Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

šindy: to klidně obtěžuj, myslím že je to zajímavé ohledně všech motorů, 1,2 TSi nevyjímaje. Můj otec má například tento motor v Golfu VI, takže mě osobně to zajímá dost

  • o 7 měsíců později...
Vloženo

Máte někdo zkušenosti s čipováním Yetiho 125kW? Třeba od Cimbu? Mám najeto skoro 120tis, tak to zvažuju, na druhou stranu aby se nepos*alo, co funguje.

  • o 4 týdny později...
Vloženo

Máte někdo zkušenost se zvýšením výkonu u motoru 2.0 81kW, mám pouze předokolku. Zajímá mě zda je někdo schopen nahrát stejný SW jako má tovární varianta se 103kW. Co spojka a převodovka vydrží to ?

Děkuji za případné informace a zkušenosti.

Vloženo

Libor111 - niekde som cital, ze najhaklivejsie na chip je prave 81kW predokolka - ze ma najslabsiu spojku a prevodovku a preto je aj krutiaci moment motora obmedzeny, aby to tato mechanika zvladla a z toho dovaodu sa chip 81kW 2kolka neodporuca chipovat - neviem co je na tom pravdy, ale zni to celkom logicky - hodne som o tom hladal, lebo tiez mam tento motor a predokolku (bohuzial na viac nebolo penazi) - a nie som si isty ci by som to riskoval

Vloženo

Bylo to zmiňováno v tom článku ze SM35, jehož scan se tu kdesi objevil. Předokolka TDI81kW používá převodovku MQ250 a jestli se nepletu, tak to "250" znamená kroutící moment, na který je dimenzovaná. Proto je ten motor "ořezán" a pro nějaké další zvyšování kr. momentu není prostor. Všechny verze 4x4 mají MQ350, takže tam rezerva je. Případně mě opravte, pokud se pletu, nikde jsem oficiálně technické parametry převodovek nenašel.

Vloženo

Dle mého je nejsnažší cesta přehrát obsah jednotky u motorů: CFHF(81 kW) a CFHC(103 kW) na CFGB(125 kW)...dokonce mi někdo tvrdil, že po nahrátí obsahu CFGB(125 kW Superb2) do CFJA(125 kW u Yetiho a face O2) se sníží i spotřeba.

 

  • o 5 měsíců později...
Vloženo

Libor111 - niekde som cital, ze najhaklivejsie na chip je prave 81kW predokolka - ze ma najslabsiu spojku a prevodovku a preto je aj krutiaci moment motora obmedzeny, aby to tato mechanika zvladla a z toho dovaodu sa chip 81kW 2kolka neodporuca chipovat - neviem co je na tom pravdy, ale zni to celkom logicky - hodne som o tom hladal, lebo tiez mam tento motor a predokolku (bohuzial na viac nebolo penazi) - a nie som si isty ci by som to riskoval

To jsi mě vůbec nepotěšil. Všude jsem četl , že 81 kw je stejné jako 103 kw ( vstřiky , turbo ) tudíž lze v pohodě nachipovat na 125 kw . Tvé informace to zas mění

  • o 2 týdny později...
Vloženo

5kvalt 330Nm 6kvalt prez 350Nm neni problem. Tim ze to je CR je ten narust kroutaku pekne postupny rizeny, ne jako u PD kde je vstrikovani vic vybusne okolo 2tis ot. 81kw CR idelani motor pro upravu, je zamerne podladeny a docela razantne.

Vloženo

Dle mého řešení je přehrát software u auta bez kessy a v záruce na 125 kW originálním softem(jednotka se neotvírá a pokud by k něčemu došlo je možno se vrátit zpátky na originální obsah a pak řešit reklamaci).

Vloženo

Reseni ale velice blbe, je tam dost veci co zacnou fungovat spatne a maji vypadky ve funkcich. Trochu jsem se tomu venoval a nedelal bych to zakaznikovi ani omylem. Timhle nemuzes zarucit ze vse bude fungovat jak ma. Ty zmeny tam vazne jsou a docela zasadni.. Vono je mozna vetsi zlo kdyz je v aute jinej softwer kompletne nez kdyz nekdo setrne a bez znamek poskozeni otevre pocitac a upravi originalni softwer ktery byl k vinku prirazen.

Navic u 125kw verze je rozdil v boostu v otackach prez 0,3 bar coz muze bejt pro to originalni KKK oproti Garrettu docela masakr.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...