Přejít na obsah

Elektrika

Elektronika, el. výbava, VAG a diagnostika...


2378 témat v tomto fóru

    • 6 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
  1. Vybitá autobaterie

    • 3 odpovědi
    • 6k zobrazení
  2. Šíbr nechodí jak má..

    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.6k zobrazení
  3. Spinac v LP dverach

    • 4 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
  4. palubovka

    • 3 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
    • 24 odpovědí
    • 11.3k zobrazení
  5. Fabia 1,0, r.v. 2002

    • 3 odpovědi
    • 3.5k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 14.7k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 3.3k zobrazení
  6. Kontrola VAGom.

    • 3 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
  7. USB na Symphony

    • 23 odpovědí
    • 8.7k zobrazení
  8. Komplet elektrika

    • 18 odpovědí
    • 6.1k zobrazení
  9. Výměna žárovky.

    • 19 odpovědí
    • 4k zobrazení
  10. odpor

    • 1 odpověď
    • 1.7k zobrazení
  11. Park.asistent

    • 8 odpovědí
    • 2k zobrazení
  12. (F)zamykání

    • 1 odpověď
    • 1.6k zobrazení
  13. zadne el okna jablotron

    • 18 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
  14. Odpor airbagu 1 2

    • 45 odpovědí
    • 38.6k zobrazení
  15. tažné zařízení

    • 3 odpovědi
    • 3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 7.5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
  16. Zapalovací modul

    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
  17. strata dalkoveho

    • 2 odpovědi
    • 1.4k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Není potřeba vypnout, ale klepnout na nastavení rychlosti, takže přestane brzdit, je to o pár km míň, takže stačí jednou posunout a zase to jede. Naopak, je to docela dobře použitelný nástroj. Pokud je to pravidelnější cesta, tak i člověk ví, kde se to stává, což třeba dnes mne překvapilo, že to všude zmizelo a jelo správně.
    • Souhlasím s @e1. , pokud máš možnost nabíjet doma je íVéčko (PHEV) velice vhodné na kratší trasy. A těch 50 km zvládne úplně v pohodě, s nabitou baterií lze dosáhnout "úžasné" spotřeby benzínu 1,5 - 2,3 l na 100 km. Raději bych vybral verzi s bufíkem (Webasto), dá se to sice ohřát z baterie ale velmi ubývá dojezd na elektriku. 
    • Kolega má Superb 2,0 160 kW benzín (bez DPF a Ad Blue), před FL, předokolku s nezávislým topením, koupil to v roce 2019 ze Škoda Plus s nájezdem cca 19 t km, teď už má skoro 80 t km, topení používá, jezdí denně a baterku nikdy nenabíjel, má původní Vartu 68 Ah AGM. Takže výměnu baterie bych ještě odložil. 
    • To souhlas, člověk si jede nikde nic a najednou auto začne brzdit - takže off. Občas to používám na silnicích nižších tříd, kde je co kilometr vesnice - tam mě nebaví pořad brzdit a zrychlovat, tohle si to alespoň řídí samo, ale na silnicích s vyšším provozem + dálnice nepoužitelné.
    • kúp a rob , zarobíš si , a potom ked prejde par rokov tak vylusti aj QR kody co maju nove TSI ... 
×
×
  • Vytvořit nový...