šakalino Vloženo 1. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2016 (editace) to jsem tez vygooglil. ovsem nejsem zadny profi mechanik a tak nevim zda mam cistit senzor nebo egr ventil, nebo hledat problem jinde. Editováno: 1. Říjen 2016, autor: šakalino Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosmicboy Vloženo 9. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2016 Na úvod se omlouvám za založení tohoto tématu, ale na netu se mi moc odpovědí najít nepodařilo a podobné téma v rozcestníku tohoto fóra nefunguje. Fabia I, motor 1,2 HTP 47 kW, 2004, 265 tis. km. Dnes ráno (teplota venku -3°C) poprvé problém se startem - auto nastartovalo až napotřetí. To ale není takový problém, horší je podle mě druhá věc - ihned po přidání plynu se začal motor dusit až skoro ke chcípnutí. Po sundání nohy z plynu se vzpamatoval a nechcípnul, otáčky se ustálily. Druhé přidání, opět to samé. Až cca. po minutě (asi drobné ohřátí motoru) začalo být vše OK. Baterie se stará cca. 2 roky (Varta Silver 52 Ah), v létě vyčištěna škrtící klapka, svíčky měněny před 30 tis. km. Jediná oprava před cca. měsícem byla výměna čidla teploty chladící kapaliny, protože jsem s tím neprošel na emisích. Podle diskuzí jinde by to mohly být zapalovací cívky nebo to čidlo. Ale nevím... Poradíte, prosím? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 9. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2016 Mrkal jsi na to Vagem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosmicboy Vloženo 10. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2016 Dnes ráno se situace opakovala, dokonce během těch 3 startů problikla i kontrolka oleje. Ale tipuji, že olej bude OK, hladina je v pořádku. VAGem jsem na to kouknul včera odpoledne: 1. 17811 - System zpetneho vedeni vyfukovych plynu Regulacni odchylka P1403 - 35-00 - - 2. 17851 - Potenciometr zpetneho vedeni vyfukovych plynu (G212) Signal prilis maly P1443 - 35-10 - - - Sporadicky 3. 16502 - Snimac teploty chladici kapaliny (G62) Signal prilis velky P0118 - 35-00 - - ad 1) To je podle mě EGR ventil, tato závada je na autě už několik let ad 2) Zde netuším ad 3) To je onen snímač. Nicméně stejnou chybu to psalo i před jeho výměnou Takže selským rozumem si říákám, že buď je opět vadný senzor (může se stát) nebo je závada jinde. A teď babo raď :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fosgen Vloženo 10. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2016 Zkus vyndat čidlo a doma proměř měřákem hodnoty podle teploty. Hoď to do horké vody a měř. Měl jsem dva nové a byly vadné. porucha snímače teploty.txt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosmicboy Vloženo 15. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2016 Problém vyřešen ! O co šlo (snad to třeba někomu v budoucnu také pomůže... Problém byl skutečně u čidla chladící kapiliny, ale ne přímo čidlem. Do něj totiž vedou 2 kabely - modrý a hnědý. A ten modrý byl úplně přetržený, hnědý byl dost "načatý." Bohužel to nebylo na první pohled vidět, protože jsou oba kablíky schované ve společné černé bužírce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bibi640 Vloženo 30. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2017 Zdravím, mám Fabii 1,2HTP 47kW, 2005, 202 000 km, LPG. Poslední půl rok pozoruji delší startování zejména za studena. Dříve startoval na škrk, teď už tak 3 vteřiny musím točit. Naskočí normálně i volnoběh hned po startu drží krásně i pěkne jede. Svíčky vyměněny. Vyměněno i palivové čerpadlo, protože již dávalo slabý tlak, ale startování se nezlepšilo. I když jezdím na LPG tak na benzin stejně startuje a zahřívá se. Pročítal sem forum a kdo měl problém ze startováním tak všichni měli problém spojený i se skapáváním a špatným volnoběhem. Mě to jede jak na benzin tak na LPG krásně. Neví někdo čím by to mohlo byt? Díky za tipy a nápady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Thoumes Vloženo 14. Červen 2018 Sdílet Vloženo 14. Červen 2018 Zdravím, Mám problém se startem u me Fabie, auto špatně startuje pouze za studena. Např. pokud auto stoji přes noc pred barakem a rano chci jet do práce, tak mi nechce chytnout. Přijdu odpoledne z práce sednu do auto a na poprvé chytne. Není to pravidlem, auto občas chytí na poprvé, občas na potřetí, atd.. Jak mile nastaruji, tak žádné další problemy nemám. Po nastartování, to mohu chcipnout a pak to startuje už napoprvé furt. Více méně se jedna o první start. U auta jsem již vyměnil svíčky, palivový filtr, vzduchový filtr, sytíci klapka vyčištěna, čidlo na teplotu a tlak vzduchu vyměněno a čerpadlo nabírá. Jsem z toho zoufalý, díky moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
funny2018 Vloženo 19. Září 2018 Sdílet Vloženo 19. Září 2018 Caute chalani , Prosim Vas vedeli by ste mi pomoct ? Mam problem so studenym startom auto sice nastartuje ale do 10 sekund zacne chrchlat a nakoniec skape. 2 start je to iste a 3 start uz zacnu otacky skakat ako keby sa to snazilo dorovnat do volnobeznych otaciek , a potom sa to ustali . Ked je motor teply tak je to bez problemov , LPG tam neni namontovane . Vymenil som aj cidlo teploty chladiacej kvapaliny /origos/ a nic , chybovy kod ziadny . , zbadal som len ze mi vyskocila hodnota na pocitadle vynechania zapalenia na prvom valci az na 5 ostatne valce su 0 . kuknem zajtra sviecky este ale menim to pravidelne kazdy 60 000. auto ma 175 000 . Mal by niekto prirucku ze ake hodnoty su spravne na volnobeh pri studenom a pri teplom motore ? Dakujem za rady . Zajtra pridam video ze co to robii . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 20. Září 2018 Sdílet Vloženo 20. Září 2018 šesti ventil, nebo dvanácti? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mates118 Vloženo 9. Červen 2019 Sdílet Vloženo 9. Červen 2019 ahoj,nějak mě začala špatně startovat Fabia.Myslíte že je špatné čidlo polohy vačkové hřídele?Je to složité na výměnu nebo to mám dát do servisu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 25. Červen 2019 Sdílet Vloženo 25. Červen 2019 no dle těch chyb bych ty špatné starty přičítal spíše té chybě s teplotním čidlem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
interier.michal Vloženo 14. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2019 Dobrý den, potřebuji poradit. Mám Fabii 1.2 HTP + LPG. Při startu studeného motoru a vzduch 20 c rozhozene otáčky a motor chcipa dokud se trošku nezahřeje.Když je venku 12c tak nastartuje za jízdy je celkově auto při přidávání plynu lenive. Na plyn vše ok aninecukne. Vyměněné vstřiky, benzínové čerpadlo, palivový filtr,teplotní čidlo. Diagnostika nic neukazuje ani plynová ani benzínová. Děkuji za každou radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rostišrot Vloženo 12. Srpen 2019 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2019 (editace) Zdravíčko, Mám tady jistý problém s Fábii od mamky a už nevím co dál vyzkoušet. (Celý problém, který zde popisuji jsem i natočil a přikládám dolů). Auto se koupilo nedávno, je to Fábie 1.2 HTP 47kW r.v. 2007 (původ ČR, vedena serviska do posledního km, dle servisky auto pravidelně dostávalo co mělo). Problém je následovný, vždy když se přijde ráno do auta, tak první start je úplně hrozný, startér točí pak auto chytne, ale motor se doslova třese pár sekund...po chvilce se ale dostanou otáčky a vše do normálu a už jede motor jak má, pak už je každý další start úplně v pohodě. Jen ten první dělá problémy (někdy chytne třeba až na po páté, ale pak se vše ustálí a už každý další start v pohodě až do druhého dne, nebo do doby kdy auto několik hodin stojí). Jelikož se to začalo dít hned chvíli po pořízení auta, tak v rámci "záruky" nám to bývaly majitel což je i známý a automechanik vzal s tím, že údajně vyměnil všechny svíčky + jednu cívku + čidlo teploty vody preventivně. Chvíli se zdálo, že je po problému, ale začalo to zase. Tak jsem si řekl, že to zkusím sám, ale už nevím co dál. Diagnostika mi nevypisuje žádnou závadu, měřil jsem tlaky - taky ok. Pak jsem ještě vyměnil palivový filtr, zda by náhodou nemohl byt přicpaný a taky nic. Nejsem moc znalec benzínu, já měl všechny své auta TDI a tady nějak nevím kudy kam. Napadá někoho něco? Čím to může být? Podotýkám, že svíčky a cívky jsem neměnil já osobně a tudíž ani nemám žádnou jistotu, že to bylo fakt v rámci té záruky poctivě vyměněno, takže pokud by se někomu mohlo zdát, že to může být tím, tak to udělám "znova". Budu rád za každý TIP na možnou příčinu, mamina už je nešťastná, chce se už auta zbavit, ale v takovém stavu ho stejně prodávat nemohu, navíc mimo toto je auto v TOP technickém stavu, takže by to byla i škoda. Dolů dávám odkazy na dva natočené videa startování (zrovna na těchto záznamech jsou starty ještě relativně dobré, někdy to takto chytne a zdechne a musí se na vícekrát než chytne na stálo). Díky předem za reakce 20190812_132100.mp4 20190714_150955.mp4 Editováno: 12. Srpen 2019, autor: Rostišrot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 12. Srpen 2019 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2019 řeším teď naprosto totožný problém u našeho rooma, je to taky HTP, nicméně kód motoru BZG. Ale musím říci, že ten start je jak přes kopírák. Taktéž žádné chyby, palivový filtr měněn před dvěma roky, na prvním válci černější svíčka, svíčky mi měnil servisák, ačkoliv bylo na těch "mojich" jen cc 5 000km (ale to on nevěděl). Pak jsem po něm chtěl, aby mrkl na čerpadlo, poslední dobou je nebylo při otevření dveří moc slyšet. Tvrdil že na něm nic není a chtěl jsem aby měřil tlak na liště, jakmile s ním ale začal šachovat, naráz nedostal na lištu více jak 2 Bary a nebyl schopen to nastartovat už vůbec. Takže jsem koupil new čerpadlo, nechal je vyměnit. Pak už tlak OK. Nicméně první start zase nic moc. Když jsem auto přebral, zkoušel jsem na VAGu experimentovat sám za jízdy, a zjistil jsem, že tam sem tam naskáče pár vynechání zážehů na prvním válci (v řádech jednotek), takže jsem ještě objednal vstřik na první válec (měnil jsme tento rovněž před dvěma roky, protože vynechávalo vstřikování přímo brutálně). Po výměně vstřiku se to zlepšilo, ovšem jak stojí auto více jak den, ten první start je špatný, než se to rozběhne. Ještě mám poslední tip, že bude špatné těsnění pod sáním a bude to přisávat někde vzduch, protože podle toho startu, mi to furt přijde jako nesprávně nastavená směs (málo benzínu, nebo moc vzduchu), než se s tím po pak dvou třech vteřinách popasuje jednotka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xp3 Vloženo 12. Srpen 2019 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2019 Mam to na Roomsteru BZG take uz 3 roky, ale jen pri startovani pri venkovni teplote 18 az 22 stupnu, pri mensi i vetsi teplote startuje bez problemu, i za hlubokoho mrazu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slas Vloženo 10. Září 2019 Sdílet Vloženo 10. Září 2019 je to chyba softvéru, treba v škodovke na online diagnostike prepálit riadiacu jednotku motoru. Dal som to spraviť a odvtedy pokoj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 10. Září 2019 Sdílet Vloženo 10. Září 2019 to jsem si taky říkal, jestli by to nechtělo udělat nějaký flash jednotky. Máš k tomu více informací? Kdy jsi tak dělal? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slas Vloženo 10. Září 2019 Sdílet Vloženo 10. Září 2019 Pozriem doma či nemám k tomu niečo ešte popísané, ale tiež som nad tým maturoval dosť dlho, až kým som sa tu na fóre nedozvedel, že bola nejaká akcia, že to robili v rámci garančky... Ja som auto kúpil jazdené tak to neviem ako to bolo s predošlým majiteľom... Ale išiel som do autorizovaného servisu Škoda a povedal som že potrebujem zistiť akú verziu softu mám v RJ motora, lebo som mal info, že od nejakej verzie to rieši upgrade... Pozerali na mňa, že odkiaľ mám tieto ingormácie a keď som trval na tom, tak mi to spravili, s tým že negarantujú... Nahrali mi nový soft... Dosť vysoké číslo verzie oproti tej mojej.. Zaplatil som cca15 €, poďakoval a už viac ma nevideli, lebo odvtedy som už tento problém nemal :) Robili mi to asi cca 2,5 roku dozadu a to som riešil rok tento problém, lebo to robilo len ráno pri prvom štartovaní auta a aj to len v určitých teplotných rozsahoch. Auto mám r. v. 2006 Roomster 1,2 htp 47 kW. A som spokojný :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 10. Září 2019 Sdílet Vloženo 10. Září 2019 je otázka, zda to platí i pro ostatní kódy motoru, já mám třeba BZG 51kW (2007), ty budeš mít jiný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bouchy Vloženo 11. Září 2019 Sdílet Vloženo 11. Září 2019 Ještě bych zkontroloval stav vstřikovačů. Co když jsou zalepené pryskyřicí a při startu se nasytí (tudíž motor nedostává dost bohatou směs) a až při určité teplotě pustí? Ten volnoběh na studeném motoru je sakra nízký. Úsady z dnešního benzínu pak jsou samozřejmě všude ve válci, na pístu, ve spalovací komoře, na svíčkách,... jen moje hypotéza, ale pár lidí už podobnou věc řešilo a stálo je to pár baterek, startérů... nakonec to bylo tohle. V teplého motoru se to (zřejmě) neprojeví. Nevim, zda zrovna HTP je na to citlivé. Aditivace čističem preventivně je jasná. Na opravy v tomto případě bych si dal pozor. Všechno by mělo být aspoň originál, ne-li lepší; což ovšem asi nebude tento případ.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vojta91 Vloženo 29. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2019 Ahoj všem, žena má ráno problém s naší F1 (1.2 40kW, kód AWY) se startováním (dnes poprvé mrzlo..)..dnes nastartovala až na 3tí pokus, první 2 nastartovala (podotýkám na všecky válce), otáčky vyskočili na 1200cca a auto chcíplo, naskočilo na 3tí pokus s troškou plynu, a drželo nějakých 1200-1300ot., pak odjela úplně normálně jako vždycky - nepřehřívá se, teplotu drží, zaparkovala po 10km v práci..po 2 hodinách zkusmo nastartovala napoprvé bez jakýchkoliv problémů. Otázka je..co by to mohlo způsobovat ? Nesvítí žádná kontrolka ani motoru, auto jede normálně, necuká se, netřepe.. Mám podezření na baterku jakoby neudržela auto v chodu nastartované ale startérem otočí, měnil jsem v pátek spínač na brzdy který se zasekl, a přes noc brzdový světla který se seply vadným spínačem totálně vytloukly baterku do úplnýho mrtva, startovali jsme přes kabely Octavkou, baterka je 2014 nová.. případně svíčky ? Netuším jak byly/nebyly měněny bohužel.. auto má 68k najeto (dle budíků samozřejmě..), olej a filtry mě čekají tento víkend. Díky moc za tipy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vojta91 Vloženo 29. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2019 (editace) Tak už se objevila i kontrolka motoru ? a na světlech volnobeh 1000 až 1100 což je celkem dost po 8km jízdy, po 4hodinach stání opět start napodruhé..po dojezdu na volnobeh do kolony opět otáčky cca 1000 a výš.. Edit: Tak po dnešní kontrole na VAG chyba trvalá ,,16891 P0507 003 - Regulace volnoběhu - Otáčky nad požadovanou hodnotou,, Chyba vymazaná a po cestě 10km se kontrolka neobjevila.. Někdo nějaký nápad ? Byly mi porazeny kouknout na hadice v motoru pořádně, vyměnit svíce a filtr vzduchu což jsem stejně chtěl dělat.. :) motor co se cívek týká OK, lambdy taky nehodily chybu.. Editováno: 30. Říjen 2019, autor: Vojta91 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aldino Vloženo 8. Únor 2020 Sdílet Vloženo 8. Únor 2020 Já jsem měl také problémy se studeným startem FABIA combi 2005, 1,2HTP/47kW najeto 192 000 km, a každým dnem se to zhoršovalo. Během jízdy se ale žádná porucha neprojevila. Na diagnostice nebyly žádné chyby, Nakonec se ukázalo, že byly ne zcela vadné zapalovací moduly 1 a 3 válce. Na druhém válci byl zcela vadný zapalovací modul měněn již ve 180 000 km. Měl jsem štěstí, že se moduly zcela zničily až při vyjíždění ze servisu, kdy už se valil kouř z výfuku a válce znatelně vynechávaly. Na vadných zapalovacích modulech byly viditelné deformace ve tvaru kruhu, akorát jsem je nestačil vyfotit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xp3 Vloženo 8. Únor 2020 Sdílet Vloženo 8. Únor 2020 Byly to takove nafouknute boulicky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.