Publikováno Duben 15, 201015 r Sem vkládejte co a po kolika km vá na tomhle motoru odešlo do věčných lovišť
Březen 2, 201114 r Tak pročítám příspěvky od majitelů motorizací 1.2 a hlava mi jde kolem. Doufám, že je to jen nafouklá bublina, že ten rozvodový řetěz, i ty ventily, že se jedná o jednotlivé závady, ne masovost. U motoru 1.4 se snad nic takového nekoná nebo je toto samé? Nikdy jsem jiné auto jak škodu nevlastnil, věřím v kvalitu těchto aut a doufám, že škodovka nikdy nepůjde cestou levných a nekvalitních součástek.
Březen 2, 201114 r Na 90kW verzi jsem nic zásadního nečetl, ale na verzi 110 kW (ta má turbo+kompresor) bylo na forech VW (českých i německých) docela dost stížností. Jinak jako majitel zmiňované 1,2 TSI jsem v klidu - mám 4 letou záruku a k motoru se snažím chovat slušně (i olej jsem mu po 6 tis. vyměnil ). Jinak si vzpomínám, jaké šly zvěsti o 1,2 HTP - měl jsem ten motor 6 let a žádný problém se nekonal. Upraveno Březen 2, 201114 r od jarek95
Březen 2, 201114 r Moc to prožíváte Důkazy zvýšeném výskytu závad na motorech 1.2TSI nejsou žádné, všechno jsou to jenom bláboly - "Kámoš mi říkal." Já mám na jednadvojce nalítáno 18tisíc, olej jsem neměnil, motor drží a krásně si začíná sedat. Až se mi to podělá, tak budu první, kdo sem napíše...
Březen 19, 201114 r Sem vkládejte co a po kolika km vá na tomhle motoru odešlo do věčných lovišť Muj otec si zakoupil Yety 1.2. První dojmy byly velice pozitivní. Auto má asi 6 měsíců, najeto 7800 km a u auta totálně odešla spojka. Tak zavolal servis asistanc, auto si odvezli a pak přišla studená sprcha .volal škoda servis ,že kompletně shořela spojka a závadu neuznají na garanci.že si to způsobil sám stylem jízdy . Tak docela drahý svezení .Otci je 60 let a jezdí zhruba 40 let .Škodovce asi dochází kačky ,tak se z lidí snaží tahat peníze jak to jen jde. Tak auto je již opravené ta sranda stála 22 tis kč a jaště si nestyděli naůčtovat odtah.(kdž ptáčka lapají tak mu pěkně zpívají
Březen 19, 201114 r Moc to prožíváte Důkazy zvýšeném výskytu závad na motorech 1.2TSI nejsou žádné, všechno jsou to jenom bláboly - "Kámoš mi říkal." Já mám na jednadvojce nalítáno 18tisíc, olej jsem neměnil, motor drží a krásně si začíná sedat. Až se mi to podělá, tak budu první, kdo sem napíše... Muj otec si zakoupil Yety 1.2. První dojmy byly velice pozitivní. Auto má asi 6 měsíců, najeto 7800 km a u auta totálně odešla spojka. Tak zavolal servis asistanc, auto si odvezli a pak přišla studená sprcha .volal škoda servis ,že kompletně shořela spojka a závadu neuznají na garanci.že si to způsobil sám stylem jízdy . Tak docela drahý svezení .Otci je 60 let a jezdí zhruba 40 let .Škodovce asi dochází kačky ,tak se z lidí snaží tahat peníze jak to jen jde. Tak auto je již opravené ta sranda stála 22 tis kč a jaště si nestyděli naůčtovat odtah.(kdž ptáčka lapají tak mu pěkně zpívají
Březen 19, 201114 r Na 90kW verzi jsem nic zásadního nečetl, ale na verzi 110 kW (ta má turbo+kompresor) bylo na forech VW (českých i německých) docela dost stížností. Jinak jako majitel zmiňované 1,2 TSI jsem v klidu - mám 4 letou záruku a k motoru se snažím chovat slušně (i olej jsem mu po 6 tis. vyměnil ). Jinak si vzpomínám, jaké šly zvěsti o 1,2 HTP - měl jsem ten motor 6 let a žádný problém se nekonal. Muj otec si zakoupil Yety 1.2. První dojmy byly velice pozitivní. Auto má asi 6 měsíců, najeto 7800 km a u auta totálně odešla spojka. Tak zavolal servis asistanc, auto si odvezli a pak přišla studená sprcha .volal škoda servis ,že kompletně shořela spojka a závadu neuznají na garanci.že si to způsobil sám stylem jízdy . Tak docela drahý svezení .Otci je 60 let a jezdí zhruba 40 let .Škodovce asi dochází kačky ,tak se z lidí snaží tahat peníze jak to jen jde. Tak auto je již opravené ta sranda stála 22 tis kč a jaště si nestyděli naůčtovat odtah.(kdž ptáčka lapají tak mu pěkně zpívají
Březen 19, 201114 r Co takhle zkusit si stěžovat přimo ve škodovce . Pokud autu odejde spojka spojka do 10 tkm tak je asi někde chyba .
Březen 19, 201114 r Co takhle zkusit si stěžovat přimo ve škodovce . Pokud autu odejde spojka spojka do 10 tkm tak je asi někde chyba . To je také marné servis již psal hlášení a verdikt škoda auto Mladá Boleslav je že závada není na jejich straně ale na sraně řidiče. U auta se 7 tis km docela síla a u mě nepochopitelné.V životě bych si po této zkušenosti škodovku nekoupil.Nejlepší na tom je že u VW podobné případy také řešili však na rozdíl že se tato závada plně řešila vrámci garance.
Leden 12, 201213 r našiel som videa, kde sú problémy retaz- hydraulický napínak. ale to je problém asi skupiny vw a ich bezúdržbových retazí - ich kvalita
Leden 12, 201213 r Tady je to ještě brutálnější: http://www.youtube.com/watch?v=a3tBTDoWqSQ&feature=related
Leden 12, 201213 r Je to asi problém extra zatažených motorovv, keď dostávajú riadne zabrať. Ale aj také HTP malo problémy z retazou, ale tam to skôr preskakovalo pre dlhý chod hydro napínaku a nekvalitných alebo LONG olejov, čo môže byť aj tu...
Únor 3, 201213 r Auto celou noc venku, ráno -16°C. Při startování snad zařehtali svorně všichni koníci pod kapotou. Bylo to jen okamžik, snad vteřina, dvě, ale bylo. Odpoledne venku asi -9°C a normální zvuk při startování. Tak jen doufám, že to byla vina velkého mrazu, že to není začátek nějakého problému.
Únor 3, 201213 r Je to asi problém extra zatažených motorovv, keď dostávajú riadne zabrať. Ale aj také HTP malo problémy z retazou, ale tam to skôr preskakovalo pre dlhý chod hydro napínaku a nekvalitných alebo LONG olejov, čo môže byť aj tu... No to je ale skoro stejný případ jako u 1.2 TSI - mění se řetěz a napínák. Artigasi - nejspíš nestačil "ztuhlý olej" dostatečně rychle natlakovat napínák a řetěz zařehtal.
Březen 17, 201213 r No to je ale skoro stejný případ jako u 1.2 TSI - mění se řetěz a napínák. Artigasi - nejspíš nestačil "ztuhlý olej" dostatečně rychle natlakovat napínák a řetěz zařehtal. Toto mi 1,2 dělala jak za studena tak za teplého motoru,ale ke konci mé trpělivosti a netečnosti servisu až 30(!!!) vteřin. Je už 6000 po výměně tak uvidím. Upraveno Březen 17, 201213 r od Jakub Nabel
Červenec 10, 20178 r Ahojte,v 90000km mi byl měněn motor v MB,ale nikde jsem se nedozvěděl jestli celí,jako turbo a jiné věci,zajímá mne jestli se mění zkompletovaný či nikoliv,?díky za info Upraveno Červenec 10, 20178 r od FABTONY
Červenec 11, 20178 r a proč byl měněn? většinou se mění jen short (osazený blok - klika, ojnice, písty)
Červenec 11, 20178 r Že by potkávačka? Mění se short motor - je to náhradní díl, viz odpověď kolegy Wittmanna. A jinak to musí být na tom motoru být vidět - turbo, alternátor atd. po najetí 90 tkm rozhodně nevydají jako nové.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.