Únor 18, 201114 r Aj podla Top Gearu je Yeti najlepsie auto na svete Ty testy v TopGearu byly samozřejmě pro zasmání. Ale pobavil jsem se.
Únor 18, 201114 r Tak jsem dneska převzal Yetíka a musím říct, ž ejsem z něj úplně paf :-)) Yetík je nejvíc nejlepší auto :-) Také by mě zajímalo, proč myslíš, že ta krabice je nejlepší auto na světě
Únor 19, 201114 r Mě se krabice vždycky líbili svýho času se mi líbilo i starý Volvo ( a to byla teprve krabice ) Nevím co přesně mě na to autíčku zaujalo, ale tak nějak mi padlo do ruky i do zadek do sedačky. Mám hrozně dobrej pocit, když s ním jedu. Je to zase něco jinýho než s RS-kou Ale fakt je ten, že mě prostě nějak dostal, stejně jako tekrát RS-ka
Únor 19, 201114 r Autor Už se mě několik lidí ptalo, proč jsem si koupil Yetiho. První odpovědi byly typu : líbí se mi, dobře se do něj nastupuje, ideální auto na naše rozbitné cesty a pod a je to samozřejmě pravda. Většinou pak následovala debata na téma cena, užitná hodnota a že jsou na trhu daleko lepší auta..... Je to nějaký den a někde na internetu byla studie jací lidé si kupují jednotlivé skupiny aut. U aut skupiny SUV bylo, že tyto velká auta si kupují lidé, kteří chtějí i na silnici demonstrovat svou moc a nebo lidé, kteří si velkým autem kompenzují různé mindráky. Nejčastěji malý vzrůst, malého a nebo nefunkčního pinďoura.. Moc se mi to líbilo a tak nyní, když se někdo, s kým nechci Yetiho probírat, zeptá proč Yeti, tak odpovídám že si kompenzuji malý vzrůst a malého ptáka... Funguje to! Další otázky zatím už dál nikdy nebyly.
Únor 19, 201114 r Už se mě několik lidí ptalo, proč jsem si koupil Yetiho. První odpovědi byly typu : líbí se mi, dobře se do něj nastupuje, ideální auto na naše rozbitné cesty a pod a je to samozřejmě pravda. Většinou pak následovala debata na téma cena, užitná hodnota a že jsou na trhu daleko lepší auta..... Je potřeba poznamenat, že podvozek na Yetim není ani o chlup lepší či odolnější než třeba u oktávky,čili odolnost na dííry v silnicích naprosto shodná. Jen je o chlup vyšší prostupnost v terénu, ale řekněme si na rovinu, kdo nebydlí v horách, kolikrát kdo potřeboval ject v terénu po nezpevněných komunikacích.... Co se týče třeba dálnic, tady bych viděl naopak nevýhodu v krabicoidním provedení, vyšší spotřeba díky většímu odporu vzduchu. A že je v souačasné době "moderní" kupovat SUV, k tomu není co dodávat....
Únor 20, 201114 r Clinte, mas samozrejme castecne pravdu, ale treba u Yetiho nejsou tak neprirozene velke previsy jak u Octavie, kola jsou asi o chlup vetsi a rozchod sirsi. Yetiho si koupi vetsinou ten kdo chce univerzalni auto - tzn. dobre ovladatelne, se snadnym nastupovanim, dobrym vyhledem, nepotrebuje obludny kufr a nevadi mu vyssi spotreba na dalnici v dusledku vetsi vysky vozu.
Únor 20, 201114 r Jo, s tím souhlasím Univerzální to auto je, kdo nepotřebuje jako já jezdit neustále dálnice, asi je to pak ideální volba. Kola jsou ve standartu vyšší, to je fakt. Co tedy Yetimu opravdu závidím, je vyhřejvané čelní sklo a nechápu proč se nedělá i u octávií, byla by to první věc, kterou bych si hned připlatil....
Únor 20, 201114 r Je potřeba poznamenat, že podvozek na Yetim není ani o chlup lepší či odolnější než třeba u oktávky,čili odolnost na dííry v silnicích naprosto shodná. Jen je o chlup vyšší prostupnost v terénu, ale řekněme si na rovinu, kdo nebydlí v horách, kolikrát kdo potřeboval ject v terénu po nezpevněných komunikacích.... Co se týče třeba dálnic, tady bych viděl naopak nevýhodu v krabicoidním provedení, vyšší spotřeba díky většímu odporu vzduchu. A že je v souačasné době "moderní" kupovat SUV, k tomu není co dodávat.... Já mám obě tato auta. Do Yetiho se vyloženě těším,je obratný jako lasička,proti Octávce samozřejmě,zdá se mi i subjektivně pohodlnější.Když jedu přes díry,tak mu to dělá menší problémy než Octávce a to mám letní 225/50/17,na vyšších kolech 215/60/16-17 bude Yeti jasně pohodlnější na našich silnicích(na těch jsem jel taky),něco možná dělají lepší sedadla ve verzi Champion,ty normální Octávka nemá a RSka je sice má lepší,ale na podvozku je dost tvrdá.Přitom na opravdové závodění ta RS auto není. Na spotřebu u dízlu na dálnici nekoukám,na co taky.Nekoupil jsem si auto,abych řešil rozdíly decilitrů ve spotřebě kvůli vyššímu podvozku.Vyšší podvozek chci kvůli výhledu a nastupování.Mám spotřebu nakonec menší než Octávka 1,8 TSI. U SUV nejde o terén,ale o trakci a aktivní bezpečnost na mokré vozovce, v dešti,na sněhu a čvachtanici,komu je to jedno,ať si klidně koupí dvojkolku,je levnější-ušetří....Trakci proti dvojkolce má samozřejmě lepší i Scout.Já bych si Scouta ale nekoupil,mě vyhovuje Yeti a divím se,že sem chodí dávat svoje rozumy lidi,co ho nechtěj.Co mi přinese názor člověka,který by si ho nekoupil? To si někdo myslí,že ho půjdu prodat a půjdu do rodinného vozu s velkým kufrem,který nepotřebuju? Nekupuji,co je moderní ,ale co se mi líbí a co chci mít v garáži.Názory řidiče s jiným vkusem jsou mi jaksi k nepotřebě,k tomu není co dodávat
Únor 20, 201114 r No já jen nemám rád názory typu "Yeti je nejlepší auto na světě", na to jsem vyloženě alergickej.
Únor 20, 201114 r To nevím, já to netvrdil a ani to netvrdím. Ale chápu že nikdo nebude hanit své auto, i kdyby bylo to nejhorší na světě
Únor 20, 201114 r Yeti není nejlepší na světě,ale pokud si ho někdo dlouho vybírá,zvažuje pro a proti a pak mu někdo řekně,že je "k hovnu,protože oktáfka v kombíku má větší kufr" tak to samozřejmě nemůže skončit jinak,než hádkou. Já si třeba rád přečtu různé názory lidí,ale spíš zkušebnosti uživatelů,než internetové diskuze,kde o urážky nebývá nouze. Nejsem si ale jistý,že by klíčové rozhodnutí mohl ovlivnit jeden nebo dva lidi s nějakým jiným názorem-je mi vcelku jedno,jestli zvolí to a to-jejich boj a jejich volba.Co vyhovuje jednomu,je pro druhého zbytečné a zase naopak. Někdo potřebuje rychlé auto s MI ,ten druhý zase praktickou věc s dobrou užitnou hodnotou,třetí zase kombinaci obojího,takže bude muset dělat kompromisy atd.......... Proto si myslím,že konečná shoda co je nejlepší nikdy nebude možná.
Únor 20, 201114 r Nechci vyčítat všechny praktické a funkční plusy a mínusy, proč se mi Yeti líbí a co mi na něm vadí. Ale miluju při řízení ten pohled na kapotu, která je téměř celá vidět. Nevím proč to tak je, ale je to tak. Například u Oktávky mi přijde, že řídím jen kabinu auta. U Yetiho mám pocit, že řídím celé auto.
Únor 20, 201114 r No a to se mi právě nelíbí , kapotu jsem viděl naposledy kdysi na své stodváce a na otcovym Wartburgu. Když jsem si Yetiho půjčoval, snažil jsem se dát sedačku dolů, abych tu kapotu neviděl a ejhle, ona byla uplně dole... Ono se všechno omrzí. Když jsem před lety vlezl do svého služebního LandCruiseru, byl jsem doslova nadšen jak jsem vysoko a tím posezem. Dneska mi to zas přijde jak na koze a posed styl "na hajzlu" a tak raději sedím v oktávce pěkně níž u s "nohama více dopředu", je to kapánek sportovnější. To samé je to s řazením, poprvé jsem byl z automatu unešen a dneska sem rád, že jezdím s manuálem.
Únor 21, 201114 r Asi je to dle to toho známého hesla - Život je změna Ale teď bych neměnil, mám tu kapotu a k tomu 6 rychlostí manuálně, 118kW
Březen 9, 201114 r Autor Pro ty, kteří váhají mezi motorem 1.2, 1.4. a 1.8 Trasa asi 500km, ujeto asi za čtyři a půl hodiny Jeden den s motorem 1.2 za průměr 7.5l/100 a druhý den stejná trasa, stejným tempem s motorem 1.4 za průměr 8.7l/1100 a pár dní před tím trošku jiná trasa, ale podobným tempem s motorem 1.8 za 9.7l/100.
Březen 9, 201114 r Aspoň ho nedostaneš do zimného prostredia. Môj začal jazdiť v apríli/máji a určite je lepšie zabehnutý ako keby december..
Březen 11, 201114 r Autor Přišel mi soukromý dotaz kde jsem vzal hned po sobě tři motorizace Yetiho a ještě k tomu na tolik km. Tak ten šofér jsem nebyl já, ale jeden známý ze škodovky.
Březen 12, 201114 r Tak jsem se taky dockal... resp. v patek si jdu pro toho sveho krasavce: 2.0TDi 81kW 4x4 Experence v hnede mato metalize. No jsem na nej zvedav...
Březen 12, 201114 r Pro ty, kteří váhají mezi motorem 1.2, 1.4. a 1.8 Trasa asi 500km, ujeto asi za čtyři a půl hodiny Jeden den s motorem 1.2 za průměr 7.5l/100 a druhý den stejná trasa, stejným tempem s motorem 1.4 za průměr 8.7l/1100 a pár dní před tím trošku jiná trasa, ale podobným tempem s motorem 1.8 za 9.7l/100. Pěkné srovnaní dik . Jasně zážitek bude s každým autem jinej ,
Březen 13, 201114 r Srovnání hezké, ale jenom co se týče spotřeby. Je nad slunce jasné, že větší kůň si řekne o více žrádla. Ovšem nepíše se o srovnání dynamiky motoru a jízdního komfortu. A chlapci, co si budeme nalhávat, tam bude 1,8 jasným vítězem
Březen 13, 201114 r No ale o tom to je . Pro mě je prioritou spotřeba pač nevlastnim naftová pole . Překvapilo mě že ten rozdil je tak velkej ve spotřebě
Březen 13, 201114 r Prdlačky, já teď jezdím s 1,8 TSI v průměru 7,5/100km. Nicméně fakt je, že na to vyloženě nešlapu, jen když předjíždím. Tak ono zase není u tohoto motoru potřeba na to nějak výrazně šlapat, krouťák udělá své. Ale zase když člověk právě potřebuje, tak stačí šlápnout a koně se daj do klusu
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.