Přejít na obsah


Fotka

Lambda sonda


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
74 odpovědí na toto téma

#1 jboruta

jboruta

    Junior

  • Uživatel
  • Pip
  • 6 příspěvků(y)

Publikováno 23. květen 2006 - 12:01

Prosím o radu, ve Fabii 1,4 Mpi se mě občas rozsvítí na přístrojovce kontrolka motoru. Na výpisu chyb je chyba
P1118 Lambda sonda, obvod vyhřívání, řada1, sonda 2, přerušení a
P0140 Lambda sonda řada1, sonda 2, žádný signál
Po resetu chyb se chyba objevuje opět po desítkách km, občas se stane že kontrolka zhasne sama.
Jestli s tím někdo máte zkušenost poraďte, jestli je chyba v lambdě nebo někde jinde a jestli se jedná o sondu před nebo za katalyzátorem.

#2 Gil

Gil

    Gril

  • Uživatel
  • PipPipPipPipPip
  • 1 298 příspěvků(y)
  • Gender:Male

Publikováno 23. květen 2006 - 12:14

Měl jsem něco podobného taky na MPi 50kwJednoho dne se rozsvítila kontrolka, motor šel nestabilně. Poprvé v servisu jen něco štelovali, ale po ujetí asi 10 km znova, tak že výměna sondy a od té doby byl dva roky pokoj, ale jestli to byla sonda před nebo za už si nepamatuji

#3 jboruta

jboruta

    Junior

  • Uživatel
  • Pip
  • 6 příspěvků(y)

Publikováno 23. květen 2006 - 12:17

Ještě doplním, na chodu motoru není nic znát, ani výkon nepoklesl (znatelně).

#4 Guest_Bobik_*

Guest_Bobik_*
  • Host

Publikováno 23. květen 2006 - 12:19

me to psalo taky takovouhle nejakou hlasku, servis chtel menit lambdu a jeste nejaky pytloviny........zajel jsem do Kosmonos a vymenila se jedna svicka a rok uz je pokoj....... ;)

#5 Tomas.cz

Tomas.cz

    Veterán

  • Uživatel
  • PipPipPipPipPip
  • 1 313 příspěvků(y)

Publikováno 23. květen 2006 - 12:19

Řekl bych že se jedná o druhou sondu za druhým katalyzátorem, která jen ověřuje správnou funkci obou katalyzátorů.
První sonda je před prvním katalyzátorem.
Tom

#6 grabcak

grabcak

    Uživatel

  • Uživatel
  • PipPipPip
  • 59 příspěvků(y)

Publikováno 23. květen 2006 - 17:10

Prosím o radu, ve Fabii 1,4 Mpi se mě občas rozsvítí na přístrojovce kontrolka motoru. Na výpisu chyb je chyba
P1118 Lambda sonda, obvod vyhřívání, řada1, sonda 2, přerušení a
P0140 Lambda sonda řada1, sonda 2, žádný signál
Po resetu chyb se chyba objevuje opět po desítkách km, občas se stane že kontrolka zhasne sama.
Jestli s tím někdo máte zkušenost poraďte, jestli je chyba v lambdě nebo někde jinde a jestli se jedná o sondu před nebo za katalyzátorem.

čusík, měl jsem naprosto stejnej problem a řešili to výměnou lamda sondy....

#7 jda

jda

    Junior

  • Uživatel
  • Pip
  • 8 příspěvků(y)

Publikováno 24. květen 2006 - 19:56

...jj jak pisi kolegove, vymena lambdy za katalyzatorem, delalo to to same, az jednoho dne kontrolka nezhasla...

#8 DIAGNOSTIK

DIAGNOSTIK

    Veterán

  • Uživatel
  • PipPipPipPipPip
  • 1 380 příspěvků(y)

Publikováno 24. květen 2006 - 20:05

je tam jen jeden kat a je to sonda za katem.

#9 Tomas.cz

Tomas.cz

    Veterán

  • Uživatel
  • PipPipPipPipPip
  • 1 313 příspěvků(y)

Publikováno 24. květen 2006 - 20:45

je tam jen jeden kat a je to sonda za katem.

Záleží na veri EU2 má jednu sondu, EU4 má dvě sondy a dva katy.
Tom

#10 jboruta

jboruta

    Junior

  • Uživatel
  • Pip
  • 6 příspěvků(y)

Publikováno 24. květen 2006 - 20:50

jen tak mimochodem, jak poznam EU2 od EU4 ?

#11 Tomas.cz

Tomas.cz

    Veterán

  • Uživatel
  • PipPipPipPipPip
  • 1 313 příspěvků(y)

Publikováno 24. květen 2006 - 20:57

Není to ve velkém TP?

#12 jboruta

jboruta

    Junior

  • Uživatel
  • Pip
  • 6 příspěvků(y)

Publikováno 24. květen 2006 - 21:07

ono to neni primo moje a ja ho ted nemam, tam je primo specifikace EU2 nebo EU4 nebo je to označeno jinak?

#13 Tomas.cz

Tomas.cz

    Veterán

  • Uživatel
  • PipPipPipPipPip
  • 1 313 příspěvků(y)

Publikováno 24. květen 2006 - 21:14

Kód motoru asi nevíš viď.
Tom

#14 jboruta

jboruta

    Junior

  • Uživatel
  • Pip
  • 6 příspěvků(y)

Publikováno 24. květen 2006 - 21:20

no právě že teď ne, ale mohl bys mě ty kody s tou specifikaci napsat? Jestli toho není moc, teda.

#15 Tomas.cz

Tomas.cz

    Veterán

  • Uživatel
  • PipPipPipPipPip
  • 1 313 příspěvků(y)

Publikováno 24. květen 2006 - 21:34

Otevři kapotu a koukni se na blok z levé strany pod držákem motoru je vyjiskřen kód:
AME: EU2
AZE: EU2
ATZ: D4
AQW: EU4
AZF: EU4

#16 jboruta

jboruta

    Junior

  • Uživatel
  • Pip
  • 6 příspěvků(y)

Publikováno 24. květen 2006 - 21:40

diky, jeste jak je to u specifikace D4?

#17 Tomas.cz

Tomas.cz

    Veterán

  • Uživatel
  • PipPipPipPipPip
  • 1 313 příspěvků(y)

Publikováno 25. květen 2006 - 15:19

Ptal jsem se ve Škdovce a řekly mi že to je Německá norma obdobná jako EU4, akorát jí splňujou první exporní Fábie motor ATZ.
Tom

#18 snike

snike

    Profesional

  • Uživatel
  • PipPipPipPip
  • 356 příspěvků(y)
  • Gender:Male

Publikováno 02. červen 2006 - 11:35

na kolik přijde výměna Lambda sondy? Byl jsem dneska v servisu se svítící kontrolkou a buď jsem prý vzal špatný benzín (bral jsem u Agipu 98) nebo je vadná sonda. V úterý jdu na 105.000 kontrolu tak do té doby prý uvidím jestli se to ještě rozsvítí.

#19 Guest_Guest_guest_*

Guest_Guest_guest_*
  • Host

Publikováno 14. červen 2006 - 02:20

Tak podle toho co píšeš to vypadá na lambda sonda(y) KO.Zajel bych si omrknout emise,může to být problém někde v motoru nebo jinde,na emisích to poznají a poradí.Být tebou,tak to moc neodkládám,páč to může odrovnat i katalyzátory.

#20 Guest_Guest_*

Guest_Guest_*
  • Host

Publikováno 18. červen 2006 - 10:51

MŮŽE NĚKDO PROSIM NAPSAT KOLIK STOJÍ VÝMĚNE LAMBDA SONDY ZA KATEM NA 1,4MPI.UŽ PO TŘETÍ SE MI ROZSVÍTILA.NA VAGU TO UKAZOVALO CHYBY NA DRUHÉ SONDĚ KTERÉ ŠLI VYMAZAT,AUTO JEZDÍ UPLNĚ NORMÁLNĚ A SPOTŘEBA JE TAKY OK.DÍKY

#21 snike

snike

    Profesional

  • Uživatel
  • PipPipPipPip
  • 356 příspěvků(y)
  • Gender:Male

Publikováno 18. červen 2006 - 13:00

MŮŽE NĚKDO PROSIM NAPSAT KOLIK STOJÍ VÝMĚNE LAMBDA SONDY ZA KATEM NA 1,4MPI.UŽ PO TŘETÍ SE MI ROZSVÍTILA.NA VAGU TO UKAZOVALO CHYBY NA DRUHÉ SONDĚ KTERÉ ŠLI VYMAZAT,AUTO JEZDÍ UPLNĚ NORMÁLNĚ A SPOTŘEBA JE TAKY OK.DÍKY

Tak nakonec to palivem nebylo. Odešla mi Lambda sonda před katalizátorem a výměna mě vyšla na:

1.900,- Kč - sonda
141,- Kč - sonda dem.+mont.
235,- Kč - tepel. kryt dem.+mont.

Vše bez DPH

Auto je po její výměně živější, jezdí jako za mlada ;)

#22 Guest_Guest_jenda_*

Guest_Guest_jenda_*
  • Host

Publikováno 30. červen 2006 - 00:19

já vyměnil mynulí týden druhou lamda tedy tu za katem a stálo mš to 1990kč plus 200kč známému na pivko jínak se mi před tím svítila kontrolka motoru auto se chovalo uplně normál jen mi přišlo že mělo o krapánek věčí spotřebu jo a mám 1,2 40kw

#23 aleshh

aleshh

    Uživatel

  • Uživatel
  • PipPipPip
  • 100 příspěvků(y)

Publikováno 12. březen 2008 - 18:54

Mám něco podobného - nemáte někdo zkušenost co stím?

17560 - rada valcu 1: prizpusobeni smesi oblast 2 Nedosazena mez chude smesi
P1152 - 35-10 - - - Sporadicky
17573 - rada valcu 1: prizpusobeni smesi oblast 1 Prekrocena mez bohate smesi
P1165 - 35-00 - -
Readiness: 0000 1001

#24 Pepa007

Pepa007

    Veterán

  • Uživatel
  • PipPipPipPipPip
  • 2 474 příspěvků(y)

Publikováno 12. březen 2008 - 22:17

Mám něco podobného - nemáte někdo zkušenost co stím?

17560 - rada valcu 1: prizpusobeni smesi oblast 2 Nedosazena mez chude smesi
P1152 - 35-10 - - - Sporadicky
17573 - rada valcu 1: prizpusobeni smesi oblast 1 Prekrocena mez bohate smesi
P1165 - 35-00 - -
Readiness: 0000 1001

V DP máš přesně popsáno jak na kontrolu lambda sony. Taky jsem s tím dlouho bojoval u sesřiny Fab 1,4 50kW. má najeto 165 000
Vyměnil jsem palivový filtr s regulátorem ( je to jeden celek), vlnovec na výfuku a nakonec stejně sondu za katem . Sebo má za libovou cenu
ale měl jsem tam pořád chybu 16554 a 16523. Ta zmyzela až po výměně lambdy

#25 Treassure

Treassure

    Nováček

  • Uživatel
  • PipPip
  • 11 příspěvků(y)

Publikováno 25. leden 2009 - 21:02

Může mi někdo prosím napsat, co za lamda sondu potřebuji na fabii 1,4mpi 47kW, asi to nebude na všechny benzíny stejné že?