Pawouk Vloženo 19. leden 2011 Autor Sdílet Vloženo 19. leden 2011 Třeba v DP brno je příkaz,že nesmí zastavit motor na točně tuším do deseti minut u tych iveco motorů a ty mají taky vodou chlazený turba. Jo to se zeptej a jestli má převodovku VOITH tak jestli garážmistr používá žalující program Tak motory Iveco nemají hned chcípat,ale deset minut snad není nařízeno čekat. Voith je údajně u těch nových SORek a tam nějaká takový prográmek prý je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ajkpark Vloženo 28. Únor 2011 Sdílet Vloženo 28. Únor 2011 (editace) Tak s FII TSI 63 kW najeto přes 4500 km (v čistě městském provozu) a hladina oleje se drží jak jsem psal v prvním příspěvku. Jinak spotřeba benzínu za poslední měsíc podle PP 7.5 a podle tankování 7.6 l (najeto necelých 2000 km při průměrné rychlosti 34 km/h). Je to nejspíš tím,že se motor zajíždí (i když pocitově to nijak není znát),protože zpočátku byla spotřeba něco málo přes 8 litrů. Ja ti to nechci kazit, ale ta spotreba je teda kruta, asi mas hodne tezkou nohu??? ... protoze ja jezdim stylem, chvili normalne, chvili agresivneji (hlavne taky s ohledem na to, jak se v te Praze da pohybovat), zde jsou moje udaje po 2300km (1,2TSI, 63kW) - podotykam pouze s jednou osobu na palube, tedy se mnou a lehkym bordelem v kufru a za udaje rucim s toleranci 0,3 l/100km)) nocni praha 5,2 l/100km denni praha 6 l/100km dalnice 7,2 l/100km (udrzovani rychlosti 130-140 bez prudkych zrychlovani) - tady jako bohuzel si ten motoro zaslouzi jeste 6 kvalt, a spotreba by i na dalnici byla podle me 5 okresky 4,8-5,2 l/100km (se standarni nohou a sem tam predjedu) Jestli Skodovka nekeca, tak bych se mohl za chivlku dostat na jejich hodnoty ... a na olej schvalne taky mrknu, to by me zajimalo, jak bude zrat Obcas si ale rikam, podle ceho ten pocitac pozna, kdy mi ma poradit, abych preradil an vyssi rychlost, protoze to vam takhle jedu do kopce na 4ku, slysim jak si i zapne turbo, ani ne 2 000 otacek a PC rika, zarad 5ku ... obcas si rikam, ze me primo svadi k podtaceni ... ale zase ho chapu, chce mi usetrit benzin Editováno: 28. Únor 2011, autor: ajkpark Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 28. Únor 2011 Autor Sdílet Vloženo 28. Únor 2011 ajkparku, až budeš mít denně 20 startů, popojíždět jednou 1km, pak 2km, potom 800m, apod., 5 km v celku najedeš jednou za den, tak uvidíš, co to bude žrát. Např. teď v zimě, když je pod nulou, za celý den nevyleze teplota motoru ani na 80 st. ,takže jezdíme s nedostatečně ohřátým motorem. Navíc jsem tady už někde psal, že spotřeba klesla před příchodem mrazů na 7l, pak tedy ovšem stoupla na cca 8l. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ajkpark Vloženo 1. Březen 2011 Sdílet Vloženo 1. Březen 2011 pravdou je, ze ja dycky naten jeden start najedu aspon 15km ... btw, nebylo lepsi na tyhle popojizdecky poridit diesel? .) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 1. Březen 2011 Autor Sdílet Vloženo 1. Březen 2011 Heh, no mně to neříkej. Co dostanu, s tím jezdím, auto koupila firma. Já si myslím, že HTP by stačilo, ropák by se při tomto stylu ježdění v zimě už asi vůbec neohřál... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 4. Březen 2011 Sdílet Vloženo 4. Březen 2011 Nevím kam bych tohle přidal.. V Auto Tipu vyšel srovnávací test spotřeby při 180 km/h diesel vs. benzín a "vyhrál" Roomster 1,2 TSI se spotřebou 18,9 lit !! 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 4. Březen 2011 Sdílet Vloženo 4. Březen 2011 Mě by zajímalo, kolik by si teda ve 180km/h "sosla" moje "čtrnáctka", když 170 jede asi za 10,5-11litrů. Výš mi ji omezovač nepustí... Ale myslím že by to víc jak 12-13l nebylo... Těch 18 a něco u TSIčka je tedy brutál... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 4. Březen 2011 Sdílet Vloženo 4. Březen 2011 Jsem tam zapoměl napsat,že to zkoušeli na dálnici a při dosažení 130 km/h vynulovali počítač,pak to rozjeli na těch 180 a udržovali na vzdálenosti cca 28 km konstatní rychlost-trasa většinou po rovině. No já mám 1,6 tak nevím kolik by papala,ale asi to bude taky pěknej kotel... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarek95 Vloženo 4. Březen 2011 Sdílet Vloženo 4. Březen 2011 (editace) To jsem četl. Faktem je, že Roomster tam byl spolu s Sharanem největší krabice. Kromě této rychlosti všechny vozy testovaly na běžném okruhu, a tam Roomster s TSI vyšel jako druhý nejlepší benzíňák . Editováno: 4. Březen 2011, autor: jarek95 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
galeo Vloženo 4. Březen 2011 Sdílet Vloženo 4. Březen 2011 Mňa by zaujímalo, kde sa dá jazdiť 180 km/h bez pokuty ? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukyssek Vloženo 4. Březen 2011 Sdílet Vloženo 4. Březen 2011 galeo: co třeba německo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarek95 Vloženo 4. Březen 2011 Sdílet Vloženo 4. Březen 2011 Jj test byl prováděn v Německu. Běžný okruh se skládal z okresek, města i dálnice - v tom článku byly podmínky testování popsány. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 4. Březen 2011 Sdílet Vloženo 4. Březen 2011 Je pravda,že ten test zas nemá takovou váhu,páč i v tom Německu většina jezdí těch doporučených 130 km/h. Asi šetří... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 27. Duben 2011 Autor Sdílet Vloženo 27. Duben 2011 Dnes jsem byl se služebáčkem TSI v servisu na doplnění oleje, bylo ho tam těsně pod spodní rysku. Technik vzal litrovku Castrolu, doléval a kontroloval hladinu a zase doléval, až tam nalil celou pikslu . Teprve potom ho tam bylo k horní rysce. Najeto 19 800 km v městském provozu, takže ani ne 5000 km od výměny oleje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Vloženo 27. Duben 2011 Sdílet Vloženo 27. Duben 2011 (editace) myslím že většina oleje odteče přes turbo do sání když jsem viděl svoje sání po 10tis při výměně turba tak jsem se nestíhal divit Editováno: 27. Duben 2011, autor: KoNG Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 27. Duben 2011 Autor Sdílet Vloženo 27. Duben 2011 No jo, ty ale víš jistě, že přes to tvoje turbo valil olej. Mně při výměně turba nikdo nebyl schopen povědět co mu bylo, jen že je v háji... Ale teď jsem si vzpomněl, že jsem na foru dával fotku (ZDE ), kde je z vnější strany zaolejovaná škrtící klapka, to by tomu mohlo odpovídat. Že turbo házelo olej a ten prosáknul přes spoj až ven. No snad proboha nebude turbo znovu v háji? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Vloženo 2. Květen 2011 Sdílet Vloženo 2. Květen 2011 (editace) no pokud by nedávalo ten správný tlak by jsi poznal ale jestli přes něj sere olej to nepoznají ani snímače jedině shodit plastovou trubku mezi turbem a sáním a kouknout jak moc je tam oleje PS: ale já bych v servise reklamoval unikající olej z klapky Editováno: 2. Květen 2011, autor: KoNG Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 2. Květen 2011 Sdílet Vloženo 2. Květen 2011 On ten olej může dělat prasečinu i na turbu, přesněji řečeno na povrchu lopatek - přece jen, rotor má NĚJAKÝ točky a i když je ten olej rozstříknutý do prachových kapének, musejí jejich nárazy s materiálem lopatek vyvádět psí kusy. Pro obeznámenější napíšu jen slova NEVYVÁŽENOST a KAVITACE, případně POVRCHOVÁ EROZE - vůbec bych se nedivil, kdyby tohle dělalo turbu k 1,2TSI větší problémy, než jaké si soudruzi konstruktéři byli ochotní připustit. Přece jen, ty rychlosti minimálně na hranách lopatek jsou hodně vysoko - a rázové vlny spolu s čímkoliv mechanickým dohromady... Běžný prach ze vzduchu sežere vstupní sací filtr, tenhle "olejový prach" ale vzniká až za ním přímo v útrobách turba... Chtělo by to mikrofotograficky vyšetřit povrch nových lopatek - a lopatek těch vyřazených turbokompresorů po 10-15 tisících km, které měnili Pawoukovi, KoNGovi a dalším... Obávám se, že bychom nic hezkého nezjistili. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
R.i.s.a Vloženo 3. Květen 2011 Sdílet Vloženo 3. Květen 2011 Zdravim tak jsem sledoval teplotu oleje a ve meste se pohybuji kolem 80 max zalezi na pocasi a mimo mesto se dostamu max i na 99 a ohledne toho meraku co tam je na pristrojovce tak ten ukazuje na vylys prdel ukazuje 90 a pritom digital ukazuje 50 stupnu maj v tom trosku bordel a jeste jsem zapomel zminit ze mam 1.2 tsi fabia II combi vyroba 6mesic roku 2010 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David C3 Vloženo 3. Květen 2011 Sdílet Vloženo 3. Květen 2011 ten měřak ale ukazuje teploty vody a olej jen na maxidotu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
R.i.s.a Vloženo 3. Květen 2011 Sdílet Vloženo 3. Květen 2011 ten měřak ale ukazuje teploty vody a olej jen na maxidotu aha tak vidis hned jsem o neco chytrejsi jsem jen laik takze sorry Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
R.i.s.a Vloženo 26. Květen 2011 Sdílet Vloženo 26. Květen 2011 Malej dotaz kolik se vejde oleje do 1.2 tsi skoda fabia combi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
grim334 Vloženo 26. Květen 2011 Sdílet Vloženo 26. Květen 2011 viz treba navod strana 206? Staci jen cist a hledat, jinak je to 3,6l Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voltys Vloženo 26. Květen 2011 Sdílet Vloženo 26. Květen 2011 Malej dotaz kolik se vejde oleje do 1.2 tsi skoda fabia combi. Já jsem si ho už vyměňoval. Objem oleje s naplněnym filtrem dle manuálu 3,6l ale to máš přesně půlku na měrce mezi min a max, na max potřebuješ 3,8l Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 26. Květen 2011 Autor Sdílet Vloženo 26. Květen 2011 Dnes jsem byl se služebáčkem TSI v servisu na doplnění oleje,bylo ho tam těsně pod spodní rysku. Technik vzal litrovku Castrolu,doléval a kontroloval hladinu a zase doléval,až tam nalil celou pikslu . Teprve potom ho tam bylo k horní rysce. Najeto 19 800 km v městském provozu,takže ani ne 5000 km od výměny oleje. Dnešní kontrola stavu motorového oleje: přesně na půlce mezi min a max,najeto 21 600. Toto množství zmizelo za 1800 km městského provozu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.