johanes9 Vloženo 8. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2010 zteptat co s tím jedu 75km/h a na světelné tabuli u cesty se ukáže 50km/h děkuji mooc za odpovědi 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 8. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2010 Kolko ti to vlastne ukazuje???? Lebo 50+15 je 65km A nie 75km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pe3k Vloženo 8. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2010 zteptat co s tím jedu 75km/h a na světelné tabuli u cesty se ukáže 50km/h děkuji mooc za odpovědi Skús to zmerať pomocou GPS. Mne pri 60 km/h ukazuje 52 km/h.Myslím že to je najpresnejšie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
johanes9 Vloženo 9. Červenec 2010 Autor Sdílet Vloženo 9. Červenec 2010 Kolko ti to vlastne ukazuje???? Lebo 50+15 je 65km A nie 75km jj 65 mě to ukazuje při 50 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joppien Vloženo 15. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2010 To se mi už taky stalo mockrát na služebkách s tím, že ta světelná tabule, která Ti ukazuje Tvou rychlost byla špatně nastavená V jedné vesničce měli na cca dva měsíce špatně nastavenou tabuli, neboť při mé rychlosti i všem řidičům, při 50 km/h ukazovala 80-90 km/h Jak již tu bylo psáno, ověříš si to snadno pomocí navigačky, ta moje navigačka vždycky ukazuje jen o 1-2 km/h míň a nebo jezdi na jiných místech na pár jiných světelných tabulí s rychlostí a uvidíš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
johanes9 Vloženo 19. Červenec 2010 Autor Sdílet Vloženo 19. Červenec 2010 právě že jsem to zkoušel navigací tak nevím čím to bude Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 19. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2010 vytáhnout budíky ven, opatrně převléknout ručku přes doraz na nule a uvidíš kam ručka doputuje. Zapamatuj si, nebo čmrkni obyč tužkou polohu, stáhni ručku z osky a navlékni ji o těch 15km do mínusu tedy ještě více doprava a vyzkoušej v praxi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Burningsoul Vloženo 30. Září 2010 Sdílet Vloženo 30. Září 2010 identický problém, předpokládámže se to neobejde bez svléknutí palubky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 30. Září 2010 Sdílet Vloženo 30. Září 2010 jasně, bez rozborky palubky s ručkou nehneš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 30. Září 2010 Sdílet Vloženo 30. Září 2010 A hlavně, až budeš tu rafiku stahovat z osičky, tak tu osičku včetně toho vratného pérka přilep třeba žvýkačkou ke zbytku přístroje, aby se Ti ani o kousek nepootočila, až budeš rafiku "štelovat" do nové polohy. Mně na Formanu také tachometr ukazoval cca o 20km/h víc (skoro 70 při reálných 50 - ověřeno cejchovaným radarem MP i GPSkou) - a abych se vyhnul problémům s demontáží palubky i samotného rychloměru, začal jsem jezdit podle údaje otáčkoměru. Jednoduše jsem si nechal od známého v dílně překontrolovat otáčkoměr, jestli správně ukazuje (vnějším PALtesterem) a pak přišel ke slovu papír, tužka, kalkulačka a kus špagátu. V knihovně jsem si půjčil příručku o Favoritech/Formanech, opasl jsem si převodové poměry jednotlivých rychlostních stupňů i stálého převodu, špagátem změřil obvod přední gumy, pár vzorečků a vyšlo mi, že pokud se budu držet v uzavřené obci na trojku zhruba do 2600 otáček, na čtyřku asi do 2000 otáček nebo na pětku přibližně do 1500 otáček, žádný poliš si mne kvůli překročení "padesátky" nevychytá. To samé, ale už jen pro pětku - 2500 otáček = "devadesát" a 3550 otáček = "stotřicet". Ve spoustě případů jsem po městě jel rychleji než ostatní - ale pokud jsem se držel s otáčkoměrem v uvedených mezích, nestalo se, že bych "překročil". Vydržel jsem tak jezdit skoro 6 let - a přestože jsem zvyklý jezdit hodně svižně, nestalo se, že by "mne vyhrábli za rychlost" - jako se mi to za stejnou dobu stalo několikrát se služebními auty, kdy jsem se musel smířit s jízdou podle tachometru... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarys Vloženo 30. Září 2010 Sdílet Vloženo 30. Září 2010 (editace) to Ekkar_z_Bastlírny, raději bych upravil rafičku na tachometru, než si nechal překontroloval otáčkoměr a učil se na něm v kolikati otáčkám, při jaké zařazené rychlosti tam mám tolik a tolik km/h. To už pak ten tachometr postrádá účel a zabírá jen místo.. Když píchnu kolo, taky se neučím jezdit jen po zbylých třech.. (doufám, že se neurazíš, je to jen debata, jen mi připadne banální oprava ručičky snažší) a že jsi dostal na služebním autě pokutu za rychlost? No pokud jsi jel ve městě 50km tachometrových, tak se ti to určitě stát nemohlo... s tolerancí by jsi jel tak 45km/h.. a většinou berou až od 53km.. Nejspíš se teď strhne vlna kritiky.. ale co, je to můj názor.. Editováno: 1. Říjen 2010, autor: Jarys Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 1. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2010 Až zkusíš ten tachec rozebrat, zjistíš, jestli to je banalita nebo ne - právě proto že už jsem jich několik měl demontovaných a náhradní jsem neměl, jsem volil tu "náhražku" pomocí otáčkoměru. Tachometry na Favority s nepoškozenou mechanikou totiž byly a jsou i nadále dost nedostatkové zboží - právě proto, že se tak často kazily, hlavně jejich počítadla. Jednoduše jsem nechtěl riskovat, že se mi přístroj dojebe v situaci, kdy bych ho neměl čím nahradit. A právě proto, že vím, jak proměřují tachometry jsem byl zvyklý jezdit i se služebním tak, že rafika ukazovala o něco víc - bohužel, u Fábule i Kokty je ta odchylka menší, než u starších typů - a bylo to v době, kdy se bralo za porušení už dosažení hranice - nebylo jednoznačně řečeno, že i policejní měřiče jsoiu obyčejné měřicí přístroje s chybou a nikdo nerespektoval právě tuto toleranci - dneska bych za tutéž rychlost nedostal ani domluvu, tenkrát jsem si několikrát za spěch poplatil... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.