Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Stále nemůžu přijít na cvrdlikání při vytáčeném studeném motoru.Jeden z názorů ,který jsem na to slyšel byl,že by mohlo jít o špatný vstřikovač.

Má s tím někdo zkušenosti?Jak se projevuje ?

Kolik stojí?

Díky za radu.

vytacenem studenem motoru ? pripada mi nesmyslny vytacet studeny motor, uz jen kvuli daleko vetsimu namahani vsech casti, zkracovani zivotnosti motoru atd. ( ikdyz nekdy je fakt potreba ) - mozna nemas namysli vytacet ho treba do 4tisic ..

pri zahrati uz necvrdlika ?

  • Autor

Mám na mysli normální rozjíždění.

Cvrdlikání se projevuje mezi 2500-3500 ot.

  • Autor

Zapomněl jsem dodat ,po ohřátí motoru je klid.Můžu točit třeba 5000 ot.

Byl jsem i na rampě a díra ve výfuku taky není.Je sice řádně rezavej(čtyři zimy)

Olej používám 5W4O Castrol

Svíčky Brisk Premium ,ale ty už mám rok.

Ještě mě napadnul katalyzátor,ale to vůbec nemám tušení jak by se projevil sesypanej kat.

Ještě jeden zajímavý poznatek.Motor musí být uplně studený.Když je teplota 0 stupnů,ale motor je ještě vlažnej tak to taky není slyšet.

Hydroštely ?

Viděl bych to na hydroštely.

Vstřiky jenom jemě cvakaj.

Tom

  • Autor

Když to ale vytočím namístě tak to neslyším.Je to jen při jízdě.Hydroštely by to dělaly stálé ne?

Když se to zývá při jízdě, tak bych to spíš vidl nekdě jinde než v motoru, to by se projevovalo i na místě. Ale konkrétní typ nemám...

Měl jsem vadný vstřikovač a projevovalo se to tím,že při jízdě člověk citěl,že to jeden válec vynecháva.A vibrace byli o dost vyšší než obvykle.No a taky to vyhodilo chybu.

  • Autor

Já žádný vynechávání nepociťuji.

Spotřeba je taky normální.

Dnes jsem si všiml při studeném motoru pravidelné "tik tik tik".Není to řetěz to poznám.

  • 3 roky později...
Já žádný vynechávání nepociťuji.

Spotřeba je taky normální.

Dnes jsem si všiml při studeném motoru pravidelné "tik tik tik".Není to řetěz to poznám.

Zdravím.

Stejný problém. Při studeném motoru při přidání plynu za jízdy cvrlikání z motoru. Když stojím a přidávám tak nic, ale jen za jízdy. Podařilo se to odstranit a co to nakonec bylo hydroštel nebo vstřik?

Vstřik poznáš jednoduše- oddekluj motor a postupně odpojuj el napájeví vstřiku. pokud je OK uslyšíš a uvidíš jak se motor přidusí.

To cvrlikání bych tipoval spíš na ventili. Neseřizoval si jejich vůli?

Měl jsem vadný vstřikovač a projevovalo se to tím,že při jízdě člověk citěl,že to jeden válec vynecháva.A vibrace byli o dost vyšší než obvykle.No a taky to vyhodilo chybu.

Sedni za volant a projed to. Po pridani plynu skube motor, sviti kontrolka el. motoru a auto fakt nejede....jel jsem max. 110-120Km/h vic to nechtelo. Po vymene vstrikovace zase vse ok.

Fabulus

Sedni za volant a projed to. Po pridani plynu skube motor, sviti kontrolka el. motoru a auto fakt nejede....jel jsem max. 110-120Km/h vic to nechtelo. Po vymene vstrikovace zase vse ok.

Fabulus

Díky za názory.

Podle toho co píšete to vstřik asi nebude. Auto jede v poho 160, akorát při akceleraci se mi zdá, že je to takový zdechlý a když lehce povolím pedál plynu tak to akceleruje pocitově o chlup líp. Jinak s ventilama jsem nic nedělal, možná to bude hydroštel?

No aby to nebyla spojka podle toho co píšeš:(

Vstřik poznáš jednoduše- oddekluj motor a postupně odpojuj el napájeví vstřiku. pokud je OK uslyšíš a uvidíš jak se motor přidusí.

To cvrlikání bych tipoval spíš na ventili. Neseřizoval si jejich vůli?

Čau.

Díky za názor.

Do ventilů jsem nešahal, ale ještě jsem se chtěl zeptat jak se dá zjistit jestli je vadný hydroštel?

  • 1 měsíc později...
Čau.

Díky za názor.

Do ventilů jsem nešahal, ale ještě jsem se chtěl zeptat jak se dá zjistit jestli je vadný hydroštel?

zdravím mám 1.4 mpi 44kw a vstřik jsem měnil cca před 14 dny byl vadný, jelo mi to na 3 válce ale nebylo to jak u 120ky že by to zdechalo ale jen nepravydelný chod na volnoběh a slabý výkon ,člověk by řekl že to byla svíčka ale byl to vstřikovač ,spočátky jsem si myslel že je to jedbna svíčka tak jsem koupil nové ale špatné, po výměně vstřiku to bylo sice znatelně lepší ale ne jako před tím, tak jsem zkoumal co je za chybu a zjistil jsem že my prodaly vnesprávné svíčky ,motor na volnoběh poškubával tak jsem koupil svíčky po druhé ty správné které tam mají být od výrobce DR 15 TC , V AUTODÍLECH MI PRODALY DR 15 YC A UŽ BYL PROBLÉM

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.