Přejít na obsah

Tažné zařízení na OII


Igor

Doporučené příspěvky

  • o 3 týdny později...

já si budu dávat pevný když zapanu tak je zaco tahat na parkovišti to dělá doraz a nandavat to klečet u toho nebo se ohybat mě nebaví na všech autech máme pevný když máš sundavací tak ho musíš hned co opojíš vozejk sundat.

Tak na Tebe bych "chtěl na tom parkovišti narazit"...

Hlavně když využíváš toho dorazu. To bych Tě potom vytahal nejen za uši.

Každopádně jednoznačně demontovatelné!

1) Vypadá to líp.

2) Když doTebe někdo práskne, tak koule stejně nic nezachrání. Pokud to bude malý ťukanec tak bez koule = vždy oboustranně menší škoda než s koulí. Nárazníku se tak říká, protože je prioritně konstruován s tím, že se počítá s nárazy do určitých rychlostí bez následků. Koule a všechny komponenty tažného na nárazy konstruováno není!!! Ani na tahání. Od toho je na každém autě speciální lehce dostupné oko.

Pro ostatní prosba - troška ohleduplnosti vůči ostatním. I vy můžete někdy lehce nedobrzdit, kdy bez koule před váma to může být za nula. S koulí je to na výměnu nárazníku, chladiče, u lepších aut komponenty klimatizace, atd... To vše s náklady bratru za několik i desítek tKč jenom protože frajer před váma odmítá jednou za čas ohýbat hřbet.

Pro nic za nic není (nebylo) zakázáno jezdit na volno s nainstalovanou odnímatelnou koulí...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jsem za pevný, měl jsem ho na všech autech (sice teď mám zase feldu a s demont a sundávání mě nebaví navíc začíná čvachtat),

často jezdím do Prahy a když vidím jak se tam oťukávají auta při parkování tak z toura ho nikdy už nesundávám i když jsou to jen 2 šrouby

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Zdravím

Chlapci,prosím o pomoc.

Nejde mi proud ani do jednoho kabelu pro tažné zařízení.Kontrola pojistek,nebo světel na OC II bez problému.Nechce se mi do servisu a tak když jsem zkontroloval 13-ti zásuvku,vypadá OK,ale do té mi už nic nejde.Kontrola zatím jen na zásuvce.Tažné se asi moc nepoužívalo,koupil jsem 6-ti letou.

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud máš origo tažné.... jseš si jistej že elektrika na přívěsu (nebo kde) je ok?? Vyzkoušej když tak i jiný vozík.Sám jsme řešil v létě podobný problém.Vozík prostě částečně nesvítil a částečně svítil úplně špatně.Přitom když jsme ho připojil na sousedovo starší Multivan bylo vše ok.Měřil jsme zásuvku a naměřil jsme max 1V..tak jsme zajel do servisu s tím že mám problém s el.TZ.Tam TZ vyzkoušeli s jejich vozíkem a bylo vše ok. a mj. mi řekli že takhle jednoduše voltmetrem se zásuvka měřit nedá. Takže problém vyřešila výměna kabeláže vozíku.

Jinak samozřejmě diagnostika.......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Pokud máš origo tažné.... jseš si jistej že elektrika na přívěsu (nebo kde) je ok?? Vyzkoušej když tak i jiný vozík.Sám jsme řešil v létě podobný problém.Vozík prostě částečně nesvítil a částečně svítil úplně špatně.Přitom když jsme ho připojil na sousedovo starší Multivan bylo vše ok.Měřil jsme zásuvku a naměřil jsme max 1V..tak jsme zajel do servisu s tím že mám problém s el.TZ.Tam TZ vyzkoušeli s jejich vozíkem a bylo vše ok. a mj. mi řekli že takhle jednoduše voltmetrem se zásuvka měřit nedá. Takže problém vyřešila výměna kabeláže vozíku.

Jinak samozřejmě diagnostika.......

Zdravím chlapci

Mám podobný problém s TZ-do 7´-mi kolíků mi jde pouze brzda,nic jiného.Pojistky-dle návodu by měly být 4,jsou OK.

Zkoušel jsem měřit i výstupy z řídící jednotky-někde 4V,někde nic.Tady ale píšete,že se to tak jednoduše měřit nemá.

Na diagnostice naměřil zkrat na osvětlení vozíku,

zásuvka vypadá OK.Takže budu muset do servisu???

čenekář

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No a zkoušel jsi to s jiným (zdravým) vozíkem????!!

Jestli je to problém nějaký sehnat tak s tím klidně do (škoda) servisu zajeď.Jestli je TZ v pořádku tak to budou mít zkouklé za chvilku a Tebe pokud je to slušný servis to nebude stát nic.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

pánové sháním pro známého tažné, pokud možno co nejlevněji, stačí na šrouby, včetně elektriky, aby to odpojovalo senzory, zásuvku 7/13 to je jedno. Doporučte mi něco z internetu, nějaký akční set. OII 2,0TDI liftback.

Doporučujete origo typovou canbus elektriku, nebo stačí netypizovaná canbus?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Včera jsem dodělával origo. Myslím, že jde sehnat za hodně rozumné peníze.

Důležitá je hlavně origo elektrika, která komunikuje s ostatními systémy v autě.

Originální konstrukce pasuje bez úprav, nemusí se nikde nic řezat atd.

Závěs pasuje do výřezu v polystyrenu rezervy a bez něj není vůbec vidět že auto nějaké tažné má.

post-10351-0-80406900-1338549184_thumb.j post-10351-0-74298500-1338549193_thumb.j

Editováno: , autor: j0ska
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Včera jsem dodělával origo. Myslím, že jde sehnat za hodně rozumné peníze.

Důležitá je hlavně origo elektrika, která komunikuje s ostatními systémy v autě.

Originální konstrukce pasuje bez úprav, nemusí se nikde nic řezat atd.

Závěs pasuje do výřezu v polystyrenu rezervy a bez něj není vůbec vidět že auto nějaké tažné má.

post-10351-0-80406900-1338549184_thumb.j post-10351-0-74298500-1338549193_thumb.j

A jak je složitá montáž? Musíš sundat zadní nárazník a co dál?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

děkuji moc !

TZ z prvniho odkazu se mi zdá nejlepší. Je to kompletní... Předpokládám, že se jedná o typovou elektroinstalaci...

i druhý odkaz je defakto original jedna se o zn Westfalia a nabízí stejnou el. sadu, navíc mas moznost koupit i typ "na pevno" který prijde na 2.5k el. obdobně ases na 5-5.5k s postou

jinak označeni prvního TZ primo u vyrobce profsvar najdes zde http://www.profsvar.cz/cz/katalog/skoda.html

Editováno: , autor: mcz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A jak je složitá montáž? Musíš sundat zadní nárazník a co dál?

Musí se demontovat následující:

- obložení kufru na obou stranách a na nakládací hraně

- obě zadní světla

- zadní nárazník

- vyvěsit výfuk ze zadního uložení

- částečně odmontovat tepelnou clonu na výfukem

- zadní příčník úplně odmontovat (pozor je potřeba TORX 45)

- kryt prahu levých zadních dveří

- komplet obložení B sloupku

- kryt prahu levých předních dveří

- obložení pod volantem

Samotná konstrukce tažného je upevněná na 4 šroubech.

Elektroinstalace se protáhne otvorem skrz karoserii a namontuje se zásuvka na výklopný plech.

Originál jednotka tažného je umístěná nad jednotkou parkováků.

Musí se nacvaknout svě plastové rozpínací matice a jednotku přišroubovat dvěma šrouby.

Uvnitř auta vede jedna část kabeláže podél svazku k jednotce.

Kostra se přišroubuje na kostřící bod v levé části kufru.

Další část kabeláže vede od jednotky až dopředu k pojistkám.

Pojistky jsou celkem 4. tři velké a jedna malá.

Pak zbývá černočervený vodič na brzová světla. Já ho napojil u BSG.

Nakonec 2 vodiče CAN komfort.

Nakódovat gateway, jednotku parkováků a jednotku tažného a je to.

Editováno: , autor: j0ska
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...