sipmart Vloženo 8. Únor 2018 Sdílet Vloženo 8. Únor 2018 (editace) myslím si, že bude stačit mít možnost to automatické zapínání nezávislého topení vypnout a regulovat si to jen buď dálkovým ovladačem a nebo tlačítkem na climatronicu. ještě jsem psal vývojářům aplikace Carista, no snad by tato funkce mohla být v nějaké beta verzi, ale zda bude fungovat se neví...ale šance tu je. Edit: tak po odpojení čidla venkovní teploty, které je u chladiče u přední mlhovky na straně spolujezdce se automatické spouštění Webasta neaktivuje, jelikož to neví jaká je venkovní teplota, takže jako prozatímní vyřezení to funguje, akorát prostě nevím kolik je venku stupňů. Webasto funguje na dálku a nebo tlačítko na ovládacím panelu Climatronicu normálně. u beta verze Caristy 3.7 - 16 mě to nabídku u mého auta na odpojení automatické spuštění nenabízí, zkusím informavat vývojáře a snad do budoucna...přibily tam další funkce, takže se to hýbé postupně k aktivování nových funkcí. Editováno: 10. Únor 2018, autor: sipmart Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sipmart Vloženo 21. Březen 2018 Sdílet Vloženo 21. Březen 2018 tak po delší době provozu musím potvrdit, že je to perfektní bez toho automatického zapínání Webasta, dojezd šel hned rapidně nahoru v těchto zimních měsících. kdo by to byl řekl, že taková blbost to vyřadí, ale má to logiku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kijos Vloženo 6. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2018 (editace) Ahoj, chlapi koupil jsem si před dvěma dny supa s origo webastem. Předchozí majitel mi řekl že když kupoval supa jako ojetinu on tak dálkač nedostal. Dneska jsem zjišťoval v servise přes známého zda jde zjistit dle vin zda šel sup z výroby s dálkou k webastu, kdy mi řekl že dálkác se dokupoval vždy zvlášť jako náhradní díl. Je to pravda. Poradíte mi jak to ověřit. Dálkač bych si koupil ale nevím zda je auto vybaveno jednotkou pro příjem. Údajně se jednotka nachází v místě pod volantem jak ji poznám. Díky Editováno: 6. Listopad 2018, autor: kijos Doplnění Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bereda2020 Vloženo 13. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2018 Zdravím, zhoršil se mi dosah dálkového ovládání ve směru od auta k dálkovému. Mám dodělávané webato Thermo Top V s dálkovým T91R. Anténu mám připojenou na ploutev na střeše. Předtím jsem měl dosah okolo 200m, nyní tak 100 ale i tak mi dálkové jen několikrát blikne, stejně jako když je mimo dosah. Webasto se nicméně spustí. Pokud se přiblížím na cca 10m tak na dálkovém dostanu i potvrzení. Setkal se s tím už někdo? Diagnostika pochopitelně nepíše žádnou chybu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LiveBomb Vloženo 14. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2018 Baterka v ovladači webasta? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bereda2020 Vloženo 14. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2018 Jo to jsem zapoměl napsat, tu jsem měnil a nepomohlo to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jozzo Vloženo 14. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2018 V 6. 11. 2018 na 18:49, kijos napsal: Ahoj, chlapi koupil jsem si před dvěma dny supa s origo webastem. Předchozí majitel mi řekl že když kupoval supa jako ojetinu on tak dálkač nedostal. Dneska jsem zjišťoval v servise přes známého zda jde zjistit dle vin zda šel sup z výroby s dálkou k webastu, kdy mi řekl že dálkác se dokupoval vždy zvlášť jako náhradní díl. Je to pravda. Poradíte mi jak to ověřit. Dálkač bych si koupil ale nevím zda je auto vybaveno jednotkou pro příjem. Údajně se jednotka nachází v místě pod volantem jak ji poznám. Díky Já bych už po zkušenostech do té dálky nešel. Za ty peníze jde udělat GSMko a ovládáš to odkudkoliv. A hledat podle vinka, jestli to v autě při výrobě bylo nebo ne je hloupost. I kdyby jo, tak už to může být pryč, jelikož bufik jde i bez toho. Bez toho aniž by jses podíval pod palubku to nezjistis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martttin Vloženo 14. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2018 On 11/14/2018 at 8:59 AM, rubaspavel said: Jo to jsem zapoměl napsat, tu jsem měnil a nepomohlo to. @rubaspavel Tuto zimu pozorujem presne rovnaky problem. Baterka takmer nova a chova sa to presne ako popisujes... uz si to vyriesil nejak? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bereda2020 Vloženo 14. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2018 Neresil, budu stejne porizovat GSM ovladani. Ale nedávno mi klíče s dálkou upadly na zem a od té doby mám dosah pouze 5 metrů. A vzhledem k tomu, že je lovím často na zemi, si myslím že to bude tenhle problém. Šlo by někde z e-shopu si dálkové "zapůjčit", ale já už to asi řešit nebudu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CEZAR Vloženo 14. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2018 V 15. 1. 2018 na 11:41, FrantisekM napsal: Nevím zda je to ještě aktuální, ale: když není plamen, tak to znamená jen dvě věci, buď není palivo, nebo vzduch. To první jde otestovat jednoduše, sundáš z topení hadici pro přívod paliva a přes diagnostiku pustíš test podávací pumpy. Vedení paliva může být i zavzdušněné, pokud si to montoval do vozu. V tom druhém případě, kdy nejde vzduch, tak překontrolovat přívod vzduchu a opět udělal test větráku v topení. Pokud budou trvat nadále problémy, tak pak bych se zaměřil na komoru. V 99% je jen zasraná a špatně dávkuje palivo, což stačí vyčistit. Pokud by i po tom byly problémy, tak tu komoru vyměnit, ale to bych viděl už jako poslední řešení co se týká fukce, tak je v pořádku, že to nejprve nahřává komoru (2 min) a pak se zažehne plamen, v tvém případě se plamen nezažehne, proto to vyhodí chybu, že není plamen Ahoj, dnes se mi právě ten problém vyskytl. Den předtím mi kolega instaloval GSM krabičku do auta, abych mohl NT ovládat mobilem, ale to na to nemá vliv. Diagnostika ukazuje, že plamen zhasne, takže jak jsi psal - buď ucpaný přívod nafty, nebo vzduchu, nebo ucpaná komora. Dá se zkontrolovat ten přívod nafty bez demontáže nárazníku atd? A ještě mě napadla taková teorie, ale nejsem si jistý, jak přesně to NT funguje, tak možná ta moje teorie bude špatná - den před závadou se rozsvítila rezerva a po cestě byla jen nějaká pofidérní benzinka, musel jsem natankovat, tak jsem vzal jen za 300 Kč na dojezd. Je možné že to byla nějaká špatná nafta, co mi to ucpala? A jestli ano, mohl bych jet zase do rezervy, natankovat nějakou kvalitní + plno aditiva a když bych spustil nezávislé topení, nasálo by to tu novou naftu s aditivem a samo by se to pročistilo? A možná by tomu taky pohlo teplo....v garáži, ať není nafta tak tuhá. Co si o tom myslíš? Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martttin Vloženo 14. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2018 Diagnostika ukazuje, že plamen zhasne, takže jak jsi psal - buď ucpaný přívod nafty, nebo vzduchu, nebo ucpaná komora. - toto nieje celkom pravda. Cez diagnostiku musis zistit, ci ti zhasne plamen, pretoze naozaj nejde palivo (stava sa, ale sanca je mala), alebo ti zastavi privod paliva automaticky, pretoze snimac plamena nedetekuje plamen. Po case sa stava, ze snimac plamena (1 suciastka a plni dve funkcie, na zaciatku zhavi a potom snima plamen) odide (rozumej skor ako uplynie mu doba zivotnosti) a nieje schopny detekovat plamen aj ked ten hori spravne. Treba sledovat ake hodnoty dava snimac. To kurenie ma svoje rezimy a v kazdom rezime logika ocakava nejake udaje zo snimaca. Mne po nastartovani kurenia, vo faze ked uz zhavic nezhavi a kurenie bezi sebestacne, snimac ukazoval stale mensie a mensie hodnoty az po chvilke boli pod kritickou hodnotou a tak si logika myslela, ze plamen zhasol a tym padom zastavil palivo. Riesil som to vymenu celeho horaku, lebo zial snimac plamena/zhavic sa neda kupit ako samostatny diel. Pripadne este skusit vycistit horak a zhavic, je mozne, ze su zanesene a dava to zle hodnoty. 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jozzo Vloženo 14. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2018 Nejjednodušší je odpojit přívod nafty. Měla by být napojena z T kusu na zpátečce. Tu tenkou hadičku zkusit stříkačkou celou vysat. Nic netlačit, protože se poškodí hořák a zalije se to naftou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CEZAR Vloženo 14. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2018 Tak to nejsou dobré zprávy...bral jsem to takhle: mrknout jestli jede vzduch a nafta, pokud ne, nastává horší situace, rozebrat komoru a vyčistit + prý se musí většinou vyměnit těsnění, protože už bude špatné. S ničím horším jsem nepočítal a teď se dozvím, že možná budu muset koupit čidlo ....snad ne, snad to bude jen zanesené a bude stačit vyčištění. Každopádně děkuji za info. Kolik tak stojí cca to čidlo? Stačí od oka, ať vím jestli 100 Kč nebo 5000 :-) A v diagnostice se teda dají zjistit hodnoty snímače? Podle těch hodnot se ale nemůžu řídit, když nevím, jestli je špatné. Tak či tak se to stejně musí rozebrat. A kdyby to bylo zanesené, tak pomohl by ten postup jak jsem psal výše? S tím aditivem atd.? Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jozzo Vloženo 14. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2018 Sada těsnění 800,- Sada těsnění se žhavícím kolíkem( to prostě samo časem odejde) 2700,- Sada těsnění a hořáková komora 5600,- 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martttin Vloženo 14. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2018 Mozes sem prosim dat link, kde sa da kupit zhavic s tesnenim? ThermoTopV ktory sa daval do SII to ma ako sucast horaku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CEZAR Vloženo 14. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2018 Díky Jozzo :-) Snad mi nic nikam neodejde a bude to stačit jen vyčistit ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jozzo Vloženo 15. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2018 Sorry, ale to je asi jako čekat, že nesjedeš za 10 let gumy a když jo, tak je stačí jen vyčistit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CEZAR Vloženo 15. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2018 No jde o to, že mám to auto asi 2 měsíce, takže nemám tušení jak bylo NT využíváno předešlou majitelkou. Proto mám naději, že to bude jen zanesené a bude stačit vyčištění. Když bude potřeba výměna, tak se to prostě vymění a je to, ale naděje umírá poslední :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martttin Vloženo 16. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2018 O ako aute sa tu vlastne bavime? :D v podpise mas OI a toto je SII :D A tym padom aj webasto je ine :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sumar Vloženo 16. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2018 Mám podobný problém u benzinového Webasta u 18.tsi. Nejdřív začalo topení prdet, ale pak se uklidnilo a byl klid. Pak se začalo samo vypínat a naposledy si zaprdelo a zablokovalo se. Základní diagnostikou je tam chyba 01406 - není plamen a pak chyba zablokovene topení.V úterý to vezu do AS, počítám že je ko komora. Tak pak dám vědět co tomu bylo a na kolik to vyšlo.Sup 2012 combi 1.8tsi - 217tkmCepadlo u webasta jsem měnil letos na jaře, tak počítám, že až se tohle dá do pořádku, tak bude s webastem na delší dobu klid Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomik103 Vloženo 16. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2018 (editace) Nazdar panove. Ohledne GSM ovladni NT u Sup 2 12/2012, co doporucujete? Nasel jsem trebars toto https://www.nezavisla-topeni.cz/phmotor/eshop/9-1-Ovladaci-prvky/-4-/5/1399-GSM-dalkove-ovladani-iQGSM-R1-pro-6-uzivatelu Editováno: 16. Prosinec 2018, autor: tomik103 Edit rok 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CEZAR Vloženo 16. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2018 před 11 hodinami, Martttin napsal: O ako aute sa tu vlastne bavime? :D v podpise mas OI a toto je SII :D A tym padom aj webasto je ine :) Aha, nevěděl jsem že mám něco v podpise, ale mám už Octavii 2 :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CEZAR Vloženo 26. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2018 Tak jen pro info: po začátku problému jsem nechal smazat na diagnostice závadu (zhasínal plamen), stále nefungovalo, tak jsem asi týden nespustil nezávislé topení. Naftu jsem vyjel do rezervy (dojezd 40 km). Pak jsem natankoval tu nejdražší naftu od OMV jen za 300 Kč a naflákal k tomu 6 víček aditiva VIF. Jel jsem pár desítek km, ať je motor pořádně prohřátý, baterie nabitá atd. no a za jízdy jsem zkusil zapnout to nezávislé topení a voalá, fungovalo a funguje doteď ....můj záměr byl ten, aby to nezávislé topení nasálo kvalitní naftu a aditivum a jestli bylo přicpané nebo zanesené, tak jsem doufal že to "nějak povolí".... za pár dní jsem měl stejně domluvený termín na vyčištění NT, takže to byl jen pouhý pokus, pouze výstřel do tmy...no a nevím, jestli to bylo tím nebo ne, ale podařilo se, funguje už týden a nemusel jsem to nechávat rozebrat...takže tak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
soused329 Vloženo 19. leden 2019 Sdílet Vloženo 19. leden 2019 (editace) V 4. 2. 2012 na 0:29, Plzeňáček napsal: Tak to se mi stávalo taky, výše jsem psal, že bylo plno reklamací, někdy se to nezaplo vůbec, ale někdy přesně jak píšeš - bufík běžel a vodu předehřál, ale ventilátor už ne, taky bych se přikláněl k baterce. Po třech letech jsem koupil novou a zatím to běhá, začínám si myslet, že jsem měl už z výroby špatnou. A na autorizák vůbec nespoléhej, vystřídal jsem jich několik a narazil jsem na neuvěřitelný paka a vždycky tvrdili, že je všechno cajk. Ahoj Vím, že to sem nepatří,ale nechci vytvářet novou větev ve Fabii. Snad mi poradíte. Mám Thermotop E ve Fábii I 2006 dostavba / 1,4 tdi 59kw / zapnu topení telestartem T91, ale nezapne se mi větrák ikdyž už je nahřáto. Jakmile vypnu webasto větrák se spustí, nevíte prosím kde by mohla být chyba? Slabá baterie vyloučena, vyzkoušeno s jinou baterií, teplota venku nad 0°C, samozřejmě nemám climatronic :-) Odzkoušeno i během provozní teploty, při zapnutí webasta se okamžitě vypne větrání... Díky za tipy Editováno: 19. leden 2019, autor: soused329 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jozzo Vloženo 19. leden 2019 Sdílet Vloženo 19. leden 2019 Chyba v přepínacím relé nebo nejde šťáva už od pojistky na ten ventilátor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.