Publikováno Duben 21, 200916 r Zdravím všechny, Tak už to tu máte zase.Otravuji s tímto .Při předjíždění na 3př.s a více jak 3000ot. Mi okta spadla do nuzáku. Jelo to jak filda. Tak jsem zastavil a vypnul klíček.Potom OK. Dojel jsem domů, zdálo se mi ale,že z zvýšenou spotřebou asi 1L a začal pátrat na foru co se mi to přihodilo.No ,přečetl jsem toho tady dost a viděl,že to bude asi velice častá závada. Tak jsem zajel na diag. A tam mi ,podotýkám na stojícím autu, zjistily totok: 17965 - Regulace plniciho tlaku Regulacni mez prekrocena 1x P1557 - 35-10 - - - Sporadicky Znovu jsem zhlédl forum a začal hledat hadičky,protože jsem názoru,že se má začít tím co nejmíň stojí a co si opravím sám.Nalezl jsem toto: obr 2. Tak jsem to vyměnil protože jsem doma neměl jinou hadičku průměru 3,5mm, tak jsem tam dal hadičku z pumpičky na kolo. No co, tak se na ni podívejte,vždyď jsou stejné. Znovu na VAG a vymazat závady.Spotřeba se opět vrátila na průměr 5,7l a když to teď zkouším občas při zahřátém motoru vytočit na trojku nad 4000otáček ,už se to nestalo.Žádný výpadek výkonu,žádný nouzák. Ale mám pár dotazů: 1: jak opravdu poznat,jestli to turbo je na vyčištění a co znamená ta druhá chyba (P1557 - 35-10 - - - Sporadicky) a co je to za ventil na obr. 1 Okta dovoz SRN ,serviska najeto 127500km Předem děkuji za shovívavost s tímto stále se opakujícím dotazem Upraveno Duben 21, 200916 r od ad0da
Duben 21, 200916 r 1: jak opravdu poznat, jestli to turbo je na vyčištění... To by me take zajimalo...
Duben 21, 200916 r Zdravím všechny,Tak už to tu máte zase.Otravuji s tímto .Při předjíždění na 3př.s a více jak 3000ot. Mi okta spadla do nuzáku. Jelo to jak filda. Tak jsem zastavil a vypnul klíček.Potom OK. Dojel jsem domů, zdálo se mi ale,že z zvýšenou spotřebou asi 1L a začal pátrat na foru co se mi to přihodilo.No ,přečetl jsem toho tady dost a viděl,že to bude asi velice častá závada. Tak jsem zajel na diag. A tam mi ,podotýkám na stojícím autu, zjistily totok: 17965 - Regulace plniciho tlaku Regulacni mez prekrocena 1x P1557 - 35-10 - - - Sporadicky Znovu jsem zhlédl forum a začal hledat hadičky,protože jsem názoru,že se má začít tím co nejmíň stojí a co si opravím sám.Nalezl jsem toto: obr 2. Tak jsem to vyměnil protože jsem doma neměl jinou hadičku průměru 3,5mm, tak jsem tam dal hadičku z pumpičky na kolo. No co, tak se na ni podívejte,vždyď jsou stejné. Znovu na VAG a vymazat závady.Spotřeba se opět vrátila na průměr 5,7l a když to teď zkouším občas při zahřátém motoru vytočit na trojku nad 4000otáček ,už se to nestalo.Žádný výpadek výkonu,žádný nouzák. Ale mám pár dotazů: 1: jak opravdu poznat,jestli to turbo je na vyčištění a co znamená ta druhá chyba (P1557 - 35-10 - - - Sporadicky) a co je to za ventil na obr. 1 Okta dovoz SRN ,serviska najeto 127500km Předem děkuji za shovívavost s tímto stále se opakujícím dotazem Zdar dá seto poznat na táhlu na turbu je k tomu připojená podtlaková baňka,zatlačit důle tito půjde ale navrch byto mělo jít cca 1.5cm bez zadrhnutí,taky mám octu z Německa a měl jsem stím problém.Dej vědět jak dopadls
Duben 21, 200916 r Na obr 1 je elmag ventil skrtici klapky saciho potrubi N239 - chcipak Upraveno Duben 21, 200916 r od tucnak01
Duben 21, 200916 r Zdravím všechny,Tak už to tu máte zase.Otravuji s tímto .Při předjíždění na 3př.s a více jak 3000ot. Mi okta spadla do nuzáku. Jelo to jak filda. Tak jsem zastavil a vypnul klíček.Potom OK. Dojel jsem domů, zdálo se mi ale,že z zvýšenou spotřebou asi 1L a začal pátrat na foru co se mi to přihodilo.No ,přečetl jsem toho tady dost a viděl,že to bude asi velice častá závada. Tak jsem zajel na diag. A tam mi ,podotýkám na stojícím autu, zjistily totok: 17965 - Regulace plniciho tlaku Regulacni mez prekrocena 1x P1557 - 35-10 - - - Sporadicky Znovu jsem zhlédl forum a začal hledat hadičky,protože jsem názoru,že se má začít tím co nejmíň stojí a co si opravím sám.Nalezl jsem toto: obr 2. Tak jsem to vyměnil protože jsem doma neměl jinou hadičku průměru 3,5mm, tak jsem tam dal hadičku z pumpičky na kolo. No co, tak se na ni podívejte,vždyď jsou stejné. Znovu na VAG a vymazat závady.Spotřeba se opět vrátila na průměr 5,7l a když to teď zkouším občas při zahřátém motoru vytočit na trojku nad 4000otáček ,už se to nestalo.Žádný výpadek výkonu,žádný nouzák. Ale mám pár dotazů: 1: jak opravdu poznat,jestli to turbo je na vyčištění a co znamená ta druhá chyba (P1557 - 35-10 - - - Sporadicky) a co je to za ventil na obr. 1 Okta dovoz SRN ,serviska najeto 127500km Předem děkuji za shovívavost s tímto stále se opakujícím dotazem Bez prohlidky a diag to nevyresis. Porad dokola. Indi na dilne cisti turba jak na dennim poradku. Porad nekdo ma problem a nakonec stejne zkonci na dilne a je to v turbu....
Duben 22, 200916 r Odpoj táhlo od baňky na turbu a zkus s ním zahýbat. Musí chodit úplně lehko v celým rozsahu. Jak to popisuješ jsou to určo zatuhlý lopatky.
Duben 23, 200916 r Autor Bez prohlidky a diag to nevyresis. Porad dokola. Indi na dilne cisti turba jak na dennim poradku. Porad nekdo ma problem a nakonec stejne zkonci na dilne a je to v turbu.... A ta sporadická chyba?
Duben 24, 200916 r A ta sporadická chyba? Sporadická chyba znamená, že to není stálý problém (jako napr. proseklí káblík nekde v elektrice) ale se to vyskytne jednou za čas.
Duben 26, 200916 r Bez prohlidky a diag to nevyresis. Porad dokola. Indi na dilne cisti turba jak na dennim poradku. Porad nekdo ma problem a nakonec stejne zkonci na dilne a je to v turbu.... Já měl ten samý problém. Turbo jsem nechal vyčistit a vypadalo to, že je po starostech. Cca za měsíc se problém objevil znovu. Tentokrát auto spadlo do nouzáku při předjíždění cca 100km/hod, 4.rychl.stupeň a motor ještě nebyl úplně zahřátý na provozní teplotu. Po pár zkouškách to vypadá tak, že při zahřátém motoru to nepadá, ale pokud není úplně zahřátý na provozní teplotu, tak spadne do nouzáku při zařazeném 4rs, 100km/hod ( na otáčky jsem pokaždé zapomněl kouknout). Samozřejmě po vypnutí zapalování a opětovném nastartování to zase jede normálně. Zkuste poradit. Dík. Octavia 1,9Tdi, 81kW, 2004, 145000km
Duben 26, 200916 r Autor Já měl ten samý problém. Turbo jsem nechal vyčistit a vypadalo to, že je po starostech. Cca za měsíc se problém objevil znovu. Tentokrát auto spadlo do nouzáku při předjíždění cca 100km/hod, 4.rychl.stupeň a motor ještě nebyl úplně zahřátý na provozní teplotu. Po pár zkouškách to vypadá tak, že při zahřátém motoru to nepadá, ale pokud není úplně zahřátý na provozní teplotu, tak spadne do nouzáku při zařazeném 4rs, 100km/hod ( na otáčky jsem pokaždé zapomněl kouknout). Samozřejmě po vypnutí zapalování a opětovném nastartování to zase jede normálně. Zkuste poradit. Dík.Octavia 1,9Tdi, 81kW, 2004, 145000km A co spotreba , je gut
Duben 26, 200916 r Prostě je to zase v turbu(občas se zpozdí regulace).Ale může to byt i jiný problém v okruhu přeplnování.U tebe ale po vyčištění nastala změna projevování závady,tak bych tipoval znovu turbo.
Duben 26, 200916 r Autor naposledy ukazoval počítač spotřebu vyšší asi o 1l. To me taky,ale si jen o 0,5l
Duben 26, 200916 r Já měl ten samý problém. Turbo jsem nechal vyčistit a vypadalo to, že je po starostech. Cca za měsíc se problém objevil znovu. Tentokrát auto spadlo do nouzáku při předjíždění cca 100km/hod, 4.rychl.stupeň a motor ještě nebyl úplně zahřátý na provozní teplotu. Po pár zkouškách to vypadá tak, že při zahřátém motoru to nepadá, ale pokud není úplně zahřátý na provozní teplotu, tak spadne do nouzáku při zařazeném 4rs, 100km/hod ( na otáčky jsem pokaždé zapomněl kouknout). Samozřejmě po vypnutí zapalování a opětovném nastartování to zase jede normálně. Zkuste poradit. Dík.Octavia 1,9Tdi, 81kW, 2004, 145000km Zdar já měl ten samý problém,turbo vyčistěno a po ujetí 3000km začlo padat turbo do nouzáku
Duben 27, 200916 r Zdar já měl ten samý problém,turbo vyčistěno a po ujetí 3000km začlo padat turbo do nouzáku A jak si to vyřešil? Znovu čistil turbo? Snad po těch 3000km nemohlo být znova zanesený?
Duben 27, 200916 r A jak si to vyřešil? Znovu čistil turbo? Snad po těch 3000km nemohlo být znova zanesený? asi to bylo možné nechal jsem znovu turbo rozdělat a vypodložila se plocha jak se naní hýbou lopatky tak nějak mě to bylo řečeno tak uvidím jestli bude výsledek po pár tis.km ujetých..
Duben 27, 200916 r Ja som vlani riesil tiez padanie do nudzaku. Moj nazor. ked sa nieco meni,cisti a podobne,proste sa zmeni doterajsi stav za iny,novy,tak riadiaca jednotka to nevie ze ma napr ine hodnoty tlakov ,teplot a podobnych velicin brat do uvahy ako normalne. Mne sa podarilo vymenit vetrak na sahare,cidlo teploty na chladici,filter vzduchu,popri tom bola vonku aj bateria. Potom som este raz prebehol motor az do cerveneho pola nech si pretiahnem vyfuk a odvtedy to nejak zacalo. Par krat nudzak,hlavne pri kolonah po meste. Zrejme to malo suvis s novym cidlom teploty. Aj baterku som pripajal sposobom nahodit,napojit a startovat. Ziadne cakanie. VAG pisal somariny o regulacii polohy plynoveho pedalu. Pekna palka v servise. Tam som ani radsej nebol. Potom som nasiel navod na sformatovanie RJ. http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...hl=naformatovat Myslim konkretne toto. Vyzkoušejte dřív než auto svěříte servisu a budete už jen zbytečně platit Vycházím teda z toho že na motoru máte všechny čidla funkční. Moje rada je pro ty kterým po přidání plynu zakolísají otáčky a po chvíli se ustálí. Je potřeba nastavit ŘJ a to tímhle způsobem: Když dojedete odpojte baterii a nechte auto vychladnot do druhého dne. Při studeném motoru! připojte baterii. Pak bez plynu nastartujte - všechny spotřebiče musí být vypnuté a automaticá klima v poloze OFF, u manuálu kolečko topení nastavte na studený vzduch a ventilárot vypnutý. Nechte motor běžet cca 15 min aby dosáhl provozní teploty a v autě na nic nesahejte. Když má motor 90st. vypněte motor. Poté opět nastartujte a vyjeďte na projížďku a postupujte takto: na volné silnici zařaďte trojku nebo čtyřku a od volnoběžnách otáček akcelerujte na plný plyn až do červeného pole tak ať si motor projde pod plným plynem celý rozsah otáček. Toto opakujte aspoň 5x Toto je návod který nastaví ŘJ na aktuální stav motoru a odstraní kolísání otáček a taky může snížit spotřebu. Doporučují taky provést pokud na motoru něco vyměníte (vzduch. filtr, svíčky, různá čidla atd.) aby se tomu ŘJ přizpůsobila. Funguje na všech koncernových motorech i u felicie. U motoru TDI si nejsem jist ale klidně mužete vyzkoušet Pokud to někomu pomůže tak napište a pokud ne tak pak hledejte příčinu někde jinde ESte moj poznatok. Ked zapojis baterku,nechat cca 2 minuty bez zasahov. Nech sa vsetko co ma aktivuje,nacita a pod. Tak isto potom po otoceni zapalovania nestartovat hned ale ho nechat chvilku na pokoji. Nemate sa kam ponahlat. Potom uz staandard ako je popisane. Odvtedy mam pokoj s nudzakom. Tak isto aj ked potrebujem len odpojit bateriu a nic sa nemeni ani neopravuje tak ten postup zapajania bat dodrzujem... Dufam ze to niekedy niekomu pomoze. Upraveno Duben 28, 200916 r od mysko
Duben 29, 200916 r Musí se odpojit to táhlo od podtlakový baňky? Nebo s tim pude hnout i bez odpojení? a jak poznáte že máte nouzový režim? Dík
Květen 1, 200916 r Ahoj, už jsem se dotazoval kolegu z fóra, při pomalé, přiměřené akceleraci můžu octavii 1.9 TDI 81kw 120000km najeto, normálně vytočit na 3. - 4. tis. otáček bez problémů. Jakmile ale dám na čtyřku, pětku plnej - padne to po chvilce do nouzáku - je to nutně turbo - nebo něco jiného? Díky za Vaše postřehy.
Květen 2, 200916 r Když ti to skočí do nouzáku a znovu nastartuješ tak zase jede?Potom je to na 99% turbo.Zbylé procento-elektromag.ventil omez. pln.tlaku,čidlo tlaku nas. vzduchu,hadičky.
Květen 2, 200916 r Když ti to skočí do nouzáku a znovu nastartuješ tak zase jede?Potom je to na 99% turbo.Zbylé procento-elektromag.ventil omez. pln.tlaku,čidlo tlaku nas. vzduchu,hadičky. Jasně, auto ztratí výkon, žádná kontrolka nesvítí - když vypnu zapalování a znovu nastartuju je vše zase OK.
Květen 13, 200916 r Jasně turbo, me to delalo taky plynule v pohode ale jakmile 3tis otacek na 4 stupen tak sub a bylo to v nouzaku. Nejdriv to delalo obcas pak jsem tankoval v-power a byl klid. Pred 14 dny uz to udelaloa byl konec. proste se to kouslo a byl konec. tobe to bude asi stacit vycisti ale ja uz jsem to komplet vyslehal. Komplet generalka turba 7000 bez dokladu. Ted to jede jako nove a ten zvuk.
Květen 13, 200916 r cau,me to taky padalo do nouzaku,a bylo to tim,ze byla miniaturni dirka ve vejfuku. Na vagu me to psalo 17965 - Regulace plniciho tlaku Regulacni mez prekrocena P1557 - 35-10 - - - Sporadicky Vejfuk zavarenej a auto nepoznavam. Konecne muzu jet na plno.
Květen 13, 200916 r Když ti to skočí do nouzáku a znovu nastartuješ tak zase jede?Potom je to na 99% turbo.Zbylé procento-elektromag.ventil omez. pln.tlaku,čidlo tlaku nas. vzduchu,hadičky. Mam octavii rok výroby 2002 1,9 tdi 81 kw a při dojíždění k semaforu jsem chtěl přidat plyn a otáčky klesly na 1000, vůbec nereagovaly na plyn a rozsvítila se mi kontrolka žhavení. Tak jsem auto vypnul, znovu natočil a běželo normálně. Po druhé se mi to stalo v obci, při klidné jízdě jsem chtěl přeřadit ze 4 na 3, opět otáčky spadly na 1000 a nereagovaly na plyn, ale už se žádná kontrolka nerozsvítila, tak jsem auto vypnul, opět nastartoval a běželo normálně. Po dalších 80 km jízda z kopce jsem chtěl přidat auto na 1000 otáček, nereagovalo na plyn. Tak jsem vypnul a znovu nastartoval. Můžete mi poradit, co s tím a na co se mám připravit? Děkuji.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.