Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj uvazuji o tomhle motoru ktery ma 147 kw. Porad mi lidi rikaji ze me to sezere i z kalhot kolik to zere. Zase si rikam ten dieselovy motor 125 kw taky neni spatny a kdyz se da cip tak to pojede silene ale proste to neni ono nez ten benzin. A tady je moje otazka kdo mate jake skusenosti s temihle motory myslim spotreba a tak?

Ahoj,

mám 1.8 TSI a při reklamaci spotřeby (v té době jsem měl najeto jen několik tisíc km, dělalo to tak +15 % proti předpokladu) mi ve Škodovce půjčili benzínové RS.

Takže porovnávám svoji 1.8 proti 2.0.

Spotřebu jsem si dost hlídal a proti 1.8 jsem ji měl skoro stejnou.

V několika případech jsem při stejném jízdním stylu měl s RS třeba i o 0.2 l/100 km menší průměr, obvykle s RS nepatrně vyšší, tak o 0.1 až 0.3 litru.

Utvrdilo mě to v tom, že s mým autem není všechno úplně v pořádku, oficiálně má být 2.0 trochu víc žíznivá proti 1.8, ale nic to nemění na tom, že rozdíl oproti údajně dost úsporné 1.8 je minimální.

Je to nejen o stylu jízdy, všude se dočteš jak jsou na to benzínová turba citlivá, tak hlavně o tom kde jezdíš.

Pokud jezdím krátké jízdy se studeným motorem po městě, mám průměr klidně 14 litrů. U 2.0 to je to samé.

Když jedu třeba 200 km, motor se za chíli ohřeje a spotřeba klesá.

Se svou 1.8 se dostanu tak na 7 litrů, s RS jsem jezdil tak za 7.1 nebo 7.2.

Přitom jezdím nepatrně přes limity, abych nebyl postižitelný, ale hned předjedu všechno co se přede mnou objeví.

Oba motory na to mají :-)

Takže se toho neboj.

Ještě celkový dojem, souhlasím s tím co se tu objevuje, 1.8 je příjemnější, nepatrně tišší, ale spíš pocitově, na hlukoměru se mi to neprojevilo.

Myslím, že 1.8 má lepší průběh krouťáku, ale sešlápnutí plynu na podlahu je u toho dvoulitru přece jen lepší :-)

  • Autor

Ale je urcite zase rozdil 2.0 TSI a 2.0 TFSI

2.0 TSI = 2.0 TFSI

turbo s přímýma vstřikama.

jinak k té 1.8 (sry za OT) normálně se s ní dají jezdit štreky 6,3 - a to si člověk i někdy zablbne. Taky 1.8 LaK DSG 7st.

Na 17 000km mám průměr 9 litrů.. U RS 2.0 147KW.. Spíše kratší trasy.. Normální ježdění..

  • Autor

Na 17 000km mám průměr 9 litrů.. U RS 2.0 147KW.. Spíše kratší trasy.. Normální ježdění..

A ty mas prosimte co TSI nebo TFSI protoze ja sem prave slysel od znameho ze ty TSI sou docela na hovno

Ani nevím zda je tam nějaký rozdíl.. Měl jsem za to že motor 147 KW byl jen jeden v RS.. Je rok výroby 9/2008.. Ale opravdu nevím.. Pak mrknu na motor..

  • 1 měsíc později...

Ako je vyššie napísané, TSI = TFSI... VW prestal používať označenie TFSI a skrátil to na TSI.

A neni to tak, že TFSI je přímej vstřik vrstvené směsy do válců a motor má kompresní poměr 10,5:1 a TSI ma přímej vstřik bez vrstvení a kompresní poměr 9,6:1? Spíš to označení hází škodovka do jednoho marketingovýho pytle..

Mi máme 2.0 TFSI a určitě tě to nesežere. Pokud budeš jezdit normálně a nebudeš furt gumovat.

Mi jezdíme fcelku svižně máme kolem 8 litrů. Jel sem s ním i za 6,6 podle předpisů jinak jezdíme za 7,8.

  • 3 roky později...

Dlouhodobá spotřeba 11,5 litru. Hodně jezdím po městě. Delší trasy kolem 8-8,5. Plně naložané auto s kolama na střeše a 4-ma lidma 1nádrž=420 km.  Využívám motor a jízdu si užívám. Na spotřebu nehledím. Když si půjdete zařádit tak klidně spotřeba stoupne na 18l/100

  • 6 měsíců později...

2.0 TFSI mám asi 10 dní. Ze začátku jsem měl průměr na 100km asi 14 litrů :-D Ale ono to je taky tím, že jsem posledních 10 let jezdil s dieselem 1.9 TDI. Teď po 10 dnech mám celkově průměrnou spotřebu asi 8,8 litrů, ale na delší trasy jsem s tím jel už i za 7,3.

  • 3 týdny později...

TFSI je starsi provedeni motoru kod je BWA je to poctivejsi zelezo rozvody pohanene remenem ale slabsi vysokotlaka pumpa a starsi provedeni zdvihatka vetsi ziznivost oproti tsi ale zase vetsi mech.odolnost

TSI je novejsi provedeni kod motoru je CCZA je to upravena 1.8TSI mechanicky mene odolna problematicke rozvody retezem ale zase mensi spotreba vykonejsi vys.pumpa a motor se s pokojí s benzinem 95

  • 5 měsíců později...

Z vlastnych skusenosti s BWA mozem len-a-len potvrdit ze spotreba je dana stylom a okolnostami, reci o zrani kalhot alebo travy pri ceste su vsak neopodstatnene.
Navyse, co jednemu bude pripadat ako primerane, moze ineho poburovat;
majitel TDI sa po odpovedi na otazku na spotrebu benzinovej RS v meste plieska po cele,
naopak, majitel atmosferickeho dvojlitra (konkretne Avensis) zvycajne neveri ze je dosiahnutelny taky priemer na dialnici.

Spotreba podla konkretneho scenara (opakovane potvrdene hodnoty, nie len jeden nahodny pripad) :
- sofer slecny daisy: dve az tri osoby, rovinaty profil, max 100 na dialnici a hlavne-hlavne stala rychlost: 5.8-6.0
- na dovolenku: styri osoby, plny kufor, klima takmer celu dobu, kopcovity profil, cakanie na hraniciach, rychlost na dialnici max 120: 7.1-7.3
- za pribuznymi: mimo mesta, dialnica a cesty prvej triedy, trochu kopcovity profil, styri osoby, rychlosti v ramci rakuskych limitov, relativne caste predbiehanie s podradenim, klima ked treba: 7.5-7.7
- do prace: cez mesto a po obchvate, normalne alebo rychlejsie starty z krizovatiek, rychlost v ramci limitov alebo mierne nad, jedna alebo dve osoby: 9
- v zapche: v meste, posunovanie po par metroch, leto, klima: 11-12
- nemecka dialnica: rychlost 120-200 ale ziadne zavodenie, jedna az dve osoby, plny kufor: 10-11
- nemecka dialnica: prilezitost vyskusat maximalku: 12-15
- sialenec, meskam pol hodiny, chcem dorazit pneu, brzda-plyn: 14+

  • 4 týdny později...

Kratke trasy a mesto pres devet, delsi trasy dynamicky okolo osm, delsi trasy se snahou o nizkou spotrebu 6,5. Zhruba stejne brala byvala laguna '99 1,8 16v, takze podle me tfsi dobry ;-)

  • 2 měsíce později...

Poslední cesta přes Evropu - 2450 km, průměrná spotřeba 8,3 l/100 km, průměrná rychlost 113 km/h.

  • 1 měsíc později...

tak se mi zdá, že moje spotřeba je trošku vysoká. dnes cesta 30 minut (5% 35% okreska; 60% dálnice) průměrná rychlost 70km/h a spotřeba 11l. Dlouhodobou za cca 1500km mám 10l.

 

až mi to je podezřelé jestli není něco v nepořádku

Jakou mas okamzitou spotrebu pri ustalene rychlosti v 90 a 130km/h po rovine?

Tak jsem to dnes zkoušel a při 90km/h na šestku se pohybuju v rozmezí 6,8 - 7,4l.

130km/h na šestku jsem někde kolem 8 - 8,6l.

 

vše na rovině 

Upraveno od Pawouk
Odstraněna citace.

asi. asi jsem při té vysoké spotřebě měl silný protivítr :-)

Upraveno od Pawouk
Necituj předchozí příspěvek!

Normal....

Podle mne vysoká.

Jaké máš gumy?

Klasika 225/40 18"

stejně tak já 225/40 18". 

Hankook Ventus V12 Evo 2 K120 XL
  • 2 roky později...

Spotřeba na dálky je v pohodě, při jízdě 120-150 jak to jde, když to rozhodně nešetřím, tak žere 8.1-8.4L. S plným naložením se mění vůbec nebo minimálně. Určitě by se dalo jet i za míň, ale proto jsem  si RS nekupoval.

Krátký trasy po městě 4-10km, to je jiná, tam si pápne 12L. 

(2.0TSI)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.