Přejít na obsah

nohic

Uživatel
  • Počet příspěvků

    629
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli nohic

  • Narozeniny 28.5.1984

Návštěvy profilu

2 230 zobrazení profilu

Oznámení nohic

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Tohle by mě taky zajímalo. Nejde to ani přes Caristu (na mém MR2013). Rady?
  2. Ahoj, mám v Yeti Bolero MR2013 - auto 6/2013. Jde nějakým způsobem aktualizovat fw rádia? Stává se mi vyjímečně, že se prostě zasekne a nejde ovládat. Nevím, jestli to není třeba SD kartou, kterou mám v rádiu (ovšem teď nevím jaký typ a kapacitu). Verzi fw se dá zjistit podržením SETUP na 2 sekundy a potom na 10, že? Když jsem provedl update v mém Passatu na RNS510 rádiu, tak fw se zrychlil jako kráva :-)
  3. nohic

    DPF

    Já netvrdím, že to vypalovalo celých 80 km, jak bych to asi poznal? Poznat se to dá nejspíš, že na volnoběh stoupnou otáčky, protože vypalování bere více enegrie a motor potřebuje více výkonu. A i to není úplně jasné. Prostě jsem přijel, motor byl na vyšší otáčce a vypnul jsem to a hotov. Druhý den jsem měl menší popojížďky po městě a po vypnutí motoru asi půl minuty šlo slyšet chladit - vypaloval se DPF. Ještě chci podotknout, že auto jsem kupoval, když byly mrazy jak blázen, klima jela na 25 stupňů a sedadla topily na max :-) Možná dokonce ten volnoběh na 1000 otáček ani neměl souvislost s DPF. Moderní CR motory mají "svou hlavu". Nicméně, jak jsem psal, týden po příjezdu domu jsem poznal, že auto nepravidelně vypalovalo, po krátkých cestách po městě - chladič se po vypnutí motoru sepnul. Nemyslím si, že bych měl na autě závadu a jestli jo, mám rok záruku. A ty ostatní věci, co jsem psal, jestli si myslíš, že jsou to kraviny, tak si to klidně mysli. Já tady ty podobné rozumbrady z internetových fór, kteří všemu rozumí, všechno už opravili nebo to dělal jejich kámoš, takže naprosto všemu rozumí, znám. Nebo myslíš, že bych měl raději rychle jet za mechanikem, napíchnout to na diagnostiku nebo nejlépe se radit tady s místními borci, kteří z 90ti procent ani neví, jaký olej mají v motoru a musí se tady o tom v jiných tématech radit? To fakt ne, díky. Jako sám uznej, že je naprostý nesmysl se stresovat tím, abych po každé jizdě myslel na DPF, abych něco špatně neudělal, když mám relativně mladé auto a né starou plečku 10 let, kterou jsem koupil od Franty z vedleší vesnice za super cenu. A nebo nedejbože, jak tady píšou borci, kteří mají funglovky a mají najeto 15 000 km a mají stres z toho, jak ten filtr reaguje, jak vypaluje, jestli ho nepoškodí, když během regenerace vypnou motor apod. Na druhou stranu jsou to hlupáci a neměli si koupit naftu, ale benzín. Tím tončím tuto diskuzi a nebudu na tvou případnou odpověď reagovat - nemělo by to smysl.
  4. nohic

    DPF

    Já si myslím, že to zbytečně moc řešíte. Přece ve VW nebyli konstruktéři tak hloupí, aby se ty filtry hned od počátku fungování kazily... Když se to vypaluje, tak se to vypaluje, ale abych kvůli tomu jezdil ještě několik km a bál se při regeneraci vypnout motor nebo něco podobného, tak to ne. Když jsem přijel s autem ze salónu, kde jsem koupil 5 let starou ojetinu a najeto má 82 tis. km, tak se mi DPH ještě vypalovalo, když jsem přijel domů (80 km). Pak to trvalo ještě asi týden a teď je klid. Holt ve Škodovce, když to předváděli a jezdili mýt na krátké vzdálenosti, tak to nemělo čas se pořádně vypálit. Při koupi jsem si otřel vnitřní stranu koncovzy výfuku a byla pěkně mastná a začouzená. Nyní je čistá. Samozřejmě jiná je, když má auto najeto třeba 200 tis. km, to už může mát člověk obavy. Na mém druhém autě (Passat Variant 2008) mám najeto 228 tis. km a filtr asi funguje dobře, protože koncovka výfuku je taky čistá. Hlavně měnit olej po 15 tis. km a né po 30 tis., dávat kvalitní olej a celkově se o auto starat a myslím, že filtr musí vydržet těch 250 tis. km. Já taky používám např. aditiva Atomium. Na čištění palivového vedení a trysek a taky aditivum při výměně oleje.
  5. Vidím to reálně na pasivní vypalování DPF filtru, tím pádem jde spotřeba nahoru. Jakmile bude regenarace ukončena, mělo by se to vrátit.
  6. Zkusim, mrkni ještě prosim, jestli je tam MR2013. Dekuji. Jedna se o tento BT adapter? https://www.alza.cz/hobby/mobilly-obd-ii-bt-d4624328.htm
  7. Ahoj, takže, pročetl jsem si toto téma. Řešíte tady i coming/leaving home... mno. Já bych tohle chtěl nechat dokódovat. Mám výbavu style, xenon, senzor nad zpětným zrcátkem, ovšem přepípač dvětel nemá polohu auto. V maxidotu jsem nic nenašel, jen nastavení světel pro cestování např. v Anglii. Nebo jsem prostě slepý a Light Assit v maxidotu nevídím? Kódování ve Škodovce asi nebude problém, že... ? Ikdyž nemám přepínač auto... prostě senzor nad zrcátkem by mohl poznat, jestli je tma nebo den :-)
  8. Nenapsal jsi blbost, ale pravdu. Já taky přišel před deseti lety o Octavii. Je to nepříjemný pocit, ale na druhou stranu jsem dostal od pojišťovny přes 200 klacků... I kdyby to byla Lada 1600, tak to zabolí :-)
  9. Ahoj, já jsem včera koupil 2.0 CR 81kW 4x4. Doufám, že budu spokojenej... Rok 2013, 82 000km.
  10. nohic

    Reakční vzpěra

    Najeto dle budiku skoro 180 tis. km. Chovalo se to tak, ze mi sla nekdy hure zaradit jednicka, dvojka a zpatecka. Pri prerazovani ze ctyrky na petku se auto trochu zhouplo do prava... jako by plavalo. Ted po vymene to jde v pohode.
  11. nohic

    Zimní pneu

    Já už mám koupené Continental TS830 a určitě nelituji. To, že píšou ohledně spolupráce s ESP, tak to je podle mě jedno. Důležité je, aby dobře seděla na sněhu a když dostanu smyk na ledě, nepomůže mi nic, prostě to klouže Je to prostě vítěz ADAC 2011.
  12. nohic

    Reakční vzpěra

    Taky jsem měnil reakční vzpěru a řazení se mi krásně srovnalo. Vzpěra byla ko, když jsem za ní škubal, pěkně to v jejím silentbloku chodilo. Vyměň.
  13. Správně Ještě bych podoktknul, olej v Haldexu po 30 tis. km a olej i s filtrem po 60 tis. km.
  14. nohic

    Centrál

    Aha, zkusím, díky.
×
×
  • Vytvořit nový...