Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

zdravim vas

potreboval bych radu

posledni dobou se mi zda ze po seslapnuti plynu a sepnuti turba turbo fouka nejak moc a auto nejede...jel sem i v jine oktavce se stejnym motorem a motor byl mnohem tissi a foukani skoro nebylo slyset....

co bych mel zkontrolovat popripade kde to co mam zkontrolovat najdu? :)

diky za vsechny rady

Ahoj,

mě se taky zdá to samé - turbo píská, odfukuje pomalu jako by tam byl blowoff, ale zdá se mi, že auto netáhne jako dřív, skoro ani nepoznám kdy zabere turbo. VAG mi nic neukazuje.

Mám AGU a v rodině je ješte AUM a to je uplně jiný kafe. Přitom max rychlost je v pohodě.

Prý můžou to být dírky v podtlakových hadicích - nic jsem nenašel, napadá mě ještě vyčistit chladič stlačeného vzduchu (ten v pravo v nárazníku) - ještě jsem se k tomu nedostal. :feve:

Také prosím o nějakou radu. :help:

Děkuji.

Upraveno od ToonyCZ

  • Autor

Ahoj,

mě se taky zdá to samé - turbo píská, odfukuje pomalu jako by tam byl blowoff, ale zdá se mi, že auto netáhne jako dřív, skoro ani nepoznám kdy zabere turbo. VAG mi nic neukazuje.

Mám AGU a v rodině je ješte AUM a to je uplně jiný kafe. Přitom max rychlost je v pohodě.

Prý můžou to být dírky v podtlakových hadicích - nic jsem nenašel, napadá mě ještě vyčistit chladič stlačeného vzduchu (ten v pravo v nárazníku) - ještě jsem se k tomu nedostal. :feve:

Také prosím o nějakou radu. :help:

Děkuji.

presne...max rychlost je ok a VAG taky nic nerika......ale proste to nejede...netahne...je to strasne liny...a neni to benzinem z Unicornu :)

presne...max rychlost je ok a VAG taky nic nerika......ale proste to nejede...netahne...je to strasne liny...a neni to benzinem z Unicornu :)

cafte , ja som novy (SR) mam 1.8 20V turbo AGU ... je to lenive pretoze turbo ma vacsiu namahu , ma problem s TEPLYM vzduchom = vacsie tocky , je ho viac pocut "fukanie" ale problem s tahom som este nepocitil ..

Tohle by mě také zajímalo... Někdo nějaký nápad? :)

Upraveno od Zdeny1.8T

  • 2 týdny později...

Tak jsem pri vymene rozvodu vyndal i chladic stlac. vzduchu a byl celekm čistý až na tu horni hadici, která byla špatně nasazená a byla špinavá od oleje, tak jsem to vycistil, vyfoukal a je to pořád stejné:-( Předpokládám, že stopy oleje by v těch hadicích být vůbec neměly?

skus pozriet ci neni niekde mikro prasklinka na slimakovi (turbe)

skus pozriet ci neni niekde mikro prasklinka na slimakovi (turbe)

dufam ze sa obcas staras o turbo , !chladenie!

  • 2 týdny později...

Nikdo žádný nápad? :help:

Najskôr by to chcelo zmerať tlak, aký turbo vyvinie (myslím že to ide aj cez VAG). Podľa toho poznáš kde je probl. Stopy oleja v intercool. sú bežné (pokiaľ ho tam není moc).

  • Autor

tak ja uz sem svoji zavadu nasel...nechapu ze sem to nevidel driv...mel sem jednu prasklou hadici......

post-46942-084277700 1281206792_thumb.jp

nevite nekdo co je to za hadici? z tech cisel co tam sou sem trochu magor

Upraveno od millhauz

  • 4 týdny později...

Je to ona : 06a103221bh - cena asi 1k korun.

Kam jsi koukal, vždyť je to úplně nahoře. Já to měl taky děravý, ale řekl bych, že to tvůj problém neřeší, bo to je pro odvětrání motoru. S tlakovanou částí za turbem to nemá nic společnýho - hadice končí přetkalovým ventilem, takže by to tudy nemělo přisávat...

Tato hadica je uplne bezna vec na 1,8T. Treba skontrolovat celu vetvu od tejto hadice dole az po odvetranie bloku motora. Ak horna bola K.O. tak spodne budu taktiez. K.O. bude najskor aj ventil na odvetrani, pripadne aj prudove cerpadlo pod sanim. Vymenil som tuto vetvu kompletne. Cena cca. 160eur material. Robota vlastna. Zaital spokojnost. Tuk, tuk.

Inak auto malo priznaky presne take ako tu vsetci uvadzate. Turbo svistalo, no netlacilo do motora ale von. Sem tam pri jemnom rozbehu bolo citit a pocut roztocenie turba a nasledne okolo 2000 ot. vypadok a zasa roztocenie. Nejak sa to tam hadalo. Robilo to take kratucke pauzicky. Dalej treba skontrolovat aj DV od Boschu. Casto byva prasknuta membrana. Hlavne ak mate najazdene vela kilometrov.

Olej v IC je normal ak ho nie je vela - ako tu vyssie uz bolo spominane. Kazde turbo si cez lozisko upusti.

V oddeleni Poruchy-zavady som dal kedysi davno par fotiek z opravy. Tema: Spotreba oleja 1,8 T

Zasada je, aby bola cela vetva nasavaneho vzduchu tesna. Aj mala netesnost na hadici dokaze viac ci menej rozhodit motor. Zacne svietit kontrolka emisii alebo vobec nic. V mojom pripade VAG nepisal ziadnu takuto zavadu.

P.S. s tlakom turba to ma vela spolocneho nakolko tieto vetvy ustia do sacieho potrubia za klapkou. je to vsetko prepojene cez prudove cerpadlo aj s brzdovym posilovacom.

to Eresto: dovolím si s tebou nesouhlasit - tato hadice je zakončena jak ty píšeš "proudovým čerpadlem" (pro ostatní VENTIL REGULATORU TLAKU , díl:034 129 101 B). Je to jednocestný ventil, který se otevírá pouze, když je v motorovém prostoru tlak, který se "odfoukne" před turbo - tedy ne do vysokotlaké části. Pod sánám je obdobný systém, taktéž s jednocestným ventilem, který odvětrává, jak píšeš za škrtící klapku přímo do sání. Takže pokud jsou oba tyto ventily (včetně hadic a hadiček) v pořádku, tak turbo nesmí tlačit do klikové skříně ani do horní části motoru.

  • Autor

chlapi tak jak.....co teda vymenit popripade jak to muzu zkontrolovat? ted sem z toho jelen =)

Mám dojem, že Eresto myslí něco jiného. Je to takový plastový element se třemi vývody, umístěný pod secím potrubím na hadicích. Číslo dílu nevím.

  • Autor

jj tu vymenim uz je objednana jenze jsem zjistil ze je praskla i ta spodni primo v miste kde sou spojeny....a tu jaksi nemuzu najit... :-(

jj tu vymenim uz je objednana jenze jsem zjistil ze je praskla i ta spodni primo v miste kde sou spojeny....a tu jaksi nemuzu najit... :-(

hadiceobr2.jpg

Upraveno od Zdeny1.8T

  • Autor

paradni diky moc :)

  • 1 měsíc později...

tak ja uz sem svoji zavadu nasel...nechapu ze sem to nevidel driv...mel sem jednu prasklou hadici......

post-46942-084277700 1281206792_thumb.jp

nevite nekdo co je to za hadici? z tech cisel co tam sou sem trochu magor

Tak toto na mojem AGU asi není, pač jsem hledal a nenašel. Taky mi to nejede a nevím proč, zkoušel jsem diagnostiku - nic neukázala. N75 je v pořádku, vyměnil jsem podtlakový hadičky, taky beze změny. Může někdo poradit co dál?

Tak toto na mojem AGU asi není, pač jsem hledal a nenašel. Taky mi to nejede a nevím proč, zkoušel jsem diagnostiku - nic neukázala. N75 je v pořádku, vyměnil jsem podtlakový hadičky, taky beze změny. Může někdo poradit co dál?

A co máš za problém?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.