Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj, chtěl jsem se zeptat. Jezdím do jednoho autorizovaného servisu v Pardubicích ale jejich přístup mi příjde divný. Jak jste na tom vy? Popiíšu moji zkušenost se srvisem. Člověk reklamuje, cvakání v LP dveřích, na 99% to dělá kablík k signalizační diodě ve dveřích. Technik to jede projet a slyší to a tak řekne, napíšeme do škodovky a uvidíme co nám poradí. Tak jsou debilové???? Za hodinku by to měli rozebraný i složený a kablík přidělanej. Další, něco mi klebpne přizatočení někde v motorovém prostoru, jedeme to projet, technik to slyší a co řekně??? Napíšeme do škodovky a uvidíme co nam napíšou co stím. To svět neviděl. Místo toho aby zvedl prdel z auta a šel se podívat, nebo mě objednalna servis a až by zjistili co to dělá, tak napsal do škodovky zda to můžou vyměnit. Co čekají, že jim po emailu poradí, když to tam může dělat uvolněnej svazek kabelu, nebo něco na nápravě nebo dalších 20 věcí. To by pak každej do má zvedák mohl bejt partner škodovky i já. Stačilo by akorát napsat do škodovky co mám vyměnit a vyměnil bych to no a když by to nepomohlo tak bych vyměňoval dá. Máte taky takový zkušenosti s reklamacema v autorizovaných servisech?

je to servis od servisu....musiš si dát práci a najít si ten správnej....já to udělal a spokojenost na obou stranách........nikdy žádnej problém....přítomnost u opravy, čaj, káva, mattoni, odvoz např. na oběd.... to je zcela normální........Ty se na ten servis vykašli a jdi jinam....já třeba k těmhle jezdím přes 50km od bydliště a to mám u nosu celkem 3 autorizáky......

Upraveno od Marek

Mám stejnou zkušenost jako Marek.V okolí jsou 2 autorizovaný servisy,ale stojí za prdlačku.Nejezdim sice 50 km,mám to asi 30 km.Ale vím,že je auto v dobrých rukou.

Souhlasím, není to o zlých autorizovaných a hodných garážnících. Je to kus od kusu a člověk bohužel občas musí zkoušet jednotlivé servisy. Já mám třeba výbornou zkušenost s jedním prodejcem (Suchý Znojmo). Běžný servis byl bez problémů, ale řešení nestandardní reklamace na mojem autě byl porod. To jsem přecházel s tím, že se to může stát. Pak ale přišla montáž tempomatu u otce, kterou zvládli až na třetí pokus a ještě s blbýma řečma.

U druhého ve městě stojí za prd obchod (Autodružstvo), člověku s nájezdem 15tis. ročně cpou výběhový diesel.. ale servis je zase mnohem lepší.

Ahoj ,ja mám stejnou zkušenost a taky v Pardubicích.Mam z nich divnej pocit ,ten přijímací technik mi přijde jak když mu to je jedno. Můžete prosím dát někdo tip na dobrej servis. :help:

vlez do tématu dobrej/špatnej servis :)...pohledej....

Díky moc :)

Borci,to máte težký.Tak třeba když je dobrý technik,tak zas to třeba dostane nějaký vemeno na dílně a zkurví to,nebo zase naopak.Nebo nejhorší je kombinace obojí dohromady.Co já tak vím z praxe,tak min.60%vemena na dílně,který nic nezajímá.Maximálně kdy jít na oběd,a kdy dom a co zabavit dom a moc se nenadřít.

  • 3 týdny později...

Dnes som bol v servise v KE reklamovať slnečnú clonu a znaky Škoda na prednej kapote a zadných dverách (biela korózia alebo niečo podobné, odporúčam vám si ich skontrolovať). Pri výmene mi samozrejme odlúpli vzadu lak z auta keď to páčili. Slenčnú clonu vymenili, ale nie je úplne totožná s tou pôvodnou. To ste mali vidieť tie ich vykrúcačky ohľadne poškodeného laku. Nakoniec sme sa dohodli( na moje naliehanie), že mi vymenia zadné kotúče za druhé, ako kompenzáciu. Teraz tam mám ryhy a ako reklamáciu mi to uznať nechceli. Silou mocou ma pchajú do druhej garančnej prehliadky, ktorú ja už absolvovať nechcem. To ešte bude s nimi dohovorov, aby mi to vymenili aj bez tej garančky. Ak by mal niekto záujem vedieť o aký servis ide, tak to tu napíšem.

Já jestli Vám můžu poradit, tak nejezděte k Loudovi do PCE. Koukaj na Vás co zas otravujete, všechno jim je jasný ale opravit to neuměj. Prostě není nad odborníka:-) Jak už někdo uvedl, tam ty techniky zajímá akorát to kdy jít na oběd a domů ale práce strašná.

ty znaky mám taky bíle poleptaný,ale taky se bojím,že při výměně to bude horší a tak asi to nechám v klídku dožít :palec2:

  • 3 měsíce později...

Ahoj ,ja mám stejnou zkušenost a taky v Pardubicích.Mam z nich divnej pocit ,ten přijímací technik mi přijde jak když mu to je jedno. Můžete prosím dát někdo tip na dobrej servis. :help:

Prosím tě, který servis v Pardubicích jsi měl na mysli? Já jezdím do Autocentrum Barth a v pohodě.

Taky by mě zajímalo, jestli se jedná o Autocentrum BARTH (dříve Autocentrum Pardubice), protože si tam zrovna u pí./sl. Kalenské kupuji auto (sl. Vaníčková tam už mezi prodejci není) a hlavně mě jejich přístup přijde velmi seriozní a mají dobré slevy.

  • 3 měsíce později...

Rada na nejhorší servis v Pardubicích je bezkonkurečně LOUDA. V pátek jsem si vyzvedl auto po opravě ale nestihli to spravit, protože vedoucí servisu, kterej to pro mě hlídá jel na dovolenou tak jsmese donluvili, že auto dají dohromady a za 14 ho tam zase dovezu. Přišel jsem si pro auto a k méu překvapení, když jsem odjel a pak nechyl auto odemčené tak se mi zamkli klíče v autě. Zase něco posrali když dávali dohromady přístrojovku, která byla kvůli jiné závadě celá dole ani nezkontrolovali jestli je vše OK. Těd auto nepozná, když jsou otevřeny dveře řidiče a tudíž ani při otevírání dveří nesepne čerpadlo a nerozsvítí se displej. Fakt supr.

V pondělá tam jedu a nechám si zavolat pana Knoblocha, což je ředitel pro Pardubickou pobočku, protože přes vedoucího servisu se tyto informace nahoru nedostávají. protože to je už několikátej problém snimi viz, přelitej motorovej olej při garanční prohlídce a nakonec 2x na odsávání oleje.

ZÁVĚREM: VYHNĚTE SE LOUDOVI!

Ahojky. Je tu nekdo ze severni Moravy okolo Noveho Jicina a ma nejake zkusenosti ze servisem Autoklever Novy Jicin, uvitam jakekoliv poznatky.

  • 10 měsíců později...

Chtěl jsem se zeptat: potřebuji teď jet na pravidelnou servisní prohlídku, ale jsem mimo domov a nemám sebou servisní knížku. Mám teď dovolenou tak bych zajel do jjiného servisu než jsem zvyklý - chtěl jsem se zeptat: je možné tam jet bez servisní knížky a dá se to potom třeba dodatečně zapsat v jiném servisu nebo až třeba za 3 měsíce když budu mít cestu kolem servisu kde jsem jí nechal dělat?

Díky za info, vím že to tu úplně nepatří, ale nechtěl jsem zakládat nové téma.

Prohlídku nechat udělat můžeš kdekoliv, pokud je auto ve značkovým systému, udělají Ti ji. Ale pro to potvrzení do servisky budeš muset jet zase tam, kde ji dělali.

Prohlídku nechat udělat můžeš kdekoliv, pokud je auto ve značkovým systému, udělají Ti ji. Ale pro to potvrzení do servisky budeš muset jet zase tam, kde ji dělali.

Já vím, že kdekoli, jen mi šlo o to, že když teď u sebe nemám servisku, jestli až když přijedu do toho servisu třeba za 3 měsíce tak jestli mi tam to razítko dají a nebude to mít vliv na záruku. Díky jinak za rychlou odpověď.

ak im o tom povieš,že si si ju trebárs zabudol,tak by nemal byť problém s dodatočným zapísaním..a so zárukou taktiež

Jo, takhle Tys to myslel - samozřejmě, ale schovej si radši od opravy/prohlídky zakázkový i předávací protokol a až tam pak půjdeš, pro jistotu si je vem s sebou - kdyby se neměli k tomu potvrzování. Serviska není ani tak pro Tebe, ta je hlavně pro uplatňování případný záruky nebo pro dalšího případnýho majitele - až budeš chtít auto prodat, je to potvrzení o pravidelným servisování. Pokud bys chtěl například uplatňovat záruku a neměl servisku (a přitom dával autí pravidelně servisovat do značkáče), je jejich povinností vést o autě záznamy do škodovácký tovární databáze - používají je pak firmy jako CEBIA a Ty máš právo od značkový sítě dostat jistou formu výpisu z téhle databáze = potvrzení o pravidelném servisování. Myslím že sis všimnul dotazu na VIN auta, když jdeš do servisu - podle něj ho hledají v tý databázi a doplňujou tam svoje údaje. V ideálním případě kdyby bylo nejhůř a autí někdo čórnul a šel ho přihlásit kdekoliv po Evropě, mělo by to po zadání VINka udělat ve fabrický databance alarm, že auto změnilo majitele a on by se jim měl prokázat kupní smlouvou - aspoň já jsem musel, když jsem s autem jako II.majitel na záruční prohlídku do značkáče přijel.

OK díky moc, dneska tam zajedu. Snad bude vše v pohodě. Jsem zvědavý na rozdíl v ceně mezi Prahou a Havířovem :o) jestli nějaký bude.

  • 1 měsíc později...

Tak čo sa týka autorizovaného servisu, ja mám tiež jednu skúsenosť.. začiatkom januára som reklamoval, že mi nejde doťahovanie okien cez kľúč ani alarm. Po celodennom pátraní, kde nezistili nič, objednali novú riadiacu jednotku (podľa mňa ju odpiekli pri prehrávaní softu). Po jej výmene už okná fungovali, ale prestalo fungovať hlasové ovládanie. Po ďalšom dni strávenom v servise objednali jednotku telefónu, lebo už nevedeli, čo s tým. Po výmene jednotky sa mi akurát zmenil názov pri pripojení na mobil zo Škoda BT na VW Phone (neviem, čo má s tým VW, ked som kupoval Škodu) a už sa ani pri spojení telefónu neohási žiadny zvuk. No, okrem toho, že hlasové ovládanie stále nefunguje (už posielali nejaké informácie do Škody) mi po zamknutí auta nesvieti červená dióda vo dverách a alarm sa spúšťa, lebo mu hlási otvorené dvere. Nuž a teraz ozaj neviem, čo mám robiť, lebo ma nebaví každý týždeň behať do servisu a počúvať, že oni sa snažia, za nič nemôžu a hláška "s vaším autom si nevieme rady" ma ozaj zaklincovala..

napsat nebo zavolat na linku péče o zákazníka do ŠA a trvat ne okamžité opravě ! a hlavně pevný nervy

A hlavně mít vše písemně podložený výměna jednotky stalo se tohle, nová zakázka na tohle atd.

Upraveno od KoNG

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.