danno1771 Vloženo 25. Květen 2010 Sdílet Vloženo 25. Květen 2010 Poprosim o pomoc, som fakt bezradny motor zacal robit to ze hlavne ked 1-2 dni stalo a bolo chladno alebo prsalo tak po nastartovani si vysoko drzalo otacky okolo 2000 a pri pridani spadli ale motor uplne zduseny do 2100 uplne ako lemra vobec netahal a to pri vsetkych prevodovych stupnoch takze som isiel na 3000 a tam az preradoval popri tom to aj kmasalo ale ked uz bolo teplo tak krasne nastartovalo a islo alebo za jazdy ked bolo zohriate. Vymenil som teda kompletne prirubu/termostat na chladiacu kvapalinu spolu scidlom teploty/ tak teraz otacky za studena sa drzia 1000-1200 teplotu ukazuje hned ale problem nejako ostal zabera az kdesi pri 3000 na 1 a ostatne tak 2600 a este pri tom aj kmasa s nim. ja fakt uz neviem sice na vyfukovych zvodoch vyzera ze je mala dierka.Teraz my to roby stale aj ked je auto zohriate, vybral som sviecky a su od sadzi a trochu aj od oleja takze idem vymenit kable a sviecky za original a potom uvidim. este som cital ze by to mohlo byt cidlo klepania motora lebo ked mam volnobeh a dam tak na 1600 tak s tym trasie. dakujem za kazdu radu lebo si s tym fakt neviem rady. Mimochodom filtre vsetky pomene palivovy vzduchovy a este jednu vec som si vsimol ked pridam tak mi zacne v predu tak jemne cvrlikat ale to asi bude s tym ze je tam ta dierka na zvodoch tak mam kupene nove sviecky a kable ku nim a aj palivovy filter dufam ze to bude ono a bude uz vsetko fungovat. napisem ako som dopadol v sobotu by som to mal prehodit Tak pokracujem v mojom serialy sviecky som dal original aj s kablami ale problem ostal ked som mal dole airbox a dal na volnobeh trochu skakali otacky a ale len zanedbatelne ale v skrtiacej klapke co je to vicko co sa otvara na privod vzduchu tak s nim vybrovalo takze som ju vybral dobre precistil aj kontakty ale ostalo to rovnako takze v pondelok idem na diagnostiku ale asi to vypada na skrtiacu co niesom nadseny lebo lacna polozka to nie je Dneska som bol na diagnostike tak vag neukazal chybu klapky tak mi ju dal ten chalan do zakladneho nastavenia a ukzalo mi chybu lambda sondy ale je to mozne tym ze bola odpojena. Ale zrejme ju bude treby vymenit lebo nabieha az za take 3 min. Uz my to auto ide lepsie ale aj tak to nie je ono takze asi to bude ta lambda. Este pobeham na to a pojdem znova na diagnostiku ze ci bude ju stale RJ vyhadzovat. Ale ak mate aj ine rady budem rad ak poviete. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miroosek Vloženo 25. Květen 2010 Sdílet Vloženo 25. Květen 2010 Pokud to zlobí když je vlhko, tak bych ještě zkontroloval zapalovací cívku, bývá popraskaná a může probíjet. Jinak klapka (prodřený potenciometr) by se projevila tak, že nedrží volnoběh a lítají otáčky nahoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danno1771 Vloženo 25. Květen 2010 Autor Sdílet Vloženo 25. Květen 2010 (editace) Len ono to robi hoci kedy ci je vlhko ci je pekne aj ked je motor zohriaty ale skusim sa na tu cievku pozret a kde presne by sa ta cievka mala nachadzat? Editováno: 25. Květen 2010, autor: danno1771 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.