Andrews Vloženo 13. Září 2006 Sdílet Vloženo 13. Září 2006 Přidám svoji zkušenost: Nechtěl jsem orig kuli ceně, kradení, nemožnosti odnést panel. Doufal jsem že bu stačit vyndat ten kryt a zasadit obyč rádio. OMYL !! Za ty prachy co dáte za auto a odmítnete originál tam není NIC. Je potřeba koupit sadu na montáž autorádia ( mě stála 1600Kč ) tato sada obsahuje i napájecí propojovací kabel který není přítomen a musíte ho natáhnout zkrze palubovku do pojistek a redukci na ISO konektor. Výsledkem bylo, abych nepřišel o záruky že jsem si to musel nechat nainstalovat (600kč ) Výsledek? Vzhled mě nevadí , ale překvapilo mě že má anténa nižší citlivost. V předchozím autě (Hyundai s elektrickou anténou na zadku) stejný autorádio (Panasonic) na tý stejný trase ani jeden pokles kvality signalu, ve škodovce asi 4x ;(( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kvak Vloženo 13. Září 2006 Sdílet Vloženo 13. Září 2006 a to bud este rad ze nemas ten Stream. uz by si davno prepol na CD.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 13. Září 2006 Sdílet Vloženo 13. Září 2006 Andrews - veď o čosi vyššie je aj fotka východzieho stavu, kde jasne vidno, že rádio tam dať len tak nepôjde. A na nasledujúcom zábere je tá sada pre montáž rádia. Že chýbajú aj káble, to som nevedel. Čo sa týka antény, tak si myslím, že je veľmi dobrá. Nebude ale problém skôr v jej napájaní? Neoriginálne rádiá obvykle nemajú napájanie antény priamo po kábli. Treba preto pridať aj napájaciu výhybku medzi rádio a kábel od antény. Táto výhybka zabezpečí napájanie predzosilňovača po kábli. Máš to tam? Boco - to sklamanie poznám. Ja som kúpil v časoch, kedy ešte len začínali prvé rádiá s podoporou MP3 najlacnejšie autorádio, ktoré vedelo MP3. Vtedy boli na výber až 3. Najdrahšie (tuším Clarion) okolo 40 a najlacnejšie stálo 22.500 Sk a bolo to fakt pekné JVC s vydareným bodovým displejom, hliníkovým motoricky sklopným odnímateľným čelným panelom. Všetko super, len hralo tak, nie na 100% podľa mojich predstáv. Chýbali basy. Tak som sa rozhodol, že prerobím ozvučenie, vytlmím dvere. Trochu sa to zlepšilo, ale stále som nebol spokojný. Už som hľadal vhodný subwoofer, keď som raz išiel otcovou Fabiou Classic. On tam má len papierové repro v predných dverách a rádio MS402. A div ma nevystelo, keď mu to hralo krajšie. A na to mi kamoš píše, že kúpil Pioneer-a a že hrá super, len už repráky nestíhajú. Hneď som vedel, že tadiaľ vedie cesta. Woofer som už nepotreboval, rádio to spravilo. A pri predaji auta tam šlo to Sony a to bolo utrpenie. Takže na rádiu veľmi záleží! BTW Sony kedysi robilo dobré rádiá! Boli také šedé a mali regulátor hlasitosti naľavo (otočný ovládač s tlačidlom v strede). Bolo to niekedy v rokoch 1998-1999. Až keď prišiel ich slávny Xplod, tak sa to celé nejako pokazilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Andrews Vloženo 13. Září 2006 Sdílet Vloženo 13. Září 2006 Anténa by napajená měla bejt (doufám) to je ten kabel co se musí protáhnout (teda pokud se na to v servisu nevy.... ) Ale spíš mě překvapilo ze ta sada pro autoradio vypadá stejně. Mění se spodní kastlík, který se zřejmě kůli chlazení autorádia z vrchu perforovaný. A pod tu hroznou záslepku se přidá zužovací rámeřek do kterého přijde vodící rameček rádia. Jako bonus návod na montáž cca 200kb Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boco Vloženo 13. Září 2006 Sdílet Vloženo 13. Září 2006 No moc by som sa na to nespoliehal ze to napajanie mas urobene, mne to tiez robili v Skoda servise a napajanie tam chybalo (na OI)...holt co si neurobis sam nemas... Je to takz. fantomove napajanie, je to sulec ktory ma 2 antenne konektory a jeden kablik na napajanie. Zapaja sa do "serie" s antennym vedenim, medzi radio a antenu. Napajanie sa vyvedie z radia (specialny vystup) alebo z poistky. Takto to teda aspon bolo na OI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Andrews Vloženo 15. Září 2006 Sdílet Vloženo 15. Září 2006 Tak jsem kouknul do pojistek kde by na 9 pozici mělo být napajení antény a NENÍ. Autorádio pro jistotu nejde vyndat to tam snad přišrouboval k plastu nebo co, takže nevím jestli ten kabel ustřihl nebo ho tam jen smotal. Tak jsem jim to jel omlátit o hlavu, ale elektrikář už tam nebyl v pondělí se může těšit. Zároveň posílám stížnost do Boleslavy na značkový servis Auto Palace Hradec Králové, pro naprostou nekompetentost. Varovali mě před nima známí a já nevěřil... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomasss Vloženo 17. Září 2006 Sdílet Vloženo 17. Září 2006 Taky mám neoriginální rádio, bohužel Sony Xplod. Co na něm vadí mně je napájení, které reaguje na vypnutí zapalování a ne na vytažení klíčku jako u Fabie. Řešil jsem to trvalým zapojením, ale riziko je že člověk odejde od auta a nechá rádio zapnuté. Po čtvrt roce se mi to podařilo tento týden, baterie samozřejmě totálně vybitá. Neznáte někdo způsob jak to vyřešit (kromě originál rádia)? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 17. Září 2006 Sdílet Vloženo 17. Září 2006 Chci se zeptat na jeden detail. Když tam dám rádio 2-DIN - třeba: Clarion WXZ 468RMP musím tam dokoupit: rámeček pro Nexuse. Má s tím někdo zkušenost? Clarion dodává i anténní redukci - tj. rozbočka z které vede anténní signál do rádia a pak napájecí kabel pro zesilovač v anténě? Řešil to už někdo? Mám tam Audienci a chci, aby to vypadalo vzhledově slušně - snad pak mi půjde pokaždé zvuk - dneska jsem byl zase potichu než jsem odemknul a zamknul znovu vůz....Myslím si, že tohle rádio totiž kromě zobrazování stavu klimatizace mi nahradí Audienci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 17. Září 2006 Sdílet Vloženo 17. Září 2006 Jen odkaz na rádio: http://www.eurospace.cz/cenik.php?objednav...nd.x=17&snd.y=4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 17. Září 2006 Sdílet Vloženo 17. Září 2006 tomasss - musí sa jeden napájací kábel napojiť na spínané napájanie. Andrews - presne ako písal Boco, musíš mať tú napájaciu výhybku (fantómové napájanie). A nikam sa to nemusí zaťahovať. Odpojí sa anténa a zapojí sa do tej výhybky. A výhybka do rádia. A ešte sa kúsok káblika opatrený pinom zasunie do správnej pozície ISO konektora a je hotovo. Anténa ako taká nemá napájanie cez poistku v poistkovej skrinke. Je napájaná priamo z autorádia. A odkiaľ berieš, že poistka 9 je pre anténu? Ja mám uvedenú pozíciu prázdnu a aj v návode je uvedené, že pozícia je neobsadená. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Andrews Vloženo 17. Září 2006 Sdílet Vloženo 17. Září 2006 Diamant> Beru to z toho návodu na instalaci viz. můj odkaz výše na fotku manuálu. Jestli je to přímo napájení antény nevím. Mohlo by to bejt i napájení samotnýho rádia, když tam nic není připravený. To sem nestudoval a teď už je to zamontovaný a nemůžu se k tomu dostat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Andrews Vloženo 18. Září 2006 Sdílet Vloženo 18. Září 2006 Takže jsem dnes ráno navštívil servis a: a-Autorádio nejde vyndat za použití originalních paciček je moc natěsno. Stejně se v momentě povysunutí autorádia odpojí anténa a musí se rozdělat celý rámeček. Je tam sakra málo místa. b-Anténí napájení zapojeno JE, ale na pojistku č. 10, prej se jim to tam líp montuje. c-Pokud by nebylo rádio by nehrálo vůbec. d-U některých autorádií se dá zapojit na konektor v autorádiu a pak to jede přes ISO konektor. e-I technik se divil že si stěžuju na kvalitu signalu, když to není Stream, kde to je normal f-přestávám to řešit a budu přepínat na MP3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomasss Vloženo 19. Září 2006 Sdílet Vloženo 19. Září 2006 2 Diamant : Však tak to mám. Spínaný vstup napájení autorádia je spojen s trvalým napájením, rádio jde zapnout klíček neklíček. Já bych ale chtěl to, co měla Fabia : - vypnu motor a nechám klíček v zapalování - rádio hraje - vytáhnu klíček (jdu od auta) - rádio nehraje To by byla věc! Dnes jsem se ptal v aut. servisu a prej to nejde. Ale to teda říkají dost často a v podstatě na všechno co po nich chci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host MichalF Vloženo 19. Září 2006 Sdílet Vloženo 19. Září 2006 2 Diamant : Však tak to mám. Spínaný vstup napájení autorádia je spojen s trvalým napájením, rádio jde zapnout klíček neklíček. Já bych ale chtěl to, co měla Fabia : - vypnu motor a nechám klíček v zapalování - rádio hraje - vytáhnu klíček (jdu od auta) - rádio nehraje To by byla věc! Dnes jsem se ptal v aut. servisu a prej to nejde. Ale to teda říkají dost často a v podstatě na všechno co po nich chci Presne takhle to mam na OI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
r_b Vloženo 20. Září 2006 Sdílet Vloženo 20. Září 2006 2 Diamant : Však tak to mám. Spínaný vstup napájení autorádia je spojen s trvalým napájením, rádio jde zapnout klíček neklíček. Já bych ale chtěl to, co měla Fabia : - vypnu motor a nechám klíček v zapalování - rádio hraje - vytáhnu klíček (jdu od auta) - rádio nehraje To by byla věc! Dnes jsem se ptal v aut. servisu a prej to nejde. Ale to teda říkají dost často a v podstatě na všechno co po nich chci Umi to Blaupunkt po dokoupeni adapteru na CAN. Mam to tak namontovane. V servisu o tom taky nic nevedeli a tvrdili, ze to nejde, tak jsem se obratil primo na zastoupeni Blaupunktu v CR a tam jim poradili co a jak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 20. Září 2006 Sdílet Vloženo 20. Září 2006 A to je práve tá chyba, že vstup rádia, ktorý by mal byť spínaný je napojený na trvalé napájanie. U Fabie som mal ten spínaný vstup rádia napojený na výstup z alarmu, takže rádio sa vyplo až v momente, keď som auto zamkol. Takže doma v garáži som mohol rádio pokojne nechať zapnuté. A výhodou je aj to, že ak niekto čakal v aute, nemusel som nechávať kľúčik v zapaľovaní. Neviem presne, ako je v OII zapojená spínacia skrinka, ale tú prvú polohu má určite zapojenú (kľúč vložený ale ešte nie je zapnuté zapaľovanie). Nešlo by priviesť tento káblik aj k rádiu? Ten spínaný vstup rádia predsa nebude mať veľký odber. Tak či onak by som napájanie predzosilňovača priamo z poistkovej skrinky nenapájal. Sú tam totiž len poistky: a) ktoré sú napájané stále (to by bol predzosilňovač v anténe neustále pod napätím a zvyšoval by kľudový odber z akumulátora) poistky pod napätím len pri zapnutom zapaľovaní (to by zase rádio hralo dobre len so zapnutým zapaľovaním) Andrews - ja som teda ešte nestretol rádio, ktoré by nemalo vyvedený nejaký výstup na napájanie predzosilňovača. Len ono je to obvykle označené ako výsuvná anténa a pod. a u niektorých značiek sa tento výstup dá aj v menu rádia vypnúť a vtedy tam nie je žiadne napájanie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luboz Vloženo 23. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2006 (editace) Já bych ale chtěl to, co měla Fabia : - vypnu motor a nechám klíček v zapalování - rádio hraje - vytáhnu klíček (jdu od auta) - rádio nehraje Tiez by som to tak chel. Ze ale v poistkovej skrinke nie je nic pouzitelne som uz meranim zistil. Len teraz neviem na co som tam potom tahal ten kabel. Zial vzhladom na to, ze autoradio si z ACC berie napajanie aj ked je vypnute (kvoli bluetooth handsfree), tak si nemozem dovolit zapojit to na stale napajanie (bateriu). Vie niekto poradit, od kial je mozne vytiahnut napajanie pouzitelne ako ACC, t.j. so "stavou" dokial nevytiahnem klucik? Bol by som moc vdacny. Inak nechapem, ktory talent to vymyslel, ze neorigo radio hra len pri zapnutom kluciku... Editováno: 23. Listopad 2006, autor: Luboz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 26. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2006 Asi len so spinacej skrinky. V poistkovej skrinke by mali byt len trvalo napajane pistky alebo poistky napajane pri zapnutom zapalovani. A preco to tak vymysleli? Lebo standardne sa pocita s originalnym radiom a to nepotrebuje taketo napajanie. Je napojene na CAN. Tam sa dozvie vsetko, co treba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pat@brno.cz Vloženo 10. Únor 2007 Sdílet Vloženo 10. Únor 2007 Beru že originál vypadá dobře ale hraje to vrámci možností docela dobře ale nesmíš po tom chtít zázraky prostě seriovka Radio Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tissot Vloženo 10. Únor 2007 Sdílet Vloženo 10. Únor 2007 Pokial nevymenis repraky tak je jedno ake radio tam mat budes... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 13. Únor 2007 Sdílet Vloženo 13. Únor 2007 S tým celkom nesúhlasím, mal som vo Fabii origos repráky a s drahým (22 tis) rádiom JVC to hralo horšie ako otcovi s MS202. Takže aj na rádiu dosť záleží. Ale nechcem tým povedať, že na reprákoch nezáleží. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tissot Vloženo 13. Únor 2007 Sdílet Vloženo 13. Únor 2007 (editace) Tak aby ste vedeli v Octavii II su repraky na ktore SKODA vyclenila 275 SKK, nevydrzia viac nez 22 W, potom zhoria. Ak si vymenite v Octavii II len reprudoktory a ponechte originalne radio, bude vam to hrat o 100 percent lepsie ako predtym. Radio v Octavii II nieje nic moc, ale zase zvukovo je postacujuce. [samotne repraky, nehovoriac o vyskacoch su MIZERNE] Mieje to len moja vlastna skusenost ale mam vela priatelov ktori zastavaju ten isty nazor, nepotrebujete zosilovac atd. ale vyhodit orig. Skodovacke repraky a vymenit ich za znackove [postacujuce je 70 W RMS] . Editováno: 13. Únor 2007, autor: Tissot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 20. Únor 2007 Sdílet Vloženo 20. Únor 2007 Ešte by si mal ale napísať, že je dobré vyberať repráky od takého výrobcu, ktorý sa výrobou reprákov primárne živí. Lebo ak sa tam dajú nejaké mainstreamové Sony či Pioneer za malý peniaz, tak to bude také isté, ak nie horšie ako tie origos repráky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tissot Vloženo 20. Únor 2007 Sdílet Vloženo 20. Únor 2007 Nemusia byt drahe.. treba pozerat parametre... RMS! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 20. Únor 2007 Sdílet Vloženo 20. Únor 2007 A ty si myslíš, že ak porovnáš 2 reproduktory, jedny trebárs Herz, JBL a pod a druhé Sony, Pioneer s rovnakými parametrami, že to bude to isté? To je ako keby si porovnával dve autá s rovnakým udávaným max. výkonom. Porovnávať treba podstatne viac vecí, a treba aj počúvať. BTW: Nebude ten strieborný povrch príliš vidno? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.