Publikováno Červenec 25, 201015 r Ahoj Prosím o radu ohledně palivového čerpadla Při otevření dveří se mi neaktivuje palivové čerpadlo a nezačne mi čerpat palivo. Následně mám problém nastartovat . Při zasunutí klíčku se čerpadlo zapne a palivo načerpá. Kde může být problém ? Můžu si tento problém nějak odstranit sám ? Předem děkuji za radu . Prohledával jsem fórum , ale nikde jsem podobný problém nenaše. Jedná se o Fabii I rok výroby 2001 Upraveno Červenec 25, 201015 r od franclik
Červenec 27, 201015 r Aj mne odišli už na oboch stranách tie "spínače" v zámkoch ... a následne sa ani palivové čerpadlo nezapne... Vie mi niekto poradiť ako by som to mohol jednoducho rozchodiť (len to čerpadlo...) že sa nezapne osvetlenie to ma netrapi... napr. mam dorabane dialkove ovl. centralu.... : či by som to mohol napojiť na impulz rele dialkoveho ovl. ??? ten spinač sa mi nechce ani za svet už rozoberať..a to mam doma nahradny
Červenec 27, 201015 r http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/mik83x0xx-mikrospinac-zamku-fabia-octavia.html
Červenec 27, 201015 r To měly fabie I spínání čerpadla při otevření dveří? To ani nevím,teda mě to asi nedělá.
Červenec 28, 201015 r no asi jak ktera - ja ten mikrospinac mam opravenej, ale cerpadlo precerpa stejne po otoceni klicku ve spinacce - zrejme to je tim, ze fabia je socka bez centralu a el.oken - Fabia 1,4 44 kW 2000
Červenec 28, 201015 r Já mám mikrospínač v pohodě,ale čerpadlo mi taky začne makat až po otočení klíčku ve spínačce. 1.4 MPi,44kw,2001.
Červenec 28, 201015 r Mám tiež 1,4mpi 44kw 2001 a pôvodne som čerpanie po otvorení nemal.Po výmene BSG ktorá to podporuje som to chcel nakodovať, ale nešlo to.Tak neviem,či to nemajú iba fabky od nejakého r. v. Mám zato, že 01 asi nie.
Červenec 28, 201015 r Podla mňa to funguje iba u Fabie 1,2 47KW. ani jedna 1,4-ka nečerpala ked som otvoril dvere.
Červenec 29, 201015 r Mě to po otevření dveří předčerpává (F1 1.2 47 kW Elegance 2006). Myslím že je tam nějaký čas. interval když někdo nechá dveře otevřené (mě to čerpá znovu asi po 30 min.). Uvažoval jsem o deaktivaci tohoto předčerpání při otevření auta, když to čerpá ještě znovu při zapnutí zapalování. Ale na druhou stranu už jsem si na to tak zvyknul, že když lezu do auta a neslyším čerpadlo, tak už mi je jasné, že mám přesně 30 sekund na to abych nastartoval, jinak si mě auto samo zamkne. To mi dělá naštěstí jen někdy, asi taky mikrospínač, že? Jinak vše funguje.
Červenec 9, 201114 r Zdravím, nehnevajte sa na mňa s možno blbou otázkou, ale som sviatočný šofér. Mám Fábiu benzín 1.4 r.v. 2000 - najazdených km cca 120 000. Asi dva mesiace bolo auto odstavené a po príchode do garáže som musel vymeniť batériu. Po otočení zapalovania do 1. polohy bolo vždy pred tým počuť typické vrčanie čerpadla. Teraz sa nič také nedeje, štartér motor pretáča no motor nenaštartuje. Známy mi oznámil že mi pravdepodobne odišlo palivové čerpadlo / prud do neho po otočení kluča ide / Je možná ešte iná závada ??? / poistka, EPC..... / Vďaka za každú radu. Upraveno Červenec 9, 201114 r od *Roman*
Červenec 10, 201114 r A nějaká chyba ti svítí?Právě zrovna třeba to EPC? Určitě nech nejdřív načíst chyby motoru, zkontroluj všechny pojstky (nejen ty na boku palubovky ale i ty v motoru) a podle toho se uvidí, jinak nejsem si jistý jestli není pojstka přímo na tom čerpadle?Ale to určitě poradí zdatnější kolegové ode mě to ber pouze jako nějaký nástřel kam se koukat.
Červenec 10, 201114 r čerpadlu elektricky provest test akčních členů ve vagu. pokud nebude slyšet, vyndat a zkusit rozhýbat.
Červenec 10, 201114 r Kořas, Alma dík za tipy. EPC kontrolka počas štartu svieti, ale tá svietila aj v dobe funkčnosti a po naštartovaní zhasla. Skúsim mrknút ešte na poistky. prípadne rozhýbať čerpadlo, ale tak to vypadá že ma výmena čerpadla neminie s cca 70-100 €. Dík ešte raz
Červenec 10, 201114 r Jak jsi Romane zjistil že jde do čerpadla proud? Pokud digitálem tak bych tomu moc nevěřil. Nejlepší žárovkovou zkoušečkou a pak bych štípnul kabel u nádrže měl by to být modrý a do čerpadla pustit proud na přímo. Raději tedy třeba přes zásuvku zapalovače aby to bylo jištěný.
Červenec 13, 201114 r Jak jsi Romane zjistil že jde do čerpadla proud? Pokud digitálem tak bych tomu............ Prúd do čerpadla bol pripájaný priamo z batérie a nič. To znamená že čerpadlo je buď v háji, alebo je zapečený motorek... Tak či tak narazil som na ďalší problém, na povolenie hornej matice existuje špeciálny nástavec / je označený MP 1-227 /. Jo ale kde ho zohnať ??? Tak mi poradte trik s čím to po 10 rokoch provozu povoliť bez toho aby som rozmlátil novodurovú maticu - plochý šroubovák jak mi radili tomu len speje.... Upraveno Červenec 13, 201114 r od *Roman*
Červenec 14, 201114 r u 15 let staré Feldy jsem tu matici povolil bez problému poklepáváním kladivem na plochý šroubovák a věřím že jsem to dělal jako první od výroby , tak se toho neboj
Listopad 24, 201311 r Ráno jsem nasedl do auta, otočil klíčkem a startér točil, ale auto nic. Hned při druhém otočení klíčku mi byló divné, že neslyším čerpadlo. Odpoledne jsem to zkusil znovu a čerpadlo nebylo slyšet. Pojistky ok, vag nehlásil žádnou závadu, tak jsem se rozhodnul zkusit čerpadlo na tvrdo s nataženým kabelem od baterky. I tak čerpadlo ani tuk. Tím pádem si myslím, že je KO. Jelikož tam nebyly značeny póly, tak se pro jistotu ptám jestli jsem to zkusil správně? Na obrázku jsem to popsal. Krajní napětí (modrobílý + a hnědofialový -) dva pro měření hladiny paliva. Jak se dá zadat příkaz čerpadlu přes VCDS, aby pumpovalo? Upraveno Listopad 24, 201311 r od ruger
Listopad 24, 201311 r Ano tie krajne su motorček. na VCDS motor, akčne členy. Ale to ti už je nanič ked vieš že kde je chyba.
Prosinec 8, 201311 r Ahoj, pokud ho máš odkrytý jako na fotce musíš to jen slyšet jestli seplo. Při odemčení auta a otevření dveří, nebo po otočením klíčku do první polohy natlakuje systém. A to je slyšet takovej bzukot. Pokud nenatlakuje tak si myslí, že je KO a bude to chtít nový. Nemusíš kupovat celou tu patronu do nádrže, nechá se koupit jen výměnný díl - čerpadlo. Koukám že máš LPG nemůže to taky souviset s ním? Třeba si myslí že jede na LPG a nespíná čerpadlo?
Prosinec 9, 201311 r Tak čerpadlo je už vyměněné. Napřed jsem si to ověřil nataženým kabelem od baterky. Čerpadlo nevrčelo, tak jsem ho vyměnil. Akorát mě překvapilo, že to těsnění bylo rozleptané a rozpadalo se (asi bio složky v benzínu tomu pomohly). V nádrži žádný bordel nebyl, jak někdo uváděl, že tam měl zgelovatělý benzín. Pro jistotu jsem ho, ale vysál a nalil nový. Dal jsem nové čerpadlo a už to šlape. Ještě chci vyměnit palivový filtr.
Červenec 18, 201411 r Chlapi chci se zeptat, mám Fabii 1,4mpi 44ke je normální že pokud otočím klíčem a čerpadlo natlaci benzin tak když to nenastartuju a pootocim do polohy tak už ho nedostanu do stavu kdyby se znovu pokusil ještě něco natlacit? Prostě mi to udělá jen jednou (mám problém se startovanim při studeném motoru, skoro vždy až na 4-7 pokus) podle mě to nedodává směs.
Červenec 18, 201411 r Sice to blbě píšeš, ale asi vím co myslíš. Je to normální, čerpadlo neběží po každém zapnutí zapalování. Je tam nějaká časová prodleva. Poprvé ano, potom když vypneš zapneš tak už ne, ale když to necháš déle vyplé tak zase načerpá. Pokud máš vše OK, -čerpadlo,filtr,svíčky.... tak ta funkce nemá žádný vliv na špatné startování. To máš problém někde jinde. už jsi vyčistil kontakty a zkontroloval to čidlo teploty a tlaku nasávaného vzduchu? Upraveno Červenec 18, 201411 r od Alma
Červen 3, 201510 r No mám podobný problém. Po otvorení dverí sa mi nespúšťa čerpadlo a mam problém naštartovať. Po otvorení dverí sa svetlo interiéru rozsvieti aj reaguje signalizácia zapnutých svetiel. Ak už naštartuje a hneď vypnem motor a znova štartujem tak bez problémov. Robí to len ak auto dlhšie stoji. Chystám sa vymeniť palivový filter a sviečky. Diagnostika neukázala žiadne chyby. Auto je Fabia 1.4 16v 59Kw nájazd 130000km. Ak by niekto vedel poradiť vopred ďakujem. Upraveno Červen 3, 201510 r od redboss
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.