Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Sem vkládejte co a po kolika km vá na tomhle motoru odešlo do věčných lovišť

  • 10 měsíců později...

Tak pročítám příspěvky od majitelů motorizací 1.2 a hlava mi jde kolem. Doufám, že je to jen nafouklá bublina, že ten rozvodový řetěz, i ty ventily, že se jedná o jednotlivé závady, ne masovost. U motoru 1.4 se snad nic takového nekoná nebo je toto samé? Nikdy jsem jiné auto jak škodu nevlastnil, věřím v kvalitu těchto aut a doufám, že škodovka nikdy nepůjde cestou levných a nekvalitních součástek.

Na 90kW verzi jsem nic zásadního nečetl, ale na verzi 110 kW (ta má turbo+kompresor) bylo na forech VW (českých i německých) docela dost stížností.

Jinak jako majitel zmiňované 1,2 TSI jsem v klidu - mám 4 letou záruku a k motoru se snažím chovat slušně (i olej jsem mu po 6 tis. vyměnil :) ). Jinak si vzpomínám, jaké šly zvěsti o 1,2 HTP - měl jsem ten motor 6 let a žádný problém se nekonal.

Upraveno od jarek95

Moc to prožíváte :) Důkazy zvýšeném výskytu závad na motorech 1.2TSI nejsou žádné, všechno jsou to jenom bláboly - "Kámoš mi říkal." Já mám na jednadvojce nalítáno 18tisíc, olej jsem neměnil, motor drží a krásně si začíná sedat. Až se mi to podělá, tak budu první, kdo sem napíše...

  • 3 týdny později...

Sem vkládejte co a po kolika km vá na tomhle motoru odešlo do věčných lovišť

Muj otec si zakoupil Yety 1.2. První dojmy byly velice pozitivní. Auto má asi 6 měsíců, najeto 7800 km a u auta totálně odešla spojka. Tak zavolal servis asistanc, auto si odvezli a pak přišla studená sprcha .volal škoda servis ,že kompletně shořela spojka a závadu neuznají na garanci.že si to způsobil sám stylem jízdy . Tak docela drahý svezení .Otci je 60 let a jezdí zhruba 40 let .Škodovce asi dochází kačky ,tak se z lidí snaží tahat peníze jak to jen jde.

Tak auto je již opravené ta sranda stála 22 tis kč a jaště si nestyděli naůčtovat odtah.(kdž ptáčka lapají tak mu pěkně zpívají

Moc to prožíváte :) Důkazy zvýšeném výskytu závad na motorech 1.2TSI nejsou žádné, všechno jsou to jenom bláboly - "Kámoš mi říkal." Já mám na jednadvojce nalítáno 18tisíc, olej jsem neměnil, motor drží a krásně si začíná sedat. Až se mi to podělá, tak budu první, kdo sem napíše...

Muj otec si zakoupil Yety 1.2. První dojmy byly velice pozitivní. Auto má asi 6 měsíců, najeto 7800 km a u auta totálně odešla spojka. Tak zavolal servis asistanc, auto si odvezli a pak přišla studená sprcha .volal škoda servis ,že kompletně shořela spojka a závadu neuznají na garanci.že si to způsobil sám stylem jízdy . Tak docela drahý svezení .Otci je 60 let a jezdí zhruba 40 let .Škodovce asi dochází kačky ,tak se z lidí snaží tahat peníze jak to jen jde.

Tak auto je již opravené ta sranda stála 22 tis kč a jaště si nestyděli naůčtovat odtah.(kdž ptáčka lapají tak mu pěkně zpívají

Na 90kW verzi jsem nic zásadního nečetl, ale na verzi 110 kW (ta má turbo+kompresor) bylo na forech VW (českých i německých) docela dost stížností.

Jinak jako majitel zmiňované 1,2 TSI jsem v klidu - mám 4 letou záruku a k motoru se snažím chovat slušně (i olej jsem mu po 6 tis. vyměnil :) ). Jinak si vzpomínám, jaké šly zvěsti o 1,2 HTP - měl jsem ten motor 6 let a žádný problém se nekonal.

Muj otec si zakoupil Yety 1.2. První dojmy byly velice pozitivní. Auto má asi 6 měsíců, najeto 7800 km a u auta totálně odešla spojka. Tak zavolal servis asistanc, auto si odvezli a pak přišla studená sprcha .volal škoda servis ,že kompletně shořela spojka a závadu neuznají na garanci.že si to způsobil sám stylem jízdy . Tak docela drahý svezení .Otci je 60 let a jezdí zhruba 40 let .Škodovce asi dochází kačky ,tak se z lidí snaží tahat peníze jak to jen jde.

Tak auto je již opravené ta sranda stála 22 tis kč a jaště si nestyděli naůčtovat odtah.(kdž ptáčka lapají tak mu pěkně zpívají

Co takhle zkusit si stěžovat přimo ve škodovce . Pokud autu odejde spojka spojka do 10 tkm tak je asi někde chyba . :aggressive:

Co takhle zkusit si stěžovat přimo ve škodovce . Pokud autu odejde spojka spojka do 10 tkm tak je asi někde chyba . :aggressive:

To je také marné servis již psal hlášení a verdikt škoda auto Mladá Boleslav je že závada není na jejich straně ale na sraně řidiče. U auta se 7 tis km docela síla a u mě nepochopitelné.V životě bych si po této zkušenosti škodovku nekoupil.Nejlepší na tom je že u VW podobné případy také řešili však na rozdíl že se tato závada plně řešila vrámci garance.

  • 9 měsíců později...

našiel som videa, kde sú problémy retaz- hydraulický napínak.

ale to je problém asi skupiny vw a ich bezúdržbových retazí - ich kvalita

Je to asi problém extra zatažených motorovv, keď dostávajú riadne zabrať. Ale aj také HTP malo problémy z retazou, ale tam to skôr preskakovalo pre dlhý chod hydro napínaku a nekvalitných alebo LONG olejov, čo môže byť aj tu...

  • 3 týdny později...

Auto celou noc venku, ráno -16°C. Při startování snad zařehtali svorně všichni koníci pod kapotou. Bylo to jen okamžik, snad vteřina, dvě, ale bylo. Odpoledne venku asi -9°C a normální zvuk při startování. Tak jen doufám, že to byla vina velkého mrazu, že to není začátek nějakého problému.

Je to asi problém extra zatažených motorovv, keď dostávajú riadne zabrať. Ale aj také HTP malo problémy z retazou, ale tam to skôr preskakovalo pre dlhý chod hydro napínaku a nekvalitných alebo LONG olejov, čo môže byť aj tu...

No to je ale skoro stejný případ jako u 1.2 TSI - mění se řetěz a napínák.

Artigasi - nejspíš nestačil "ztuhlý olej" dostatečně rychle natlakovat napínák a řetěz zařehtal.

  • 1 měsíc později...

No to je ale skoro stejný případ jako u 1.2 TSI - mění se řetěz a napínák.

Artigasi - nejspíš nestačil "ztuhlý olej" dostatečně rychle natlakovat napínák a řetěz zařehtal.

Toto mi 1,2 dělala jak za studena tak za teplého motoru,ale ke konci mé trpělivosti a netečnosti servisu až 30(!!!) vteřin. Je už 6000 po výměně tak uvidím.

Upraveno od Jakub Nabel

  • 5 let později...

Ahojte,v 90000km mi byl měněn motor v MB,ale nikde jsem se nedozvěděl jestli celí,jako turbo a jiné věci,zajímá mne jestli se mění zkompletovaný či nikoliv,?díky za info :(

 

Upraveno od FABTONY

a proč byl měněn?

 

většinou se mění jen short (osazený blok - klika,  ojnice, písty)

Že by potkávačka? Mění se short motor - je to náhradní díl, viz odpověď kolegy Wittmanna. A jinak to musí být na tom motoru být vidět - turbo, alternátor atd. po najetí 90 tkm rozhodně nevydají jako nové.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.