Přejít na obsah

Montáž tempomatu


petr21

Doporučené příspěvky

spravne je aj molpir aj DP. na tvojom mieste by som to zapojil na brzdovy spinač, pretože ten modro-červeny je prave od SB28a a nemusiš vypinovavať poistkovu skrinku :D

a ake dlhe kable potrebuješ? zavisi od toho či chceš kabel viesť popri už nejakom, alebo je ti jedno ako to vyzera, potom ti stači

konektor pačky - konektor BSG cca 1m

konektor pačky - konektor brzdoveho spinača cca 70cm

ten čo je podla DP biely a ide na motorovu RJ, možeš potiahnuť od konektoru BSG a tam ti stači 40cm (tento vodič je na original kabelaži nehorazne dlhy:D)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vdaka Profor za rady. Kolko stoji v Skoda predajni pin do konektoru T6y( podla informacie v predajni stoji jeden kablik 71 Sk, co je maximalne prehnana cena). Neviete kde by sa dali zohnat lacnejsie?

Ake piny potrebujem do konektora T6y > 000 979 227 ?

a do konektora T11a > 000 979 131 alebo 133 ?

Vdaka

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vdaka Profor za rady. Kolko stoji v Skoda predajni pin do konektoru T6y( podla informacie v predajni stoji jeden kablik 71 Sk, co je maximalne prehnana cena). Neviete kde by sa dali zohnat lacnejsie?

Ake piny potrebujem do konektora T6y > 000 979 227 ?

a do konektora T11a > 000 979 131 alebo 133 ?

Vdaka

do T6y maju u nas v moto za 4Sk/ks, ale kupoval som aj origo (skoro žiadny rozdiel) v servise a tam stalo 10ks nad 100SK alebo tak nejak. ale je vidieť že to je "original".

a do T11a neviem, ten ti môžem dať ak chceš:-) si zo SK nie?:-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@ profor: hej som zo SK,okr. KN :-) Odkial si ty? S tymi kontaktami mi to pripada smiesne. Ceny su sialene najma ked sa jedna o halierove zalezitosti.

tu som nasiel jednotlive fotky kontaktov aj s cenami, sice v EUR.

som z PK, poslať neni problem, ja nemam ale s kablikom čiže budeš musieť napajkovať kablik.

a vlastne mam aj na kabliku tušim:-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Profor> Mám 1,2 47kW model 2003, potrebujem zapojenie tempomatu pre tento ročník. Menil som BSG, ale tempomat nemôžem rozchodiť, stále mi vypisuje chybu komunikácie s BSG, takže nevie, či je prepojený tempomat s RJ motoru a na starších schémach je to niekde inde. Mne ide biely vodič (mal by byť na tempomat) na pin 28 RJ motora, v schémach do doku 2002 je na pin 69, takže som z toho jelen. Schému neviem zohnať, jedná sa o pripojenie tempomatu do RJ motora - na ktorý pin RJ.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Profor> Mám 1,2 47kW model 2003, potrebujem zapojenie tempomatu pre tento ročník. Menil som BSG, ale tempomat nemôžem rozchodiť, stále mi vypisuje chybu komunikácie s BSG, takže nevie, či je prepojený tempomat s RJ motoru a na starších schémach je to niekde inde. Mne ide biely vodič (mal by byť na tempomat) na pin 28 RJ motora, v schémach do doku 2002 je na pin 69, takže som z toho jelen. Schému neviem zohnať, jedná sa o pripojenie tempomatu do RJ motora - na ktorý pin RJ.

maš sa ako pripojiť na RJ motora?

ak ano a maš tuto 03E 906 033 AB (ja ju mam) tak je to pin 47.

viem na schemach som videl tiež tie čisla čo si napisal.

toto som v sobotu prepiskal, skušal som aj tu 27 či kolko aj 69 a nič.

potom som išiel pin za pinom a zastavil som sa na 47ke.

tam maš aj ten obrazok.

inak kolega ma tušim 2003ku tiež s 47kw a tam mu to ide na BSG 6Q1.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Profor> Číslo BSG 6Q1 937 049 a je to krutá realita :wacko: Pre úplnosť. Mám fabiu 47 kW classic, pôvodná BSG bola 6Q2, takže kvôli tempomatu som ju vymieňal za 6Q1. Nikde neviem zohnať 6Q1 od roku výroby 2001, tak som chcel dať jedinú, čo som zohnal. Lenže nechce fachčiť. Po aktivácii tempomatu vypisuje chybu 18045. Jediné, čo by mohlo byť ešte zlé, je prepojenie tempomat, RJ motora - len neviem na ktorý pin to má ísť u mr 2003, takže musím skúšať.

JaKr> tú schému mám, ja by som potreboval schému kde je vyvedené prepojenie z RJ motora do tempomatu pre 1,2 47 kW rv 2003 - tú neviem zohnať (pokračovanie z medzisteny do rj motora). Ak ju sem niekto dá dopredu vďaka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koldo nechápu co pořád řešíš s bílým kabelem do řídící jednotky motoru. Ty se asi nedíváš na stará témata a na odkaz co ti dává Jakr. Máš starší model tak tam přijde bílý drát do bílého konektoru T11a do pozice 10 jak ti dával odkazy Jakr. Bílý konektor T11a je pod přístriojovkou na předělovací stěně mezi kabinou a motorovým prostorem.

Je to samozřejmě pro komunikaci s ŘJ motoru

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ak maš RJ motora 03E 906 033 AB tak ako som už pisal, je to pin 47.

potom nemaš prechod do motoroveho priestoru taky ako dal obrazok Jakr

ale takyto

zakružkovany je T11a podla starej schemy. tam to maš zapojene? :D

Ano tak jsem to myslel. Je to pin 10 v tomto bílém konektoru. Ať Koldo řekne kde to má.

Jakrův obrázek byl z MR2005 a výš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ak maš RJ motora 03E 906 033 AB tak ako som už pisal, je to pin 47.

potom nemaš prechod do motoroveho priestoru taky ako dal obrazok Jakr

ale takyto

zakružkovany je T11a podla starej schemy. tam to maš zapojene? :D

Ano tak jsem to myslel. Je to pin 10 v tomto bílém konektoru. Ať Koldo řekne kde to má.

Jakrův obrázek byl z MR2005 a výš.

..kurna MOJ obrazok -_-

MOJ MOJ MOJ lol

peace

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...