Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Pomoc mužete mi to nekdo vysvetlit ,po připojení na vag,jsem dal řJ a REAdness a napsalo ---REAdness status 0010 0001 ---- lambda sondy -nepodařilo se nebo ne---katalyzator -nepodařilo se nebo ne . jinak podle vis tam mají být jenom nuly. jsou špatný ,nevíte ?

a dodrzel si postup? jsou jakesi pravidla ktere musis dodrzet, zahraty motor na x stupnu a pod., je to popsane v dilenske prirucce.

pokud s autem normálně jezdíš, měly by být nuly (za provozu), pokud dáš vymazat paměť závad, skočí všude jedničky a pak už musíš testovat podle DP, nebo můžeš normálně jezdit a postupem času se jedničky překlopí na nuly - pokud je vše o.k., pokud některá zůstane může být problém, pak otestovat jen tu problematickou dle DP

tak hledám kde testovat :akční členy: v mé DP ale to nemužu najít,kdyby jste věděli kde hledat,tak budu rád ze každou nápovědu.Hledám stále.Dneska jsem byl připíchlej vagem ,vše podle příručky ,teplota v pulce ,nastartováno a furt ty dvě chyby jak jsem psal výše.

Já mám třeba slabší katy a readinesscody nemám ok.

prosím tě co jsou ty "katy"?ještě v tom plavu :mellow:

katy: Katalyzátory.

Co registr závad je tam něco?

Jinak jestli máš VAG stále k ruce tak mi napiš kód motoru, verze co maj dvě lambdasondy a dva katalyzátory tak u nich jde přes VAG dle postupu zjisit testem jestli jsou lambdasondy nebo katalyzátory ok nebo ne :)

aha, UŽ JSEM DOMA -_- .Musel jsem vrátit notebuka ,tak jen čtu a čtu :mellow: .nevim kdy ho budu mít .

tak jsem dneska vyškemral notebuka adělal jsem základní nastavení lambda sond a katů.Před chvíli jsem zkončil.Závěr je tento,po základním nastavení těchto věcí jsem se pak podíval na readness kody a vše už bylo na nule,až zase na lamdasondy ty byly na jedničce. tak jsem byl odkázán návodem na kanál 30 což jsou kody a nevim na co.Tak jsem rozebral motor a vyndal první lamb.sond. jestli není drátek někde švihlí nebo co,vše ok.Dal jsem vše do kupy a kouk na vag sonda normálně ukazuje % a mění se.Tak je ok ,ale proč teda neni na nule?Tak jsem naset do auta a jel s notasem vedle mě a za chvíli se lambdasondy překlopily na nulu,takže vše ok B):rolleyes::)-_-;):D ,jak psal JAkr -_-

Tak jsem naset do auta a jel s notasem vedle mě a za chvíli se lambdasondy překlopily na nulu,takže vše ok B):rolleyes::)-_-;):D ,jak psal JAkr -_-

rád jsem přispěl :palec2:

  • 5 měsíců později...

Odešla mi lambda za katalyzatorem,nejde udělat test .a readnes kody jsou na nule.Nahlásilo to chybu 16522.Nevíte někdo kolik stojí a kde jí sehnat na netu.Děkuji

Tak si odpovím sám,je pěkně drahá .Nevíte co to ,když dám kontrolu stárnutí sondy sk.43 ,zapnu test ,sešlápnu brzdu ,po pěti minutách se nic neděje ,motor zvedne otáčky ,ale test se neukončí a v závadách nic neni.Což je divný.A v kodech má být 111 11X a já ta mám 111 000.Přece by to mělo ukázat chybu ne?Ještě zkontroluju svazek ,ale ta pálka .

Napiš členovi Sebovi.Jinak se dá i měřit její odpor.Postup je v DP

Toto je postup podla vividu:

Specifikace

napájecí napětí topného prvku: 12 V

odpor topného elementu: 3 - 17 ohmů (20 °C)

rozsah výstupního napětí: mezi 200 mV a 800 mV

Diagnostika

Zkontrolujte konektor(y): Zkontrolujte konektor(y) a pokud je to potřeba vyčistit nebo přichytit je pro zajištění dobrého připojení.

Topný prvek:

Zkontrolujte odpor:

Vypněte zapalování. Demontujte konektor vedení senzoru.

Změřte odpor mezi piny 1 a 2 konektoru lambda sondy. Porovnejte se specifikovaným odporem.

Zkontrolujte napájecí napětí:

Vypněte zapalování. Demontujte konektor vedení senzorů. Spusťte motor. Měřte napětí mezi svorkou 1 konektoru a zápornou svorkou akumulátoru. Měla by se rovnat napětí akumulátoru. Pokud ne, zkontrolujte vedení, pojistky a/nebo relé.

Zkontrolujte připojení k řídicí jednotce (ECU):

Vypněte zapalování. Demontujte konektor vedení senzoru a řídící jednotky (ECU).

Změřte odpor mezi svorkou 2 konektoru a odpovídající svorkou v konektoru řídicí jednotky (ECU). Měl by být < 1 ohm. Pokud ne, kontrolujte vedení.

Lambda sonda:

Zkontrolujte připojení k řídicí jednotce (ECU):

Vypněte zapalování. Demontujte konektor vedení senzoru a řídící jednotky (ECU).

Změřte odpor mezi svorkami 3, 4 konektoru a odpovídajícími svorkami v konektoru řídicí jednotky (ECU). Měl by být < 1 ohm. Pokud ne, kontrolujte vedení.

Tak nové zjištění,test stárnutí sondy č.2 ,se po sešlápnutí brzdy asi NEZAPNE.Otáčky se zvýší, ale píše TEST VYP.U jiných testu to napíše normálně TEST ZAP.Tak mě napadá že je něco s říd.jednotkou nebo je to normální,nevíte?

Tak nové zjištění,test stárnutí sondy č.2 ,se po sešlápnutí brzdy asi NEZAPNE.Otáčky se zvýší, ale píše TEST VYP.U jiných testu to napíše normálně TEST ZAP.Tak mě napadá že je něco s říd.jednotkou nebo je to normální,nevíte?

Dej novou sondu. Obrať se na SEBA tady z fora. Má za super cenu.

Ahoj, chci se zeptat...mám 1,2 HTP 40 kW r.v. 06. Kolik mám Lambd?? Sou tam taky dvě? Nebo jen jedna u motoru?

díky

Pokud se nemýlím ,tak pokud splunuje motor euro4 tak tam máš dvě.

Ještě jedna otázka.Jak hodně je duležitá lambda za katem?Má vliv na spotřebu?

Ještě jedna otázka.Jak hodně je duležitá lambda za katem?Má vliv na spotřebu?

povedal by som ze asi rovnako ako prva lebo sa porovnavaju medzi sebou hodnoty a jednotka bere udaje s oboch ak sa nemylim.

Ještě jedna otázka.Jak hodně je duležitá lambda za katem?Má vliv na spotřebu?

Zcela jistě

Dej novou sondu. Obrať se na SEBA tady z fora. Má za super cenu.

Tak jsem dal novou lambdu a je to furt stejný .Nejde udělat test starnutí.Na konektorech 3,4 mám 0,4V to je ok.Muže to být tim čipem?

  • 1 měsíc později...

Mám něco podobného - nemáte někdo zkušenost co stím?

17560 - rada valcu 1: prizpusobeni smesi oblast 2 Nedosazena mez chude smesi

P1152 - 35-10 - - - Sporadicky

17573 - rada valcu 1: prizpusobeni smesi oblast 1 Prekrocena mez bohate smesi

P1165 - 35-00 - -

Readiness: 0000 1001

Mám něco podobného - nemáte někdo zkušenost co stím?

17560 - rada valcu 1: prizpusobeni smesi oblast 2 Nedosazena mez chude smesi

P1152 - 35-10 - - - Sporadicky

17573 - rada valcu 1: prizpusobeni smesi oblast 1 Prekrocena mez bohate smesi

P1165 - 35-00 - -

Readiness: 0000 1001

V DP máš přesně popsáno jak na kontrolu lambda sony. Taky jsem s tím dlouho bojoval u sesřiny Fab 1,4 50kW. má najeto 165 000

Vyměnil jsem palivový filtr s regulátorem ( je to jeden celek), vlnovec na výfuku a nakonec stejně sondu za katem . Sebo má za libovou cenu

ale měl jsem tam pořád chybu 16554 a 16523. Ta zmyzela až po výměně lambdy

1.4 MPI 50kw d2000 ,140000km,chyba č.16518 sonda1 žiadna aktivita,dnes mi povedali že to je lambda v prdeli,na druhý týžden som chcel predať auto čo stým dá sa to nejak vyčistiť alebo ešte skontrolovať?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.