Přejít na obsah

Elektrika

Elektronika, el. výbava, VAG a diagnostika...


603 témat v tomto fóru

    • 13 odpovědí
    • 7.3k zobrazení
  1. pipnuti, kontrolka 1 2

    • 47 odpovědí
    • 6.1k zobrazení
  2. Porucha světel

    • 2 odpovědi
    • 3.2k zobrazení
  3. BI-HALOGEN problém

    • 11 odpovědí
    • 7k zobrazení
  4. Displej

    • 7 odpovědí
    • 4.7k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
  5. kontrolka pásů

    • 0 odpovědí
    • 1.5k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
  6. Dobití akumulátoru 1 2 3

    • 58 odpovědí
    • 27.5k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.5k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1.2k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 9.3k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 5.7k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
  7. Diagnostická zásuvka

    • 20 odpovědí
    • 32.7k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3.5k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.4k zobrazení
  8. Angel eyes

    • 4 odpovědi
    • 2k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 5.1k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 21.5k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Přátelé, takže situace se vyřešila sama. Proměřil jsem přepínač. Dohledal výstupy. (Díky @TOMUS) Ten je v pořádku. Jal jsem se pro jistotu měřit i napětí na pojistkách. To taky bylo v pořádku. Po umorném přemýšlení, co kde může být. Mě napadla ta nejmíň pravděpodobná věc, kterou jsem měl udělat na začátku. Šel a změřil sem napětí na paticích žárovky. Napadlo mě, zda náhoou žena nejezdila tak dlouho, dokud jí neprdly všechny žárovky. Ano, bylo to přesně tak. Ke mě se pak dostane akorát informace, že ji nesvítí světla. Velice Vám děkuji za ochotu pomoct. Aspoň sem strávil neděli studiem elektroinstalace v Roomsteru a dozvěděl se něco nového...
    • To byl pěkný sraz  jako dřiv takhle i dnes spousta vozidel a lidi . Škoda že jsem nemohl přijet 😔
    • Prázdná dálnice. A spotřeba by byla nejspíš i o něco nižší, kdyby jsme nejeli proti větru. Z Frýdku jsi viděl, jak jsem jel. Na D1 pak 135 na tempomat. Mimochodem, tvoje Matrixy na D48 svítily až před nás. Po levé straně to bylo krásně vidět v tom úseku, kde se jelo jen po jedné polovině D48.
    • Vďaka za organizáciu, akurát ľutujem, že som nedorazil o niečo skôr, ale stihnúť to na 13:59 bol tiež menší zázrak, lebo keď som vyrazil z Bratislavy navigácia písala najskorší dojazd na 14:27. Tento víkend totiž konečne robili prepojenie slovenskej z D4 na D1 (nepýtajte sa, že prečo to doteraz nebolo!) a kvôli tomu bola D1 v danom úseku v smere Žilinu uzavretá, takže trasa cez ČR bola rýchlejšia ako cez SR  A keď už som mal platnú českú známku, tak aj cestou späť som zvolil túto trasu, aj keď bola o 25 km a 10 minút dlhšia ako cez Žilinu.  Každopádne cesta späť v trojici, neskôr v dvojici fajn, akurát to nevidalo až po Brno, lebo hneď potom ako sme vyrazili zo Sedlište, zasvietilo smädné oko a na Vyškovskú MOLku som došiel akurát s 0 km dojazdom.     Asi by to s rezervou došlo až po Brno k OMV, ale nechcel som to riskovať.   Čo sa týka tvojich čísiel Pawouk, prekvapivo dobrá priemerná rýchlosť na to, že jazdíš iba jemne nad povolenou rýchlosťou.   Moje čísla, asi naposledy z aplikácie MyŠkoda Essentials. 🙁   Cesta tam, vrátane asi 2x 15 minút jazdenia po Bratislave:   Cesta späť, s tým, že som to na prázdnej rovinke v Bratislave poslal raz cez 210 km/h, takže tam naskočili nejaké dve desatinky, ktoré by tam normálne neboli. Občas treba vyhnať pavúkov z výfuku. 😉  
    • Musiš proměřit přepinač. Na pinĕ TFL jsou denni sviceni. Přesně už nepamatuji ale na pinech 58 jsou parkovačky. Na krytě pojistkove skřini je obeazek s pojistkami. Je tam namalovane ktera pojistka co chrani
×
×
  • Vytvořit nový...