parkan Vloženo 21. Červenec 2007 Vloženo 21. Červenec 2007 Zdravím mám dotaz je nějak k poznání že je kinematickej kloub vadnej.....pořád mě to cvaká ,když jde auto do tahu,tedy když přeřadím.... tak sliším takové cvaknutí..... Citovat
edadavids Vloženo 16. Srpen 2007 Vloženo 16. Srpen 2007 čeče já asi taky,taky by mě to zajímalo.Když zařadim .Už jsto zjistil? Citovat
Bert Vloženo 21. Srpen 2007 Vloženo 21. Srpen 2007 Hoši , také mi to začalo při přeřazení cvakat ( někdy i při alceleraci) Trvá to už nějakých možná 1000 km a zdá se mi , že se to zhoršuje. Najeto mám skoro 60 000 a vloni mi měnili obě přední ložiska. Nechce se mi věřit, že by to byl kloub ! Přemýšlím o těch maticích poloos, ale ty už mám ocelové a ty by se neměly povolovat... Zajímalo by mne , zda se dají dotáhnout bez nějakého rizika ??? ( jsou údajně jednorázové a nevím jak jsou jištěné - snad tmel ??) Zdraví Bert Citovat
Tonny Vloženo 21. Srpen 2007 Vloženo 21. Srpen 2007 Hoši ,také mi to začalo při přeřazení cvakat ( někdy i při alceleraci) Trvá to už nějakých možná 1000 km a zdá se mi , že se to zhoršuje. Najeto mám skoro 60 000 a vloni mi měnili obě přední ložiska. Nechce se mi věřit, že by to byl kloub ! Přemýšlím o těch maticích poloos, ale ty už mám ocelové a ty by se neměly povolovat... Zajímalo by mne , zda se dají dotáhnout bez nějakého rizika ??? ( jsou údajně jednorázové a nevím jak jsou jištěné - snad tmel ??) Zdraví Bert myslím že při demontáži matice se poškodí závit na matce a proto se dává nová Citovat
Bert Vloženo 21. Srpen 2007 Vloženo 21. Srpen 2007 Hoši ,také mi to začalo při přeřazení cvakat ( někdy i při alceleraci) Trvá to už nějakých možná 1000 km a zdá se mi , že se to zhoršuje. Najeto mám skoro 60 000 a vloni mi měnili obě přední ložiska. Nechce se mi věřit, že by to byl kloub ! Přemýšlím o těch maticích poloos, ale ty už mám ocelové a ty by se neměly povolovat... Zajímalo by mne , zda se dají dotáhnout bez nějakého rizika ??? ( jsou údajně jednorázové a nevím jak jsou jištěné - snad tmel ??) Zdraví Bert myslím že při demontáži matice se poškodí závit na matce a proto se dává nová No já nemyslím ji povolovat (či sundávat) ,myslím ji zkusit pouze přitáhnout . Citovat
Tonny Vloženo 21. Srpen 2007 Vloženo 21. Srpen 2007 Hoši ,také mi to začalo při přeřazení cvakat ( někdy i při alceleraci) Trvá to už nějakých možná 1000 km a zdá se mi , že se to zhoršuje. Najeto mám skoro 60 000 a vloni mi měnili obě přední ložiska. Nechce se mi věřit, že by to byl kloub ! Přemýšlím o těch maticích poloos, ale ty už mám ocelové a ty by se neměly povolovat... Zajímalo by mne , zda se dají dotáhnout bez nějakého rizika ??? ( jsou údajně jednorázové a nevím jak jsou jištěné - snad tmel ??) Zdraví Bert myslím že při demontáži matice se poškodí závit na matce a proto se dává nová No já nemyslím ji povolovat (či sundávat) ,myslím ji zkusit pouze přitáhnout . tak přitáhnout ji myslím můžeš ale opatrně je tam přesně dáno na jaký moment v nm. Citovat
NiceOne Vloženo 21. Srpen 2007 Vloženo 21. Srpen 2007 Zdravím mám dotaz je nějak k poznání že je kinematickej kloub vadnej.....pořád mě to cvaká ,když jde auto do tahu,tedy když přeřadím....tak sliším takové cvaknutí..... Kinematicky kloub? ...tak to slysim poprve. Neni to nahodou kynologicky nebo gynekologicky kloub? ...asi ne, ze? ...on je to totiz homokineticky kloub. Citovat
Pepa007 Vloženo 21. Srpen 2007 Vloženo 21. Srpen 2007 Chlapi, taky by příčinou toho cvakání mohl být vadný zadní silentblok spodního ramena na přední náptravě. Při odlehčení a při zátahu spodní rameno cestuje a z toho by mohlo být to cvakání. Citovat
Bert Vloženo 22. Srpen 2007 Vloženo 22. Srpen 2007 Chlapi, taky by příčinou toho cvakání mohl být vadný zadní silentblok spodního ramena na přední náptravě. Při odlehčení a při zátahu spodní rameno cestuje a z toho by mohlo být to cvakání. Na zadní silentbloky spodního ramene jsem se díval a neviděl jsem žádné poškození. Tím to tedy asi nebude. Dík za odpověď - Bert Citovat
Bert Vloženo 22. Srpen 2007 Vloženo 22. Srpen 2007 Zdravím mám dotaz je nějak k poznání že je kinematickej kloub vadnej.....pořád mě to cvaká ,když jde auto do tahu,tedy když přeřadím....tak sliším takové cvaknutí..... Parkane, ten problém jsi řešil ( jak jsem zjístil ) již téměř před rokem. To celou dobu s tím takhle jezdíš ?? Jak se mění tento stav, je to stejné nebo se to postupně horší ? Já to pozoruji řek bych ani ne 1000 km a zdá se mi , že se to horší ... Bert Citovat
cosby Vloženo 22. Srpen 2007 Vloženo 22. Srpen 2007 Pepa 007 může mít pravdu.Pokud auto neodlehčíš,nepoznáš to.Jinak matice poloos se měnily.Nebyla na to sice svolávačka,ale kdo jezdil pravidelně do servisu,tak se kvůli cvakání měnily matky Citovat
Bert Vloženo 22. Srpen 2007 Vloženo 22. Srpen 2007 Pepa 007 může mít pravdu.Pokud auto neodlehčíš,nepoznáš to.Jinak matice poloos se měnily.Nebyla na to sice svolávačka,ale kdo jezdil pravidelně do servisu,tak se kvůli cvakání měnily matky Cosby, chceš tím říct, že se na poškozeném silentbloku nedá okem poznat , že je vadný ??? Předpokládal bych , že bude vidět natržení , popraskání nebo nějaké vyžvejkání. Nic takového jsem i při pozorném prohlížení pod vozem neviděl ( samozřejmě v rámci možnosti ) Jinak ještě k těm ocelovým maticím , vloni mi je tam při výměně ložisek dali. Právě že jsem zde na fóru ale zaznamenal i jeden příspěvek že i tyto se povolily ( nebo pomohlo jejich přitažení ). Proto si myslím , jestli by nestálo za to je zkusit znovu přitáhnout. Nevím ale, zda se tím neporuší jejich zajištění ??? Díky za odpověď - Bert Citovat
Pepa007 Vloženo 22. Srpen 2007 Vloženo 22. Srpen 2007 Pepa 007 může mít pravdu.Pokud auto neodlehčíš,nepoznáš to.Jinak matice poloos se měnily.Nebyla na to sice svolávačka,ale kdo jezdil pravidelně do servisu,tak se kvůli cvakání měnily matky Cosby, chceš tím říct, že se na poškozeném silentbloku nedá okem poznat , že je vadný ??? Předpokládal bych , že bude vidět natržení , popraskání nebo nějaké vyžvejkání. Nic takového jsem i při pozorném prohlížení pod vozem neviděl ( samozřejmě v rámci možnosti ) Jinak ještě k těm ocelovým maticím , vloni mi je tam při výměně ložisek dali. Právě že jsem zde na fóru ale zaznamenal i jeden příspěvek že i tyto se povolily ( nebo pomohlo jejich přitažení ). Proto si myslím , jestli by nestálo za to je zkusit znovu přitáhnout. Nevím ale, zda se tím neporuší jejich zajištění ??? Díky za odpověď - Bert Poškození silentbloků poznáš opravdu jak říká Cosby při odlehčení tedy třeba na zvedáku. Co se týká matic pokud je přitáhneš nic se neděje . Nesmíš ovšem povolit . Při povolení se zničí zajišťovací jazýčky. Citovat
seki Vloženo 5. Září 2007 Vloženo 5. Září 2007 Caute Pravdepodobne to budu silembloky v gumoprizovich lozkach na ramenach prednej napravy. Daj to na hever a pomiksluj kolesom a citis ci je tam vola ale bo to pruzi prirodzene. Citovat
Bobson Vloženo 15. Září 2007 Vloženo 15. Září 2007 Zdarec, řešil jsem ten samej problém:při záběru nebo rychlém šlápnutí na brzdu mi v přední nápravě něco cvaklo.Zajel jsem do servisu, kde mě řekli že je v háji homokinetickej kloub, nechal jsem si ho vyměnit a mám svatej pokoj Citovat
Fabia SDN Vloženo 11. Březen 2010 Vloženo 11. Březen 2010 Mám pri jazde a vytočenom volante pukavé zvuky od kolies,na ľavej strane mám trocha od polosi oddelenú manžetu,predpokladám,že to budú homokinetické kĺby,začalo to po pár otočkách na ručnej brzde počas tejto zimy ,ale pri 134.000 km,majú na to už aj nárok Ceny sú od 460,-Sk do 3.500,-Sk(15€-115€),ja som už kúpil za 35€/ks,chystám sa na výmenu,len sa chcem uistiť,či na môj typ motora,ide 36 zubý homokineťák,dík za info Citovat
Fabia SDN Vloženo 12. Březen 2010 Vloženo 12. Březen 2010 (editace) Tak tie 36 zubé kĺby boli v poriadku,ale pri výmene bola zistená ohnutá poloos na pravej strane,takže ešte stále nemám po starostiach Editováno: 12. Březen 2010, autor: Fabia SDN Citovat
Fabia SDN Vloženo 16. Březen 2010 Vloženo 16. Březen 2010 (editace) Vďaka,zohnal som zánovnú,už to mám všetko porobené. Editováno: 16. Březen 2010, autor: Fabia SDN Citovat
Albín Vloženo 17. Březen 2011 Vloženo 17. Březen 2011 Abych nezakládal nové téma,tak pokračuji třeba zde. Potřeboval bych poradit ohledně homokineťáku,začal mi mlátit a musím to vyměnit,jenže nevím který,zda s 30 vnějšímy drážkamy,nebo s 36? Nedá se to nějak poznat podle motorizace atd? Mám 1.4 MPi,44kw,r.v. 2001,euro 4 a posilovač řízení. Poradí někdo? Díky předem Citovat
Albín Vloženo 17. Březen 2011 Vloženo 17. Březen 2011 Tak jsem obědnal Cifam,odsud : http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/6q0498099d-kloub-poloosy-vnejsi-fabia-fabia-2-roomster.html tak snad to bude ok. Citovat
karelmrazek Vloženo 18. Prosinec 2014 Vloženo 18. Prosinec 2014 Dobrý den! Mohl by mi někdo vysvětlit příčinu 4 poruch homokinetických kloubů na Fábii I.Auto má najeto 73 000 km a mělo za posledních 30 000 km 2x roztržěný levý kloub a utržený drážkovaný čep kloubu na obou kolech.Dost mě to trápí,neboť to velmi snižuje spolehlivost vozu a dost zvyšuje provozní náklady.Servis kam auto dávám se s tímto problémem zatím nepotýkal,řeší výměnu kloubu nikoliv příčinu(i když se o to snaží).Děkuji Citovat
Wittmann Vloženo 18. Prosinec 2014 Vloženo 18. Prosinec 2014 jestli myslíš roztrženou manžetu, tak to se po nějaké době stává - guma holt stárne a jestli se závada brzy opakuje, tak to znamená, někdo použil nekvalitní díl - s gumou z druhovýroby jsou obecně problémy a netýkajá se to jen manžet. U toho čepu těžko říct, proč se to stalo - byla tam vůle?, vysypal se nejdříve kloub? Většinou to má nasvědomí zanedbaná údržba.... a opravdu to má najeto jen 73 tisíc? Citovat
suri. Vloženo 18. Prosinec 2014 Vloženo 18. Prosinec 2014 stane sa , posledne som mal utrhnutý čep - tisíc hran od samotného tela na originále , po výmene za spidan a odchode zo zdviháka odtrhlo aj nový , hold 37kw 1,0 je asi prisilná , nový originál drží ... Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.