Přejít na obsah

KRYSIMLADE

Uživatel
  • Počet příspěvků

    301
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    2

KRYSIMLADE naposledy zvítězil 26. Únor 2011

KRYSIMLADE nejvíce like obsah!

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    0

Návštěvy profilu

4 134 zobrazení profilu

Oznámení KRYSIMLADE

Nováček

Nováček (1/14)

4

Popularita

  1. KRYSIMLADE

    Octavia III

    Zaslouzila si ovsem oznaceni Combi ?!
  2. Ja sem ale p*ca .... Jasne to je ono. ! Nastaveni ne reset. Diky za typ. Tak timhle se to da otestovat a zkalibrovat. Osobni zkusenost. Mohu sem dat postup prevzaty z VIS at to tu je ?
  3. Ahoy, Kluci ja sem takovy pako. Pred 2 lety jsem resil problem se svojim autem a v ramci toho ho odstranil zakladnim nastavenim motoru resp. elektroniky motoru na sve O2 1.6 Mpi 75kw. Postup byl, ze pres VAG se dostane auto do specialniho rezimu. Vim ze kat musel byt na 400 stupnu a chladici kapalina kolem 80 a pote se projedou jednotlive testovaci a kalibracni cykly. Bohuzel uz netusim kde jsem to nasel, ale zafungovalo to. Vim ze se stoji na brze a da se plnej plyn a ono to pomalu jde nahoru a pak se to zkalibruje. Jo a pred tim vsim se na 2 hodky odpoji baterie. Poradite ? Ja bych si ji majznul. Uz to heldam 2 hodiny a nic. Diky moc
  4. Ahoj, kuciii, to je presne ono tak se to projevuje! Musi se to zkalibrovat ;-) A co je nejhorsi ? Servis to nevi a neumi... Smutne, ale pravdive. 103kw Okinu. 103kw Supa2 jsem takto delal. Je to zdlouhavy zpusob, ale jedinej co tomu muze pomoci. Kazdopadne je tam i nejake riziko a proto jsem to delal jen nej kamosovi, ktery mi ,,podepsal,, revers a ex pritelkyni. Ovsem zafungovalo !
  5. Prosím Ťa mám problém s octaviou II 2,0TDI 103kw s DSG rok 2008,pri dobrzďovaní mi trhá mzslím že je to v prevodovke, a tak isto pri pohýňaní z križovatky, keď pustím brzdový pedál, tak sa zopne prevodovka až asi tak po 1-2 sekundách, vedel by si mi stýmto problémom pomôcť.Dík

  6. KRYSIMLADE

    Superb II s DSG

    Ahoj. Supa II s DSG 103kw PD jsem provedl ocistou. Odpojeni plusu na noc Pripojeni zpet rano Kalibrace DSG pomoci VAGu Testovaci jizda dle postupu (myslim ze neni potreba) Vysledek. Auto radi mnohem lepe. Je plynulejsi chod DSG. Na dojizdeni na semaforu jiz obcas nekopne pri zastaveni z D2 na D1. Celkove razeni je v pohode. Obcas prodleva pri vetsim manevru brzda plyn ale to bych rekl je normalni a chudak nevi co po nem xci o) Kazdopadne obcas nechce sam od sebe z D5 podradit pri prudsi akceleraci bez kickdown. Jedna zkusenost ale preci je a prosim o zkusenosti tech co jiz DSG nastavovali. Pokud se neprovede doporucena testovaci jizda. Auto je mnohem dravejsi radi mnohem akcneji, zrejme dle duvodu ze tak jak jedete se prizpusobuje. Zadne podtaceni se pak nekona a celkove je vice dynamicke. Jedinou nevyhodu co sem spatril bylo ,,kopani,, pri dojezdu na semafor pomalu a to pri D2 na D1. Nahodne samozrejme. Vysledek tedy je. Provedeny dve kalibrace. Obe rozhodne DSG postelovaly smerem k plynulemu a mnohem lepsimu chodu. Kalibrace bez testovaci jizdy dle postupu se mi zda subjektivne lepsi pro akcnejsi pojeti jizdy. Jeste patram jestli na kalibraci ma vliv momentalni teplota uvnitr DSG. Jednou pri 36 stupnich podruhe pri 89 stupnich. Pri 36 to pak je mnohem zivejsi, ale nelze toto tvrdit s urcitosti neb je to mozna dano tim, ze nebyla podniknuta ona testovaci jizda. Zajimam se o to a tak uvitam nazory a zkusenosti. Pro me je vysledek jasny. Kalibrace MA SMYSL...
  7. Kamarad mel stejnej problem !!!!! Nikdo nic vcetne Auto Jarov stim neudelal. Tak sem mu to prekalibroval a je klid. Stacilo na to pouzit VAG. Momentalne shanim postup na DSG pro noveho SUPa. Pokud nekdo ma at mi da vedet a Tobe doporucim nekoho s VAGinou a postupem pro DSG na OKInu. Ver ci ne a najdi si me tema kde popisuji prubeh kalibrace. Servis je posledni dobou uplne o nicem ;-( Nevedi nebobo nechteji. Spis nevedi a jeste k tomu ty hosanci ani neumi... ;-((( Aut je moc oni se uzivi. Takze doplnim, postup na SUPa je stejny ;-))
  8. Ahoj, neres to ! Je nas mnohem vice. Ja to mam taky. Najeto 98.000 od 30.000 sem to zjistil. Nic se od te doby nezhorsilo auto sedi krasne jede v pohode. Pokud mas jen zvukovy projev jen pod plynem a jen doleva tak to je ,,normalni,,... Usetris penize pokud to nechas bejt. Hmmm
  9. Ahoj, Pribeh pokracuje dale a zatim s dobrym koncem. Momentalne prumerna spotreba je 6.8l Vcera jsem jel cca 200km z toho 100km dalnice 50km okruhy kolem Prahy a zbytek Praha a spotreba 6.1l Auto je momentalne velmi zive a je mozne ze zivejsi nez pred zavadou. Timto povazuji zahadu za opravenou. A nechci domyslet kolik ,,zoufalcu,, jezdi po ,,odbornem,, servisu a jsou v situaci jako ja na zacatku pribehu. Mimochodem jsem nedavno kamaradovi ,,prekalibroval,, DSG u 2.0Tdi Okiny, ktere mu ,,kopalo,, a radilo proste jinak a ten to resil po servisech cca 2 roky a pak to vzdal. Po uvedeni do zakladniho nastaveni a kalibraci jizdou nyni nekope a chod je naprosto cisty nahoru i dolu vcetne R-ka. Miluji svuj VAG ;-) Mejte pekny den.
  10. Jde to jen do urciteho MR ja mam MR 2006 a lze to udelat.
  11. Takze posledni pohodova jizda skoro po rovine bez semaforu atd... 25 km spotreba 5.0 - Hmmm myslim ze mam BINGO ! Takze moje metoda se zda jako ze zafungovala. Rad poskytnu rady dalsim co resi obdobny problem. Jeste dodam ze jsem nastavil vsech 8 polozek readinnes code nebo jak se to pise pomoci VAGU a doporuceneho postupu na PASSED. Takze mam ted 0000 0000 readinnes.
  12. To je v prdeli tahle zeme ! Jsme narod corkaru a vychcanku o(( Kde ti to sekli ? Ale jak rikas, asi to byla velka akce takze predpokladam, ze meli patricnou vybavu na hromadny odber aut o(( No snad dostanes brzy nove vozidlo.
  13. Ahoj, Tak mozna jsem tomu prisel na kloub. Proste jsem patral a patral a patral az jsem si rekl, ze zacnu od nuly. A doslova od nuly znamena ze jsem odpojil na dve hodinky baterku. Jeste jsem nekde cetl ze se ma usty profouknout hadice sekundarniho vzduchu ze se obcas zasekava membrana ve ventilu coz jsem ucinil. Po dvou hodkach jsem baterii pripojil zpet auto bylo docista docista zresetovany. Bohuzel VAGina byla vybita takze jsem nepromazal pameti zavad (nevim jestli se vymazou sami kdyz nemaji stavu) no a po pripojeni ocekaval klasicky pak nastavit snimac volantu jizdou a dorazy okenek. Pak jsem to nakopl a otacky byly 1100 bez klimy cca po dvou minutach klesly na 900 bez klimy. Tak jsem ho vzal a dal mu 30 sekund 4.000 otacek otacky sup klesly na 700. Pak jsem vyjel a auto se rozjel jako snek nejelo skoro vubec rikam si uaaaaaa do <|> tak je to jeste horsi. No nepanikaril jsem a pekne stridal pomalou rychlou jizdu resp. jsem slapal ruzne na plyn atd... Stejny usek co jezdim za 7.5 jsem ujel za 11.5. Potom jsem ho vzal na dalnici a pekne pozvolna ho dostal na 120 pak zpet na 80 a pak na 120 140 chvili drzel 140 a pak plyn na podlahu a pojd kam muzes pri 180 jsem to pustil a pak mu dal znova plnej a na 190 pustil. Nechal klesnout na 120 a udrzoval. V tu chvili sem citil ze reakce na plyn je mnohem pruznejsi. Ujel jsem celkem 100km a vysledek je 7.2 spotreba coz odpovida spotrebe kterou jsem mel drive a ktera je plus minus normalni. Dulezite je ze v kolonach v Praze se spotreba jen pomalu zvedala o desetinku za delsi dobu. Coz je super to bylo i drive. Neutral pri stani se zmenil na 0.6l/hodinu coz bylo i drive. Uff to je moj pribeh ... ;-) Ted mam strach to napichnout a odpoledne nastartovat ;-))) Jestli to nebylo instantni... Kazdopadne jsem nemohl ani udelat reset klapky pac VAGina nemela stavu a spoleham ze se sama nastavila po pripojeni baterie a otoceni klicku. Pokud je toto vyreseno, tak vsem co ladi a trapi se a prodavaji auta pac je to stres ze to nejede doporucuji. ZACNETE OD NULY. ODPOJTE MINUS NA BATERII A DEJTE TOMU DVE HODKY. (mozna staci mene, ale nemam overeno kolik je treba na totalni vymaz adaptaci atd.) a PAK ZKUSTE VSE ZNOVU. Verim, ze toto nekomu pomuze pokud to bylo timto, protoze jsem resetoval a mazal pomoci VAGiny a nic a je videt, ze zrejme to neni dokonale a docista docista. Dam vedet jestli je to ok po delsi dobe a diky za pomoc. Pokud ne uz fakt netusim a nevim ;-(
  14. Ano, vymena kotouc i desky ale ted po 40.000 to mam zase o(( A to nebrzdim nejak na krev.
  15. Ahoj potrebuji poradit. Nevi nekdo v jakem kanale na VAGu nactu hodnoty obou lambda sond. To co mi to ukazuje je podivne. Jedna lambda zda se leta od 0.0 do 3.6 procent ale druha ukazuje stale 2.3 procent. Proc se ptam auto mene tahne vice zere a na neutral se obcas lehce zachveje tedy nepravidelny beh otacek mezi 630-670 Svicky jsou nove BOSH novy palivovy filtr a VAG neukazuje zadnou zavadu v RJ motoru. Takova ta mala hadicka od sani vzduchu je sice omotana paskou pac nedrzi na tom stekru u filtru ale to bylo davno a auto makalo. Diky a budu rad za pomoc
×
×
  • Vytvořit nový...