav si ty nesrovnalosti, ať tady není zmatek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 3. leden 2015 Sdílet Vloženo 3. leden 2015 Tak-tak, ten motor nemá remeň, ale reťaz. Vzhľadom na existenciu motorov 1.2 TSI EA211 s remeňom toto je dosť veľká nezrovnalosť/nepresnosť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 3. leden 2015 Sdílet Vloženo 3. leden 2015 A jen doplním řetěz mají slabší a silnější ( od roku 2012 ). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
texas Vloženo 3. leden 2015 Sdílet Vloženo 3. leden 2015 Tak-tak, ten motor nemá remeň, ale reťaz. Vzhľadom na existenciu motorov 1.2 TSI EA211 s remeňom toto je dosť veľká nezrovnalosť/nepresnosť. opravené, sorry za zmatek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 5. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2015 Článek o motorech 1.2 TSI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
palmexman Vloženo 14. Únor 2016 Sdílet Vloženo 14. Únor 2016 1,2 TSI 77kW rok 2012 najeto 75 000km, začala se objevovat mastnota na straně od plastového krytu rozvodů a od víka ventilů...viz fotky.Nevíte čím to je, případně jsou vaše TSI suchá? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Enemy5 Vloženo 2. Březen 2016 Sdílet Vloženo 2. Březen 2016 (editace) Mam rv 09/12 a mam to mastne jeste vic nez ty. Najeto 45000km. Byl jsi s tim v servise ? Nejaky poznatky ? Chystam se tam s tim zajet do servisu a optat se. Editováno: 2. Březen 2016, autor: Enemy5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukino200 Vloženo 27. Květen 2016 Sdílet Vloženo 27. Květen 2016 Zdravim, po vypnuti a zapnuti motoru se mi furt hejbe regulace turba. Viz video... Už se takhle pohybuje asi 30 minut. Je to normálni? Moc diky Zde je video: https://ulozto.cz/xcyF4PkX/wp-20160527-17-40-08-pro-mp4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 28. Květen 2016 Sdílet Vloženo 28. Květen 2016 Ak ti môžem dať dobrú radu: nahraj si to video na YouTube alebo niekam aby sa dalo pozriet online. Ja odmietam sťahovať neznáme súbory z nejakého blbého úložiska s obmedzenou rýchlosťou a s potrebou lúštiť obrázky. A obzvlášť to platí ak som na mobile a nie na PC. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 28. Květen 2016 Sdílet Vloženo 28. Květen 2016 (editace) Nechci ti do toho mluvit, ale to video nemusíš stahovat dá se prohlížet online. Tedy přes PC . Editováno: 28. Květen 2016, autor: Sniper_2003 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sk0d@ Vloženo 28. Květen 2016 Sdílet Vloženo 28. Květen 2016 Mne to ide tiez prehrat priamo na mobile bez stahovania. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.