millhauz Posted June 27, 2010 Share Posted June 27, 2010 zdravim vas potreboval bych radu posledni dobou se mi zda ze po seslapnuti plynu a sepnuti turba turbo fouka nejak moc a auto nejede...jel sem i v jine oktavce se stejnym motorem a motor byl mnohem tissi a foukani skoro nebylo slyset.... co bych mel zkontrolovat popripade kde to co mam zkontrolovat najdu? diky za vsechny rady Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ToonyCZ Posted June 28, 2010 Share Posted June 28, 2010 (edited) Ahoj, mě se taky zdá to samé - turbo píská, odfukuje pomalu jako by tam byl blowoff, ale zdá se mi, že auto netáhne jako dřív, skoro ani nepoznám kdy zabere turbo. VAG mi nic neukazuje. Mám AGU a v rodině je ješte AUM a to je uplně jiný kafe. Přitom max rychlost je v pohodě. Prý můžou to být dírky v podtlakových hadicích - nic jsem nenašel, napadá mě ještě vyčistit chladič stlačeného vzduchu (ten v pravo v nárazníku) - ještě jsem se k tomu nedostal. Také prosím o nějakou radu. Děkuji. Edited June 28, 2010 by ToonyCZ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
millhauz Posted June 28, 2010 Author Share Posted June 28, 2010 Ahoj, mě se taky zdá to samé - turbo píská, odfukuje pomalu jako by tam byl blowoff, ale zdá se mi, že auto netáhne jako dřív, skoro ani nepoznám kdy zabere turbo. VAG mi nic neukazuje. Mám AGU a v rodině je ješte AUM a to je uplně jiný kafe. Přitom max rychlost je v pohodě. Prý můžou to být dírky v podtlakových hadicích - nic jsem nenašel, napadá mě ještě vyčistit chladič stlačeného vzduchu (ten v pravo v nárazníku) - ještě jsem se k tomu nedostal. Také prosím o nějakou radu. Děkuji. presne...max rychlost je ok a VAG taky nic nerika......ale proste to nejede...netahne...je to strasne liny...a neni to benzinem z Unicornu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samuelson222 Posted July 5, 2010 Share Posted July 5, 2010 presne...max rychlost je ok a VAG taky nic nerika......ale proste to nejede...netahne...je to strasne liny...a neni to benzinem z Unicornu cafte , ja som novy (SR) mam 1.8 20V turbo AGU ... je to lenive pretoze turbo ma vacsiu namahu , ma problem s TEPLYM vzduchom = vacsie tocky , je ho viac pocut "fukanie" ale problem s tahom som este nepocitil .. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zdeny1.8T Posted July 7, 2010 Share Posted July 7, 2010 (edited) Tohle by mě také zajímalo... Někdo nějaký nápad? Edited July 7, 2010 by Zdeny1.8T Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ToonyCZ Posted July 21, 2010 Share Posted July 21, 2010 Tak jsem pri vymene rozvodu vyndal i chladic stlac. vzduchu a byl celekm čistý až na tu horni hadici, která byla špatně nasazená a byla špinavá od oleje, tak jsem to vycistil, vyfoukal a je to pořád stejné:-( Předpokládám, že stopy oleje by v těch hadicích být vůbec neměly? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zdeny1.8T Posted July 26, 2010 Share Posted July 26, 2010 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samuelson222 Posted July 26, 2010 Share Posted July 26, 2010 skus pozriet ci neni niekde mikro prasklinka na slimakovi (turbe) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samuelson222 Posted July 26, 2010 Share Posted July 26, 2010 skus pozriet ci neni niekde mikro prasklinka na slimakovi (turbe) dufam ze sa obcas staras o turbo , !chladenie! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zdeny1.8T Posted August 6, 2010 Share Posted August 6, 2010 Nikdo žádný nápad? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jessy Posted August 7, 2010 Share Posted August 7, 2010 Najskôr by to chcelo zmerať tlak, aký turbo vyvinie (myslím že to ide aj cez VAG). Podľa toho poznáš kde je probl. Stopy oleja v intercool. sú bežné (pokiaľ ho tam není moc). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
millhauz Posted August 7, 2010 Author Share Posted August 7, 2010 (edited) tak ja uz sem svoji zavadu nasel...nechapu ze sem to nevidel driv...mel sem jednu prasklou hadici...... nevite nekdo co je to za hadici? z tech cisel co tam sou sem trochu magor Edited August 7, 2010 by millhauz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zdeny1.8T Posted August 30, 2010 Share Posted August 30, 2010 tak ja uz sem svoji zavadu nasel...nechapu ze sem to nevidel driv...mel sem jednu prasklou hadici...... nevite nekdo co je to za hadici? z tech cisel co tam sou sem trochu magor Měla by to být tahle: http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/06a103221bh-trubka-odvetrani-octavia.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nosal Posted August 30, 2010 Share Posted August 30, 2010 Je to ona : 06a103221bh - cena asi 1k korun. Kam jsi koukal, vždyť je to úplně nahoře. Já to měl taky děravý, ale řekl bych, že to tvůj problém neřeší, bo to je pro odvětrání motoru. S tlakovanou částí za turbem to nemá nic společnýho - hadice končí přetkalovým ventilem, takže by to tudy nemělo přisávat... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eresto Posted August 30, 2010 Share Posted August 30, 2010 Tato hadica je uplne bezna vec na 1,8T. Treba skontrolovat celu vetvu od tejto hadice dole az po odvetranie bloku motora. Ak horna bola K.O. tak spodne budu taktiez. K.O. bude najskor aj ventil na odvetrani, pripadne aj prudove cerpadlo pod sanim. Vymenil som tuto vetvu kompletne. Cena cca. 160eur material. Robota vlastna. Zaital spokojnost. Tuk, tuk. Inak auto malo priznaky presne take ako tu vsetci uvadzate. Turbo svistalo, no netlacilo do motora ale von. Sem tam pri jemnom rozbehu bolo citit a pocut roztocenie turba a nasledne okolo 2000 ot. vypadok a zasa roztocenie. Nejak sa to tam hadalo. Robilo to take kratucke pauzicky. Dalej treba skontrolovat aj DV od Boschu. Casto byva prasknuta membrana. Hlavne ak mate najazdene vela kilometrov. Olej v IC je normal ak ho nie je vela - ako tu vyssie uz bolo spominane. Kazde turbo si cez lozisko upusti. V oddeleni Poruchy-zavady som dal kedysi davno par fotiek z opravy. Tema: Spotreba oleja 1,8 T Zasada je, aby bola cela vetva nasavaneho vzduchu tesna. Aj mala netesnost na hadici dokaze viac ci menej rozhodit motor. Zacne svietit kontrolka emisii alebo vobec nic. V mojom pripade VAG nepisal ziadnu takuto zavadu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eresto Posted August 30, 2010 Share Posted August 30, 2010 P.S. s tlakom turba to ma vela spolocneho nakolko tieto vetvy ustia do sacieho potrubia za klapkou. je to vsetko prepojene cez prudove cerpadlo aj s brzdovym posilovacom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nosal Posted September 3, 2010 Share Posted September 3, 2010 to Eresto: dovolím si s tebou nesouhlasit - tato hadice je zakončena jak ty píšeš "proudovým čerpadlem" (pro ostatní VENTIL REGULATORU TLAKU , díl:034 129 101 . Je to jednocestný ventil, který se otevírá pouze, když je v motorovém prostoru tlak, který se "odfoukne" před turbo - tedy ne do vysokotlaké části. Pod sánám je obdobný systém, taktéž s jednocestným ventilem, který odvětrává, jak píšeš za škrtící klapku přímo do sání. Takže pokud jsou oba tyto ventily (včetně hadic a hadiček) v pořádku, tak turbo nesmí tlačit do klikové skříně ani do horní části motoru. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
millhauz Posted September 3, 2010 Author Share Posted September 3, 2010 chlapi tak jak.....co teda vymenit popripade jak to muzu zkontrolovat? ted sem z toho jelen =) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Albert Posted September 4, 2010 Share Posted September 4, 2010 Mám dojem, že Eresto myslí něco jiného. Je to takový plastový element se třemi vývody, umístěný pod secím potrubím na hadicích. Číslo dílu nevím. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zdeny1.8T Posted September 4, 2010 Share Posted September 4, 2010 (edited) chlapi tak jak.....co teda vymenit popripade jak to muzu zkontrolovat? ted sem z toho jelen =) Tak myslím, že tu prasklou hadici vyměnit určitě a pak uvidíš. Máš ji třeba tady: http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/06a103221bh-trubka-odvetrani-octavia.html Edited September 4, 2010 by Zdeny1.8T Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
millhauz Posted September 4, 2010 Author Share Posted September 4, 2010 jj tu vymenim uz je objednana jenze jsem zjistil ze je praskla i ta spodni primo v miste kde sou spojeny....a tu jaksi nemuzu najit... :-( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zdeny1.8T Posted September 5, 2010 Share Posted September 5, 2010 (edited) jj tu vymenim uz je objednana jenze jsem zjistil ze je praskla i ta spodni primo v miste kde sou spojeny....a tu jaksi nemuzu najit... :-( Edited September 5, 2010 by Zdeny1.8T Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
millhauz Posted September 5, 2010 Author Share Posted September 5, 2010 paradni diky moc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pajk85 Posted October 12, 2010 Share Posted October 12, 2010 tak ja uz sem svoji zavadu nasel...nechapu ze sem to nevidel driv...mel sem jednu prasklou hadici...... nevite nekdo co je to za hadici? z tech cisel co tam sou sem trochu magor Tak toto na mojem AGU asi není, pač jsem hledal a nenašel. Taky mi to nejede a nevím proč, zkoušel jsem diagnostiku - nic neukázala. N75 je v pořádku, vyměnil jsem podtlakový hadičky, taky beze změny. Může někdo poradit co dál? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benik1 Posted October 12, 2010 Share Posted October 12, 2010 Tak toto na mojem AGU asi není, pač jsem hledal a nenašel. Taky mi to nejede a nevím proč, zkoušel jsem diagnostiku - nic neukázala. N75 je v pořádku, vyměnil jsem podtlakový hadičky, taky beze změny. Může někdo poradit co dál? A co máš za problém? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.