Květen 13, 20205 r Mám tam proud jde. Normálně to svítilo dal jsem ledky a nic dal jsem klasické žárovky a pořád nic .
Květen 13, 20205 r Pro upřesnění. Denní světla, co jsou vedle mlhovek. Tak od toho spínače, co je vedle pojistek, už to vede jen přes pojistku 17, k žárovkám. V to nemůže být žádný fígl. Tak vadná jen pojistka a nebo ten spínač (pomineme-li přerušené vodiče). Ještě pokud nemáš START/STOP. Tam je to zase jinak. Možná jsi to zkratnul, když si tam dával ty ledky, tak se jen spálila pojistka. Měla by být 7,5A.
Květen 13, 20205 r Monte Carlo bez start stopu. Světla vedle mlkovek. Když zapnu klíček jde proud do vypínače vedle pojistek dám parkovačky proud nejde. Takže pojistka bude ok. Dle návodu pojistka pozice 35 5A Upraveno Květen 13, 20205 r od Spajky007
Květen 13, 20205 r Pojistka 35 je asi od obrysovek. Pojistka denních světel je za tím spínačem (vedle pojistek) a je to pojistka 17. A od ní to vede na žárovky DS. Při zapnutém klíčku a vypnutých svetlech, musí být napětí před tím vypínačem DS, za vypínačem DS, a dál na pojistce 17 (7,5A). Dál už to vede jen na žárovky DS.
Květen 13, 20205 r Opraveno pojistka 35 je denní u Start stopu. 17 ko ledky špatná patice jsem si toho vůbec nevšiml. Už to svítí na klasiku zítra jdu reklamovat super dík za radu. PS: dávám tam Osram Led P21W ba15s je to špatně ? Upraveno Květen 14, 20205 r od Spajky007
Květen 14, 20205 r Špatně to být nemusí. DS nemá žádnou diagnostiku svícení, jako tomu je u blinkrů, nebo obrysovek, které by při malém proudu hlásily poruchu. A nějak to píšeš zmateně. Byla spálená pojistka 17, z důvodu špatné patice?
Květen 14, 20205 r Patice je nakonec dobrá. Musím přepinovat konektory obráceně + a - ,ale čínský ledky normálně svítili. Osram ne. Pojistka 17 byla přepálená. Upraveno Květen 14, 20205 r od Spajky007
Červen 9, 20205 r V 11. 5. 2020 na 8:45, jipol57 napsal: Píšeš, že nejsi zvyklý "fušovat". Ale kdyby jsi nahradil nekvalitní bezolovnatý cín kvalitnějším, bys to zfušované opravil. Takhle jsi to nahradil jen dalším zfušovaným, který časem zase udělá to samé. Jistě by to šlo, ale čert ví, co by to časem udělalo. Jsou tam SMD součástky, bylo by potřeba odsát cín ze všech spojů, nic nepoškodit, možná by při ručním pájení vznikly vlasové trhlinky atd. Jinak ještě dvě poznámky: 1) Technicky se nejednalo o studené spoje, ty vznikají při nedostatečném prohřátí nebo pokud je vývod špatně očištěn, takže k němu cín dostatečně nepřilne (nebo může být vývod z materiálu, který se bez náležitého chemického přípravku špatně pájí). V daném případě poměrně těžké relátko díky vibracím časem uvolnilo (vyklepalo) vývod v měkkém cínu. 2) Předpokládám, že se prvním krokem oprav je odpojení akumulátoru! Zejména při vracení relátka zpět není problém blbě se trefit do patice - je tam málo místa a ne každý má ruku a grif gynekologa.
Srpen 9, 20223 r Čaute mám fabiu 2 1.4 63kw Blbne automatické rozsvietenie dakedy ho nezapne dakedy zapne a keď ho niekedy zapne tak len parkovačky Chcem sa spýtať ako to je riešené asi relatko predpokladám resp. Čo mám skontrolovať dik Milan
Srpen 10, 20223 r Bude to studený spoj v relé 484 pod spínačem světel. Je třeba znovu propájet piny od konektoru relátka v plošném spoji. Jak se k němu dostat a co udělat najdeš v tomto vlákně, příspěvky z 16.7.2015, 2.11.2015 a 6.1.2018.
Říjen 11, 20231 r Včera jsem opravil relé 484, osvědčil se mi přístup od sloupku řízení po sundání volantu a plastů. Byly popraskané kontakty na desce plošných spojů - nenazýval bych to studeným spojem, ač chování je podobné... Na co chci v tomto vláknu upozornit je, že prasklinky nebyly vidět pouhým okem, až pod lupou 10x! Opravám zdar.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.