Zdeny1.8T Vloženo 12. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2010 Ani já jsem svůj problém zatím nevyřešil, popisuji ho tady: http://forum.skodahome.cz/topic/94941-18t-netahne-jak-by-mela Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdeny1.8T Vloženo 12. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2010 Tak toto na mojem AGU asi není, pač jsem hledal a nenašel. Taky mi to nejede a nevím proč, zkoušel jsem diagnostiku - nic neukázala. N75 je v pořádku, vyměnil jsem podtlakový hadičky, taky beze změny. Může někdo poradit co dál? Taky to mám na AGU trochu jinak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
millhauz Vloženo 5. Duben 2011 Autor Sdílet Vloženo 5. Duben 2011 Tak konecne hadice vymeneny...driv sem se k tomu nedostal pac auto stejne stalo, fouka jak novy a neni problem ( az na ty2 zapalovaci civky co sem musel menit pac se kokte nechtelo jet ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fester777 Vloženo 30. Duben 2011 Sdílet Vloženo 30. Duben 2011 na skoda forach sa toho clovek vela nedozvie tak sem dam moju skusenost a to pre ludi s motorom AGU. Na predoslej strane je obrazok s odvetranim , tam nech si to pozorne prezru aj ked to neni uplne rovnake . Ja mam AGU a hadica odvetrania (na obrazku je to cislo 2) je ako keby odseknuta v mieste uchytky (cislo 8) , cize tam len volne drzi a vo vnutri je plna bordelu cca.polovicka priemeru hadice je plna bordelu. Vela zdaru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hawkehi Vloženo 29. Květen 2011 Sdílet Vloženo 29. Květen 2011 Nevím kam s tím,takže to napíšu sem.V poslední době nejsem s tahem motoru taky spokojen, tuším, že bude dosluhovat turbo. Na VAGu se mi teď ale objedvují tyto hlášky: 16500 - cidlo teploty chlad.kapal.nesmyslny signal (G62) 35-10 - - - Intermittent 00561 - prizpusobeni smesi 14-00 - adaptacni hranice (soucet) prekrocena - čidlo teploty jsem vyměnil, hlášky zůstávají. - taky se mi stává,že když nastartuju, tak to někdy jakoby "zalape" po dechu,ale pak to tak tak naskočí.Spíš se to stává při studeném startu. - taky spotřeba benzinu je v posledních měsících větší cca o 2 litry víc. Můžete někdo poradit? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Zatloukal Vloženo 4. Červen 2011 Sdílet Vloženo 4. Červen 2011 Je to ona : 06a103221bh - cena asi 1k korun. Kam jsi koukal, vždyť je to úplně nahoře. Já to měl taky děravý, ale řekl bych, že to tvůj problém neřeší, bo to je pro odvětrání motoru. S tlakovanou částí za turbem to nemá nic společnýho - hadice končí přetkalovým ventilem, takže by to tudy nemělo přisávat... hoj nemáš pravdu, ten pretlakový ventil pracuje uplne obráceně....když je motor v klidu je otevreny a kdyz chce tahat, tak se uzavira... znamená to primou diru do sani... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.