Listopad 8, 200618 r Auto bolo vyrobene v roku 2005 resp. typ schaleny v aprili 2005 podla technicaku. Model 2006 ma nejake ine zapojenie? Predpokladam, ze ano. Zapojnie svorkovnic mam vsak take ake je na obrazku pre MR 2005 zo zaciatku tejto diskusie. V piatok by sa na to mal pozriet nejaky super elektrikarsky fachman zo Skodovky. Mozem vsak zodpovedne prehlasit, ze aj v znackovych servisoch su poriadny hokejisti. Bol som uz v troch a vsade som sa dozvedel, ze to jednoducho nepojde. Podla tvrdenia vyrobcu, to vsak ist vyslovene MUSI. Toto je dovod, preco som sa obratil na Vas odbornikov so skusenostami so ziadostou o radu. Upraveno Listopad 8, 200618 r od HajdmaN
Listopad 9, 200618 r Mam to nakodovane (teda ak mas na mysli aktivaciu kodom 11463), skusal som aj aktivaciu a naslednu deaktivaciu a opat aktivaciu. A nic. Stale rovnaky vysledok. Len pri nacitani chybovych hlasiek odkaz na kanal 66 chybou 45 o nespravnom signale. Avsak je nutne podotknut, ze v kanale 66 su vsetky hodnoty podla manualu OK. Uprimne povedane vobec to nechapem. Ja by som sa chytal tej chyby. A kde mas tu chybu,v BSG - 09 ci v motore-01?
Listopad 9, 200618 r Je to hned na zaciatku pri nacitani skupiny 01 diagnostika motora. Potom v chybovych hlaseniach je hlaska, ktoru popisujem. Vymazanie pamate nepomaha. Skupina 9 pojednava o pripadnych poruchach v bloku BSG?
Listopad 9, 200618 r no ja som sa s podobným problémom stretol u kolegu ked som napojil kabel nie na spínač brzdový ale spojkový. po chvilke jazdy mu zasvietila kontrolka EPC tuším a zostala svietiť. tebe nesvieti na budikoch nijaká chyba? taktiež ktovie ako to v servise montovali resp ako pripojili ten jeden kabel z kabloveho zväzku tempomatu k tomu spinaču brzdovemu pretože sice na navode k inštalacii je kablik aj s dutinkou a pripravenym konektorom ale kablik nič take nemal. u toho kolegu som to nacvakol takou narezavacou pripojkou ktoru som mal k alarmu a koli tomu že ta bola na väčši priemer kablu, neprerezala izolaciu a teda žiadny kontakt nebol nakokniec som došiel na chybu a napajkoval som kablik z tempomatu s kablom zo spinača na novu dutinku a dal do konektoru brzdoveho spinača
Listopad 10, 200618 r Ahoj Chlapi. Je to tak ako pise JaKr, mne podla VAG-u ukazuje, ze je vsetko OK. Aj pri stlacani jednotlivych pedalov. Vtedy automaticky TMP prechadza do stavu RESet. Dnes poobede by som sa mozno mal dozvediet viac. Importer Skoda auto SK mi vybavil nejakeho machra elektrikara SKODA, ktory by sa mal na to pozriet. Poviem vsak pravdu, ze tomu nejako nerozomumiem.
Listopad 10, 200618 r Profor, mne EPC vobec nezasahuje do cinnosti, teda mam na mysli, ze EPC nevykazuje chybu. Keby to bolo zle zapojene, tak by asi VAG na kanale 66 ukazoval, ze to nefacha.
Listopad 10, 200618 r no kolegovi to tiež vykazovalo funkčne tlačitka a pedale a pedale preto lebo tie kontakty vedu priamo do RJ motora čiže tie zobrazi vždy pokial su napajane. odkial si?
Listopad 10, 200618 r Ja som z Piestan a auto mi robili vo Vrbovom, tam je znackovy servis Skoda. Ale ked to takto pises, je mozne, ze by to mohlo byt tym.
Listopad 10, 200618 r Ten TMP je originalny diel Skoda a viedli z neho len dva kable a jedna svorkovnica. Skorkovnica je zapojena do BSG a biely na červenu svorkovnicu PIN 6 a ten posledny do spinaca na brzdovom pedale. Az to sk... oni tak ich tam dnes hadam prichlozdim.
Listopad 10, 200618 r Profor, takze Ty hovoris, ze by to mohlo byt kablom, ktory je na brzdovom pedale, ze je pripojeny zle alebo nema dobry kontakt?
Listopad 10, 200618 r Ten TMP je originalny diel Skoda a viedli z neho len dva kable a jedna svorkovnica. Skorkovnica je zapojena do BSG a biely na červenu svorkovnicu PIN 6 a ten posledny do spinaca na brzdovom pedale.Az to sk... oni tak ich tam dnes hadam prichlozdim. Tak to má být, není problém tedy v nakódování, teď mě tak napadá, jakou máš ŘJ, jestli to umí?
Listopad 10, 200618 r ja som mal tiež origo kabeláž s pačkou:-) presne taku aku maš ty:-) JaKr má 1,2 12V ako my tak snad v tom nebude probém Upraveno Listopad 10, 200618 r od profor
Listopad 10, 200618 r JaKr, ja mam RJ 6Q1 xxx xxx a zo Skodovky mi odpisali, ze to musi fungovat, pretoze Skoda to montuje do Sport Line modelov na zelanie zakaznika.
Listopad 10, 200618 r Profor, to je potesujuca sprava. Tebe to vsak slape a mne nie. Ja na tom aute denne dochadzam do BA a spat. Od februara uz 19000 km. Celkom by som rad nohe a chrbtici ulahcil.
Listopad 10, 200618 r Tak to nevím, jedině to znova projít, zkus to napojení na brzdu, uvidíš co ti řeknou v servisu.
Listopad 10, 200618 r Pofor, dakujem Ti to nie je problem zastavit sa aj v dopoludnajsich hodinach len mi musis povedat, ze kde. Ja idem dnes o 11:00 hod . servisu, co som spominal aby sa to pokusili zistit, vo co go. Netusim vsak aky bude vysledok. v kazdom pripade sa podelim o pojmy a dojmy. Este raz vdaka za ponuku, daj mi teda vediet kde sa ma stavit: hajdman@orangemail.sk
Listopad 11, 200618 r Nazdar chlapi, FUNGUJE TO! Chyba boja v tom, ze to nie je celkom pravda, ze je to PIN 6 pre pripojenie TMP. Ten priatel fora, ktory toto info zverejnil bud nepozna cislovanie PIN-ov a la SKODA, alebo mu to bolo jedno. V kazdom pripade je to PIN 8 a ak nepocitate prve 2 tak potom 6. Nema to vsak logiku ich neratat pri 11 PIN-ovom konektore. V kazdom pripade Vam nekonecne dakujem.
Listopad 12, 200618 r Nazdar chlapi,FUNGUJE TO! Chyba boja v tom, ze to nie je celkom pravda, ze je to PIN 6 pre pripojenie TMP. Ten priatel fora, ktory toto info zverejnil bud nepozna cislovanie PIN-ov a la SKODA, alebo mu to bolo jedno. V kazdom pripade je to PIN 8 a ak nepocitate prve 2 tak potom 6. Nema to vsak logiku ich neratat pri 11 PIN-ovom konektore. V kazdom pripade Vam nekonecne dakujem. Silná slova, možná to máš jen jinak ty, vzhledem k MR, nebo máš jiné číslování pinů, tohle je z DP: (tady to je v instalačních manuálech k tempomatů, koneckonců Noiser to tak zapojil a bezproblému) Upraveno Listopad 12, 200618 r od JaKr
Listopad 12, 200618 r JaKr, dik za Tvuj postreh. Ale nejsou to silna slova. To bych si vuci Vam nedovolil. V kazdem pripade dik za ten .pdf. Ja som dost podrobne prestudoval Dielenske P rirucky Skoda a cislovanie PIN ov je stale rovnake (vid toto forum, kde je PIN 10) a aj podla fotiek, myslim strana 3 fora, to nie je 6-tka. Ale o to teraz vobec nejde. Ste tu fachmani a patri Vam nielen moj dik.
Listopad 13, 200618 r Nazdar chlapi, skoro ma JaKr obvinil, ze tu pouzivam silne slova ako keby som si nieco vymyslel. Nie je to vsak pravda. - schema, ktoru mi poslal JaKr je schema z dielenskej prirucky Skoda pre MR 2004 a viac, nie je tam vsak MR 2005 len s pravou stranou svorkovnic (vid obr:3), - mne zo Skodovky napisali email, v ktorom ma odkazuje na tuto DP a aby som bielu kabel zapojil do svorkovnice T11b na PIN 6, - ked sa pozrieme na list z DP, ktory mi poslal JaKr dozvieme sa, ze to vskutku treba pripojit na PIN o ktorom pisem AVSAK sice na cervenu svorkovnicu VLAVO, kde nic nie je, svorkovnice su len vpravo, - Skoda bohuzial po dnes den podla mojich novych znamych v servise nevydala update na tento MR, - ked sa pozrieme na obr č:1, ktory je z tohto fora a ukazuje, PIN č.10, ktory je v hornej rade v strede, - to teda znamena, ze su tam 4 rady PINov, dole su dva piny a potom este v troch radoch po tri, co je spolu ak dobre pocitam 11, - teraz sa pozrime na obr:3 a obrazok č:4(obr pod tymto prispevkom), podla obrazku č. 4 (KDE JE UZ TMP ZAPOJENY) to urcite nie je PIN č:6, ale PIN č:8, - na obr:č:4 symbol ruky ukazuje PIN 6 a symbol šipky PIN 8, - TO PRE VYSVETLENIE A NAZORNU UKAZKU, - podla doteraz platnej dokumentacie DP sice mate zapojit tempomat do konektora T11-b PIN 6 do červenej svorkovnice vlavo, ta tam vsak nie je, je tam len svorkovnica cervena vpravo a ked to zapojite do PIN č:6 bude Vam VAG vypisovat chybu 35 o nezmyselnom signale a bude sa odkazovat na kanal 66, kde je vsak vsetko OK, - ked to vsak zapojite do regulerneho PINu č:8 tak Vam TEMPOMAT zacne normalne fungovat, - mozeme sa domnievat, ze je to hypoteticky PIN 6, kam to treba zapojit, ale len v pripade, ze nepocitame dva PINy v prvom rade, Toto su moje postrehy, o ktore sa tu s Vami chcem podeliť a snad pomoct zase niekomu dalsiemu, kto sa bude s takymto problemom mordovat. Pripominam, ze ma Sport Line 1.2 12V 47 kW. Este raz dakujem za vsetky postrhy, pripomienky a navody. Upraveno Listopad 13, 200618 r od HajdmaN
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.