Říjen 12, 201014 r Ani já jsem svůj problém zatím nevyřešil, popisuji ho tady: http://forum.skodahome.cz/topic/94941-18t-netahne-jak-by-mela
Říjen 12, 201014 r Tak toto na mojem AGU asi není, pač jsem hledal a nenašel. Taky mi to nejede a nevím proč, zkoušel jsem diagnostiku - nic neukázala. N75 je v pořádku, vyměnil jsem podtlakový hadičky, taky beze změny. Může někdo poradit co dál? Taky to mám na AGU trochu jinak.
Duben 5, 201114 r Autor Tak konecne hadice vymeneny...driv sem se k tomu nedostal pac auto stejne stalo, fouka jak novy a neni problem ( az na ty2 zapalovaci civky co sem musel menit pac se kokte nechtelo jet )
Duben 30, 201114 r na skoda forach sa toho clovek vela nedozvie tak sem dam moju skusenost a to pre ludi s motorom AGU. Na predoslej strane je obrazok s odvetranim , tam nech si to pozorne prezru aj ked to neni uplne rovnake . Ja mam AGU a hadica odvetrania (na obrazku je to cislo 2) je ako keby odseknuta v mieste uchytky (cislo 8) , cize tam len volne drzi a vo vnutri je plna bordelu cca.polovicka priemeru hadice je plna bordelu. Vela zdaru
Květen 29, 201114 r Nevím kam s tím,takže to napíšu sem.V poslední době nejsem s tahem motoru taky spokojen, tuším, že bude dosluhovat turbo. Na VAGu se mi teď ale objedvují tyto hlášky: 16500 - cidlo teploty chlad.kapal.nesmyslny signal (G62) 35-10 - - - Intermittent 00561 - prizpusobeni smesi 14-00 - adaptacni hranice (soucet) prekrocena - čidlo teploty jsem vyměnil, hlášky zůstávají. - taky se mi stává,že když nastartuju, tak to někdy jakoby "zalape" po dechu,ale pak to tak tak naskočí.Spíš se to stává při studeném startu. - taky spotřeba benzinu je v posledních měsících větší cca o 2 litry víc. Můžete někdo poradit? Díky
Červen 4, 201114 r Je to ona : 06a103221bh - cena asi 1k korun. Kam jsi koukal, vždyť je to úplně nahoře. Já to měl taky děravý, ale řekl bych, že to tvůj problém neřeší, bo to je pro odvětrání motoru. S tlakovanou částí za turbem to nemá nic společnýho - hadice končí přetkalovým ventilem, takže by to tudy nemělo přisávat... hoj nemáš pravdu, ten pretlakový ventil pracuje uplne obráceně....když je motor v klidu je otevreny a kdyz chce tahat, tak se uzavira... znamená to primou diru do sani...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.